7 Август, 2021 12:00 13 240 27

Mazda дава втори шанс на CX-7, но със "сърце" от Toyota

  • mazda-
  • cx-7-
  • toyota
Mazda дава втори шанс на CX-7, но със "сърце" от Toyota - 1

Новата Mazda CX-7 ще се появи на пазара през 2023 година и ще бъде позиционирана между кросоувърите CX-5 и CX-9. Очакванията са новият кросоувър да използва хибридната технология на Toyota и да струва приблизително 30 000 долара.

Тъй като потребителите продължават да предпочитат SUV-та, Mazda иска да увеличи максимално моделната си гама в този изключително конкурентен сегмент. И предстоящото хибридно SUV CX-7 може да бъде чудесно решение в тази насока.

Съживяването на CX-7 ще стане, като автомобилът бъде произвеждан заедно с новата Toyota Corolla Cross, която пък ще се появи година по-рано - през 2022-а. В момента кросоувър гамата на Mazda включва CX-30, CX-5 и CX-9.

Mazda дава втори шанс на CX-7, но със "сърце" от Toyota

На Mazda обаче ѝ липсва икономичен хибрид, типа превозно средство, което доскоро избягваше в полза на разработката на ДВГ. Турбодизелът Skyactiv-D обаче разочарова, а технологията за интегрирано запалване чрез компресия Skyactiv-X не успя да се наложи.

И тъй като нито едно от тези решения не носи дивиденти на марката в Америка, планът на Mazda да използва десетилетната инвестиция на Toyota в хибридни технологии е умен и може би единственото решение.

CX-7 почти със сигурност няма да използва меката хибридна система e-Skyactiv-G на Mazda, но е напълно възможно новият SUV да съчетае двигателя Skyactiv-G с хибридната система на Toyota - концепция, която компанията разработва усилено.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 24 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 д-р Джап

    58 6 Отговор
    Щом е със сърце от Тойота, ще живеЙ !
  • 2 Aлфа Вълкът

    8 20 Отговор
    Рекох, че ще възродят rx-7. Rx7 и mx5 други мазди не признавам.
  • 3 БАЙ Х@Й ‼️

    25 6 Отговор
    Предлагат Ви емблема, плащате за емблема , а под капака .... !!!! Имах Опел с мотор на Исузу! Познат имаше Волво с мотор на Форд! Вече Мерцедес ползва двигател на Рено! Порше отдавна ползва двигател на ФВ! ......

    Коментиран от #4, #5, #12, #26

  • 4 Случаен

    29 3 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Исузу бяха в ГМ, заедно с Опел, Форд бяха купили Волво, само в S40/V50/C30 има двигатели на форд, 1.6, 1.8 и 2.0 бензин. Мерцедес вече не ползват двигатели на рено. Порше няма двигател от ФВ. Ауди обаче имат от Порше. (4 литровия осмак)

    Коментиран от #7, #8, #9, #10, #17, #18, #22

  • 5 факт

    9 4 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Отдавна се знае че двигателят v10 на Ауди р8 е разработка на Ламбо както и че 4х4 на бмв е копие от на Ленд Ровер
  • 6 Да В Сащ

    30 0 Отговор
    ще струва 30 хиляди$, но в Европа 40 хиляди евро!

    Коментиран от #11

  • 7 БАЙ Х@Й ‼️

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Статия от 2012г Porsche Cayenne получава втори дизел
  • 8 БАЙ Х@Й ‼️

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Двигателят е от Volkswagen Touareg, но с по-голяма мощност.
  • 9 БАЙ Х@Й ‼️

    18 7 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Просто хората не запознати с врътките очакват като купуват една марка всичко да е от нея ! А сега с тия сливания Ситроен, Пежо, Опел, Мицубиши- Рено , .... ! Трябва да питаш за всичко ! Иначе може пералня АЕГ за един бон да се окаже с части от Индезит за 500 !

