15 Октомври, 2021 12:15 8 747 85

Какво ще причини фабриката на Tesla в Германия на Volkswagen?

  • volkswagen-
  • tesla-
  • германия

Ще видим ли надпревара между компанията от Волфсбург и Мъск?

Какво ще причини фабриката на Tesla в Германия на Volkswagen? - 1

Съвсем скоро фабриката на Tesla в Германия ще заработи и макар в първите месеци да се очаква производството да не тече с пълни темпове, то до края на следващата година ще се нормализира и изглежда това ще застраши някои местни производители.

По време на среща на директорите на Volkswagen през септември, един от шефовете на марката Хеберт Дийс е предупредил колегите си, че бавното преминаване към електрически автомобили може да коства работата на до 30 хиляди души. Той допълва, че на пазара в Германия навлизат нови участници, в това число и Tesla и компанията се нуждае от по-бързо преминаване към електрически автомобили.

Какво ще причини фабриката на Tesla в Германия на Volkswagen?

Дийс отбелязва, че от Tesla планират да произвеждат 500 хиляди коли годишно във фабриката в Берлин, където ще работят около 12 хиляди човека, докато съоръженията на VW ще произвеждат 700 хиляди автомобила годишно с 25 хиляди работници.

Говорителят на Volkswagen пък заяви, че компанията среща някои сериозни съперници на които трябва да отговори подобаващо. Той не коментира думите на Дийс, но пък говорител от синдиката на работниците разкри, че това е абсурдно и безсмислено.

Какво ще причини фабриката на Tesla в Германия на Volkswagen?

Фабриката на Volkswagen във Волфсбург към момента има над 50 хиляди работници, но не произвежда никакви електрически автомобили. Това ще се промени през 2026година, когато се планира да започне и производството на първите електрически модели там.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хаха

    39 14 Отговор
    "Какво ще причини фабриката на Tesla в Германия на Volkswagen?" - Шок и ужас за голфщайген:-))

    Коментиран от #13

  • 2 Факт

    26 39 Отговор
    Американците са въздухари а компресорът им са контролираните от тях медии. ФАГ е мегафирма и трудно ще ги събори един американски артист.

    Коментиран от #3, #9, #17

  • 3 Хахахаха

    26 10 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    Чакай и гледай!
  • 4 симо

    16 31 Отговор
    Защо фв си губят времето да се надпреварват със марка която след време ще залезе това ,че продават толкова много електричеки е временно .

    Коментиран от #10

  • 5 trb

    17 12 Отговор
    Ако щеше да причини каквото и да е нямаше да допуснат да съществува.
  • 6 DrivingPleasure

    16 11 Отговор
    Уж всички правят ел кочаци... а накрая парата я обират Китайчетата. Евроидиотска му работа!
  • 7 PlimP

    5 2 Отговор
    нищо
  • 8 blabla

    13 17 Отговор
    Нищо няма да причини. VW Group има 4 пъти повече продадени електрички от Тесла за 3 месеца (Юни, Юли, Август) -> 31111 срещу 8765
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Весел пор

    4 6 Отговор

    До коментар #4 от "симо":

    Явно нищо не вдяваш от маркетинг и продажби

    Коментиран от #12

  • 11 Хахаха

    12 8 Отговор
    Шок и ужас за бираджиите
  • 12 cимо

    7 10 Отговор

    До коментар #10 от "Весел пор":

    не ми говори глупости до след няколко години ще трябва да минат на водород тогава какво правим ??

    Коментиран от #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 DrivingPleasure

    10 5 Отговор

    До коментар #12 от "cимо":

    Ше забраняваме водорода, че да им е гот на електричарите
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Turbo

    17 11 Отговор
    Абсолютно нищо.Германците са националисти.Няма да купуват нито бирата Тесла,нито електромобилите Тесла.

    Коментиран от #18, #46

  • 17 Ха ха ха🤣

    17 1 Отговор

    До коментар #2 от "Факт":

    И IBM бяха Мегафирма преди 20 години. Сега са пъти по-малки от Apple.
  • 18 Ха ха ха🤣

    15 4 Отговор

    До коментар #16 от "Turbo":

    Фолксваген ако чака само на немския пазар, по-добре да затваря и да не се мъчат.
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 TSLA®

    6 5 Отговор
    С 2 милиона капацитет годишно - тъпа болка в ректалната област ;Д

