Last news in Fakti

9 Август, 2021 13:43 4 645 89

Tesla потвърди: Доставките на Cybertruck няма да започнат и тази година

  • tesla-
  • tesla cybertruck-
  • cybertruck

Пикапът на Мъск ще се забави поне до 2022 година

Tesla потвърди: Доставките на Cybertruck няма да започнат и тази година - 1
Снимки: Tesla

След като преди време ви информирахме, че доставките на пикапа на Tesla няма да започнат и през тази година, ето че хората Мъск потвърдиха, че това наистина няма да се случи. Припомняме, че това не е първият път в който Cybertruck е изправен пред трудности и доставките му се забавят.

Tesla потвърди: Доставките на Cybertruck няма да започнат и тази година

По време на обявяването на финансовите резултати на марката за второто четиримесечие на 2021 година бе съобщено, че производството на електрическия пикап ще започне във фабриката в Остин, Тексас след тази на Model Y, но точна дата така и не бе спомената. В официалния сайт на марката пък се появи нова информация, която посочва, че производството ще започне през 2022 година.

Tesla потвърди: Доставките на Cybertruck няма да започнат и тази година

Припомняме, че Cybertruck бе показан през ноември месец 2019 година, което означава, че желаещи чакат повече от две години, за да се доберат до първите екземпляри. Подобна е ситуацията и с Tesla Roadster и Tesla Semi, които също бяха представени тогава и все още няма никаква информация за това кога точно ще влязат в производство.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 10 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Драг

    21 4 Отговор
    Нищо ново големите проекти като Семи, Роадстера и Кибертрък се забавят щото няма да са нищо осбенно, но да се шуми около тях като излязът какво ЩЕ бъдат а покрай тях си продават ежедневките 3 и Y. Те вече и Ските и Хките трудно се продават.

    Коментиран от #11

  • 2 Дельо Хайдутин

    24 3 Отговор
    Още ли се чупят джамовете!?
  • 3 Дизела

    25 3 Отговор
    Няма да е тази година.2022 година също.Мъск пак ви излъга теслари.
  • 4 vinety$

    20 4 Отговор
    тоя балон гърми скоро!
  • 5 Turbo

    18 2 Отговор
    Сигурно гост реве с глас😭😭😭 хахахахаха от яд.
  • 6 омъскаряване

    20 2 Отговор
    Пирамидите на колела само за всксинирани фараони !
  • 7 гост

    11 8 Отговор
    Трета Гунберг ми дойде на гости в Норвегия и ме утешава на задната седалка на моята скъпоценна Тесличка, а автопилота се грижи за останалото, хахахахаха!!!!!!
  • 8 БАЙ Х@Й ‼️

    23 3 Отговор
    Вече пета година чакам да видя как утре ще возят 30 тона товар от Варна до София със сто киловата ток !! Дали ще го дочакам !!
  • 9 DrivingPleasure

    15 3 Отговор
    Кефи тесларчетата как вярват на всяка простотия която ония престъпник им обещае.
    Нищо де, той и догодина пак ше ви го обещае, заедно с роудстъра :D
  • 10 чичо Пешо

    10 4 Отговор
    Не забравяйте и колко време лъгаха електрокаристите за началото на продажбите на "3-ката". А пък с колко хиляди долара излъгаха за базовата ѝ цена... Просто това не е автомобилостроител - това е PR-агенция-блогър, която се забавлява да баламосва "правоверните" и те с радост ѝ се връзват година след година, проект след проект. Все пак нали определението за мазохизъм е "радост/удоволствие да си причиняваш болка". :-)

    Коментиран от #12

  • 11 Не се продават трудно

    3 6 Отговор

    До коментар #1 от "Драг":

    Тесла модел S и Тесла модел Х се купуват трудно. Ето какви са сроковете за предполагаема доставка, ако в момента направиш поръчката в сравнение със сроковете от преди 8 дни

    BREAKING: Estimated delivery dates for new US Long Range Model S/X orders have just slipped even further:

    • Model S LR: From Feb-March 2022 to now March-April 2022
    • Model X LR & Plaid: Feb-March 2022 to now March-April 2022


    Тоест само за 8 дни са събрали поръчки за още един месец и доставката се очаква март април 2022 година. Дали се потвърждават думите ти, че няма кой да ги купува?

    Коментиран от #14

  • 12 А спомняш ли си най-голямата лъжа

    2 3 Отговор

    До коментар #10 от "чичо Пешо":

    Бяха обещали че продажбите на Tesla model y ще започнат октомври месец 2020 година, а започнаха през март 2020-та. Защо винаги ги забравяте такива лъжи, а се сещате, че отложиха пикапа за да произвеждат модел y, който се очаква да бъде най-продаваният автомобил в света или поне един от най-продаваните. Много ясно, че ще се съсредоточи в производството и продажбите на вече разработен модел за който търсенето е огромно, а чак след това ще започне да се мъчи да произвежда нещо, което никой досега не е произвеждал и знае че ще следва производствен АД, като при стартирането на производството на Тесла модел 3. Сега поне забавянето няма да е толкова инфарктно, както тогава, защото за разлика от тогава в момента Тесла има много кеш.