    Коментиран от #13

  • 10 БАЙ Х@Й ‼️

    6 5 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Хубаво е човек случайно да попада на такъв СЛУЧАЕН като теб когато си купува кола 👍👍👍
  • 11 един от стадото

    34 3 Отговор

    До коментар #6 от "Да В Сащ":

    мдаа. Японските коли са недолюбвани не от хората, а от ЕС управлението. На японците им е разрешено да произвеждат само определени модели от ниския клас и толкова. Добре, че има и частни фирми да внасят американски модели, за да разберем какво значи истински японски автомобил от висок клас. Акура, Лексъс, Инфинити не случайно не им дават да строят заводи тук. И при европееца, респективно българина се създава мнение, че ето това е японската мототехника, тази която ви продаваме масово. Европееца не е шовинист/тези от централата на ЕС/ по отношение на разгащената си политика, но спрямо автомобилната граничи със сегрегация/отделни закони за някои/. Едно е да репресираш някой, който заслужава това, друго е да неглижираш един достоен противник на автомобилния фронт. Особено, ако те нападне с премиум модели
  • 12 Ноки

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    Това не е от вчера, не е и от днес. Голяма част от колите са съвместно производство, въпроса от къде най изгодно.
  • 13 един от стадото

    20 1 Отговор

    До коментар #9 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    ако знаеш Миеле-то за два бона какво има вътре няма и да я наближиш. А Волво са имали мотори и на Рено на времето, сглобено в Холандия. Бяха от първите в кармакарашика

    Коментиран от #25

  • 14 Петко Аниели

    5 20 Отговор
    Мазда са пътници, скоро ще бъдат купени от китайците.
  • 15 Jacques Yves Moineau

    11 9 Отговор
    ''Икономичен хибрид'' още една безмислица за промити мозъци.
  • 16 Случаен

    5 0 Отговор
    Ако не се лъжа е разработка на Ауди, не на ФВ. Затова и се появява за първи път в А8
  • 17 Реалист

    4 2 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    3.0 литра дизела на порше какъф е?

    Коментиран от #19

  • 18 Пурко

    5 1 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Всички двигатели който ползват модификациите на Кайен и Макан са TFSI-та на Ауди с изключние само на Turbo S и GT! Като пишеш небивалици поне провери в чичко Гугъл!

    Коментиран от #20

  • 19 Случаен

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Реалист":

    Ауди
  • 20 Случаен

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "Пурко":

    Добре, ама са Ауди, не ФВ.
  • 21 Mazda

    4 1 Отговор
    е бутиков играч на световната сцена.Харесват ми,но когато правеха коли като 626 и т.н.И те се подадоха на консервената промишленост и скоро ако продължават така ще са в небитието.Загубиха самоличност.С един дизайн не става.
  • 22 А този

    1 4 Отговор

    До коментар #4 от "Случаен":

    Четири литровия осмак се монтира първо на Пасат ,най големия мотор на Пасат около 2002г

    Коментиран от #24, #27

  • 23 urod

    1 0 Отговор
    Ако използваш SUV-та в изречение, ще стане - SUV-тата това и онова..
    Мила родна граматика..
  • 24 Случаен

    3 0 Отговор

    До коментар #22 от "А този":

    Говориш за съвсем различен двигател
  • 25 Йо Несбьо

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "един от стадото":

    Баща ми имаше такова Волво 440 нещо си. Продаде го преди две години, защото е възрастен човек и го болят коленете. Това Волво с двигател на Рено изкара над десетилетие изцяло на газ. В началото работеше и на бензин докато загрее, но всичко махнахме, така че дори и зимата се караше на газ. Никакви проблеми. Имаше главоболия, разбира се, но в резултат на случайни събития - катастрофа заради непочистени улици, друга, защото един изпревари отдясно и натисна спирачки... Накрая и пластмасите бяха изгоряли от слънцето и се ронеха с пръсти. Сполучлив и надежден автомобил.
  • 26 Оня

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":

    От много време Порше и Фауве са едно цяло , но ти откъде да знаеш !
  • 27 Оня

    2 1 Отговор

    До коментар #22 от "А този":

    W8 в Пасат няма нищо общо с V8 в Порше! Освен че и двата мотора са около 4000 кубика.