13 89396

GT-R продължава да чупи рекорди

  • ams alpha 12 nissan gt-r

През есента на миналата година американското тунинг ателие AMS Performance извади на пистата сериозно доработен Nissan GT-R. Автомобилът беше напомпан до чудовищните 1 100 к.с. и успя да измине стандартното драг разстояние от 402 метра за 9.33 секунди, като достигна максимална скорост от 246 км/ч.

За чикагските виртуози на силовия тунинг обаче това явно не се е оказало достатъчно, защото сега те представахи своята нова доработка, наречена AMS Alpha 12 Nissan GT-R. Главната особеност на новия проект се явява радикалната преработка на 3.8-литровия двигател. На практика инженерите от AMS са изработили мотора наново.

Работата започва с монтаж на нов разпределителен вал, бутала и мотовилки, като изцяло са подменени и всмукателна и изпускателни системи. Освен това се налага и пълно препрограмиране на електронния блок, управляващ агрегата. Инженерите монтират и доста по-производителен турбокомпресор.

Резултатът от тези действия е изумителен. Мощността нараства до 1 318 к.с., а максималният въртящ момент - до 1 375 Нм. Както може да се предположи, трансмисията също е подложена на кардинална доработка с цел да може да издържи на огромния въртящ момент, който през нея се предава и на четирите колела.

Окачването също търпи промени. Инженерите от AMS Performance използват скъсени спортни пружини Eibach, заради които клиренсът е намален с 20 мм отпред и с 13 мм отзад. По автомобила са направени още куп по-незначетелни подобрения, съвкупността от които води до уникални динамични показатели.

Новото творение на американците изминава четвърт миля (402 метра) за 9.05 секунди. Скоростта, която развива за това разстояние, пък е 268 км/ч. Най-интересното е цената на този силов тунинг, която според специалистите съвсем не е висока.

Доработката на двигателя излиза $13 999. Комплектът за усилване на скоростната кутия е дело на Dodson Motorsport и струва $9 424. Новата изпускателна система се предлага на цена от $2 648, а самата работа на специалистите от AMS е оценена на $4 000. Така общата сума за цялостен тунинг излиза около $30 000.

Авторите на проекта уверяват, че въпреки впечатляващите характеристики автомобилът може да се използва и за ежедневни нужди и дори да се движи с обикновен бензин с минимум 93 октана.

В последния случай обаче мощността спада до 1 000 к.с. Максималните 1 318 кончета се достигат единствено с помощта на специално състезателно гориво. От туниг компанията не уточняват какъв ресурс ще има агрегатът след тяхната зверска анаболна интервенция.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дошо

    36 8 Отговор
    Сбъркани хамериканци
  • 2 xaus

    18 7 Отговор
    Абе тва си е GT-R си е GT-R.... Дошо ... още малко ни остана да съберем за GT-R-a
  • 3 deso

    18 5 Отговор
    ОТ 0-300 ЗА 7 СЕК значи ще е около 2000кс пернияки тунинг !

    Коментиран от #4

  • 4 десо

    7 5 Отговор

    До коментар #3 от "deso":

    пернишки* :D
  • 5 GERMAN MACHINES

    27 30 Отговор
    Qponska kola bez tunning e kato kon bez kraka ...

    Коментиран от #9, #93

  • 6 THUNDERBID

    24 13 Отговор
    да GT-Rа е добра кола но тя няма да бъде колата на десетилетието като mclaren F1 това си е моя мислъл не ме съдете :D

    Коментиран от #14


  • 7 az

    5 10 Отговор
    vinagi hte ima ohte i ohte
  • 8 mali

    5 6 Отговор
    s trabanta sam pravil s gumi 155.60.13 i benzin 86 na 400metra nema da kazvam kolko samo 4e behe uruh
  • 9 Боби

    12 7 Отговор

    До коментар #5 от "GERMAN MACHINES":

    Нищо не знаеш за японски коли.
  • 10 user

    21 50 Отговор
    Детски пластмасови играчки за тинейджърчета ! Евтино, леко и некачествено - посредствена, грозна и безлична кола - не се сещам за по-точни определения ! Тунинги, спойлери, НОС-ове - какво ли още не само за да избегнат сложните осмаци, десетаци или дванайсетаци ! мечтата на жълтите фенове - от 1 000 кубика 1000 к.с. - и ако може да е евтино, с нисък разход и куха пластмаса ...

