Съвсем неотдавна се появи информация за възможното скорошно стартиране на масовото производство на електрическия камион Tesla Semi. Освен това някои американски медии твърдяха, че още през декември тази година компанията ще произвежда по 100 камиона на седмица.
Последните финансови отчети за второто тримесечие на 2021 г. обаче отново наложиха отлагане на производството. Според непотвърдени данни Tesla са отложили цялата програма за създаване на електрически камиони за следващата година поради натовареността на основните заводи.
На първо място, марката се занимава със старта на производството на Model Y на новия си обект в Германия. Това отнема основните ресурси на Tesla и не дава възможност да се съсредоточи в обещаните по-рано проекти.
Интересното е, че пускането на пикапа Cybertruck беше поставено под въпрос. Факт е, че заводът на Tesla в Остин се опитва да пусне Model Y с новите батерии до края на тази година. Именно в това предприятие се планира да се установи производството на пикапа.
Разбира се и новия формат на батерията най-вероятно ще попречи на Cybertruck да да се появи в обещаните срокове. Следователно можем да очакваме сериен дебют не по-рано от 2022 година. Във всеки случай конкурентите на Tesla получават много важна почивка, която ще им позволи да се опитат да наваксат резкия старт на американския автомобилен производител.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 БАЙ Х@Й ‼️
16:52 27.07.2021
2 Брей,не думай.
16:54 27.07.2021
3 Това е
Коментиран от #4, #9, #10, #38
16:55 27.07.2021
4 333
До коментар #3 от "Това е":
Един завод е няколко милиарда. Да си направят капацитет.Коментиран от #6, #15
17:03 27.07.2021
5 gost
Коментиран от #19
17:05 27.07.2021
6 Мммммм
До коментар #4 от "333":
Ами те правят. Не един, а няколко! Това отнема време, да се направи, да се оборудва и да започни да произвежда! Или ти мислиш, че като имаш пари и от днес за утре и започваш!17:06 27.07.2021
7 Aлфа Вълкът
17:08 27.07.2021
8 смею
17:10 27.07.2021
9 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #3 от "Това е":
Нямат капацитет да направят камион или нямат капацитет да превозят реално 20 тона на 800км !Коментиран от #13
17:10 27.07.2021
10 Роадстер
До коментар #3 от "Това е":
А какво стана с роадстера още го чакат на ринга? Трябваше да е готов преди 3 години. Явно това са му възможностите, да се превърне в масов производител и ще се бори с ФВ които също набират скорост.Коментиран от #12
17:11 27.07.2021
11 DrivingPleasure
Нищо милички, той Илончо ще ви обещае пак :D
Коментиран от #87
17:13 27.07.2021
12 Хихи
До коментар #10 от "Роадстер":
Чакат ли го на Ринга? Ааааа сега Роудстъра? Чакай малко, сега Модел С Плейд ще се разпише там, защото нали много го чакаше, да направи един рекорд при седаните и ще дойде и Роудстър! Модел С Плейд в момента върти на Ринга, подготвя те!Коментиран от #14
17:14 27.07.2021
13 Хихи
До коментар #9 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Камиона и сега се движи и пренася! Той няма какво да го правят, той е направен. Трябва само да го пуснат в масово производство!Коментиран от #16, #26
17:16 27.07.2021
14 Роадстет
До коментар #12 от "Хихи":
Чакаме и треперим. Нали знаеш че щом е стъпил на ринга е добре да обяви резултат, не да казва а ние само за малко само тест и т. Н. Та кога да чакаме резултата? Днес, след седмица, месец?Коментиран от #18
17:16 27.07.2021
15 Всичко си иска време
До коментар #4 от "333":
Миналата година по това време, дори не се знаеше къде ще е заводът за който говорят в статията, а още преди месеци правиха пробните отливки на предната част на шасито на модел У. Това бавно ли ти се струва? В началото на следващата година освен завода в Тексас се очаква да започне работа и завода в Берлин, ако немците се натуткат да им дадат разрешителното за строежа на завода, който вече е почти завършен. Тесла построиха целият завод, а немците все още не могат да издадат екологично разрешително - документ от който се нуждаят за да направят първа копка на завода! До момента всичко е построено с временни разрешителни с клауза, че ако не им дадат екологичното разрешително, ще трябва да съборят абсолютно всичко и да възстановят терена както са го намерили, включително да засадят дърветата които са отсекли оттам.Тоест не е точно както си мислиш хвърляш няколко милиарда и имаш завод на другия ден. Особено пък, ако ще произвеждаш нещо което никой в света досега не е произвеждал и все още технологията се изчиства от грешки, като например новите 4680 батерии, отливане на шаси от три парчета алуминий, камион с 1000 километра пробег и пикап от 3 милиметра неръждаема супер твърда студено валцована ламарина. Дори след започване на производство ще има доста отстраняване на грешки и ще е производствен ад.
