Last news in Fakti

5 Февруари, 2023 13:15 7 075 15

Mazda може да се откаже от най-популярния си модел

  • mazda-
  • cx-5-
  • бъдеще

Бъдещето на Mazda CX-5 е под съмнение

Mazda може да се откаже от най-популярния си модел - 1

Популярният кросоувър на Mazda, носещ моделното обозначение CX-5 може да бъде спрян от производство след няколко години. Информацията бе разпространена от изданието The Drive .

Ръководителят на разработката на Mazda CX-5 Мицуру Вакие казва, че все още не е сигурен, че ще се появи третото поколение на кросоувъра. Разбира се, производството на модела няма да бъде спряно в близко бъдеще, тъй като той бе актуализиран наскоро, но новото поколение на CX-5 все още не е одобрено.

Причините за съмненията на ръководството на Mazda са ясни - марката вече има няколко кросоувъра в гамата си , които не се различават много един от друг по отношение на размерите.

Mazda може да се откаже от най-популярния си модел

По-специално става дума за новата Mazda CX-50, която влезе в производство в САЩ и Китай, а премиум кросоувърът Mazda CX-60 беше създаден за европейския пазар. Те са малко по-големи от Cx-5, но моделът CX-30 също вече не е толкова компактен.

А следва и Mazda CX-70 - аналог на CX-60 за Северна Америка. Така може да се окаже, че кросоувърите на Mazda ще започнат да се конкурират помежду си.

Въпреки всичко това обаче, CX-5 продължава да е най-популярният модел на японската марка. През 2022 г. в света са закупени 365 135 такива кросоувъра - това е една трета от всички продадени коли Mazda (1 116 107 броя).

Ще припомним, че Mazda CX-5 се произвежда от 2012 г., а през 2016 г. се появи второто поколение на модела. Общо са произведени повече от 3,5 милиона от тези кросоувъри.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 19 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    11 12 Отговор
    Ако може да се каже, фенски автомобил. Нито е по бърза, нито по икономична, нито по евтина от конкурентите. Трудна маркетингова задача! Дали си струва? Ооо, да, но трябва да си фен! И то голям…

    Коментиран от #2, #7

  • 2 Куку

    34 7 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    Сравнение с кои конкуренти? С други японски или с други марки френски, немски, английски, италиански? Според мен Маздата е супер,и като визия и надежден и икономичен и по - евтин от немските проблемни с адски скъпи части премиуми. Като цяло много практичен избор за цена ,качество.

    Коментиран от #3

  • 3 Смех 😆🤡🤣

    11 24 Отговор

    До коментар #2 от "Куку":

    Зятова и не се купуват нещо ги разбираш нещата ти
  • 4 Врачанина

    11 44 Отговор
    Те самата марка мазда требва да я спрат по големи б.....ци нема от Мазда най-неудачната японска кола.

    Коментиран от #6, #8

  • 5 Нещо като нищо

    6 27 Отговор
    Много инфлуенс, много маркетинг, надувки за мазда. А тойота, нисан, хонда и исузу са много по-добри. Да не говорим за по-луксозните лексус, инфинити и акура.... А цената на мазда е като на лексус, инфинити...

    Коментиран от #10

  • 6 Отг

    17 0 Отговор

    До коментар #4 от "Врачанина":

    Знаем за марките автомобили по вашия край. Карайите си ги и не се опитвайте да разсъждавате,
  • 7 сектант

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "Гост":

    50 000 лева 2.5 бензин 200 коня, на 15, 20000 км кое не и е доброто?
  • 8 3339

    14 1 Отговор

    До коментар #4 от "Врачанина":

    карай си там 20+ годишната немска бангия и не ръси акъл за коли дето си виждал само на картинка :)
  • 9 Мототехника

    2 14 Отговор
    CX5 имат фабричен скрит дефект на двигателя.

    Коментиран от #11

  • 10 Ако имаш гугле

    12 2 Отговор

    До коментар #5 от "Нещо като нищо":

    може да разбереш, че Мазда р притежание на Тойота. И са вече в премиум сегмента. В Германия им казват Японското БМВ. Цена- Качество няма конкуренция

    Коментиран от #12

  • 11 Ако можеш

    4 4 Отговор

    До коментар #9 от "Мототехника":

    Да го докажеш, ще те направя милионер
  • 12 Гост

    5 0 Отговор

    До коментар #10 от "Ако имаш гугле":

    Мойто Гугле казва, че Тойота има 5% собственост във Мазда. А какво казват германците, това няма да го коментирам! Харесвам Мазда, но не толкова че да говоря смехории!
  • 13 СойкаПрисмехулка

    4 0 Отговор
    А защо се не откаже от ръждата? Да ги ... и тия гнилочи.

    Коментиран от #14

  • 14 Кокал

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "СойкаПрисмехулка":

    Личи, че си се качвал в Мазда последно преди 20 години.
  • 15 Сандю-японката

    0 0 Отговор
    Ех, една Маздюха некой да ми подари със кеф...Бих я юркал по асфалта и щастлив бил бех! Ма никой не ще да мЪ напраЙ щастлив...