    Коментиран от #15

  • 13 pokoloko

    8 1 Отговор
    За "госта" ми е жално че ще му се забави пикапа, има да сипва дизел на вектрата и да се моли на св. Мъск

    Коментиран от #35, #50

  • 14 Драг

    5 0 Отговор

    До коментар #11 от "Не се продават трудно":

    Като видиш статистиката за продадени автомобили ще разбереш.
  • 15 Драг

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "А спомняш ли си най-голямата лъжа":

    Е така де произвежда конфекцията 3 и У щото това е лесно и всеки го може.
  • 16 Така си мислиш ти!

    1 4 Отговор
    Като е толкова лесно, другите защо не продават? Произвеждат, ама не продават. Пуснали са Сума ти модели на ток, но общите продажби на електромобили на която и да е марка, дори не могат да доближат продажбите на модел y, камо ли тези на модел 3. Освен това, Тесла печели от продажбата им, за разлика от останалите, които продават електромобилите си на загуба и ги финансират с продажбата на автомобили с ДВГ.

    Коментиран от #18

  • 17 Тоя пък:)

    1 4 Отговор
    Конфекция били и всеки го можел хаха, пишете си колкото да не заспите. Не съм от ръководството на производителя Тесла, но ако капацитета ми на производство не покрива търсенето, естествено че ще отложа новия модел, като имам поръчки да изпълнявам и хората са си платили. Ти за какво мислиш че се отлагат да се пуснат серийно като ги има реално готови и си ги ползват от самата компания. Продукта е готов, нямат капацитета за серийно за тия модели.

    Коментиран от #19

  • 18 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #16 от "Така си мислиш ти!":

    Как да не продават??? ФВ продава, Форд продава, Фиат се опитват, Хюндай здраво продават. Голямата разлика идва от Китай където Мъск без да броим местните производители е господар. В комунистическа страна трудно се пробива трябват връзки, но и там нещата ще тръгнат.

    Коментиран от #20

  • 19 Драг

    5 0 Отговор

    До коментар #17 от "Тоя пък:)":

    Ама те и за пикапа са платили капаро и за роадстера преди 5 години и за камиона преди 3.

    Коментиран от #21, #23

  • 20 Дрън-дрън

    1 3 Отговор

    До коментар #18 от "Драг":

    Нали ти казах че продават ама нещо клиентите не щат да ги купуват и обикновено избират да си купят Тесла.

    Коментиран от #22

  • 21 Тоя пък:)

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Драг":

    Капаро от 100$ ако не бъркам, кое то до колкото знам можеш да си върнеш и да се откажеш. Поне така знам. Така че капаро е едно, съвсем друго е поръчка и покупка на продукт който е на пазара. Ти как би постъпил айде кажи

    Коментиран от #24

  • 22 Драг

    1 0 Отговор

    До коментар #20 от "Дрън-дрън":

    Нали ти казах не говори глупости, погледни статистиката за продажби, ако знаеш какво е това.

    Коментиран от #25

  • 23 Е Какво не разбра?

    0 1 Отговор

    До коментар #19 от "Драг":

    Производството на пикапа започва веднага след производството на Tesla model y в Тексас. Няма как да ги почнат едновременно. До края на годината ще си съсредоточат усилията върху модел y, а от началото на следващата започват пикапа. Дано дотогава се натуткат и бюрократите в Германия, за да почне и там производство на модел У. Догодина се очаква да е доста интересно с две нови фабрики и нови модели плюс нови батерии. Хич няма да се учудя да започнат и Нова фабрика някъде другаде, защото търсенето май вече е запълнило и капацитета на двете нови фабрики.
  • 24 Драг

    1 1 Отговор

    До коментар #21 от "Тоя пък:)":

    Да видим ако мога да продам нещо което струва 250 000 и 50 000 кое ли бих продал?
    Кое ли🙂🙂🙂🙂🙂.

    Коментиран от #26

  • 25 Не знам какво е това

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Драг":

    Дай да видим статистиката за световните продажби от началото на годината или за миналата година. Може и за по-миналата. Която и статистика да избереш, Tesla е продала най-много електромобили.

    Коментиран от #29

  • 26 Обърка се!

    2 2 Отговор

    До коментар #24 от "Драг":

    Ако можеш да продадеш 10 000 броя по 250 000 долара или повече от 1 милион автомобила по 50 хиляди долара, за кой модел ще направиш първо фабриката?

    Коментиран от #30

  • 27 Тоя пък:)

    1 2 Отговор
    Айде кажи ти какво ще направиш. Ще ограничиш производството на продукт който и без друго не можеш да смогнеш да произвеждаш и ще пуснеш нов където още повече ще я втасаш от към поръчки и производство. За мен това е причината, може и да е друго, може да гадаем. Но е факт, че като модел пикапът е готов, както и камиона.
  • 28 Бъркаш

    0 2 Отговор
    Пикапът е готов като прототип, но както Илон Мъск нееднократно заявява, че всеки може сравнително лесно да направи прототип на каквото и да било, но трудното идва когато се опиташ да направиш серийно производство на този прототип, при това с печалба, комбинирана с ниска продажна цена. За пикапа каза, че са се подготвили за сериозни технически трудности, защото ще работят на метода проба-грешка, понеже никой не е правил подобно нещо и не може да се учи от чужди грешки. Не се знае колко време ще решават тези проблеми, затова първоначално е заложил на сигурното, а чак когато започне производството на модел y в Тексас, ще започнат борбата с пикапа. Това че ще почнат в производство в началото на 2022, не дава никаква информация кога ще започне истинското серийно производство в голям обем, за да задоволи предварителните поръчки от 1,3 милиона пикапа.
  • 29 Драг

