Last news in Fakti

21 Април, 2021 12:20 3 432 6

Volkswagen представи най-големия си електрически модел

  • volkswagen-
  • id.6-
  • id.4

ID.6 дебютира с максимален пробег от 588км

Volkswagen представи най-големия си електрически модел - 1
Снимки: Volkswagen

Снимки на най-големия електрически автомобил на Volkswagen бяха разпространени още преди няколко месеца и очаквано, представеният на изложението в Шанхай модел е идентичен с този от изтеклите по-рано кадри.

От Volkswagen представиха ID.6 във версия X и Crozz, които се различават главно по броните и светлините в предната и задната част. Различни са също някои опции и джантите с които могат да бъдат поръчани двата електрически автомобила.

За разработката на ID.6 е използвана MEB платформата, като размерите от 4876мм дължина, 1848мм ширина и 1680мм височина са близки до тези на Touareg. Стандартно и двете версии пристигат с трети ред седалки и тегло от над 2.8 тона.

Интериорът е идентичен с този при останалите ID модели, което означава че виждаме 12-инчов дисплей в средната част и тъч бутони под него, а пред водача може да се намери по-малък дисплей, показващ скоростта, навигацията и асистиращите системи. Хед-ъп дисплей с виртуална реалност също е една от опциите при поръчка.

Задвижването също е идентично с това при ID.3 и ID.4, което означава, че ще има две опции за батерии, едната с капацитет от 58кВч, а другата със 77кВч. Според китайските стандарти за тест, те са достатъчни за пробег между 436 км и 588 км. Три различни избора при електромоторите осигуряват съответно 180к.с., 204к.с. и 305 к.с., като при последния задвижването се предава и към четирите колела.

Двата модела ще бъдат произвеждани в Китай, където ще бъде и единствения пазар за тях. Очаква се производството да започне в следващите месеци, а първите доставки да се осъществяват в края на тази или началото на следващата година.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пурко

    12 1 Отговор
    Хубавото е че не е много тежък ... само 2.8 тона!!!

    Коментиран от #2, #6

  • 2 Ти какво очакваш

    4 4 Отговор

    До коментар #1 от "Пурко":

    Все пак това е автомобилен производител със 100-годишен опит. Това да не са прохождащи компании, които не влагат подходящите материали и тяхното менте студио Х тежи половин тон по-малко, въпреки че има 30% повече батерии?

    Коментиран от #4

  • 3 Ичко

    6 1 Отговор
    Корейска батерия китайски двигател и процесор =фолкваген
  • 4 БОби

    1 3 Отговор

    До коментар #2 от "Ти какво очакваш":

    ай сравни цената, всичките тесли крещят в лицето на останалите коли ние сме дъ бест, но кому е нужно 2 сек. ускорение ? 800 коня ? Това е безумие, демонстрация на възможности, нищо повече. А че теслите са изпълнени с множество дефекти и дразнещи проблемчета неподхождащи на коли за по 100 + к $ , а МЪЛЧИШ ?!
  • 5 сектант

    0 2 Отговор
    електрическата дачия е по ефикасна и умно направена
  • 6 SUV

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Пурко":

    Ако се сблъскат два ел. автомобила по 2,8 тона ще стане страшна касапница. Най-големия недостатък е теглото. Ако решиш да пренасяш нещо по тежко ще стане 4-5 т. кола. Колко километра ще издържи една батерия с такъв товар?