Съвместният проект на Toyota и Subaru за компактно купе със задно задвижване фокусира вниманието на автолюбителите вече втора година. За разлика от Toyota обаче, която вече представи няколко прототипа, от Fuji Heavy Industries засега са показали само пространствена рама (снимка 3).
Привидната пасивност на Subaru по проекта скоро ще приключи. На щанда на японците във Франкфурт ще дебютира "технологичен концепт" на спортния автомобил. Прототипът ще носи името BRZ Prologue.
Зад абревиатурата се крият понятията "Boxer engine", "Rear-wheel drive" и "Zenith", което слага край на всички спекулации, че колата все пак ще запази традиционната за марката архитектура с постоянно задвижване на четирите колела.
За най-нетърпеливите фанатици на тема Subaru на официалния сайт на компанията вече работи секция, посветена на прототипа. За съжаление там засега има само няколко изображения на отделни детайли от механиката на колата.
23 Август, 2011 10:09 7 083 59
Новото купе на Subaru се казва BRZ
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Име:
16:06 08.09.2011
2 боко
16:06 08.09.2011
3 user
Коментиран от #5, #6, #7, #8, #9, #10, #11, #21
16:06 08.09.2011
4 Ko4e
16:06 08.09.2011
5 tralala
До коментар #3 от "user":
Много точно казано16:06 08.09.2011
6 Дошо
До коментар #3 от "user":
Скъпите и некачествени части са присъщи най-вече за една марка АУДИ!За Шкода и Фолксваген са същите, но по-евтини щото нали Алдито е ,,премиум" ааахахахаТия германски дръгели са много, много далеч от висококачествените и надеждни автомобили на Субару.Открили задното предаване абе ей....много си забавен бе.А кога германците ще направят задвижване 4х4 на висотата на японските образци?
16:06 08.09.2011
7 Silvia
До коментар #3 от "user":
Точно другия път. От Nissan Silvia мога да получа сърдечен инфаркт.16:06 08.09.2011
8 Дошо
До коментар #3 от "user":
За удивителна прилика в механиката по-добре не си отваряй устата защото триъгълните насачи на старите Митсубиши Галанти тия на новите БМВ-та много си приличат.Ба и хитрите жълтури как копират неща дето прехвалените германци ги пускат с 2-3 години закъснение.Ахахахаха
16:06 08.09.2011
9 stenly
До коментар #3 от "user":
Извинявай ама предвид изказванетоти, мога ли да те попитам ти колко пъти и какво subaru си карал? Гледам доста компетентно се изказваш за марката явно си "познавач"(във което доста дълбоко се съмнявам). А колко пъти си карал subaru във сняг или на лед?-явно и тук си скрит талант(доста скрит според мен).16:06 08.09.2011
10 Име:
До коментар #3 от "user":
И тая статия ос*а е сега ми кипна кръвта. Ей субару въвеждат 4х4 технология на лек автомобил серийно производство 1972 година a Алуди чак 80та. До ден днешен Субару са най-високо проходимите автомобили като изключим джиповете. Здравината на субару не можеш да я сравняваш с нито една немска к*ч*на. Тойота са една от най-великите фирми на света. Повярвай японците доста отдавна правят задно предаване и в Япония са най-добрите спортни коли със задно предаване. Като не се интересуваш от японски коли и като не знаеш дори моделите, които провеждат, камо ли какво са постигнали и допринесли за автомобилния свят недей да си пишеш глупостите. Това че ти не се сещаш за японска кола от която да ти трепне сърцето , то аз се сещам за около 30такива , за които бих дал почти всичко за да притежавам. И незнайно защо няма немска кола освен Порше, която да ми харесва. Преж живота си не съм срещал толкова заслепен фанатик, с толкова много омраза към нещо, което изобщо не му пречи.Коментиран от #30
16:06 08.09.2011
11 Марио
До коментар #3 от "user":
Pfff ти за Toyota MR 2 чувал ли си какво откриват не знаеш нищо за автомобилните марки. И Datsun сигурно не си чувал16:06 08.09.2011
12 Чико
Коментиран от #13
16:06 08.09.2011
13 123
До коментар #12 от "Чико":
Червеното е концепт, а синьото - рисунка, но серийните версии надали ще бъдат по-различниКоментиран от #15
16:06 08.09.2011
14 S
16:06 08.09.2011
15 Дошо
До коментар #13 от "123":
А дано са такива16:06 08.09.2011
16 wrx
Субару както винаги ще покаже какво е спортна кола а не имитации каквито баварските кошничари правят за заблуда на незапознати зомбирани фенове на вурстове.
