Last news in Fakti

8 Юни, 2021 13:34 20 305 35

Три автомобила, които губят много от стойността си след три години

  • автомобили-
  • цена-
  • стойност-
  • загуба

Бързото спадане на цената на една кола почти винаги е проблем за собственика ѝ

Три автомобила, които губят много от стойността си след три години - 1

Тези, които купуват нови коли е добре да се замислят дали след време ще могат да им вземат прилична цена. Повечето от нас го правят, но има и такива, които късно разбират, че цената на техния автомобил е паднала с доста повече от очакваното. Изданието Press and Journal са направили доста задълбочен анализ по темата, като ние ви показваме най-шокиращите цифри от него.

Три автомобила, които губят много от стойността си след три години

С други думи, ако не искате да загубите много пари при препродажбата на личната ви кола, то избягвайте тези модели. Според експертите някои автомобили след три години понижават цената си толкова много, че едва ли остава една трета от първоначалната стойност. Пример за такава кола е известното Audi A8 55 TFSI quattro, което според анализа, след три години поевтинява толкова много, че достига 27.3% от първоначалната си цена.

Три автомобила, които губят много от стойността си след три години

И докато при т.нар. премиум автомобили това не изглежда толкова странно един пример за субкомпактна градска кола също шокира. Става дума за кабриолета Fiat 500 (29,2%), който след три години също е далеч зад началната си цена. При многофункционалните автомобили, познати у нас като "баничарки", съветът е да се избягват предложенията на Opel и по-конкретно Combo 1.2 Turbo, който след три години е с остатъчна стойност от 28,8% от първоначалната си цена.

Три автомобила, които губят много от стойността си след три години


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 29 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Добре дошли при бай Марин

    58 20 Отговор
    Кви са тия курници вееее Само Вартбург!
  • 2 Someone

    166 11 Отговор
    Винаги ми е било супер странно, защо в БГ на покупката на кола се гледа, като инвестиция и на обезценката и, като на загуба?

    Изключвайки работните автомобили, когато човек си купува личен, особено нов най - често го прави, защото това е желанието му. Да притежава определен модел поради определени причини. Какво, като този автомобил се обезценява с годините. Когато си собственик извличаш удоволствие от него, или потреба и го правиш за сметка на пари, които ако не дадеш за това биха стояли в банката и не биха ти носили никаква полза.
    Наслаждавайте се на живота и не мислете толкова за "загуби", обезценки и други такива. Ковчега няма джобове, а и виждаме, как с този Ковид днес си тук, а утре може да те няма.

    Коментиран от #33

  • 3 БатП

    70 17 Отговор
    Като се има предвид, че А8-ка е с цена под 200к нов, тия 27.3% се равняват на грубо 50к в български банкноти. Ако някой ми предложи А8 на 3 години за 50к, броя парите веднага. Пак измислени статистики.

    Коментиран от #12

  • 4 ФЕН

    23 7 Отговор
    фалшиви новини!! покажете реална обява на тези коли !!!Стига стия измами само да ви
  • 5 Фен

    23 4 Отговор
    Абе кой ще ти купува три годишни кошници :) В интерес на истината в новите автомобили всичко е главно от пластмаса и електонни модули. Тзи неща се обезценяват бързо, особено електрониката -дисплеи, чипове. Трайността на пластмасата е известна. Обаче чрез покупката на нова кола е начин да вземеш актуалните нововъведения на момента.
  • 6 Аз заради това си купувам

    26 9 Отговор
    ДАЧИЯ, след три години стойността й е 110%, значи инвестирам!!!