    2 3 Отговор

    До коментар #25 от "Не знам какво е това":

    Най-много да, но другите я настигат. Това е процес другите продават и ДВГ така че бавно се прехвърлят към другият бряг. Все пак освен Европа, Китай и СаЩ има и други пазари.
  • 30 Драг

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "Обърка се!":

    Незнам ако съм обещал нещо да бъде готово преди 3 години би ми било неудобно да гледам клиентите си в очите. За Мъск обаче те не са клиенти а овце. Който каквото заслужава това получава.

    Коментиран от #31, #42

  • 31 Ами

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Драг":

    В случая губещия е производителя. Аз не виждам какво ги бърка хората. Като го няма на пазара си купуваш друго което го има. А производителя си знае най добре защо го отлага. Да си производител на конкурентна марка, да се радваш, че конкуренцията се бави, ама ти просто ей така си злобееш.

    Коментиран от #33

  • 32 бай Даньо

    4 0 Отговор
    Майко каква глупост е това на снимката !?
  • 33 Драг

    3 2 Отговор

    До коментар #31 от "Ами":

    Ти сериозно ли? Харесал си нещо и го искаш казват ти чакаи идва и ти чакаш. Няма да си купя днес кола и утре пак то да не е домати.
  • 34 Гост

    3 0 Отговор
    гост потвърди, че ще започнат. Въпреки, че мнението му се разминава с това на Тесла, той пак е познал и както винаги е прав хахахахаха
  • 35 Гост

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "pokoloko":

    Той кара Сценик.
  • 36 Ами

    0 2 Отговор
    Няма да спра работа заради това, че го няма точно този модел на пазара. Харесал си го ама го няма. Купувам това дето го има, все пак трябва да работя.А и нали ви е грозен, какво сте заплакали все едно като когато му вземеш на едно бебе играчката. И повярвай ми има хора които ги купуват като домати колите, а също така и ги продават. Особено работните коли.Защо да плащам една камара данък печалба, като мога да си попълвам автопарка с една или повече нови коли, всяка година.
  • 37 Рециклиране

    0 2 Отговор
    Смяна на сайта

    Превключване на главното менюПревключване на тъмния режим
    Търсене
    ТърсенеПревключване на търсенето
    9TO5MAC
    9TO5GOOGLE
    9TO5ИГРАЧКИ
    DRONEDJ
    ПРОУЧЕНО ПРОСТРАНСТВО
    Tesla потвърждава, че Cybertruck се забавя до 2022 г.

    Доклад на IPCC относно климата: какво се казва, какво можем да направим

    Tesla твърди, че е ефективен нов процес на рециклиране на батерии

    Персонализираните електронни велосипеди на Harley-Davidson изглеждат невероятно


    ДНЕС

    Усилията на Tesla за лобиране в Индия могат да доведат до намаляване на митата за внос на електромобили
    Фред Ламбърт - 9 август 2021 г. 8:57 ч. PT @FredericLambert
    ТЕСЛА

    Добавете вашия коментар
    Съобщава се, че Индия обмисля предложението на Tesla за значително намаляване на вносни мита за електрически автомобили, което би позволило на автомобилния производител най -накрая да навлезе на пазара.

    РАЗШИРЯВАНЕ НА ЦЯЛАТА ИСТОРИЯ


    EGEB: Кралството на петрола Саудитска Арабия стартира първата си вятърна електроцентрала, най -голямата в Близкия изток
    Мишел Люис - 9 август 2021 г. 8:51 ч. PT
    ЗЕЛЕНА ЕНЕРГИЯ КРАТКО ОПИСАНИЕ НА ЗЕЛЕНАТА ЕНЕРГИЯ НА ELECTREK EGEB

    Добавете вашия коментар
    В днешния електронен брифинг на Electrek Green Energy (EGEB):

    Първият вятърен парк на Саудитска Арабия вече е свързан и произвежда чиста енергия.
    Аризона може да получи своя първи доставчик на електроенергия, който предлага 100% чиста енергия.
    UnderstandSolar е безплатна услуга, която ви с
  • 38 Рециклиране

    2 2 Отговор
    Опс цитата е започнал от началото на страницата в предишния коментар:

    Автомобилният производител сподели диаграма, показваща, че може да възстанови над 92% от суровите батерийни материали:


    Tesla също така твърди, че усилията му за рециклиране ще бъдат още по-добри за собствените й батерии, които произвеждат вътрешно, тъй като процесът ще бъде интегриран във всеки производствен обект:

    „Като производител на нашата вътрешна програма за клетки, ние сме в най-добра позиция да рециклираме продуктите си ефективно, за да постигнем максимално възстановяване на ключовия материал на батерията. С внедряването на вътрешно производство на клетки в Gigafactory Berlin-Brandenburg и Gigafactory Texas, очакваме значително увеличение на производството на скрап в световен мащаб. Възнамеряваме да приспособим решенията за рециклиране към всяко място и по този начин да въведем отново ценни материали обратно в нашия производствен процес. Нашата цел е да разработим безопасен процес на рециклиране с високи нива на възстановяване, ниски разходи и ниско въздействие върху околната среда. От икономическа гледна точка очакваме да признаем значителни икономии в дългосрочен план, тъй като разходите, свързани с мащабното оползотворяване и рециклиране на акумулаторни материали, ще бъдат далеч по-ниски от закупуването на допълнителни суровини за производство на клетки.