Коментиран от #17, #98
17:18 27.07.2021
16 Роадстер
До коментар #13 от "Хихи":
Ти каза ли го това на хората платили си за него? Или на тези за роадстера? Или за пикапа? Или те не им пука когато доиде тогава?Коментиран от #22
17:18 27.07.2021
17 Роадстер
До коментар #15 от "Всичко си иска време":
Разрешително за строеж на построен завод странно. Да не е разрешително за въвеждане в експлоатация? Секретарката веднага да провери и докладва.Коментиран от #28
17:22 27.07.2021
18 Хихи
До коментар #14 от "Роадстет":
Когато дойде, има време. Гледам, че си в голямо нетърпение. Ще поръчваш ли?Коментиран от #20
17:22 27.07.2021
19 Отлагат, но не се отказват
До коментар #5 от "gost":
Обикновено каквато е обещано, се получава. Не е като концепцията на Mercedes за 1200 км пробег, но само концепция за бъдеще неопределено време на картинка. Когато Тесла представи нещо, обикновено е вече работещ и тестван прототип, който скоро ще влиза в производство.Вероятно е от Тесла са изненадани от повишеното търсене, защото за тази година бяха планирали 50% ръст на продажбите, тоест 750 000 автомобила, а ръста ще е близо до 100% и няма да им стигнат батериите за предварително плануваните нови модели. Това да им е "проблемът" на Тесла със закъсненията! Покажи някоя друга компания с такъв "проблем" - повече от 50% ръст на продажбите?
Коментиран от #23
17:23 27.07.2021
20 Роадстер
До коментар #18 от "Хихи":
Ако падне под 7 и има нормален волан една за мене, ще го спонсорира. Я все пак потаи нали си секретарка, кога да проверя?Коментиран от #25
17:24 27.07.2021
21 гост
Коментиран от #30
17:24 27.07.2021
22 Хихи
До коментар #16 от "Роадстер":
Хората знаят много добре, че може да има закъснение. Това не е първата Тесла, която излиза със закъснение! Ти не сравнявай с колите на сто годишните, които само сменят фаровете и ти пускат новия модел с 200 подобрения по фаровете и стоповете и ти да си мислиш, че купуваш нова кола! Тесла пуска нови модели коли, има разлика, нали?Коментиран от #24
17:25 27.07.2021
23 Роадстер
До коментар #19 от "Отлагат, но не се отказват":
ФВ електрички17:26 27.07.2021
24 Роадстер
До коментар #22 от "Хихи":
Има разбира се ама не може ли да ги планира с плюс минус 1 година?17:27 27.07.2021
25 Хихи
До коментар #20 от "Роадстер":
Аууу под 7? Нали до сега нямаше Тесла под 9, а сега вече почна като палачинка, под 7! Под 7 ще е Роудстър! Поръчвай! Модел С Плейд не му трябва да е под 7, а малко над 7, което го прави най-бързия седан на Ринга и много по-бърз от много супер, хипер, дупер яки спортни коли, за милиони евро! А и той вече се продава, поръчвай!Коментиран от #41
17:29 27.07.2021
26 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #13 от "Хихи":
Точно " няма какво да го правят" ! И аз няма какво да го правя, ако си го купя ! Къде, как и колко време ще го зареждам за да карам 20 тона риба от Варна до София !Коментиран от #27
17:30 27.07.2021
27 Хихи
До коментар #26 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Е, няма да! Те за това не ти го продават в България нали? Защото няма какво да го правиш! Когато има какво да го правиш и зареждаш, ще си го купиш!Коментиран от #33
17:33 27.07.2021
28 Ами не е
До коментар #17 от "Роадстер":
Кога се дава екологично разрешително за строеж? Преди да го започнеш или след като го завършиш? И защо ще ги карат да възстановяват терена, ако не им издадат разрешително за въвеждане в експлоатация на вече построените сгради? Дори да не им дадат да ги ползват за завод, ако са имали разрешително за строеж, никой не може да ги накара да ги съборят. Виждаш ли какви рискове поема Тесла, за да си изпълнява сроковете? Дали забавянето е по тяхна вина или по вина на немските бюрократи? И там завода вече е построен и трябваше да работи от юни месец по план, но все още си чака екологичното разрешително, което дори след забавянето от коронавируса трябваше да излезе септември месец 2020 година. После ноември, после началото на тази година и от там нататък вече им изгубих бройката. Това екологично разрешително се чакаше още преди да започнат да секат дърветата на терена февруари 2020 година. Нали не се опитваш да твърдиш, че оттогава си чакат разрешителното за въвеждане в експлоатация и това е един и същ документ?Коментиран от #32
17:34 27.07.2021
29 DrivingPleasure
Илончо взима кинти за Семи
Илончо взима кинти за Сайбъртраш
Илончо продължава да взима кинти за Роудстър
Илончо взима кинти ма не доставя.
Илончо опитва да продава Ес, но след представянето на Тайкана никой не го търси.
Опитва да произвежда У, но пак никой не го търси.
И реално прави само 3.
И накрая пак нямал капацитет. А да пипитам тоя "ръст" дали не е в следствие на новите 'зелени" политики на чичо Джо и Брюкселските кенефи? Както винаги съм казвал - изправяме ги пред равни конкурентни условия - без забрани и без субсидии и облекчения и гледаме продажбите. Само тогава имате право да гворите за ръст на търсенето! Другото е изнудване и няма общо с пазарните принципи!