16:06 08.09.2011
17 G777
16:06 08.09.2011
18 Cavkov
Коментиран от #28
16:06 08.09.2011
19 +1 за номер 3
Коментиран от #25, #26, #33
16:06 08.09.2011
20 До "хакера"
Модератори няма ли тука или са фенове на японските сандъци?
16:06 08.09.2011
21 kaka mutka
До коментар #3 от "user":
2695 не харесват това :]16:06 08.09.2011
22 1
16:06 08.09.2011
23 rey mysterio
16:06 08.09.2011
24 ТРОШАЧА
16:06 08.09.2011
25 stenly
До коментар #19 от "+1 за номер 3":
Приятелю, абсолютно нормално е когато човек се вози само и единствено във ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ,МАРШРУТКИ и др.такива(във което няма нищо лошо, не ме разбирай погрешно)той да няма абсолютно никаква представа от това какво представлява ДВИГАТЕЛ на автомобил и какво значи удобно за работа. А виждал ли си някога двигател на РЕНО примерно?( е явно не си та затова незнаеш кое е НЕУДОБНО за ремонт).Аз съм почитател на японски автомобили но това ИЗОБЩО не означава че харесвам само такива, харесвам всичко което за мен самия е красиво(казвам за мен, защото това кое е хубаво е много относително за абсолютно всеки човек), и никога неискам да набивам на хората със които споря че това което аз харесвам е най-доброто.16:06 08.09.2011
26 Дошо
До коментар #19 от "+1 за номер 3":
Ееееееее ти виждаш ли каква огромна глупост си написал бе пич?Японските автомобили са изключително ремонтопригодни!Това от къде го измъдри?16:06 08.09.2011
27 onq
16:06 08.09.2011
28 donald
До коментар #18 от "Cavkov":
Гледай политика по телевизията цял ден, пък може и да ти помогне да сдържаш гнева си и да се научиш да се изразяваш като интелигентен човек от европеидна раса, не като каруцар. Ако искаш да си вдигнеш IQ-то гледай стани богат, минута е много и решавай кръстословици.16:06 08.09.2011
29 brrrrrrrrrrM
16:06 08.09.2011
30 тото
До коментар #10 от "Име:":
Абе колега не му се връзваи на юзъра на него едва ли има кола от която да му трепне сърцето,просто знае няколко марки от фолк песните едно време.Които го може го може,които не може лае и си намира оправдания,които има интерес но няма възможност да покара колите които го вълнуват да погледне компетентните класации за надеждност и реални иновации,а всичко останало оставете на юзърите.16:06 08.09.2011
31 Prelude
16:06 08.09.2011
32 hienata - До коментар [#26] от Дошо
Коментиран от #34, #37
16:06 08.09.2011
33 GTR
До коментар #19 от "+1 за номер 3":
Бе Ен Ве форевър това е колата с най зомбирани и най технически неграмотни почитатели.Това е чалгата на автомобилостроенето.Карат ги пеперудки дебеловрати "умници" и по късно квартални "рейсърчета" . Все хубави хора.Естествено когато Бе Ен Ве се изправи срещу конкуренцията в някое голямо състезание се вижда че нищо не струва.