    Коментиран от #44

  • 39 Рециклиране

    1 2 Отговор
    Всъщност Tesla сега се превръща в производител на никел, кобалт и други суровини. Вместо да се добиват на полето, материалите се добиват от използвани батерии.

    Компанията казва, че е имала 1300 тона никел, 400 тона мед и 80 тона кобалт, рециклирани през 2020

    Коментиран от #52

  • 40 Селото

    2 1 Отговор
    .....ама прибраха кинтите на баламурниците

    Коментиран от #41

  • 41 Ти......

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "Селото":

    си гледай твоите кинти и не се притеснявай за тези на баламурниците
  • 42 Повярвай

    1 1 Отговор

    До коментар #30 от "Драг":

    Илон Мъск иска колкото може повече хора да се откажат, защото милион и 300 заявки тежат на врата като воденичен камък. Нали се сещаш че дори днес да започне производството, тези които днес са си направили заявката, ще си получат автомобила след три години и го знаят, но въпреки това са резервирали? А тези три години ще започнат да текат от продажбата на първия пикап. Дотогава като нищо заявките ще са милион и половина два.

    Коментиран от #43

  • 43 Драг

    1 2 Отговор

    До коментар #42 от "Повярвай":

    Тоест затова ги бави за да ги откаже🙂🙂🙂🙂има логика има логика🙂🙂🙂.

    Коментиран от #45

  • 44 дада

    1 2 Отговор

    До коментар #38 от "Рециклиране":

    като знаем колко лъже мънск може и 1 десета от това дето си написал да е само изтината.
  • 45 Въпрос на приоритети

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "Драг":

    Очевидно в началото на годината, че и до скоро не е очаквал чак такова търсене на всички модели в производството. Ако си спомняш, планът за тази година беше да продаде 50% повече от миналата година, тоест 750 000 броя, включително пикапите. За толкова са налични батерии.

    Коментиран от #46

  • 46 Драг

    1 2 Отговор

    До коментар #45 от "Въпрос на приоритети":

    Гледай как Мъск сглобява коли. Човека карал 20 000 мили има 10 ходения до сервиза за проблеми и накрая на 20 000 мили смяна на батерия. Освен това обслужващият център са биле просто неадекватни. Честито на собствениците.

  • 47 Обикновено лъже със сроковете

    2 1 Отговор
    Той даже не лъже, а си вярва, когато си мисли, че нещо ще стане много бързо. Всъщност никой не му вярва за сроковете, но колкото и да е странно понякога успява да ги спази, а с началото на производството за модел даже изпревари срока с половин година, въпреки че никой не му вярваше дори за първоначалния срок.

    Обаче за другите параметри, обикновено скромничи. Като например за 800 километра пробег на камиона, за който шефа на даймлер каза, че такъв пробег би противоречало на физичните закони, а се оказа че в реалността пробега е близо до 1000 км.

    А за рециклирането, вероятно е изкопирал или направо купил технологията на онези, които получават същите 92% повторно използване на рециклираните материали за производство на нови батерии.
  • 48 TSLA®

    1 1 Отговор
    Сладурчета, като си вземете един ID.3 на цената на гарсониера в Люлин и почне да ви дава едни 20/100 разход при скорост 115 (не че е лоша кола, даже е супер), тогава ще узреете що е то Тесла и що Модел 3 ви задминава със 160. Само дето, както са казали старите хора, някои плодове изгниват преди да са узрели.

    Коментиран от #49

  • 49 физика

    1 3 Отговор

    До коментар #48 от "TSLA®":

    Викаш на Тесла 160 кмч не е като на ФВ 160 кмч къде къде по бързо е🙂. В кой университет ви намират такива недорасли незнам.

    Коментиран от #51

  • 50 Съселянин

    1 1 Отговор

    До коментар #13 от "pokoloko":

    Норвежеца кара избушено Рено и живее в тъпо пазарджишко село, хахахахаха
  • 51 Така е!

    0 1 Отговор

    До коментар #49 от "физика":

    За Volkswagen id3 160 км/ч е това което за Тесла модел 3 е 260 км/ч - максималната скорост за движение.

    Освен това при 160 километра в час Tesla ще има по-голям пробег отколкото Volkswagen id3 при 115, а след това Тесла ще зареди за 10 минути това което Volkswagen id3 ще зареди за 30 минути. Достатъчно ли ти станаха разликите? Сега учудваш ли се защо по-скъпия модел се продава десет пъти повече отколкото по-евтиния, въпреки че от Volkswagen се надяваха да продават повече от Тесла, защото по-евтините автомобили се продават повече?