    Коментиран от #23

  • 11 az

    10 3 Отговор
    goliama 4ast ot naukata tehnologite i avtomobilostroeneto tragva ot staria kontinent,no neka se razvivat vsi4ki ima konkorencia ima i napredak
  • 12 az

    6 4 Отговор
    ako ne e bil tatovia htit koi znae i nie balgarite kade da sme v inovacite
  • 13 Име:

    16 4 Отговор
    А бе тия наистина ще напомпат GT-R -а така че да прави :) от 0-300 за 7 секунди както предвиди имитатора на Дошо.
    JAPAN POWER
  • 14 STFU ;]

    10 13 Отговор

    До коментар #6 от "THUNDERBID":

    напълно те подкрепям колега, няма място при McLaren-a :)

    Коментиран от #16

  • 15 Ra22b

    9 2 Отговор
    Бая прасе :D
  • 16 Име:

    24 8 Отговор

    До коментар #14 от "STFU ;]":

    McLaren-a е колата на 90те въпреки че не е моя фаворит ама изобщо. Сега сме 2011 така че GT-R има място. Хем е бърз хем е по-евтин от конкуренцията. Какво друго му трябва?
  • 17 mediator37

    10 11 Отговор
    Този нисан стана като Камаза, с който руснаците печелят Париж-Дакар- руското в него е само емблемата "Камаз", всичко останало е немско, американско, английско и т.н.
  • 18 maksito

    5 6 Отговор
    Po kone e pove4e ot Bugatti Veyron no dali 6te go mine i kakva e maksimalnata my skorost na Nissan GT-R.
  • 19 111

    24 5 Отговор
    Хейтърите колкото и да плюят по нисана, той отдавна си е извоювал напълно заслужено място сред спортните автомобили от висок клас. Както доказаха и от Корвет / Първо място на германската писта Нюрбургринг/, не е необходимо цената да е супер надута. Защо при немските коли е така? - ами защото при покупка плащаш огромната заплата на пиещия бира и оригващ се на вурст германец

    Коментиран от #26

  • 20 PlimP

    7 12 Отговор
    dobre e, no e slabo, RED Victor 1 - 7.8sec :D
  • 21 Фанатик

    18 4 Отговор
    Лудата машина брат !
  • 22 wtf?!

    29 8 Отговор
    Няма какво да се сравнява с обикновения Bugatti Veyron и неговите 1000 к.с.,защото при него са 2 V8 и 4 турбокомпресора(16.4),а до колкото аз разбрах при GT-R-a -3.8 литровият битурбо е доработен.
    Аз лично 100% предпочитам Nissan GT-R.
  • 23 sf

    28 4 Отговор

    До коментар #10 от "user":

    "мечтата на жълтите фенове - от 1 000 кубика 1000 к.с."
    mechtata na nemskite fenove - ot 8 000 kubika - 200 k.s. Strahoten si.

    Коментиран от #27

  • 24 :))

    16 4 Отговор
    една миля = 25сек.
    финишира с 301.5км/ч
    .....................................
    МЪЛЧИШ

    Коментиран от #92

  • 25 deutsche autos

    7 7 Отговор
    И единственото място в света, където можеш да развиеш максималната скорост на ГТР е в Германия - на аутобана, където няма ограничение на скоростта.