А като погледна с колко баварски бадуги са пълни сервизите направо ми става жал за вярващите в баварските рекламни измислици.
Между другото съм доволен че има толкова заблудени така запозмнатите с истинските технически възможности на автомобилите могат да си вземат добри коли на добри цени докато зомбитата се редят на опашки за немски каски.
Коментиран от #38
16:06 08.09.2011
34 Дошо
До коментар #32 от "hienata - До коментар [#26] от Дошо":
Ами колега то вечни неща няма и все пак зависи от експлоатацията.ДА ти кажа то си има хора за всичко.В смисъл за ремонтите, да не се обидиш сега нямам намерение да нахалствам и да обиждам потрудил си се все пак това е много хубаво.Да ти кажа по въпроса за ремонтите има значение опита и все пак възприемчивостта на тоя дето ремонтира.Ти все пак не го правиш всеки ден това, но има хора, които са понаучили това, онова и се оправят по-лесно.Аз примерно сам много малко неща по колата си съм правил и винаги съм търсил кадърни хора да ми я правят.ЗА пример ще ти дам един сервиз в града ми, в който никога не съм стъпил.Като мина само удари от чук се чуват.Не ги знам какво правят тия хора ама в автосервиз с чукове да се работи на мен ми се струва неприемливо.Много внимателно и бавно трябва да се действа без нерви, защото само главоболия може да си навлече човек без опит.Поздрави и много безавариини километри!
Коментиран от #35
16:06 08.09.2011
35 КУРТИ
До коментар #34 от "Дошо":
Дошо, С ЧУК ВСИЧКО СЕ ОПРАВЯ, ТИ ДОСЕГА НЕ ЗНАЕШЕ ЛИ ??? НА ЧУКЪТ КАДЪРНИТЕ ХОРА КАЗВАТ "ОПРАВИТЕЛЯТ" !Коментиран от #36
16:06 08.09.2011
36 Дошо
До коментар #35 от "КУРТИ":
Абе ти зае...и тия работи.16:06 08.09.2011
37 тото
До коментар #32 от "hienata - До коментар [#26] от Дошо":
Колега аре кажи на коя кола конкретно пък аз ще ти кажа за колко време и колко пари че така нещо наизус говориш маи?16:06 08.09.2011
38 tribestan
До коментар #33 от "GTR":
Без злобари като теб не бихме имали такава слава. Да караш японска кола е присъщо за работническата класа, имаш посредствен живот от който не си доволен, посредствена работа, която няма перспектива за развитие и обикновено е свързана с физически труд, от там идва посредствената кола и сивото ежедневие, но те утешава обстоятелството, че можеше да караш някой "спутник", което се класира най-ниско в йерархията. Завиждаш на по-заможните от теб "умници" и "рейсърчета" с бензин в кръвта от типа лудия макс, балканският синдром се проявява по светофарите като те задминават бе ен вета. Ти надхитряш автомобилната индустрия като си купиш японско жигули за европейския пазар.Коментиран от #40, #43
16:06 08.09.2011
39 до tribestan
16:06 08.09.2011
40 Дошо
До коментар #38 от "tribestan":
Ника ти издава, някои неща за теб.За това от кой тип хора си и защо в коментара си намесваш марката БМВ.16:06 08.09.2011
41 Варненец
16:06 08.09.2011
42 тото
16:06 08.09.2011
43 GTR
До коментар #38 от "tribestan":
БМВ го задминават много японски коли и твоите парички няма да стигнат да си купуш нито БМВ нито някоя от тези "японки".Чалгата и трибестана много помагат на зомбитата да живеят добре в измислената си реалност.