Коментиран от #31, #34, #35
17:36 27.07.2021
30 Това не е целта на статията
До коментар #21 от "гост":
Кога за Тесла са писали позитивни новини? Дори да споменат милиарда печалби за второто тримесечие, вероятно ще е ей така между другото с половин изречение в някоя негативна новина. Ще чакат с някоя Тесла да се запали или някой автопилот да се блъсне, за да напишат две-три статии по въпроса.Дори да направи под седем минути на нюрбургринг, което на практика е невъзможно де, пак няма да пишат новина.
17:37 27.07.2021
31 Хихи
До коментар #29 от "DrivingPleasure":
😂😂😂Смешко, Модел У се продава като топъл хляб, там където се продава и от там не стига за други райони! Сега ще се доставя Модел У от Китай, докато започне производството в Германия, а Модел 3 е най-продаваната ел. кола в Европа с доста над втория! Модел С и Х, бяха спрени от производство до започване на новия модел (вече е писано).17:40 27.07.2021
32 DrivingPleasure
До коментар #28 от "Ами не е":
Рисковете които поемала Тесла в Берлин са си неин избор! МОжеха да изчакат цялата документация и тогава да почнат да строят.И това не е прецедент, Друсания трябва да разбере, че в Европа нещата са далеч по-различни, на същите такива условия отговарят всички Германски производители, но не оревават орталъка а следват закона!
Същото трябва да разберете и вие - Немските компании и тези в Европа работят при значително по-строги норми, като казвам значително говоря за пъти по от тези в САЩ и другаде по света и това обуславя "тромавото" им развитие. Те първо отговарят на цялата бумащина на регулатора. Друсльо даже в Китай получи подарък от комунистическата партия и "успеха" му там е дело всъщност на другаря Дзипин, който му даде преференции по политически причини. Само че се надявам това да се обърне и да го захапе отзад, когато комуниститесвалят протекциите си от тоя смешник
Коментиран от #39
17:43 27.07.2021
33 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #27 от "Хихи":
А къде ИМАТ КАКВО ДА ГО ПРАВЯТ ??? Или пак каруцата пред коня ! За да превозват пет човека / 400кг/ теглото на електромобилите нарастна ( спрямо модела с ДВГ) с 400кг и му трябва между 1 и 8 часа за зареждане ! Колко са батериите на ТИР а ла Мъск и къде , с колко ток и колко време ще се зареждат ? / не се заяждам, питам /Коментиран от #36, #40
17:45 27.07.2021
34 Хихи
До коментар #29 от "DrivingPleasure":
Производителите на ДВГ коли също се субсидират, често! Например със субсидии, връщаш стара, взимаш нова с намаление и т. н.! Другото което е, сравняваш производители на милиони коли с производители на няколко хиляди коли. Изчакай, производството да стане толкова масово като на ДВГ коли и ще сравняваме.Коментиран от #51
17:47 27.07.2021
35 Ами давай да гледаме
До коментар #29 от "DrivingPleasure":
Всички неща, които си изброил се отнасят и за всички останали автопроизводители. Защо тогава най-продавания електромобил е Тесла на почти всички пазари? Защо Тесла е заела 80% пазарен дял на електромобили в Щатите, при положение че там всички останали ползват субсидии, а само Тесла не ползва?Tesla модел S не се произвеждаше от края на миналата година и продажбите започнаха преди няколко седмици. Искаш ли да се обзаложим че въпреки че Порше тайкан ще се е произвеждал и продавал два пъти повече време, за 2021 година Тесла модел S ще има повече продажби от Порше тайкан?
Всеки от първите 150 000 човека, които дадоха по 100 долара за да си резервират пикапа на Тесла през първите 48 часа, винаги може да се изтеглят в тази колосална сума и ако все пак след време решат да направят отново заявката, когато започне производството, да изчакате останалите 1 милион човека които също са направили резервация.
17:49 27.07.2021
36 Хихи
До коментар #33 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Зареждат се с 1 МВт мощност! Ще се зареждат за 20 минути! Картата на зарядни на Тесла можеш да си ги намериш, в Европа е пълно. Но това са за колите, за камионите ще има отделни! Колите също не се зареждат за 8 часа на зарядна, а за 20-30 минути зареждаш 300 километра!Коментиран от #52
17:50 27.07.2021
37 Гост
17:54 27.07.2021
38 Гост
До коментар #3 от "Това е":
Защо най-богатата фирма в света не може да направи коли за малкото си клиенти? Един ФВ знаеш ли за колко клиенти прави коли?Тесла не едори в десетката по продажби на автомобили, а не може да произвежда дори и за толкова, въпреки, че е най-богатата фирма.
Как става това?
Нали електромобилите бяха по-прости с по-малко части и супер лесни за производство?
Хем са им по-малко частите, хем не могат да ги направят.
Хем много голяма фирмата,хем не може да произвежда.
Що е то?