    Коментиран от #35

  • 26 М_SUX

    10 14 Отговор

    До коментар #19 от "111":

    Плащаш си престиж... ще ти дам прост пример .... в момента си купуваме апартамент в София спряхме се на 2 ... един на добро место, но малък и един на лошо место и голям... Ние избрахме малкия... въпреки високата цена.. просто защото никога няма да се чувстваме добре в големия.. келфайда, че е по-голям.Същото е и при колите... просто от Мерцедес, БМВ и Ауди лъха престиж ... говорим за последни модели.... докато при нисан и другите фирми не е така... Нито съм фен на БМВ, а още по-малко на ауди... Винаги ще чувстваш, че ти липсва нещо.

    Коментиран от #28, #29, #30, #37, #40

  • 27 xa

    7 4 Отговор

    До коментар #23 от "sf":

    Това е по-скоро на американците - сетете се за V6 мотора на Мустанг от 2006 - 4 литра и 211 коня :D
  • 28 Огорого

    16 3 Отговор

    До коментар #26 от "М_SUX":

    Значи сте избрали кибритената кутиика щото е в центъра и това в наше село се счита за престижно, а големия апартамент не го искате, защото е на странично място ...б..и хората.

    Коментиран от #53

  • 29 Митака

    4 2 Отговор

    До коментар #26 от "М_SUX":

    Ми като си олигофрен,така е
  • 30 111

    17 8 Отговор

    До коментар #26 от "М_SUX":

    Като застанеш с който и да е мерцедес до този нисан, ти ще имаш чувството че ти липсват: скорост, ускорение, и много, много повече пари, дадени за едно име - "Мерцедес".

    Коментиран от #32

  • 31 Ra22b

    17 11 Отговор
    как не разбрахте, че GT-R доказа на автомобилния свят, че тия стари легенди като американските мускули например са минало... Българския народ не може да приеме факта, че японците направиха наказвачка на всички "големи" имена на автомобилната индустрия. А до M_SUX, в кой век живееш, кое лъха на престиж от немските кокошарници? Какво имат те което нисана го няма ?
  • 32 Ra22b

    5 3 Отговор

    До коментар #30 от "111":

    По-точно не знам дали може да се каже! (bow)
  • 33 Дошо

    16 13 Отговор
    А защо не кажат за колко вдига 0-100 и 0-300.Моя ГТР ги прави за 3 съответно 7сек.Да ми дават на мене един такъв НисанГТР и да изора асфалта на магистралата.Колко още доказателства искате, за да разберете, че най-добри са японските коли, начело с Нисан.Всяка немска щайга трябва да се изпрати в Япония и корифеите от Нисан да я претопят и направят на истинска кола

    Коментиран от #34, #71

  • 34 Ra22b

    10 2 Отговор

    До коментар #33 от "Дошо":

    Ставаш досаден като имитираш Дошо
  • 35 Дошо

    9 12 Отговор

    До коментар #25 от "deutsche autos":

    Не е вярно, аз по светофарите редовно дигам 0-300 за 7сек и спирам 300-0 за 20метра.Купете си Нисан, да видиче, че е истина
  • 36 Paradox

    17 5 Отговор
    Мнозина не могат да приемат факта, че една най-обикновена туристическа кола с некво си 6-цилиндрово моторче сложи големите батковци в джоба...
  • 37 Име:

    13 8 Отговор

    До коментар #26 от "М_SUX":

    Какъв престиж от ауди бе ахахаххахахахаххахахахах леле току що ме уби. Знаеш ли колко е престижно в САЩ да караш лексус? Ауди боже господи ужас.