    Коментиран от #29

  • 21 Хонда

    18 4 Отговор
    Който подценява Илон Мъск и това което той направи с автомобилостроителния бранш е недорасъл. Този който подценява автомобилната индустрия на тия които са измислили автомобила и са превърнали местните марки в еталон , нещо е проспал. Германците очевидно закъсняха с електрифициране на возилата си и сега се хвърлят да компенсират изоставането и най-вероятно ще успеят да наваксат, въпреки, че производството на елктрички е много по-различен процес от производството на коли с ДВГ. След първоначалния бум на производители, вероятно ще има прессяване и отпадане и най-вероятно немските марки ще оцелеят и ще продължат славните традиции.
    .......Човек трябва да иде до Германия за да види колко много тесли се търкалят по пътищата. Може да са националисти, но бизнесът си е бизнес и отварянето на фабриката на Тесла до Берлин показва , че не са просто едни тъпи националисти.
  • 22 Мечтите са безплатни

    11 5 Отговор

    До коментар #19 от "аууу":

    Мъск ги е утрепал вече, но като заработи ще ги затрие доволно.Гледай филма.С цени ще ги разбие първо.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Димов

    12 5 Отговор
    Каква е вероятността германското правителство да пусне в страната си чужд производител, който да остави цял концерн без работа, и да напълни Германия с коли, които не плащат данък?

    Коментиран от #28, #31, #33, #37

  • 27 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 28 гост

    10 2 Отговор

    До коментар #26 от "Димов":

    А каква е вероятността германското правителство да не спазва договорите , които е подписало и да предизвика същото в отговор от НАЙ-ГОЛЕМИЯ си пазар извън Европа ???? Май забравяш , че ВСИЧКИ немски производители имат заводи в Америка и то повечето по повече от един !!!

    Коментиран от #47

  • 29 гост

    5 2 Отговор

    До коментар #20 от "TSLA®":

    Всъщност тоя капацитет е за начало ! Мъск беше казал отдавна , че всяка тяхна фабрика в крайна сметка трябва да произвежда поне милион автомобила , иначе не могат да се оптимизират достатъчно разходите !! И китайската фабрика я бяха обявили за 500 000 годишно , а тя вече мина 60 000 броя месечно миналия месец , което е 720 000 годишно и продължава да се достроява и разширява ! Така че само сегашните 4 фабрики скоро ще стигнат 4 милиона капацитет , следващите отделно !
  • 30 гост

    10 6 Отговор
    Ето какво причинява Тесла , за ужас на петролопитеците !! Дето се казва , колкото повече , толкова повече !!! С превръщането на Тесла от непозната екзотика в масов автомобил , търсенето расте с ПЪТИ , а не да намалява !!
    Tesla на старо вече струва повече от нова !!!!! Популярността на марката и липсата на нови коли помагат за повишения интерес . Tesla Model 3 вече е най-бързо продаваният автомобил на вторичния пазар в САЩ. Както съобщава изданието Electrek, някои американци са готови да платят за УПОТРЕБЯВАН Model 3 повече, отколкото за нова !!!!!!!! По данни на агенция iSeecars, продажбата на употребяван Model 3 през септември е отнемала около 16 дни, а средната цена на елекромобила ( УПОТРЕБЯВАН ) е 47 453 долара. Стартовата цена на нов Model 3 е забележимо по-ниска - 42 2000 долара. За сравнение, Mitsubishi Outlander на старо се продава за 19,7 дни, а Toyota Prius - за 20,7 дни, въпреки че тези автомобили струват близо 2,5 пъти по-малко.
    И пак да напомня за петролопитеци , за употребяван електромобил субсидии НЯМА !!!!!!!!!!!!!!!!! И въпреки това се продава ПО-СКЪПО от нов и в пъти повече от един куп по-евтини петролки !!! А честито ! Чакайте и в Германия и целия ЕС !!

    Коментиран от #32, #34

  • 31 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #26 от "Димов":

    Също да ти напомня , че даже заводи в Мексико или Канада се водят като американски , защото Мексико , САЩ и Канада имат същия договор като тоя на ЕС и това се води вътрешно производство за Америка !
  • 32 Грета Тунберг

    15 6 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Скъпи,стара Тесла да се продава по скъпо от нова?Да не си пушил джойнт?
  • 33 Мдаа

    3 1 Отговор

    До коментар #26 от "Димов":

    Вероятността да го направи е голяма!
  • 34 Turbo

    8 3 Отговор

    До коментар #30 от "гост":

    Четох статията тесльо.Пак изкривяваш всичко в своя полза,за да ти вървят опорките.За Тесла купена за 54 800 $ и ИСКАТ 60 700 $.В последното изречение ключовата дума е ИСКАТ.Това не означава,че някой едейот ще му ги даде.Всеки нормален човек ще си внесе капаро за нова Тесла и ще чака.