Коментиран от #43, #47, #53
17:57 27.07.2021
39 Знаеш ли какво е риск
До коментар #32 от "DrivingPleasure":
Нали точно затова ти говоря бе умник! Абсолютно никой немски производител няма да хвърли няколко милиарда без да е 100% сигурен. Точно тази "сигурност" им играе лошата шега, защото Тесла вече има построен завод и е две години напред спрямо немците само от този факт. Документа така или иначе ще му го дадат колкото и да го бавят, но реално сега ще го дадат много по-бързо, защото виждат че е сигурен инвеститор, а не като Фолксваген дето обиколи половината земно кълбо Само да си "търси терен", включително в България и вече пета година няма дори първа копка и не се знае къде ще е този завод. Как да дадеш екологично одобрение на такъв несериозен производител?Тесла каза и направи завода. Немците не одобряват проект на хартия, а готовия завод и могат да го видят с очите си. Много по-екологичен от първоначалните планове.
17:57 27.07.2021
40 Който пита получава отговор
До коментар #33 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Към момента всички 250 киловатови зарядни станции са изградени по един и същ начин - четири колонки са свързани към един шкаф с обща мощност един мегават. Без да съм го чел никъде, предполагам че камионите ще ползват абсолютно същия "шкаф", който позволява зареждането на камиона за 600 км за 30 минути. При ограничение за камионите около 90 километра в час за почти цял свят, Това са около 7 часа шофиране с 30 минути зареждане и така до безкрай. Тоест дори днес няма техническа причина, заради която зареждането да пречи на дневния пробег на камиона, ако минава покрай зарядна станция на Тесла. Ограничението ще идва от тахографа на шофьора, който задължително трябва да почива повече от 30 минути на всеки 4,5 часа шофиране.Дори на 120 кв зарядни станции които никнат като гъби след дъжд в България, за пълното зареждане за 1000 километра ще са необходими по-малко от 8 часа, а шофьорът трябва да почива повече за денонощие.
Доволен ли си от отговора или имаш допълнителни въпроси?
Коментиран от #84
18:14 27.07.2021
41 Роадстер
До коментар #25 от "Хихи":
Незнам кой какво смята, но за кола над 1000 коня няма ли да те е срам дори да спомене 9 мин? Мен щеше да ме е срам.Коментиран от #45
18:34 27.07.2021
42 Turbo
Коментиран от #44
18:43 27.07.2021
43 Хихи
До коментар #38 от "Гост":
Ще ти отговоря! Ми защото едните правят коли от 100 години, а другите от 10 години! Едните имат много заводи, другите сега строят.Коментиран от #54, #95
18:47 27.07.2021
44 Недей да лъжеш
До коментар #42 от "Turbo":
Цитирай къде съм го казал? И най-вече какво съм казал? Обикновено винаги разбираш всичко наопаки.Това че тестват някои линии в Тексас, не значи че са започнали производство. Така или иначе първоначално ще започнат да произвеждат Tesla model У в Тексас, който също ще е произвеждан по напълно нова технология която никой друг автомобилен производител не използва. Така че едно по едно. За останалите няма батерии, чието стартиране на производството вероятно също ще се забави защото е новост и ще трябва да изчистят всички проблеми.
Коментиран от #46
18:49 27.07.2021
45 Хихи
До коментар #41 от "Роадстер":
Ами няма да е 9 минути, това е ясно! А теб не те ли е срам, да искаш под 7 минути от един семеен седан?Коментиран от #55
18:49 27.07.2021
46 Turbo
До коментар #44 от "Недей да лъжеш":
Написа го в темата Невероятен успех на Тесла с ник гост хахахахахаКоментиран от #48, #49
19:10 27.07.2021
47 Бавно ли ти се вижда
До коментар #38 от "Гост":
"Интересното е, че пускането на пикапа Cybertruck беше поставено под въпрос. Факт е, че заводът на Tesla в Остин се опитва да пусне Model Y с новите батерии до края на тази година. Именно в това предприятие се планира да се установи производството на пикапа.Разбира се и новия формат на батерията най-вероятно ще попречи на Cybertruck да да се появи в обещаните срокове. Следователно можем да очакваме сериен дебют не по-рано от 2022 година."
Погледни как е изглеждал теренът в Остин Тексас точно преди една година на 27-ми юли и си помисли не е ли подвиг, ако през 2022 година започна от сериозно серийно производство на три абсолютно нови модела в тази фабрика, въпреки че единия модел вече се произвежда в 2 други фабрики, но въпреки това производството му няма да има нищо общо с вече произвежданите?
При изпълване на капацитета, само фабриките в Тексас и Берлин ще произвеждат повече автомобили годишно, отколкото Мерцедес произвежда в десетките си фабрики и десетките си модели само след още 2-3 години. А Mercedes има 150 години преднина. Правиш ли сметка за колко високотехнологично и ефективно производство и за какво търсене става въпрос?
Коментиран от #82, #96
19:15 27.07.2021
48 Аха, за друг говориш
До коментар #46 от "Turbo":
Ти да видиш, даже са написали статия за печалбите на Тесла но незнайно защо са я скрили в раздел Китай! До там ли изпаднахте господа журналисти?Какво общо има с Китай печалбата на Тесла? Така ли криете неудобната истина?