    Коментиран от #56

  • 38 gazar4e

    8 12 Отговор
    stiga mi gi xvalite tiq barutnici be.Porsche ,Ferarri slu6ali li ste za tqh
  • 39 Марио

    6 2 Отговор
    БОЛНИ ХОРА!!!
  • 40 520 zender

    9 8 Отговор

    До коментар #26 от "М_SUX":

    По принцип имаме разногласия мен обаче стане ли на въпрос за премиум съм съгласен с теб-първо мерцедес,второ бмв, трето ауди-е аз избирам бмв ти мерцедес но това е премиум а не нисан-той е за обикновенните хора на запад които могат да си го позволят нов

    Коментиран от #46, #54

  • 41 lubomir

    9 4 Отговор
    stiga ste sravnqvali koli seriino proizvodstvo sas tuning napompani ma6ini sme6ni ste GTR e bega4ka spor nqma za seriinite si kone nakazva dosta nemski ma6ini sas po mo6tni agregati,NO bez pipan dvigatel i nego dosta koli biha go nakazali.No nai sme6noto e 4e tuka se pluqt i gtr i mercedes i bmw kato pove4eto hora sigurno karat golf 2 i dori ne sa vijdali podobni koli apak gi pluqt,kogato imate tezi avtomobili i ste gi karali i usetili togava gi pluite az li4no i nemski te koli mi dopadat i qponskite nito edna ot tqh ne bih otkazal!!!!

    Коментиран от #44

  • 42 FFF

    2 14 Отговор
    za6to ne prawawqr reklama na mercedes ? za6toto e the best :)
  • 43 Evolution

    13 12 Отговор
    И 1 000 000 000к.с. да го направят пак ще си остане Нисан... Тази кола няма никаква харизма... А и какво може да ти предложи (освен напомпан двигател)?!
  • 44 520 zender

    8 2 Отговор

    До коментар #41 от "lubomir":

    е..въпроса е не дали ще откажеш тези коли а дали можеш да си ги позволиш-щото коли за подаръци се правят най-много но жени..
  • 45 lubomir

    10 3 Отговор
    stiga ste sravnqvali koli seriino proizvodstvo sas tuning napompani ma6ini sme6ni ste GTR e bega4ka spor nqma za seriinite si kone nakazva dosta nemski ma6ini sas po mo6tni agregati,NO bez pipan dvigatel i nego dosta koli biha go nakazali.No nai sme6noto e 4e tuka se pluqt i gtr i mercedes i bmw kato pove4eto hora sigurno karat golf 2 i dori ne sa vijdali podobni koli apak gi pluqt,kogato imate tezi avtomobili i ste gi karali i usetili togava gi pluite az li4no i nemski te koli mi dopadat i qponskite nito edna ot tqh ne bih otkazal!!!!
  • 46 Име:

    12 4 Отговор

    До коментар #40 от "520 zender":

    Къде слагаш ауди на 3то място в Премиум. За тебе няма ли Ролс Ройс - номер 1 премиум, Ягуар, Бентли, Майбах, Мазерати и чак после МБ и БМВ, Лексус, Инфинити и т.н. Дори американските хонди (акура) са по-добри в премиум класа от ауди. Умишлено оставям на страна американските премиум коли, защото тука ги няма (Lincoln, Buick, Cadilac и т.н) Не съм фен на мазда, но предпочитам това пред което и да е ауди.
    http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11310729983935978&f1=details

    Коментиран от #47, #48, #51, #60

  • 47 520 zender

    5 4 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    Говоря за ауди А4-например-не може да се сравнява със каквото и да е бентли
  • 48 520 zender

    3 6 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    Абе ти замисляш ли се каква е разликата между бмв и ролс ройс..
  • 49 .

    5 4 Отговор
    http://www.youtube.com/watch?v=pv3tdZLQLAQ

    Качваш семейството и мачкаш всемогъщия GTR.