    Коментиран от #55

  • 52 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #39 от "Рециклиране":

    Публикувано във факти.бг: Компанията казва, че е имала 1300 тона никел, 400 тона мед и 80 тона кобалт, рециклирани през 2020 >>> Бо4ко казваше, че цъфтим и вържем и сме най-добре в Европа.

    Коментиран от #53

  • 53 Има разлика

    1 2 Отговор

    До коментар #52 от "Гост":

    Tesla като публична компания задължително трябва да се отчита на всяко тримесечие. Бойко за толкова години на никой и никога не се е отчитал.

    Коментиран от #54

  • 54 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Има разлика":

    Тесла отчита само отлагането за следващата година.
  • 55 физика

    2 0 Отговор

    До коментар #51 от "Така е!":

    Бре бре много се кара теслата със 260 км/ч всеки ден като я настъпиш и я удряш в някое дърво да ти дойде акъла в главата. А и като получиш електронният фиш пеи сърце :). Колко мъка има на този свят. А моята кола може да прави палачинки Теслата може ли?
    Продажбите на ФВ никак не са лоши и колкото и да не ти се иска настъпват бавно. И не са само те.

    Коментиран от #56, #57

  • 56 Така е!

    0 2 Отговор

    До коментар #55 от "физика":

    Много си прав, Volkswagen настъпват бавно на пазара на електромобили, а Тесла настъпва бързо. Познай коя е печелившата стратегия. А иначе когато през декември продадоха всички произведени за цялата 2020-та година автомобили, се радваха че са задминали продажбите на Тесла за месеца и обясняваха как с тесла е свършено. След това започнаха да настъпват все по-бавно и по-бавно, а Тесла все по-бързо и по-бързо.

    За скоростта е същото - при движение със 140 километра в час по българска магистрала, Тесла модел 3 кара с една четвърт от мощността за която е проектирана да се движи, а Volkswagen id3 кара на ръба на възможностите си веднъж като мощност, а след това и като надеждност предвид барабанните спирачки с които е оборудван автомобила.

    Коментиран от #58, #59

  • 57 Светът не е България

    1 1 Отговор

    До коментар #55 от "физика":

    Ето, че хората се движат с 200 километра в час между градовете в други държави. Клипът е сниман в родината на Volkswagen.

    Там разстояние колкото между София и Пловдив се изминава за 40 минути с 200 километра в час с тесла без никакви проблеми както виждаш.

  • 58 физика

    1 0 Отговор

    До коментар #56 от "Така е!":

    Сериозно ли кара с пълна мощност при 160 кмч :)). За електронен огранчител да си чувал? Бре бре 204 коня не стигат на една кола да кара със 160 кмч браво бе ти до кой клас си учил в училище? Нека да позная 3ти :)). Та един москвич със 60 коня ги подържа :))). Запиши нощно училище. За продажбите явно ти е стара информацията провери продажбите на ФВ за плуг-ин хибриди и електрички настигат тесла. Така че бавно бавно те си имат програма имат и ДВГ не ги мисли.

    Коментиран от #61

  • 59 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #56 от "Така е!":

    Пътека се гради камък по камък. Който бърза далеч не стига.

    Коментиран от #60

  • 60 Бизнес поговорка

    0 2 Отговор

    До коментар #59 от "Гост":

    В бизнеса голямата риба не изяжда малката, а бързата риба изяжда бавната.

    Коментиран от #76

  • 61 Залягай на учебниците по физика

    1 2 Отговор

    До коментар #58 от "физика":

    Това на клипа е Тесла модел 3 с два пъти по-малко мощност от старата Тесла модел S. Въпреки това Тесла модел S не може да се движи толкова време с 200 км в час, защото и прегрява батерията.

    Така че не всичко е до мощност. Максималната мощност при електромобилите може да бъде отдавана за няколко секунди и има значение само за времето за ускорение.

    Освен това май пропусна в момента, че не се знае Volkswagen id3 дали ще успее да стигне от София до Пловдив дори с 120 км в час с един заряд на батерията.

    А за спирачките нещо да кажеш? Представи си малко по агресивно шофиране с магистрална скорост и чести намалявания на скоростта в тези жеги с барабанни спирачки? Ще ги подпали на 20-то спиране от 140 на 90.

    Коментиран от #62

  • 62 физика

    2 0 Отговор

    До коментар #61 от "Залягай на учебниците по физика":

    ХеХе бегай от тука бе колко енергия се иска да си със 160 да преодолееш вятъра и триенето ходи в училище и не се излагай много много!!! 40kw мощност са достатъчни колко енергия е това за един час можеш ли да сметнеш щяла да прегрее това да не ти е Тесла :))
    Има си ИД4 която ще стигне всеки си купува това което му трябва и каквато батерия му трябва. За спирачките няма да ти обеснявам за регенерация щото това е от друга планета за теб ама поне да беше учил за дискови спирачки какви барабани това да не ти е москвич.

    Коментиран от #63, #68

  • 63 Така де

    0 3 Отговор

    До коментар #62 от "физика":

    Задните спирачки на Volkswagen id3 са барабанни точно като на Москвич. Това звучи ли ти като най-високотехнологичния автомобил както го рекламираха от Volkswagen? За id4 не съм много сигурен, но май и той е с барабанни.

