1 Август, 2011 11:28 10 182 28

Представиха Maserati с най-дългото име

  • anderson germany maserati gran turismo s superior black edition

Базираното в Дюселдорф тунинг ателие Anderson Germany прадстави своя най-нов проект, който е базиран на спорткара Maserati Gran Turismo S. Характерната за студиото радикална доработка над интериора и екстериора е налице и тук, но много интересно е цялото название на автомобила.

Anderson Germany Maserati Gran Turismo S Superior Black Edition е едно от най-дългите наименования на даден модел и със сигурност е най-дългото що се отнася до моделите с тризъбец на радиаторната решетка. Какво обаче е различно в тунинг доработката с това трудно за запомняне име?

Както вече стана ясно немците са обърнали сериозно внимание на екстериорния и интериорен облик на спортната кола. Външният вид впечатлява основно със специалния черен мат, като към него са добавени нови 21-цолови джанти с карбонови вложки и ефектен аеродинамичен боди кит.

Всъщност тунинг специалистите от Anderson Germany са използвали черният цвят букволно навсякъде. Дори джантите са черни, а предните и задни светлини са силно тонирани в същатата гама. Вътре нещата не са по-различни, като единственият акцент са декоративните червени шевове на тапицерията.

Салонът е почти изцяло "облечен" в ефектна комбинация от черна лицева кожа и алкантара, а незмиенният тризъбец на радиаторната решетка също е решен в черно. Създателите на доработката са на мнение, че по този начин видът на автомобила е изключително брутален.

За съжаление обаче, под капака на Anderson Germany Maserati Gran Turismo S Superior Black Edition промените не са толкова радикални. Там инженерите са прибегнали до стандартния чип тунинг. Освен препрограмиране на електрониката, специалистите са добавили и нова ауспухна система, която от генерацията до ауспухните награйници е изработена от неръждаема стомана.

Благодарение на силовия тунинг мощността на 4.7-литровия агрегат е нараснала от 440 до 492 к.с. Що се отнася до динамиката, немците казват, че тя е подобрена и заради олекотеното с 13 килограма купе. Какви са обаче точните динамичните характеристики на автомобила, от Anderson Germany не съобщават.

Ще припомним, че стандартното Maserati Gran Turismo S ускорява от 0 до 100 км/ч за 4.9 секунди, а максималната му скорост е 295 км/ч. Предвид доработките се очаква Maserati-то с най-дългото име да разполага с подобрена динамика, което автоматически го превръща в съвсем приличен магистрален атлет. От тунинг компанията не посочват и цената за доработения спорткар.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 MAZDA

    31 1 Отговор
    Лесно се прави макиажа на супер-модел, като Гран- Туризмо. Тази кола от където и да я погледнеш е съвършено красива.

    Коментиран от #2

  • 2 Краси

    32 0 Отговор

    До коментар #1 от "MAZDA":

    Вярно е! Не съм фен на италианските коли, но тази е уникална, а пък с доработката направо кърти. Хареса ми определението от статията "брутална".

    Коментиран от #4

  • 3 Дошо

    15 8 Отговор
    Това Блек Едишън мноу модерно по германията бе.

    Коментиран от #6, #27

  • 4 Maurice

    11 21 Отговор

    До коментар #2 от "Краси":

    Между италиански коли(Фиат,Алфа,Ланча) и италиански коли (Ламбо,Ферари,Мазерати) има разлика от единия край на космоса,до другия.В едните заводи работят инженери,а в другите земеделци с начално образование.Те за това само в Италия са на почит Ланча Тезис,Фиат Браво и Алфа 156
  • 5 Име:

    19 2 Отговор
    Едно време е било много модерно колата ти да е черен мат. Не харесвам доработки/тунинг на супер коли. По дискавъри даваха как едни негри правят тунинг на ламборгини - дорева ми се като ги видях как съсипаха колата.
  • 6 666

    17 16 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    В Япония е модерно пластмаса едишън.

    Коментиран от #12

  • 7 QWERTY

    9 4 Отговор
    Тая алкантра не си пасва много,много с черната кожа и червените шевици.По добре да я сменят с червена кожа :) :) :),
    ама иначе е супееееер готина и красива,БРАВО!!!
  • 8 donbaro75

    2 20 Отговор
    Do komentar 4,vsichki italianski brakmi sa ednakvi,ne mi gi probutvai tezi spunati barakudnizi.Ferrari,Mazerati,lancia,Fiat-karat gi maksimum 6 godinki i aide na BELKANTO.Brat mi kara delta-skusa ni nervite ,remonti,remonti,remonti.Obadete mi se podariavam e na tozi koito ia iska,pischa vi istinata.