    Коментиран от #52

  • 50 Paradox

    14 5 Отговор
    Майкоооу майчице. вечната битка между Япония и Германия. само че вече силите са изравнени и то с значително по малко средства от Японска страна. еми даваш 170 бона и гледаш сеира на тоя дето е дал 300 и ти диша праха... има едно клипче в YouTube дето ино скайланче прави божественото ферари с огромния двигател за смях
  • 51 М_SUX

    9 4 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    Ти правиш ли разлика между премиум и супер луксозен клас?.... А до ауди може колите да са им чупливи, но нито са зле като динамика, нито са зле като дизайн, нито са зле като лукс... (друг е въпросът, че са ВАГ)... напомнят ми за италианските коли... хубави, но за кратко.
  • 52 520 zender

    10 0 Отговор

    До коментар #49 от ".":

    ако имаш семеиство не би ти хрумнало да мачкаш гтр
  • 53 М_SUX

    3 7 Отговор

    До коментар #28 от "Огорого":

    Грешна ти е логиката... в наше село се гледа размера, не качеството. Предпочитам 70квадрата на централно место отколото 100 в покрайнините.
  • 54 M_SUx

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "520 zender":

    Прав си колега.... и се пак трябва да е ясно, че уважаваме и японскте коли.
  • 55 Stoyan

    7 6 Отговор
    Доше, ти имаш по-бърза кола от този изцепка която за обявената мощност нещо се излага.
    Сигурно диното е било развалено.

    Само твоята трябва да се пипне от кого трябва.
  • 56 М_СУѝ

    4 8 Отговор

    До коментар #37 от "Име:":

    http://www.automedia.bg/news/article_12666_cp10.html ... Кои са лексус... една доста скучна марка... like toyota ;)
  • 57 Maurice

    12 2 Отговор
    Някой от вас,които плюете по Японските коли,да се е качвал на Тойота Камри/Авалон,Нисан Алтима/Максима,Хонда Акорд,Инфинити Г/М,Лексус ИС/ЛС,Акура ТЛ/РЛ??Тойота Тундра е "пикап на годината" в САЩ през последните години.Японските автомобили са си много качествени,за сътветния клас.Странно,но не съм срещал евтина пластмаса в Лексъс и Инфинити,а само скъпи кожи и качествени материали.Който не харесва Японски автомобили,да не ги кара.

    Коментиран от #58, #59, #67

  • 58 520 zender

    5 5 Отговор

    До коментар #57 от "Maurice":

    прав си пич-еми няма да ги карам....
  • 59 Име:

    12 2 Отговор

    До коментар #57 от "Maurice":

    Остави ги бе те не познават дори 30% от цялата гама японски коли, които се произвеждат ама тръгнали да плюят. Японските автомобилни производители са много повече от немските , произвеждат много повече модели и съответно продават много повече бройки в много повече държави. Единствено БМВ и Мерцедес все оше се държат на ниво, въпреки че и тяхната конкуренция е много жестока последните години. А за вагени и опели не искам и да чувам.....

    Коментиран от #69

  • 60 dankata

    7 17 Отговор

    До коментар #46 от "Име:":

    Точно тази Мазда,която е на линка един приятел си я взе 2008г. чисто нова към 25 000 евро.Значи 140 кс.,дизел в града му гори 12 на 100!Което е много според мен за кола 140 кс!Сега не може да я продаде повече от 8000 евро!Аз лично се возих един път на магистралата и като вдигна 120 км/ч все едно бях със 300!!Първото,което супер много друса,на 120 супер много ръмжи,за 3 години губи близо 20 000 евро!!!Е извинявай ама аз ако съм ще си взема бмв 530д е60 на 2 години за тия пари!!И в града ще гори около 10.Така,че не ми ги хвалете тия Мазди!!