19:28 27.07.2021
49 Не че съм адвокат на гост
До коментар #46 от "Turbo":
Но в каква лъжа го обвиняваш? Всичко което е написал е вярно и е точно толкова лъжа колкото тази статия! Не можеш да излъжеш за нещо, което все още не се е случило. Дали е произвел или не е произвел поне един пикап през 2021-ва година, ще може да се каже на 31 декември в 23:59 часа. Дотогава всичко са спекулации по темата. Чак тогава някой може да те излъже, но не и преди това.Коментиран от #50
19:33 27.07.2021
50 Turbo
До коментар #49 от "Не че съм адвокат на гост":
Можеш ли да четеш или и това ти е трудно хахахахаха теслю твърди за пускови изпитания на поточната линия на Сайбъртрък вТексас хахахахаха значи се очаква да започнат производство , а в тази статия се твърди за отлагане на производството за 2022 г хахахахахаКоментиран от #56
19:52 27.07.2021
51 Роадстер
До коментар #34 от "Хихи":
Аз не съм чувал за такава субсидия ти направо ме заби?!?!?! Да има вариант да върнеш стара и да вземеш нова, но там отстъпката не идва от държавата а от фирмата производител.Коментиран от #57
20:13 27.07.2021
52 Роадстер
До коментар #36 от "Хихи":
0 - 100 процента за колко минути е?Коментиран от #58
20:15 27.07.2021
53 Роадстер
До коментар #38 от "Гост":
ФВ настига Тесла да ти кажа!!! Липсва им Китай и ако пробият там може и да ги минат. Другите за сега изостават, но и те ще се включат.20:17 27.07.2021
54 Роадстер
До коментар #43 от "Хихи":
Е как 10 като са почти 20. Като стане на 100 ще казваш ааа тя изнемогва.20:22 27.07.2021
55 Роадстер
До коментар #45 от "Хихи":
Семеен седан 1050 коня моляяяяя? Е аз мога и на скутер да сложа реактивен двигател, за какво ми е е друг въпрос. Айде стига глупости плейд не е семейна кола щото струва колкото 10 такива.Коментиран от #59, #60
20:25 27.07.2021
56 Продължаваш да лъжеш нагло
До коментар #50 от "Turbo":
Много нагло! Това твоето вече е лъжа защото се отнася за отминали събития и клевета към гост.Ето какво е написал гост: "И в завода в Тексас вече текат предпускови изпитания !! За ужас на петролопитеците ще видим Сайбъртрък на пазара преди края на годината , щото ще почнат с него !! "
Къде видя да е писал че е започнало производството на cyber truck? Още преди няколко месеца започнаха тестовете на гига пресата, сега сглобяват и настройват поточната линия на Тесла модел У, а до края на годината се очаква да започнат и тестовете за производството на пикапа. А в тая статия въобще не се твърди, че производството на пикапа се отлага за 2022 година. Всъщност се казва точно обратното:
"Според непотвърдени данни Tesla са отложили цялата програма за създаване на електрически камиони за следващата година поради натовареността на основните заводи.
Разбира се и новия формат на батерията най-вероятно ще попречи на Cybertruck да да се появи в обещаните срокове."
Тоест данните са непотвърдени и се говори за вероятности. Никой нищо не твърди, дори в тази статия а заради твоята функционална неграмотност не си разбрал нито гост нито статията правилно. Кой сега е наглия лъжец?
.
Коментиран от #61
20:42 27.07.2021
57 И да си чул и да не си чул
До коментар #51 от "Роадстер":
Как мислиш че налагаха дизелите преди години? " "Чистите" дизели?Коментиран от #63
20:43 27.07.2021
58 Това е абсолютно безсмислен въпрос
До коментар #52 от "Роадстер":
Как си стигнал до зарядната станция с 0% заряд и защо по дяволите трябва да чакаш до 100%, след като от 80 до 100% ще чакаш точно толкова време колкото от 0 до 80%?Коментиран от #64
20:45 27.07.2021
59 Ти да видиш?
До коментар #55 от "Роадстер":
BMW 7-ма серия и Mercedes s-class по-евтини ли са от Тесла? Това прави ли ги по-малко седани или по-малко семейни?Tesla model S но с по-малко коне, който е абсолютно същият на външен вид и интериор и той ли е по семеен и повече седан?
Вече съвсем ви изпростяха опорните точки!
Един двуместен спортен автомобил, в багажника на който трудно се събира дамската чанта на жена ти по семеен автомобил ли е, понеже има само 400 коня?
Коментиран от #65
20:53 27.07.2021
60 Пак задаваш въпроса неправилно
До коментар #55 от "Роадстер":
И всъщност правилния въпрос не е защо семейния седан има 1000 коня. Правилния въпрос е защо спортните автомобили нямат толкова?Знаеш ли какъв е отговора? Защото Тесла може и повече, но не иска, защото е сметнала че тези са достатъчни ... засега.
А спортните автомобили искат, ама не могат!
Същото като оня 20-годишен тийнейджър и 70 годишен старец, който гледали една 30 годишна засукана мома и дядото питал, можеш ли да я оправиш тая, а младежа отговорил мога ама не искам, а дядо то казал, аз пък искам ама не мога.