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Капитана

    45 2 Отговор
    Няма никакво значение, че са се обезценил, те всички нови коли се обезценяват, едни повече, други по малко. Важното тука е, че собствениците на тези автомобили са могли да си ги купят чисто нови, и са им доставяли удоволствие да ги шофира и използват за своите нужди. После ще ги продадат и ще "Зарадват някой втори собственик, който не може да си позволи нов автомобил за разлика от тях".
  • 8 ДАЧИЯ ФЕН

    5 4 Отговор

    До коментар #6 от "Аз заради това си купувам":

    +1
    След 5 год. 150%
  • 9 Има резон

    8 5 Отговор

    До коментар #6 от "Аз заради това си купувам":

    Логан е дори още по скъп след 3 години 💶💶💶
  • 10 сектант

    20 4 Отговор
    Само Дачия и тесни п...и
  • 11 Гост

    18 0 Отговор
    Колко пари се продава Тесла след 3 години?

    Коментиран от #13

  • 12 Пендехо

    14 2 Отговор

    До коментар #3 от "БатП":

    Има няколко такива обяви в мобилето на по 120к. Чакаме ги утре да паднат на 40-50 хахахаха

    Коментиран от #20

  • 13 Дизела

    20 2 Отговор

    До коментар #11 от "Гост":

    Само луд човек би си купил Тесла втора употреба с батерия за смяна.
  • 14 Най

    1 20 Отговор
    евтината бегачка е,бензин-турбо Ауди авант 1.8 Т .150 cc...със чип качва още 35 cc...като ракета е...на магистралата си пълни километража-260км.

    Коментиран от #18

  • 15 За мен

    16 7 Отговор
    Додж Челинджър е върховната кола ...изпреварихме се по магистралата няколко пъти...огледах я...красавица ...няма такава кола :)
  • 16 Грета Тунберг

    4 2 Отговор
    Къде се изгуби моя любим,гост?
  • 17 сикароо

    2 10 Отговор
    от ТЕЗИ само Ауди става опелчето е мингянос или смотани даскали или подобни не чистоплътни или хора казващи [нали пали ] тя цялата се разпаднала и така , А фиатчето джендарос

    Коментиран от #19, #22

  • 18 Да бе да

    7 2 Отговор

    До коментар #14 от "Най":

    Данък 250 лв и разход 12/100. Благодаря за евтината бегачка.
  • 19 Да бе да

    9 9 Отговор

    До коментар #17 от "сикароо":

    Ауди са тотална щета. Вагаджийски сбирщайн закрепен едвам едвам колкото да се продаде. Карат ги к0мплексар4ета с мечти но без достатъчно пари за БМВ. Мислят си че и те са премиум, но всъщност просто са седнали в поредният ВАГ, абонираан за сервиза.

    Коментиран от #21, #27

  • 20 БатП

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Пендехо":

    Нали? Четат статията и от 90-100 ги свалят директно на 50.

    Коментиран от #29

  • 21 Притежател

    5 1 Отговор

    До коментар #19 от "Да бе да":

    Това беше мн яка смешка :Д
  • 22 БатП

    16 1 Отговор

    До коментар #17 от "сикароо":

    Човече, ти символизираш упадъка на българското общество. Даскалите са нечистоплътни? Ходи се хвърли от мост, за друго не ставаш!

    Коментиран от #28

  • 23 ⚜️Илюминат⚜️

    10 6 Отговор
    Аудито винаги е пръчка ! Фиата е приятен , но никой не иска италиански кабриолети и малките деца знаят , че таваните дори на суперколите от Италия текат и свистят ! А баничарка за товарене с двигател 1.2 ??? Изобщо кой купува такова недоразумение! Цените на тези коли просто са изначално завишени и нереални и освен балъчоците , които ги взимат нови , рядко се намира друг да ги купи!!!
  • 24 123

    5 0 Отговор
    Забележете, и трите са европейски.
  • 25 гоги

    2 2 Отговор
    Радославе А8 (НАЙ-НОВОТО!) на 3год. за 27% от цената му.....мисли като пишете бе, стига сте преписвали без да се замисляте дали това възможно ли е !!! То вече стана на 2 г. хайде покажи ми го на тази цена
  • 26 Това не ме интересува.

