ФАКТИ.БГ

Без много шум Audi показа нов електрически SUV

Компанията представи алтернатива на Volkswagen ID.6

Публикувана: 21 Април, 2021 13:10
12 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3676
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3 от 8 гласа.

Както по-рано днес ви информирахме, Volkswagen официално представи най-големия си електрически модел в лицето на ID.6. Изглежда, че от Audi също са почти готови с идентичен модел, но все още показват само концепт, който най-вероятно ще достигне сериен вариант догодина.

Според китайските медии, кросоувърът има дължина от 4.87 метра, което е приблизително колкото е дълго и класическото Audi E-tron, което от няколко години вече е на пазара. Новото SUV е разработено на MEB платформата на VW Group, а размерите му са идентични с тези на ID.6.

Стъклата са затъмнени, което означава че от германската компания все още не са готови да покажат интериора на модела, а както споменахме до премиерата на сериен модел ще измине поне година. Задвижването също е под въпрос, но ако съдим по другите модели, то Audi-то може да генерира около 300 конски сили, благодарение на два електромотора, които да предават въртящия момент към четирите гуми.



Поставете оценка на статията:
Оценка 3 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Браво
1 Отговор
Всеки нов модел електрически автомобил е пирон в ковчега на ДВГ! Особено пък когато е модел на стогодишните, които си имат твърди фенове на марката.

Коментиран от #2, #3


Оценка:
-9 +9

Този
2 Отговор

До коментар #1 от "Браво":


Да се къпеш в литий ти пожелавам...

Оценка:
-6 +6

Someone
3 Отговор

До коментар #1 от "Браво":


Приятелю, чета ти коментарите от доста време и си ми доста интересен, като индивид.
Любопитно ми е, защо толкова много държиш да убедиш хората в нещо, което ти вярваш?
Какво означава пирон в ковчега? Не зная за теб, но поне аз нямам никаква власт върху хода на технологично развитие в автомобилостроенето. Дали породена от желанието да се намали замърсяването (или да се измести от градовете извън тях), дали поради популизъм и повече продажби, дали от чиста алчност, промяната е факт.
Факт е, но скоростта на приемане е доста ниска, а в България още повече. Нито има инфраструктура, нито има някакви определени бенефити, нито има знание за това, какво е то ел кола, как се кара, как се поддържа и т.н. Като сложим и почти невъзможността на един среден българин да си позволи дори кола до 5 години (за нова да не говорим) и картинката става още по - трагична.

Ето, аз например преди 2 месеца бях на пазара за нов автомобил. Имах късмет в живота и мога да си позволя 100+ хиляди за нов такъв. Обмислих възможността да си взема електрически, но си признавам, че нямаше нито един плюс, освен да кажем цената на 100 км. пробег, но повярвай ми, разхода на автомобила не ми е критерий за избор.

И така. Харесвай си ги, кефи им се, ако искаш, карай ги, ако можеш да си ги позволиш, но бъди малко по - умен, защото жалките ти напъни за налагане на мнение са смешни...

Коментиран от #4, #5, #8


Оценка:
-5 +13

Съгласен съм, така е
4 Отговор

До коментар #3 от "Someone":


Хиляда пъти съм повтарял и пак ще повторя. Преминаването към електромобили и зелена енергия не е еднократно действие - щракаш с пръсти и утре всички автомобили са електромобили, а енергията идва от перки и солари. Не е действие, а процес. На тези бе може да ти се струва бавен, но всъщност процеса е много по-бърз отколкото аз самият съм си го представял някога. Винаги (да преди три-четири години) съм си мислил, че до 2030 година е абсурдно дори 50% от продажбите на нови автомобили, обърни внимание че говоря за продажби на НОВИ автомобили, да са електромобили. Към ден днешен обаче ми се струва, че това ще е доста по-рано.

Проблем са единствено първите десетина двайсет милиона, заради които ще се изградят зарядни станции и ще се постигнат икономии от мащаба за да им паднат цените, оттам нататък ще лавинообразно.

Основните, да не кажа единствените проблеми на електромобилите са наличието на достатъчно бързи зарядни станции по магистралите и натоварените пътища, евтини зарядни станции в градовете по паркингите и високата първоначална цена. Дори спирането за 20 минути на всеки 300 километра не е чак толкова голям проблем.

Оценка:
-4 +4

Забравих пирона
5 Отговор

До коментар #3 от "Someone":


Относно ДВГ, всъщност то не ми е толкова голям проблем, дори си го ползвам без угризения, защото нямам избор. Повече ме е яд на стогодишните, защото умишлено забавиха навлизането на електромобилите водени единствено от стремежа за печалби без да им пука за клиентите и природата. Най-много ме е яд на Toyota, която продължава да лобира срещу електромобилите и да разпространява подвеждаща информация. Искрено се надявам да пожънат това което са посели и след години да си продават само водородните автомобили.

Оценка:
-3 +2

Новина от преди половин час
6 Отговор
Сблъсъкът между Tesla Model 3 и Volkswagen ID.3 бе сочен от много анализатори като ключов за бъдещето на електромобилите и традиционните автомобилни производители. Ако наистина е така, последните новини не са добри за VW: през март техният модел е загубил битката с американците дори на собствения си, вътрешен германски пазар.




По данни на EV Volume през третия месец на годината в Германия са регистрирани 3699 бройки от Model 3, срещу едва 2260 за ID.3, който е едва пети по продажби. Като цяло месецът е бил рекорден за електрифицираните модели, с над 65 000 регистрации на чисти електромобили и плъг-ин хибриди. На годишна база електромобилите отчитат ръст от 191%, а хибридите - цели 278%.

На 200% годишен ръст ли казваш ниска скорост на приемане? Колко процентът според тебе трябва да стане годишният ръст за да се увеличи скоростта по твоите критерии? Аз споделих своето мнение, без да се опитвам да го налагам, сподели сега и своето, но с цифри?

Коментиран от #10


Оценка:
-2 +4

Boxer 3
7 Отговор
Фасона е шарена черга, окото да фаща...

Оценка:
-0 +3

екарс
8 Отговор

До коментар #3 от "Someone":


Имате право, обаче от началото на годината няма акт 16 за нови сгради без зарядни станции на поне 10% от паркоместата и слушалката ни е с цвета на телефона на Никсън и Брежнев. Едни жални стонове на инвеститори, свикнали да пускат по 7 кВт на домакинство как изведнъж ще плащат партида 22 кВт трифазен само за колата

Оценка:
-0 +2

DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
9 Отговор
Светът ще бъде по-добро място, когато въджайна-груп спре да съществува, Изчадието с четири нули, също...

Оценка:
-2 +2

Гост
10 Отговор

До коментар #6 от "Новина от преди половин час":


Защо не цитира цялата статия и каква е причината за по-високите продажби, а именно намалянето на цената, за да слезе под прага за субсидии. С други думи Тесла пак разчитат на държавни субсидии, отделно единствената печалба на тази фирма на този етап идва от лобистки закони. В такъв случай за какви пазарни принципи говорим изобщо.

Оценка:
-1 +1

Хаха
11 Отговор
Без много шум,защото това е Skoda Eniaq iV

Оценка:
-0 +0

Ток и жица
12 Отговор
На тоя етап сме неспособни да произвеждаме достатъчно ток за да преминем изцяло на такьв тип автомобили . Трябва ни 2 , 3 пьти повече.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Агнешка Холанд
Режисьорката Агнешка Холанд с коментар за творчеството си
Втората световна война никога не свърши истински"

Още бисери
ТОП 5