Спортните автомобили
Коментиран от #66
21:02 27.07.2021
61 Turbo
До коментар #56 от "Продължаваш да лъжеш нагло":
Я прочети пак баааавничко,че трудно вдяваш тесльо хахахахаха предпускови изпитания се правят преди да започне производството на Сайбъртрък хахахаха а в тази статия се говори за отлагане на производството незнайно кога хахаха май си точно от албанските реотани от експертната общност хахахахаха без значение дали пишеш с ник гост,хи хи, счупи тъпомера и т.н.Коментиран от #67
21:26 27.07.2021
62 дада
21:28 27.07.2021
63 Роадстер
До коментар #57 от "И да си чул и да не си чул":
Ти кажи, купи си дизел и ти дадоха субсидия ли, похвали се че караш дизел?!?! Смешно е.21:34 27.07.2021
64 Роадстер
До коментар #58 от "Това е абсолютно безсмислен въпрос":
Ахаа ама даваш пробег за 100 процента нали??? Та питам 0-100 процента ще заредиш ли под час дори и с 250 kW?Коментиран от #68
21:37 27.07.2021
65 Роадстер
До коментар #59 от "Ти да видиш?":
Е хубаво тогава и панамерата е семеен автомобил, много семейства го карат ще знаеш. Ходи си играй на колички и не се занимавай с глупости. Моята кола пък може да готви и пере Теслата може ли? Ти изобщо имаш ли кола? На пътя стъпвал ли си с кола явно нямаш книжка ама поне в такси си се возил нали?Коментиран от #69
21:43 27.07.2021
66 Роадстер
До коментар #60 от "Пак задаваш въпроса неправилно":
Еми сложете 1милион коня и ходете да се дърпате по светофарите де бил. Като Мъск е толкова отворен има Е1 да ходи там да се фука.21:46 27.07.2021
67 Чети внимателно... ако можеш.
До коментар #61 от "Turbo":
Къде видя да е писал че е започнало производството на cyber truck? Още преди няколко месеца започнаха тестовете на гига пресата, сега сглобяват и настройват поточната линия на Тесла модел У,Още веднъж прочети
Къде видя да е писал че е започнало производството на cyber truck? Още преди няколко месеца започнаха тестовете на гига пресата, сега сглобяват и настройват поточната линия на Тесла модел У,
После още веднъж
Къде видя да е писал че е започнало производството на cyber truck? Още преди няколко месеца започнаха тестовете на гига пресата, сега сглобяват и настройват поточната линия на Тесла модел У,
Хайде сега повтори пак, как някой твърдял, че започнало тестовото производство на пикапа?
А тестовите изпитания за отливките на модел У започнаха преди няколко месеца в Тексас. Да виждаш да е започнало някакво серийно производство на модела? След колко месеца мислиш че ще почне? Какво пречи тестовото производство на линиите за пикапа да започне в края на 2021 година, а серийното производство през 2022? Единственият който не само, че бавно схваща а понякога и въобще не схваща, си ти!
22:22 27.07.2021
68 Бавно схващаш
До коментар #64 от "Роадстер":
Защо с 250 киловата, като ти се говори за мега charger, тоест поне мегават?Коментиран от #70
22:26 27.07.2021
69 Имал съм
До коментар #65 от "Роадстер":
Cayenne за семеен автомобил, макар и само за няколко месеца. Беше "само" 400 коня. Баш си е семеен автомобил, а не спортен, въпреки че върви много. Спортен автомобил е 911Коментиран от #71
22:29 27.07.2021
70 Роадстер
До коментар #68 от "Бавно схващаш":
Защото говорих за Тесла С което е реално и може да се провери а не за камиона. А знаеш ли колко е разликата в минути за 0-100 на Тесла С ако я зареждаш с 125 кВ и с 250 кВ? Чакам време това ще отговори на много въпроси. И също колко кВ губиш при зареждане?22:33 27.07.2021
71 Роадстер
До коментар #69 от "Имал съм":
Добре натовари жената, 3те деца, и ходи за седмица до морето с панамерата. Браво, дай боже повече новоногаташи като теб. Е аз не съм толкова богат като теб, но ходя доста на почивки е не съм видял семействата да ходят с такива коли, но все пак ти си знаеш.Коментиран от #72
22:38 27.07.2021
72 Ти да видиш!
До коментар #71 от "Роадстер":
Като те слушам май и на почивка не си ходил?Хайде спри до някой 5-звезден хотел и огледай паркинга? Точно с Кайена съм ходил и на почивка. Огледай и паркингите на тризвездните хотели. Много семейства ходят на море и с Volkswagen polo. Не знам откъде падаш! Всяко семейство кара каквото има. Сега карам значително по-скромен автомобил, но Кайена не ми липсва въобще.