    А за да спреш само с регенеративни спирачки от 140 до 90 ти трябва много голямо разстояние и време, което по никакъв начин не се свързва с понятието агресивно каране, за което говоря аз. Тогава ще са ти необходими и чести ускорения с максималната мощност, което загрява батерията и драстично намалява пробега. Проста физика!

    Коментиран от #64

  • 64 физика

    3 0 Отговор

    До коментар #63 от "Така де":

    Айде бегаи от тука бил агресивен карал агресивно новият чалгар Слави нали и той агресивен. Ти да не караш блъскащи колички. Ходи се блъскай с Максим Ставийски с хамъра му аман от агресивни чалгари.

    Коментиран от #65

  • 65 Стъпвал ли си на магистрала?

    0 2 Отговор

    До коментар #64 от "физика":

    Карал ли си със 140-150?

    Очевидно не си и приказваш глупости. Дори да не караш агресивно, другите покрай тебе карат агресивно и щеш не щеш ти се налага да спираш агресивно, когато някой като тебе, който не кара агресивно, реши че ще тръгне да изпреварва камиона като се движи само със 100 километра в час, без дори да погледне че ти идваш зад него със 140 и така изпреварва камиона около минута преди да се прибере и прави километрични опашки зад себе си и със своето неагресивно каране.

    Ако вече си намалил и караш зад камиона заради някой такъв, или трябва да караш пет минути докато мине опашката в дясната лента или да настъпиш агресивно газта и да ускориш до поне 130 140, за да минеш в лявата лента без да пречиш на никой. Повечето катастрофи по магистралите се случват заради такива, които карат бавно.

    Коментиран от #66

  • 66 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #65 от "Стъпвал ли си на магистрала?":

    Незнам за магистрала ама ти чувал ли си за мигачи :)). За какво ли служат тези малки светлинки като светулки :)). Смешна работа сега и на магистрала не можел да кара, казах ти скрии се на село и не излизай от там.

    Коментиран от #67, #70

  • 67 А ти виждал ли си фарове

    2 2 Отговор

    До коментар #66 от "Драг":

    Дето приближават с светлинна скорост за тебе и ти примигват отзад, въпреки че се движиш със 180 докато изпреварваш някой? Хайде вземете книжка, направете първите 1000 километра пробег и тогава давайте акъл на шофьори, които са си взели книжката преди да се родиш. Още по време на комунизма, инструктора ми каза, че първото и най-важно правило е НИКОГА И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ да не умирам с предимство. Точно тези с мигачите дето изпреварват камионите със 100 километра в час по магистралата без да се съобразяват с идващите отзад коли правят най-големите бели и катастрофи по магистралите, защото са пуснали мигач, следователно няма нужда да поглежда даже в огледалото, преди да тръгнат да изпреварват!
  • 68 Ето ти и ID 4

    0 2 Отговор

    До коментар #62 от "физика":

    Уж го пуснаха да замаже положението с пълния провал на id3, но очевидно не са се справили добре, както можеш да видиш от ревюто на Санди Монро. Ето ти клип на окачването, който сравнява с най евтините масови автомобили на пазара, като веднага прави паралел с окачването на Tesla, което е като на BMW. На третата минута може да видиш барабанните спирачки и да чуеш коментара, че това са спирачки, които в миналото са се ползвали почти при всички автомобили, защото са евтини, но отдавна са заменени с дискови спирачки, защото са по-добри и се чуди как някой би си помислил в нашия век да сложи такива спирачки.

    Сещаш ли се какво ще се случи, когато асфалта се е нагрял до 50 градуса в днешните жеги, А ти караш с 140 - 150 и от време на време ползваш барабанните спирачки по магистралата? Точно затова скоростта е ограничена до 160 км, а не защото автомобилът теоретично да не може да вдигне повече. Представяш ли си дори едно спиране от 200 км в час с барабанни спирачки от очевидно нисък клас, каквото е цялото окачване на автомобила?

  • 69 Кико

    2 0 Отговор
    Аз пък си чакам ЗИС, ЗИЛ,ВАЗ! Аз българин ! юначен син на тъпанарско племе!
  • 70 Ей.....

    0 2 Отговор

    До коментар #66 от "Драг":

    Не те знам на колко години си, но най вероятно си много малък и още нямаш книжка. МИГАЧА СЕ ПУСКА ЗА ДА СИГНАЛИЗИРАШ НА ОСТАНАЛИТЕ УЧАСТНИЦИ В ДВИЖЕНИЕТО, ЧЕ ЩЕ ПРАВИШ МАНЕВРА.....НО, ТОЙ В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ТИ ДАВА ПРЕДИМСТВО. Да ти го повторя или успя да го разбереш от първия път. Вземи научи листовките първо. После ако успееш да вземеш книжка, покарай по БГ магистралата и чак тогава ела на някоя европейска натоварена магистрала. Но в никакъв случай не прави грешката да пускаш мигач и да тръгваш без да се съобразиш с колите идващи зад теб в лявата лента движещи се със скорост над 200км/ч, защото ще си поредния предизвикал тежко ПТП.

    Коментиран от #71

  • 71 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #70 от "Ей.....":

    ХеХе ти имаш предимство щот се движиш с 200 кмч :))). Откъде ви изравят такива пишман шьофьори. Щом човека е дал мигач ще се съобразиш с него щото като се натресете един в друг в ковчега може и да спорите кой е виновен и кое каско да ползвате :)). Смешници.