    0 0 Отговор
    Купувам и го ползвам щом е изправен.Не ме интересуват нови модели.Може да е инвестиция но ако е рядък модел, за колекции. Всичко друго е разход.И един ден ако подръжката стане скъпа се връща или за резиклиране или го изкупуват срещу покупката на нов (на запад е така).Автомобила не е мобифон.Не сменям щом върви(пари засега имам).
  • 27 ионеро

    6 0 Отговор

    До коментар #19 от "Да бе да":

    За бвм да не говорим празноглавци ги карат , противни хора, хора за затвора, гологлави изпечени мозъци , въобще изметта на държавата .
  • 28 капИЛИЕВ

    2 9 Отговор

    До коментар #22 от "БатП":

    аз съм си добре но вие сте за кирката и за мината ,от долу да блъскате камъни , айде лягайте че сте утре на строежа при мангос заедно, или някъде където не се използва мозък някоя проста охранка и да не забравите да си пиете ръкията с дебелата жена,
  • 29 Пендехо

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "БатП":

    Да, пратих статията на продавачите у Вайбър!
    Са чакаме! хахахххахах
  • 30 W12

    2 0 Отговор
    Сега от Ауди ще съдят Радко,че им е сринал цените на флагмана и то само за един ден.От утре всички се мятаме на а8-ци.
  • 31 6733

    1 0 Отговор
    До сега европейците си сменяха колите на ок. 10 години. Сега вече на по 3 години ли си ги сменят?! Идустрията на еднодневките работи на пълни обороти!
  • 32 Съдията Дред

    3 2 Отговор
    Досега в живота си съм си купувал три пъти нови коли, ама първата не се брои, беше по времето на Мототехника. В по нови времена две коли, първата я карах до 300 хиляди км., втората в момента е на 200 хиляди км. И да , цената пада, но пък само сипвам нафта, сменям консумативи и карам. Купувал съм и доста от "новия внос" , от 3 годишна, до 10 годишна. Сервизи, майстори, тичаш да търсиш по евтини резервни части. Не, благодаря. Като направиш баланса, новата излиза по на сметка. Освен ако не обичаш да лежиш под таралясника.
  • 33 Кракра

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Someone":

    Абсолютно правилно разсъждение.
    Темата за обезценката е валидна в случаите, когато човек си купува нова кола от магазина, каквито в България са единици. При подобна ситуация наистина има смисъл да се гледа остатъчнатата стойност на колата, защото повечето хора, които купуват нови коли, го правят с идеята да ги сменят, когато гаранцията им изтече след 3 или 5 или 7 години. Далеч не е все едно дали колата, която си купил чисто нова за 60 000 Евро, след 3 години, когато гаранцията и изтече и искаш да я смениш с друга нова кола, ще струва 40 000 или 25 000 Евро.
    За бедни държави като нашата, където основно се купуват коли на над 10 години, темата е безсмислена. Купил съм си Audi A6 от 2010 за 10 000 лева, колко ще му взема след примерно 5 години? Ми колкото му вземеш - толкова, ако изобщо се намери някой да ти даде повече от 3000 лева за 17-годишно Audi. У нас обаче е пълно с балкански тарикати, дето искат след 5 години каране не само да си избият парите, дето са ги дали като покупна цена, ами и разни "тунинги" и "подобрения".
  • 34 MEN

    0 1 Отговор
    ''Хубава'' немска техника, ''стойностни'' автомобили, '' надеждни'' при това. Който е достатъчно глупав да си купи такова недоразумение, той има пари да си плаща за грешката. А пък идиота даващ 50 к за тригодишно аЛуди, тъкмо почнало да се разпада, не ми се коментира...
  • 35 Българин

    0 0 Отговор
    Човек си купува нова кола и не е нормално да мисли веднага за нейнатата обезценка.Купува си я с кеф, а кеф цена няма.Който иска да се стиска и като плюшкин да мисли, нека си вземе кола за 2000лв- там обезценката е минимална, е толкова и ще се вози.Сметката е важна, ама не за всичко и във всичко.Животът ни не продължава 150г.