Коментиран от #73
22:46 27.07.2021
73 Роадстер
До коментар #72 от "Ти да видиш!":
Аз съм писал Панамера, но явно ти не знаеш какво е това. Иначе аз пък съм нямал Кайен и не ми липсва. За сметка на това имам деца и нормална семейна кола в която не ги разнасям като торба с картофи.Коментиран от #74, #75
22:51 27.07.2021
74 Дрън-дрън
До коментар #73 от "Роадстер":
Ти можеш да кажеш и за 911, че е семеен автомобил, а аз защо трябва да се съгласявам? Само не разбрах твоя семеен автомобил по-голям ли е от Tesla model S и Тесла модел Х?Коментиран от #76
22:58 27.07.2021
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 Роадстер
До коментар #74 от "Дрън-дрън":
Не по семеен е. А ти кажи Кайенчето дизелче ли беше а??? Яко дизела нали мистър еколог, смешен си.Коментиран от #80
23:01 27.07.2021
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 ???
До коментар #77 от "Роадстер":
Ами аз винаги съм с този, ама очевидно е, че ти ги сменяш. Само че по умен няма как да станеш и за това лесно те разпознаваме хахаха23:14 27.07.2021
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Колко да е по-семеен
До коментар #76 от "Роадстер":
Колко деца можеш да събереш в него? А колко багаж? Повече ли от модел s и х?23:17 27.07.2021
81 Хелоу Африка
23:44 27.07.2021
82 Elon the MASK
До коментар #47 от "Бавно ли ти се вижда":
Правиш ли си сметка колко си заблуден?Незнам въобще как може да сравниш Мерцедес с това недорзумение,тесла.Ще има пикап,ето го,ама по-нататък.Ще има камион,ето го,ама по-нататък.Ама поръчки и капаро приемаме,за да бъдете първите собственици на “високотехнологичните” ни боклуци.Тва като нашите Ф16,ще ги има,ама по-натам,но трябва да се плаи СЕГА.Такива промити мозъци като теб,….абе по добре да не се изразявам.23:55 27.07.2021
83 Този коментар е премахнат от модератор.
84 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #40 от "Който пита получава отговор":
Значи лека кола (2,2 тона) с пет пътника и камион (30 тона) с 20 тона товар ще зареждат и харчат еднакво ли ?!?!?!?!?!Коментиран от #85
08:57 28.07.2021
85 БАЙ Х@Й ‼️
До коментар #84 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Може би и Мъск е мислил така , но Ом и Айнщайн не са съгласни !Коментиран от #86
08:58 28.07.2021
86 Я ги питай тези господа
До коментар #85 от "БАЙ Х@Й ‼️":
Колко процента ще зареди за 30 минути 800 киловатчасова батерия на зарядна с мощност 1 мегават?По мои сметки около 60%, което при 1000 километра пробег с едно зареждане прави 600 километра за 30 минути.
Батериите на леките автомобили се зареждат по-бързо, защото им се подава 2,5 пъти по-голям ток при 250 киловата в сравнение с камиона.
09:13 28.07.2021
87 Горкият той!
До коментар #11 от "DrivingPleasure":
"Горките тесларчета, предлагам да не ги закачаме много щото и без това срутването на въздушните кули дето градят е достатъчно болезнено. Нищо милички, той Илончо ще ви обещае пак :D"Спомняш ли си въздушните кули, които си градеше когато се заговори за модел У?
https://m.fakti.bg/avto/305528-novi-obeshtania-ot-ilon-mask#comment_1
"да, да... ако има още бунаци да му вярват на свети илончо... той сам призна, че производството на Модел 3 го води към фалит ама сектантите продължават да му ръкопляскат..."
Поне познах че Мъск ще излъже когато през март месец 2019 обеща това:
https://m.fakti.bg/avto/367458-gamata-na-tesla-stana-s3xy
Tesla представи малък кросоувър, построен на базата на Model 3. Продажбите на дългоочаквания четвърти модел в електромобил на калифорнийския производител започват през есента на 2020 г., като най-евтината версия ще струва $39 000 (€34 428).
Защо никога не си коментирал и оплювал тази лъжа, че Tesla model y щял да започне да се продава есента на 2020 година? Дори когато те питат директно, мълчиш като партизанин на разпит.
09:31 28.07.2021
88 Хихи
Коментиран от #89
11:17 28.07.2021
89 Драг
До коментар #88 от "Хихи":
Айде бе лъжльо я пак я пак. Лъжльо като лъжеш не те ли е срам поне мааааалко а? Лъжльо? А лъжльо? Безспорно добър резултат но една трета се дължи на квотите.Коментиран от #90, #91
11:24 28.07.2021
90 Хихи
До коментар #89 от "Драг":
Не, не е! Даже статията можеш да я прочетеш в други български сайтове! Айде лъжльо, айде влез чети лъжльо. Какво ще кажеш лъжльо?Коментиран от #92
11:30 28.07.2021
91 Няма значение
До коментар #89 от "Драг":
Един милиард си е един милиард и Тесла е на печалба, въпреки, че едновременно строи и разширява четири завода на три континента, които ще увеличат два-три пъти производствения капацитет, всеки месец добавя по 1000 нови суперчарджъра (за сравнение стогодишните за 3 години не успяха да построят обещаните 400 броя)Строи фабрики за батерии, открива нови представителства и сервизи из цял свят, само това тримесечие са изплатили 1,6 милиарда дългове от предишни години, което означава че са близко до зануляването им, а въпреки това имат 16 милиарда свободен кеш. Хайде сега си представи какви ще са печалбите, когато тези заводи вместо разходи, започнат да им носят приходи?