    Коментиран от #11

  • 9 Дядо Мраз

    13 0 Отговор
    Отвън е уникално красива. Остава този, който я купи да си намери черен регистрационен номер, че иначе тотално ще съсипе ефекта :)
  • 10 Yamato

    14 0 Отговор
    Bella macchina!
  • 11 Paco

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "donbaro75":

    Много ти разбира тиквата на тебe.
  • 12 Viva Italy

    10 5 Отговор

    До коментар #6 от "666":

    Прав си!Но при тях тая мода си е от незапомнени времена.А Мазератито си е уникално и с тунинг и без тунинг.
  • 13 Niko

    17 1 Отговор
    Maserati-то е уникално,дори без тази доработка.А салонът е убийствен.
  • 14 BMW 530xd

    9 1 Отговор
    Готиноо..
  • 15 skype: tancisa

    8 6 Отговор
    nai gotinata kola
  • 16 520 zender

    18 1 Отговор
    И за кво му е тунинг-че то и без него си е супер..
  • 17 ТРОШАЧА

    12 0 Отговор
    Е ХУБАВОТО СИ Е ХУБАВО ... НЯМА СМИСЪЛ ОТ КОМЕНТАРИ!!!
  • 18 4ipi

    3 8 Отговор
    Aston Marin-a na "Anderson" e po dob1r spored men. no i tova ne e lo6o vse pak Maseraty.
  • 19 мазерати

    3 4 Отговор
    МАЗЕРАТИ...................... НЕ ЗНАМ КАКВО СИ
    "ЗАЗ" -КРАТКО И ЯСНО.ДАЖЕ ЗВУЧИ ГОРДО !!!!
  • 20 GOGO

    22 1 Отговор
    Преди доста години ходих до Италия да си купувам автомобил. Там, в Спилинберго, в една автокъща, видях оставено за продажба "Мазерати", което бях виждал само на снимки - MASERATI QUATTROPORTE.
    Знайте, че между снимката и истинската кола разликата е от земята до небето! Пред машината с тризъбеца можех да стоя и да я гледам с часове! Това и направих! Както диваците са гледали на манистата на първите европейци! Така направих и в София - бях в тълпата пред хотел София, която се блъскаше да разгледа отблизо първото четириместно LAMBORGINI - ESPADA! А, бе, аборигенска ни работа!
    Но, който говори, че италианските коли не са красиви - значи си криви душата!

    Коментиран от #25

  • 21 Mantzel

    9 0 Отговор
    Докато прочетеш името и стрелката показва 300 км/ч-мноооого яка!!!!!!!!
  • 22 jizz

    1 2 Отговор
    aha a ti sigorno si nqkoi koito kara BMW 318 na gas takiva kato tebe navsqkude samo bmw znaqt

    Коментиран от #23

  • 23 520 zender

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "jizz":

    Що ве ,ти да не си собственик на мазерати а..
  • 24 user

    8 2 Отговор
    Една от най-красивите коли, създавани някога - произведение на изкуството ! Браво на инженерите и дизайнерите, които създават подобни бижута !
  • 25 ahaha

    1 5 Отговор

    До коментар #20 от "GOGO":

    i vsi4ki koito ne sa ot evropa sa divatzi. Ti istoria da ne si u4il pri nqkoi savetski daskal? Misli6 si,4e izkazvaneto ti e emocionalno li? Tolkova povurhnostno mislene i z akolite i za horata prosto e sme6no man. Ve4i niakakvi perl i niakakvi divatzi seedno si bil jiv i si bil tam da gleda6 pfffff
  • 26 GOGO

    3 0 Отговор
    Скъпи ahaha,
    Не е твоя работа, а и не можеш с умствения си багаж /вярвям, че той е огромен!/ да прецениш от два-три написани реда кой колко е изискан и кой при кого е учил! Не можах да разбера – може би, защото пишеш на латиница, или защото не съм толкова интелигентен като тебе! – какво общо има историята с харесването на някоя кола!?! Това, дали ми харасват или не италианските коли, си е лично моя работа. Ако на тебе не ти харесват – хубаво. Значи харесваш някои други – немски, френски, английски, .... Това вече си е лично твоя работа!
    Колкото за „аборигенската работа” – ако си достатъчно грамотен и си прочел какво съм написал, ще рабереш, че в тази „работа” се включвам и аз! За твое сведение: „абориген” не означава „дивак”, който е живял по далечните острови на топлите морета и океани, а „абориген” значи „коренен жител”. Така, че и аз и ти /за съжаление!/ сме аборигените в собствената си страна. Това би трябвало да го знаеш, независимо дали си учил при съветски, български или някой друг даскал! Но, предполагам, че възпитаниците на някое килийно училище вероятно не са го учили!
  • 27 :)))

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "Дошо":

    Техните коли изглеждат най- добре в блек едишън версия през нощта.
  • 28 4x4

    1 0 Отговор
    Волана му е мега як!