    Коментиран от #61, #70, #80

  • 61 Име:

    8 1 Отговор

    До коментар #60 от "dankata":

    Не съм фен на мазда, даже днес за първи път виждам такава, но ми хареса визията и и интериора. Направих си сравнение с прехвалените ауди за горе долу същите пари и година и не ми харесва нито интериора нито отвън в сравнени е маздата.
  • 62 жужи

    42 18 Отговор
    Каквото и да му правят това си остава просто... нисанче. гаден японски таралясник
  • 63 фен на Вартбург

    7 8 Отговор
    И така, всички вече разбрахме за американското тунинг ателие , а какво е това нисан гтр?
  • 64 J20A

    11 1 Отговор
    Предлагам да спрем с генералните заключения,относно даден модел,само на база "един приятел има","аз един път се возих" и т.н.Първо съгласен съм,че друса.Разход от 12 на 100 градско е напълно нормален за тази кола и за коли със сходни размери и маса.Кое те кара да мислиш,че 530д е60 ще гори по-малко от 10 градско,при положение че всичко е относително и много зависи от стила на каране.Не съм съгласен и с това,че не може да я продаде за 8000Е.Ще се продаде на момента.
    Относно ГТР.Всеки си има мнение.Лично аз с удоволствие бих карал Нисана,както и Х6 примерно.Всеки модел си има и хубави и лоши страни.Не всичко се върти около една единствена марка.Погледнете малко и на страни.Помага понякога:)

    Коментиран от #65

  • 65 J20A

    6 0 Отговор

    До коментар #64 от "J20A":

    До коментар 60
  • 66 Prelude

    9 5 Отговор
    GT-R. Създаден да мачка всичко!
  • 67 Evolution

    0 1 Отговор

    До коментар #57 от "Maurice":

    Нямаше да е лошо да направиш и разликата между това което казваш и това което показваш...
  • 68 rado

    4 3 Отговор
    еи жижу ли жужи ли как си не знам ама gt-r не сулчаино го наричат годзила
  • 69 Stoyan

    3 5 Отговор

    До коментар #59 от "Име:":

    Това не е вярно.
    Не е лошо да проверяваш нещата преди да ги твърдиш.
    Подобни твърдения показват доколко някои нямат представа от реалният пазар.

    Тoyota от японските е реално голям производител, даже може да е станал и най-големият, следван от VAG.
    GM и Ford загубиха позиции, бяха водещи. GM все още се държи в тройката но основно заради американския пазар.

    Що се отнася до BMW и MB, та заедно и с Оpel не могат да достигнат половината от произведените от VAG автомобили.

    И сега за коментарите как gt-r мачка, явно не са погледнали филмчето което постнах, с А4-ката с двигател 1.8 която е по-бърза на драг, от точно този gt-r, дело на американските тунери.
    И точно такава кола има Дошо.

    Коментиран от #76, #82

  • 70 sky

    4 1 Отговор

    До коментар #60 от "dankata":

    Сигурен ли си, че имаш в предвид мазда 6? При дизелът 2.0 този разход от 12 литра не ми се вярва, дори градско. Приятелят ти доста трябва да се постарае според мен да го постигне. До колкото знам, този мотор е доста икономичен, но ако все пак някой има такава кола или преки наблюдения, нека да пише.

    Коментиран от #73

  • 71 Дошо

    2 1 Отговор

    До коментар #33 от "Дошо":

    Ти моето момче може да ореш само на нивата.
  • 72 borikata

    11 2 Отговор
    Т'ВА НЕЕ КОЛА Т'ВА Е ИЗРОД !!!!!!
    ТИЯ ХОРА КАТО ПРААААТ КОЛИ ВЪОБЩЕ НЕ СИ ДАВАТ СМЕТКА КАКВО ПРАВАТ !!!!!
  • 73 Дошо

    7 1 Отговор

    До коментар #70 от "sky":

    Колега не обръщай внимание на момчето, то онзи ден ми обясняваше колко надеждни автомобили са Ауди и колко им е здраво окачването.Сега е на вълна БМВ явно.Чуло е и то за германските коли колко са добри.Интересно, че тук повечето дето пишат все са с много пари , с много коли и все скъпи пък и богати приятели имат и те със скъпи нови коли.Чак да не повярва човек :-)

    Коментиран от #74

  • 74 dankata

    8 1 Отговор

    До коментар #73 от "Дошо":

    Пич нещо се бъркаш!!Аз никога не съм харесвал ауди и знам,че те не са здрави автомобили!За бмв мога да кажа,че ако се поддържа както трябва и ако се кара както трябва е здрав автомобил!Е извинявай ама един пич има s420 дизел 2009г и карал със 250 км/ч около 5-10 мин.(според него де,защото е малко невъзможно)и след това загасил веднага двигателя и строшил дясната турбина.Мисълта ми е,че ако се карат като хората и ако се поддържат както трябва бмв-тата са здрави автомобили.