    Коментиран от #72, #73

  • 72 Изкара логика!

    1 2 Отговор

    До коментар #71 от "Драг":

    Значи на извънградски път, когато си тръгнал да изпреварваш три автомобила и вече караш с 50 км разлика с изпреварваните автомобили, този в средата ако подаде мигач може да тръгне да изпреварва с предимство и ако се натресеш в него ти ще си виновен, така ли? Като тръгнеш да изпреварваш, даваш ли път на някой от изпреварваните автомобили само защото е пуснал мигача? Като гледам не само физичните закони не признавате. Можеш да се престроиш в лява лента, само ако не пречиш на автомобилите, които се движат по нея. Мигача не ти дава никакви предимства.
  • 73 Пак не разбрал

    0 2 Отговор

    До коментар #71 от "Драг":

    Кое от думите " Мигача не ти дава абсолютно никакво предимство" не разбра. Седни да четеш листовките вместо да дрънкаш глупости, че по твоята логика и огледала не ти са нужни. Защо да гледаш в огледалото за обратно виждане дали идват по бързо движещи автомобили, като ти вече си подал мигач и те трябва да се съобразят с това и да набият рязко спирачки и да се кръстят да не станете на кайма. По твоята логика подавам мигач на кръстовището и тръгвам, без да се съобразявам дали съм с предимство, нали съм подал мигач. Хахаха, голям си капацитет дечко. Отивай да четеш, че и без друго съм имал случаи такива като теб да ме засичат.

    Коментиран от #74

  • 74 Драг

    2 0 Отговор

    До коментар #73 от "Пак не разбрал":

    Кое на теб не ти е ясно от това. Когато умреш може да ходиш в съда да се жалваш кой е с предимство. Човек гледа в огледалото и преценява къде е автомобила с каква скорост се движи. Понякога преценката може да е грешна щом е дал мигач не се прави на тарикат ама движил се с 200 ама с 300 просто намали да не стани белата и го изчакай да видиш как ще реагира ако не тръгне тогава продължи ако тръгне обаче трябва да може да реагираш. Има мног тарикати дето се мислят за безсмъртни ама имал предимство, да имаш предимство щото другият се престроява ама нали затова сме хора да си помагаме понякога човек преценява че си достатъчно надалеч и тръгва ти не се прави на важен да се натресеш отгоре му и после да му казваш, че бил виновен. Такива буквоядци като тебе правят най-много бели на пътя. А ти що караш с 200 тогава а???
  • 75 Абе момче

    2 0 Отговор
    На запад хората имат аутобани без лимит на скоростта. И аз съм против бързото каране, но там хората карат така. И аз понякога трудно преценям с колко се движи бързака и за това тръгвам да изпреварвам когато е далече. За това ти казвам че се гледа, а не да даваш мигач и да тръгваш. На първо място е твоята преценка. Но ти нямаш предимство с мигача и бързака го знае и се доверява на теб, че няма да му излезнеш в последния момент. Това е реалността. Всеки ден карам по 500км на такива аутобани. Постоянно си нащрек. И колегата за това ти каза за барабанните спирачки. Като ти се наложи да намалиш рязко два три пъти и са чао. Аз също понякога се налага да бързам и карам 160-170 и като излезне тира да изпреварва друг трябва рязко да намалиш. Знаеш ли какви градуси се развиват в този момент на спирачките.

    Коментиран от #77

  • 76 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #60 от "Бизнес поговорка":

    И от бизнес толкова разбираш, колкото от коли.
  • 77 Драг

    2 2 Отговор

    До коментар #75 от "Абе момче":

    Колко си смешен не е истина, но така става като играеш само на компютърни игри. Това го има само в Германия никъде другаде. Даже в Европа България е рекордьор със 140 кмч!!! Та от 140 до намалиш до 100 една кола 1700 kg то много трудно🙂🙂🙂🙂. Първо се нсучи да караш кола после давай съвети какво било на компютъта.

    Коментиран от #78, #79, #80

  • 78 Пробвай

    1 2 Отговор

    До коментар #77 от "Драг":

    Опитай 20 пъти да спреш от 150 до 90 с барабанни спирачки и кажи кой път е бил неуспешен. Буквално ще ги запалиш. Феродото не може да се охлажда вътре в барабана.
  • 79 Дрън-дрън

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "Драг":

    Ето какво се случва с доста по-лек автомобил при 150 км в час и натискане за секунда на спирачките на добре вентилиран диск - зачервява се за секунда. Хайде сега си представи от това но на пасивно охлаждан барабан и доста по-тежък автомобил. При всяко спиране, топлинната мощност към спирачките е десетки и стотици киловати топлина.

  • 80 Нямам думи

    0 1 Отговор

    До коментар #77 от "Драг":

    Драго, не искам да те обидя или засегна моето момче, но не знам как да ти го кажа иначе. Ти си много под разбирането за средно интелигентен човек, да не кажа prosttt. Аз не знам защо производителите произвеждат коли които вдигат повече от 140км/ч като на бг магистралата не може да се кара с повече. Следователно няма да има нужда и от дискови спирачки, а само батабанни. Колегата ти е показал какво се случва при натискане на спирачки с бърза скорост, но не очаквам да го разбереш имайки в предвид интелекта ти.