Представи си какви ще са печалбите от Tesla model y, произведен в Тексас и Берлин, който е бестселъра на Тесла и ще се продава в милиони бройки, като ще се опита да стане най-продавания автомобил в света.
Забележи автомобил, а не електромобил!
Само от отливането на шасито икономиите са огромни, а с новите батерии печалбата ще стане умопомрачителна, като въпреки икономиите, автомобилите ще са много по-здрави и качествени, което само по себе си също ще увеличи продажбите.
Логично е всички налични батерии да се пренасочат към модел y, а да изчакат разширенията на производството на батерии за пикапа и камиона, което също ще им вдигне печалбите. Пък и продажбите на квоти за камиони.
11:44 28.07.2021
92 Драг
До коментар #90 от "Хихи":
E e e лъжльо е е е лъжльо. Е е е е е лъжльо ама с гугъл преводач не става лъжльо😊😊😊. Лъжльо😊😊😊можеш ли да четеш лъжльо😊😊. Лъжльо не чете той лъже😊😊😊дори и за добър ден😊😊😊.11:53 28.07.2021
93 Забравих друго важно нещо
По 100 долара на ден да прави допълнителна печалба всяка зарядна станция, това са 3 милиона долара допълнително печалба на ден. Вместо квоти, ще продават ток на останалите производители и пак ще печелят! На всичко отгоре освен, че клиентите ще си плащат тока, Тесла ще даде достъп до зарядните станции само на тези производители, които си платят за част от изграждането на зарядните станции.
По-късно ще си плащат за батерии, двигатели, най-голямата печалба ще идва от плащането на софтуера, защото ще е 100% чиста печалба, при положение че вече веднъж е създаден и е платено за него. Тоест дори да спрат квотите, останалите ще продължат да са на абонамент към Тесла и да и плащат милиони и милиарди, само защото спаха досега, вместо отдавна да са изпреварили Тесла и да направят съществуването и безсмислено.
11:57 28.07.2021
94 654
12:44 28.07.2021
95 Гост
До коментар #43 от "Хихи":
По-скоро е защото едните могат, а другите само се стараят хахахаха18:12 28.07.2021
96 Гост
До коментар #47 от "Бавно ли ти се вижда":
Правиш ли сметка колко смешно почваш да звучиш? Голямо призводство, високо технологично, недостижими сивоти по продажби, печалби и технологии, но всичко това все още са само обещания и нищо реално. Да беше така от няколко месеца ОК, но то стана вече няколко години. За това време другите направиха по няколко модела и ги пуснаха на пазара, а Илончо още само обещава че ще ще ще. Китайците вдигнаха болница за една седмица, Илон за няколко години направи един пикап и до там.Коментиран от #97
18:15 28.07.2021
97 Ти да видиш?
До коментар #96 от "Гост":
От колко години казваш, че се строи най-големия завод на Тесла, който се намира в Тексас? Не видя ли датата на клипа - е било точно преди 1 година - гола поляна на която има блата, а теренът е закупен преди няколко седмици и въобще се знае че там ще става завод.Сега точно една година по-късно, вече се готвят за производство на модел У, подготвят поточни линии за батерии и да няколко месеца започват поточните линии за пикапа и камиона.
Не се ли усещаш ти колко смешно звучиш вече?
А това което наистина ви говоря от години, всъщност в момента се случва пред очите ви, но вие или не можете да го видите или го игнорирате. Тесла печели милиарди, строи заводи, тази година ще продаде почти милион автомобила, а до две години, ще изпревари по продажби Mercedes и BMW. И това е онази същата фирмичка на която се подигравахте само преди две години, че дори porsche продава повече от нея и ще фалира всеки момент, защото не е изкарала един долар печалба.
22:28 28.07.2021
98 някой
До коментар #15 от "Всичко си иска време":
Не знам дали се сещаш , че пикапа в този си вид няма как да бъде пуснат по улиците от съображения за сигурност . При удар в нормална кола с тази 3мм ламарина ще я дезинтегрира .Коментиран от #99
09:46 29.07.2021
99 А ти сещаш ли се
До коментар #98 от "някой":
Че пикапа в Щатите се води камион? Да не мислиш че от Tesla са по-глупави от тебе и ще проектират автомобил, който не могат да узаконят? Вероятно ще имат проблем с узаконяването в Европа е на други места обаче. Така че мнението ти има логика.Коментиран от #100
12:40 29.07.2021
100 някой
До коментар #99 от "А ти сещаш ли се":
Да,преди всичко за Европа ще е проблем , според мен направо ще е невъзможно .Коментиран от #101
14:31 29.07.2021
101 Не се знае
До коментар #100 от "някой":
Замисли се Какво ще се случи с пешеходецът или автомобил, ако го блъсне G-class? Сигурно има някакви вратички в закона. Но като цяло пикапите не са много популярни в Европа и не знам дали Тесла въобще има интерес да се занимава с глупости?14:51 29.07.2021