    Коментиран от #75

  • 75 Дошо

    8 4 Отговор

    До коментар #74 от "dankata":

    Колега здравей!Извинявай объркал съм се.Онзи дето си мислех, че си ти се е писал Дидката.Още веднъж извинявам се!
    Поздрави!
  • 76 Име:

    8 0 Отговор

    До коментар #69 от "Stoyan":

    Кое не е вярно бе??
    Събери всички (като брой) всички модели произведени от Тойота (Scion), Lexus, Нисан, Infinity, Митсубиши, Хонда (Acura), Субару, Мазда, Исузу, Дайхатсу, Suzuki и това са само по-известните извън Япония. И после събери всички модели произвеждани в Г-я. НЕ ТИ ГОВОРЯ за ПРОДАЖБИ, защото там Тойота е номер 1 следвана от VAG или GM. А останалите немски производители са далеч след другите японски по продажби. Така че гамата от модели им е огромна и покрива огромна част от пазара. От немските производители единствено VW имат всякакви модели, Дай пример за ауди pick-up примерно или ауди бус, миниван. Сега ще кажеш да ама ауди е част от VAG, е да ама в Toyoya също влизат 4-5 различни марки, но аз гледам само моделите на Toyota примерно. Така че това, което казах си е абсолютно вярно.
  • 77 До 76

    0 14 Отговор
    Абе ти много си се объркал.Инфинити и Субару на Тойота XD..Ти май идея си нямаш кои концерни притежават тези марки, а ?

    Коментиран от #78, #79

  • 78 Име:

    7 0 Отговор

    До коментар #77 от "До 76":

    МООООЛЯ кога съм казал че Инфинити и Субару са на Тойота?????
  • 79 Име:

    4 0 Отговор

    До коментар #77 от "До 76":

    Исках да кажа всички произведени от тойота, всички произведени от нисан, всички произведени от инфинити и така нататък. СЕГА ПО-ЯСНО ЛИ ТИ Е?
  • 80 Mаздю

    5 0 Отговор

    До коментар #60 от "dankata":

    Стига лъга бе ей.Имам същата кола и това,което казваш е чиста и откровена лъжа. В града гори не 12, а на половина при нормално каране,а при настъпване може и 15 да стане. Тва за друсането,магистралата и другите глупости няма да коментирам, защото са повече от смешни. Лъжи, лъжи и пак лъжи...
    Другият път лъжи малко по-малко и може някой да ти се върже!
  • 81 Годзила

    6 3 Отговор
    ГТ-Р е най-уникалният автомобил.
    Няма друг такъв, който за такива пари да ти предложи подобно нещо.
    Японците много вдигнаха този път летвата и не виждам в близките години някой да се приближи до нея, а камо ли да е прескочи...
  • 82 Prelude

    7 0 Отговор

    До коментар #69 от "Stoyan":

    Вообще и не искам да гледам филмчето ти за А4ката :)) Предполагам си постнал някой драгстер с празен ход 4000 оборота, парашут, и без нужда от волан :)). Тука хората са ти казали (а то се и вижда)

    "Авторите на проекта уверяват, че въпреки впечатляващите характеристики автомобилът може да се използва и за ежедневни нужди ..."