    Коментиран от #36

  • 35 гост

    9 5 Отговор
    Изчакайте една година още, да стартира производството на модел У на пълен капацитет, това са 10х.коли седмично, хора, седмично. Вижте какво става в САЩ, къде е модел 3 като продажби? И то без никаква субсидия, докато другите продавайки по няколко бройки все още получават субсидии. Този Фолксваген е добър, но е малоумно, че не са му сложили преден багажник, всички други имат, само те нямат, а място има, но сложили едно желязо, поне кабелите да си сложиш. След това са с много бъгове и голяма батерия с двойно става много скъпа, типично за немците.
  • 36 Научи се да четеш

    6 2 Отговор

    До коментар #34 от "Turbo":

    Май ти се губи паметта и не можеш да запомниш какво си прочел преди три изречения. Не стига че им искат високи цени за автомобил втора ръка, Ами на всичко отгоре ги продават само за 16 дни след обявата за продажба. А по-високата цена за употребявана Тесла не е новина, защото си е сериозен бизнес.

    Политиката на Тесла е да не поправят заводските дефекти преди продажбата. Това е част от работата на дилърите на другите марки, който на практика са първите собственици на автомобила защото ги купуват от производителите и автомобила се води тяхна собственост до продажбата на клиентите.

    Тесла няма дилъри и поправената на фабричните дефекти остава в ръцете на клиентите, които трябва да отидат до сервиза, за да им оправят драскотините по боята, неравномерните фуги, а понякога и куриозни случки, като различен цвят кора на някоя врата или незалепено стъкло. Предвид ниското качество на боята в Щатите, на 99% от автомобилите нанасят керамично покритие на боята още с излизане от завода, което също струва пари. Като добавиш и че ще трябва да чакаш седем месеца за нова Тесла, много хора предпочитат да дадат няколко хиляди долара отгоре, за да си купят автомобил от подобни не официални "дилъри", които са се погрижили за всичко. За разлика от автомобилите с ДВГ, няма как да са вкарвали двигателя в червеното още преди да е загрял за да повредят нещо по двигателя или пък направо да са го прегряли и затова да го продават. Няма как да са го скапали с некачествено гориво.

    Коментиран от #38

  • 37 Ех Димов, Димов?

    8 2 Отговор

    До коментар #26 от "Димов":

    Очевидно е че задаваше риторичен въпрос, защото германското правителство вече го е направило. Прави ми впечатление, че си задаваш грешно въпросите. Защо си мислиш, че германското правителство се е загрижило за някакъв си германски концерн, който им създава само проблеми, съсипва им реномето и постоянно ги изнудва за нови и нови заеми, който надали някога ще върнат, за да запазят работните места. А тези наглеци вземат тези милиарди и смятат да строят с тях завод в Анадола, за да създават там работни места?

    Тесла от друга страна вместо да им иска милиарди, идва да инвестира милиарди в Германия, като създава работа първоначално на 12 хиляди германци столичани, за да намали безработицата в региона и да им плаща милиарди годишно за заплати, който ще задвижат допълнително немската икономика и ще оползотворят излишната възобновяема енергия, която иначе подаряват на околните държави на нулева, а понякога дори отрицателна цена. Откъдето и да го погледнеш, това с Тесла е добра сделка за германците и лоша новина за германските автомобилни производители.

    Коментиран от #48, #49, #50, #53, #54

  • 38 Turbo

    3 2 Отговор

    До коментар #36 от "Научи се да четеш":

    Пак ли функционална неграмотност тесльо хахахаха за теб ИСКАНАТА цена означава продажна цена хахахаха той собственика може да иска 1 млн.$ за стара Тесла,но това не означава,че ще я продаде за толкова колкото поиска.Зависи дали ще намери капулг като тебе да ги плати хахахаха

    Коментиран от #40

  • 39 гост

    3 3 Отговор
    Ми чети бе , дърво турбинирано , не ми развивай теории !!! Пo дaнни нa aгeнция iSеесаrs, ПРОДАЖБАТА нa упoтрeбявaн Mоdеl 3 прeз ceптeмври e oтнeмaлa oкoлo 16 дни, a cрeднaтa цeнa нa eлeкрoмoбилa ( УПOТРEБЯВAН ) e 47 453 дoлaрa !!!!! Къде прочете "искана" цена или "предлагана " цена ????? Обявява ти се цена САМО И ЕДИНСТВЕНО ОТ ПРОДАДЕНИ автомобили !!! Тежко е да го поемеш , но ще ти се наложи , хахахах !!!

    Коментиран от #45

  • 40 гост

    3 2 Отговор

    До коментар #38 от "Turbo":

    За тебе беше предния коментар , да не се правиш на ущипана мома , не че и други момински работи не са ти се случвали , хаха !!