16:06 08.09.2011
44 tribestan до 39,40,42,43
16:06 08.09.2011
45 Imprezata
16:06 08.09.2011
46 тото
16:06 08.09.2011
47 tribestan
С риск да досадя и пишейки в неправилната тема:
http://autoblog.bg/BMW-poluchi-nagrada-za-inovacii-id6088.html
Self-Driving BMW
EfficientDynamics
BMW Night Vision
X6 7 series hybrid
Dynamic control
Head-up display
Имат водородни разработки от доста време:
http://newsimg.bbc.co.uk/media/images/42326000/jpg/_42326278_bmw_eco_car416.jpg
1. Fuel tank, holds approx 8kg of liquid hydrogen at -253C
2. Petrol tank, with 74 litre capacity
3. Pressure control valve
4. Internal combustion engine, uses petrol or liquid hydrogen
Сега се канят да пукат i3 и i8 които са електромобили, и за разлика от всички други предишни, i8 е спортен електромобил (подсетете ме за друг такъв че не се сещам)
http://www.youtube.com/watch?v=F1QLktynWAo
16:06 08.09.2011
48 тото
16:06 08.09.2011
49 tribestan
Коментиран от #50
16:06 08.09.2011
50 тото
До коментар #49 от "tribestan":
Е то така де ама все пак е деистващ доказан произвеждащ се продаващ се караш се?Иновация за мен е да направиш нещо което никои друг преди те не е?16:06 08.09.2011
51 tribestan
Сега се сетих че съм изпуснал едни от най-интересните иновации на BMW, iDrive и тази със страничните камери в калниците. Около 2000-ната всички по-престижни марки започнаха да предлагат като екстра тракшън контрол-а в колите си, но разликата е че при BMW работеше.
Коментиран от #53
16:06 08.09.2011
52 tribestan
http://en.wikipedia.org/wiki/Who_Killed_the_Electric_Car%3F
Няма да се учудя ако е и по-отдавна. Така че Tesla наистина са иноватори, но дали трудната работа не е свършена преди тях?
16:06 08.09.2011
53 тото
До коментар #51 от "tribestan":
Колега точно тика за I-drive бъркаш да то е система на бмв но беше изключително пронлемен и объркващ в началото когато го монтираха и им трябваха няколко години докато го приведат в вид в които наистина да ти е някаква полза.Относно иновациите аз ги разбирам така-примерно Феликс Ванкел изобрети ванкеловия двигател и после го захвърлиха на боклука въпреки големите надежди и обещания-после Мазда единствено го вкара в сериен автомобил и единствено тя се осмели да го произвежда в сериен вариант достъпен за хората,правеше го въпреки нерентабилноста и рисковете да произвешдаш такъв модел.Относно електромобила също едно е да го проектираш и да създадеш прототип,друго е да изкараш конкретна сериина кола която можеш да си купиш.Принципно замисъла на електромобила е екологична чистота икономичност и приличен пробег без зареждане.Мисля че е малко безмислено да се създава спортен електромобил при положение че има все още безинови коли и достатъчно гориво за тях мисля че никои спортно ориентиран няма да предпочете електричеството пред октана.Но все пак аз съм ЗА технологиите и ако наистина изкарат сериен модел с прилични данни и пробег на логична цена аз им казвам-ЕВАЛА.16:06 08.09.2011
54 тото
16:06 08.09.2011
55 toto
16:06 08.09.2011
56 питане към тото
Коментиран от #57
16:06 08.09.2011
57 тото
До коментар #56 от "питане към тото":
Абсолютно всяка хонда сивик 1.3 ме биеше само до 100км.ч. но 1.6 VTI направо ме раскъсваше на всичко,VW GOLF GTI 115коня също ме биеше на ускорение-на максимална бяхме равни.Накрая акорд 2.0 115 коня с 3ма души вътре за да сме еднакви килограми и тои ме дръпна.Необяснимо ми е защо 6 цилиндровите БМВта са толкова тромави,пак сравнение между моито и 318is и то ме бие.16:06 08.09.2011
58 tribestan
16:06 08.09.2011
59 тото
16:06 08.09.2011