    та, сравнението ти е неуместно. ГТ-Ра и в сток изпълнение е уникална кола - който отрича/не разбира очевадното е или слепец или глупак.
  • 83 speedart

    4 2 Отговор
    дошо,доше с твойте 53 сек. до 300 км. тоя кашон gtr е най-бавният охлюв в автомобилния спорт
  • 84 A8C

    8 2 Отговор
    Айде моляви се, не ви ща японските ''тунинг'' ''произведения''. Ето ви една наистина стойностна кола, която е победила доказани бегачки, като Maserati Granturismo.

    Коментиран от #86

  • 85 :)

    4 5 Отговор
    И все пак БМВ са години напред пред Нисан....

    Коментиран от #87, #88

  • 86 Prelude

    3 6 Отговор

    До коментар #84 от "A8C":

    С едно нещо не съм съгласен с Джереми - че това ... е красиво. С всичко друго съм. Малко изненадващо филмче, смятах че Алфа могат повече.
  • 87 Prelude

    6 2 Отговор

    До коментар #85 от ":)":

    Абе когато става въпрос за тоя Нисан, тези три букви не ги споменавай че е смешно.
  • 88 Дошо

    14 2 Отговор

    До коментар #85 от ":)":

    Я посочи едно БМВ, което да може да се сравни с този Нисан

  • 89 БМВ

    2 2 Отговор
    какво ми хвалиш този изтормозен Нисан, наблъскали му двигателя и "чупят рекорди" всеки може да сложи голям двигател и да каже, че колата му е много-бърза. Мclaren f1 кола на почти 20 години ги оставя тия японски коли далеко зад него, а е само 650 коня.... Когато излезна Mclaren японците се чудеха какъв е този автомобил и гледаха как техните кошници биват издухани...

    Коментиран от #90

  • 90 Prelude

    3 0 Отговор

    До коментар #89 от "БМВ":

    Когато излезе тоя Mclaren японците съвсем не са се чудели какъв е този автомобил а току що бяха покорили Ф1. Хонда беше вече 6 кратен шампион и като такъв Гордън Мъри многократно ги е молил да разработят двигателя за Макларъна. След като му отказват Мъри се спира на втория вариант - БМВ.

    Коментиран от #91

  • 91 БМВ

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "Prelude":

    А защо след като са толкова добри, Mclaren толкова дълго време беше най-бързата кола, защо ненаправиха нещо по добро. Тогава Скайлайна и супрата нямаха никакъв шанс срещу него.

    Коментиран от #95

  • 92 ddd

    1 2 Отговор

    До коментар #24 от ":))":

    kvi 9 sekundi be boje to golqmo pompane xax smeshkovci taq m3 ot 90-te godini 1/4 milq q vzema za 7.83sec / 289.3km/h boje golqm tuning :D:D

    Коментиран от #94

  • 93 VVV

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "GERMAN MACHINES":

    Това се отнася в по-голяма сила за немските !
  • 94 gosho

    0 0 Отговор

    До коментар #92 от "ddd":

    http://www.youtube.com/watch?v=EFFp5KCE5UM
  • 95 Prelude

    3 0 Отговор

    До коментар #91 от "БМВ":

    Защото Макларъна струва МНОГО повече. Освен Скайлайна и Супрата имаше и Хoнда NSX от която Мъри е взел не малко идеи (по негови думи) при проектирането на Ф1.
    Суперколите се правят от малки компании не защото големите компании не могат да ги правят! Могат и то прекрасно - доказателство е Нисан ГТ-Р. Не ги правят защото пазарът за тях е малък и голяма компания не може да се изхранва от тях.
    Втория проблем е у хората - много от тях няма да си купят уникално добра суперкола ако под същото име се продававт коли масово - доказателството е пак Нисан ГТ-Р. И в този форум има много такива за които ГТ-Р не е добър колкото Порше (примерно) защото Нисан правел и евтини коли а Порше, не :))
  • 96 Хараламби

    0 0 Отговор
    Я помисли пак
    http://vbox7.com/play:0ee467ca7c