    Коментиран от #81, #82

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Драг

    1 0 Отговор

    До коментар #80 от "Нямам думи":

    Добре че го имам интелекта щото твоят е в гащите. Имал съм навремето брава, беше отзад с барабани нямал съм проблем. Откъде ви намират такива де_били карате с 250 по магистралата, дърпате се на светофара с майки с деца, комплексари и пълни бо_клуци, все нещо ви пречи.

    Коментиран от #83

  • 83 Теглото пропусна

    0 1 Отговор

    До коментар #82 от "Драг":

    А колко тежеше бравата? При Фолксваген говорим за спиране на едни 2 тона от 150 км в час. Барабанът ще се зачерви, но за разлика от вентилираните дискови спирачки няма да изстине толкова бързо за секунди. Накладките пък няма никаква вероятност да изстинат, защото вътре няма никаква циркулация на въздуха и е почти херметично затворено. Сам се сещай.

    Неслучайно максималната скорост е ограничена до 160 километра в час и като всеки един автомобил, никога не би трябвало да повече от няколко секунди с такава скорост, а поддържаната скорост трябва да е с 20-тина процента по-надолу - тоест максимум 125.

    При Тесла 20% надолу от 260 отива на поддържане на 200 км в час без проблеми. Тоест ако притежавах двата автомобила при възможност щях да ги карам с тези двете скорости където е възможно. Е аз съм притежавал автомобили с които не съм се движил със 140 км по магистралата, защото така съм преценил за безопасно. Всеки автомобил си има възможности и при една и съща цена обикновено се избира този с по-добри

    Коментиран от #85

  • 84 илиян москов

    1 0 Отговор
    това в час по трудово от прогимназисти ли е правено?
  • 85 Драг

    1 0 Отговор

    До коментар #83 от "Теглото пропусна":

    ID3 не е 2 тона и все повече производители ограничават максималната скорост. Хората са преценили за тази кола това е достатъчно. Ти където се хвалиш аз съм карал много в чужбина, без Германия хората си карат нормално дали заради камерите дали защото не са комплексари, но са спокоини хора. Тука такива като тебе взел едно БМВ и се фука, форсира го в града, навън кара като луд и резултата ясен.

    Коментиран от #86

  • 86 хахаха

    0 1 Отговор

    До коментар #85 от "Драг":

    Абе кой ти говори за фукане бе ти в кой век живееш бе. Събери малко пари от роднините и си направи една екскурзия да видиш хората как живеят. По аутобана всичко що е над 100 коня , па дори и въшки като поло или джаз ги опъват с по 160км/ч и това не е за да се фукат, а защото имат хората аутобан. Имат хубав път и го използват. Майки с деца за жалост ги помитат по нашите пътища и пешеходни пътеки, а не там. Хората имат мощни автомобили, но знаят как и къде да ги карат бързо. Също така и спирачки. Не може най големия германски производител да ми слага барабанни спирачки на най новия си модел. Отивай да учиш листовките, че и без друго си с половин век на зад от цивилизацията. Само майки с деца ти се привиждат.

    Коментиран от #87

  • 87 Драг

    1 0 Отговор

    До коментар #86 от "хахаха":

    Отворко в коя държава карат със 160 освен Гернания? Хайде да видим сигурно във...... компютъра ти, излагаш се и хората ти се смеят в момента. Ти не си излизал от селото си за чужбина ми говори. Посочи ми държава без Германия където се кара със 160???

    Коментиран от #89

  • 88 Наистина не е 2 тона

    0 0 Отговор
    Ако си тръгнал за морето със семейството може да сметнеш, че е повече от два тона. Били шофирал с id3 или id4 дори с позволените 140 километра в час? При 10% толеранс на измерването до 155 км в час нямат причина да те наказват.


    Много правилно каза, че са преценили че с тази кола и достатъчно 160 км/ч. Но това не са го преценили след като е произведен автомобила, а са го заложили още при проектирането, максимална скорост 160 километра в час, което ще рече, че нормалната проектна скорост с която можеш да се движиш неограничено време е доста под 120 130 км в час.

    Няма модел на Тесла който още първоначално да не е проектиран за 250 км в час със съответните окачване и спирачна система. Кой ли е по-сигурния автомобил и ще изкара повече километри безпроблемно, ако го караш със 140?
  • 89 Държавата Германия

    0 0 Отговор

    До коментар #87 от "Драг":

    Не беше ли родината на Volkswagen а и на голяма част от останалите 100-годишни автопроизводители с опит и традиции? Автоиндустрията не беше ли гордостта им? Германците не бяха ли родолюбци? Абе защо тогава си купуват американски електромобили от автомобилен производител който няма и 10 години серийно производство на автомобили? Точно защото в Германия няма ограничение на скоростта по аутобаните е странно германски производител да произвежда автомобил с барабанни спирачки и максимална скорост 160 км в час. Че дори S класата на Mercedes има максимална скорост 210 км в час на най-мощния си модел! Да не мислиш, че не искат да вдига повече? Искат, ама не могат. Ще видиш че в момента в който могат, техните автомобили също ще вдигат 250.