Новата Mazda CX-7 ще се появи на пазара през 2023 година и ще бъде позиционирана между кросоувърите CX-5 и CX-9. Очакванията са новият кросоувър да използва хибридната технология на Toyota и да струва приблизително 30 000 долара.
Тъй като потребителите продължават да предпочитат SUV-та, Mazda иска да увеличи максимално моделната си гама в този изключително конкурентен сегмент. И предстоящото хибридно SUV CX-7 може да бъде чудесно решение в тази насока.
Съживяването на CX-7 ще стане, като автомобилът бъде произвеждан заедно с новата Toyota Corolla Cross, която пък ще се появи година по-рано - през 2022-а. В момента кросоувър гамата на Mazda включва CX-30, CX-5 и CX-9.
На Mazda обаче ѝ липсва икономичен хибрид, типа превозно средство, което доскоро избягваше в полза на разработката на ДВГ. Турбодизелът Skyactiv-D обаче разочарова, а технологията за интегрирано запалване чрез компресия Skyactiv-X не успя да се наложи.
И тъй като нито едно от тези решения не носи дивиденти на марката в Америка, планът на Mazda да използва десетилетната инвестиция на Toyota в хибридни технологии е умен и може би единственото решение.
CX-7 почти със сигурност няма да използва меката хибридна система e-Skyactiv-G на Mazda, но е напълно възможно новият SUV да съчетае двигателя Skyactiv-G с хибридната система на Toyota - концепция, която компанията разработва усилено.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 д-р Джап
12:05 07.08.2021
2 Aлфа Вълкът
12:19 07.08.2021
3 БАЙ Х@Й ‼️
Коментиран от #4, #5, #12, #26
12:19 07.08.2021
4 Случаен
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Исузу бяха в ГМ, заедно с Опел, Форд бяха купили Волво, само в S40/V50/C30 има двигатели на форд, 1.6, 1.8 и 2.0 бензин. Мерцедес вече не ползват двигатели на рено. Порше няма двигател от ФВ. Ауди обаче имат от Порше. (4 литровия осмак)Коментиран от #7, #8, #9, #10, #17, #18, #22
12:38 07.08.2021
5 факт
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Отдавна се знае че двигателят v10 на Ауди р8 е разработка на Ламбо както и че 4х4 на бмв е копие от на Ленд Ровер12:42 07.08.2021
6 Да В Сащ
Коментиран от #11
12:52 07.08.2021
7 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #4 от "Случаен":
Статия от 2012г Porsche Cayenne получава втори дизел13:15 07.08.2021
8 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #4 от "Случаен":
Двигателят е от Volkswagen Touareg, но с по-голяма мощност.13:18 07.08.2021
9 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #4 от "Случаен":
Просто хората не запознати с врътките очакват като купуват една марка всичко да е от нея ! А сега с тия сливания Ситроен, Пежо, Опел, Мицубиши- Рено , .... ! Трябва да питаш за всичко ! Иначе може пералня АЕГ за един бон да се окаже с части от Индезит за 500 !Коментиран от #13
13:26 07.08.2021
10 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #4 от "Случаен":
Хубаво е човек случайно да попада на такъв СЛУЧАЕН като теб когато си купува кола 👍👍👍13:37 07.08.2021
11 един от стадото
До коментар #6 от "Да В Сащ":
мдаа. Японските коли са недолюбвани не от хората, а от ЕС управлението. На японците им е разрешено да произвеждат само определени модели от ниския клас и толкова. Добре, че има и частни фирми да внасят американски модели, за да разберем какво значи истински японски автомобил от висок клас. Акура, Лексъс, Инфинити не случайно не им дават да строят заводи тук. И при европееца, респективно българина се създава мнение, че ето това е японската мототехника, тази която ви продаваме масово. Европееца не е шовинист/тези от централата на ЕС/ по отношение на разгащената си политика, но спрямо автомобилната граничи със сегрегация/отделни закони за някои/. Едно е да репресираш някой, който заслужава това, друго е да неглижираш един достоен противник на автомобилния фронт. Особено, ако те нападне с премиум модели13:41 07.08.2021
12 Ноки
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Това не е от вчера, не е и от днес. Голяма част от колите са съвместно производство, въпроса от къде най изгодно.13:54 07.08.2021
13 един от стадото
До коментар #9 от "БАЙ Х@Й ‼️":
ако знаеш Миеле-то за два бона какво има вътре няма и да я наближиш. А Волво са имали мотори и на Рено на времето, сглобено в Холандия. Бяха от първите в кармакарашикаКоментиран от #25
14:27 07.08.2021
14 Петко Аниели
17:32 07.08.2021
15 Jacques Yves Moineau
18:04 07.08.2021
16 Случаен
19:40 07.08.2021
17 Реалист
До коментар #4 от "Случаен":
3.0 литра дизела на порше какъф е?Коментиран от #19
08:44 08.08.2021
18 Пурко
До коментар #4 от "Случаен":
Всички двигатели който ползват модификациите на Кайен и Макан са TFSI-та на Ауди с изключние само на Turbo S и GT! Като пишеш небивалици поне провери в чичко Гугъл!Коментиран от #20
12:02 08.08.2021
19 Случаен
До коментар #17 от "Реалист":
Ауди16:46 08.08.2021
20 Случаен
До коментар #18 от "Пурко":
Добре, ама са Ауди, не ФВ.16:57 08.08.2021
21 Mazda
19:17 08.08.2021
22 А този
До коментар #4 от "Случаен":
Четири литровия осмак се монтира първо на Пасат ,най големия мотор на Пасат около 2002гКоментиран от #24, #27
00:40 09.08.2021
23 urod
Мила родна граматика..
12:43 09.08.2021
24 Случаен
До коментар #22 от "А този":
Говориш за съвсем различен двигател13:42 09.08.2021
25 Йо Несбьо
До коментар #13 от "един от стадото":
Баща ми имаше такова Волво 440 нещо си. Продаде го преди две години, защото е възрастен човек и го болят коленете. Това Волво с двигател на Рено изкара над десетилетие изцяло на газ. В началото работеше и на бензин докато загрее, но всичко махнахме, така че дори и зимата се караше на газ. Никакви проблеми. Имаше главоболия, разбира се, но в резултат на случайни събития - катастрофа заради непочистени улици, друга, защото един изпревари отдясно и натисна спирачки... Накрая и пластмасите бяха изгоряли от слънцето и се ронеха с пръсти. Сполучлив и надежден автомобил.01:51 01.09.2021
26 Оня
До коментар #3 от "БАЙ Х@Й ‼️":
От много време Порше и Фауве са едно цяло , но ти откъде да знаеш !12:54 01.09.2021
27 Оня
До коментар #22 от "А този":
W8 в Пасат няма нищо общо с V8 в Порше! Освен че и двата мотора са около 4000 кубика.13:00 01.09.2021