    Коментиран от #41, #42, #43

  • 41 Turbo

    2 2 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Ти чети бе окапулг.В статията е написано продавача искал тази цена бе онйал овилирим,какво пак не разбра тесльо.
  • 42 Turbo

    1 2 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Гаджето ти Грета те търси,ти за Тесли ми пишеш хахахаха казва нещо ти бил кем атнемуртсни хахахахаха
  • 43 комбайнер

    4 3 Отговор

    До коментар #40 от "гост":

    Прави впечатление ,че се държиш арогантно!Не беше ли този който затваряше СП-2 през ден?!Според теб мениджърите от VW са от плод-зеленчук!!!

    Коментиран от #44

  • 44 Плод - зеленчук

    5 3 Отговор

    До коментар #43 от "комбайнер":

    Очевидно там са ги хванали. Преди 5-6 години, когато Тесла имаше 35 хиляди продажби годишно и заговори за половин милион продажби през 2020 година, мениджърите на всички автомобилни компании и най-вече на Volkswagen, които тогава продаваха 10,5 милиона автомобила годишно, се смееха през сълзи, като казваха, че няма кой да купи толкова електромобили и 50% годишен ръст на продажбите е невъзможен в толкова дългосрочен план, а Илон Мъск нищо не разбирам от мениджмънт и производство на автомобили. Ако имало търсене, те щели да започнат да произвеждат електромобили и с Тесла било свършено. Такива като тебе им пригласяха. Само че мениджърите на Volkswagen вече смениха песента, но ти продължаваш да пееш старата, въпреки че за тази година Volkswagen очаква един милион и половина по-малко продажби от тогава, а Тесла очаква един милион продажби повече от тогава. Някой със сигурност е сбъркал с мениджмънта. Кой мислиш, че е наел мениджърите си от плод-зеленчук?
  • 45 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #39 от "гост":

    Не грамотен си ,пише се ощипана.В споменатата статия има списък с обяви на Тесла втора употреба които се продават по скъпо от нова.Още не са продадени..Ако се намеря амсалаци да платят повече за стара кола вместо да си вземат нова.

    Коментиран от #51

  • 46 КАСАПИНА

    3 0 Отговор

    До коментар #16 от "Turbo":

    Там има достатъчно мюсюли които да им купуват боклуците
  • 47 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #28 от "гост":

    Забравяш, че немските коли, произведени в САЩ плащат данъци на САЩ. Не се ползват с измислени облаги. И немските производители осигуряват работни места в САЩ, включително и за емигрантите, с което си плащат ипотеките, докато Тесла заплашвала, според вас, да фалира немски фирми. Усещаш ли разликата или да ти се обяснява още?

    Коментиран от #55, #56

  • 48 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ех Димов, Димов?":

    Ти, обаче, упорито продължаваш да сънуваш ток на отрицателна цена. Дори след като онзи ден германците обявиха, че може да поискат още въглища от Русия, за справяне с енергийната криза
    Наистина ли си вярваш, че ако продължаваш да мелиш една и съща лъжа, тя ще стане истина?

    Коментиран от #59

  • 49 Димов

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ех Димов, Димов?":

    Ех, Мун40, Мун40, Тесла щяла да осигури 12 000 работни места, а щяла да съсипе фирма с почти 300 000 служители. Къде си я учил тази математика, по форумите ли?

    Коментиран от #67

  • 50 Димов

    4 2 Отговор

    До коментар #37 от "Ех Димов, Димов?":

    Не на последно място:
    Защо му е на немският работник да остане без спокойната си работа в немската си фирма, и да отиде да го гърчат във фабриката на Илон? Всички знаем как се натоварват работниците в Тесла, до пределът на силите им, за да се постигнат непосилните производствени цели, с които гуруто им се изфукал пред медиите, че щял да постигне.

    Коментиран от #77

  • 51 гост

    3 3 Отговор

    До коментар #45 от "Гост":

    А ти "грамотния" как ще обясниш обявения срок от 16 дни за ПРОДАЖБА на употребявана Тесла ?? Или и това е "обява" , хахахах !! Обявите в статията са просто пример за показ !! Става въпрос за статистика на ПРОДАЖБИТЕ , направена от специализиран сайт , един от най-големите при това ! Ама нормално за петролопитеци , когато фактите не им изнасят , си измислят техни , хахах !! И после се пишат грамотни , ама в лъжите !!

    Коментиран от #52

  • 52 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #51 от "гост":

    Ще го обясня като тесларска реклама.Точно за стара Тесла с батерия за подмяна някой ще плати повече вместо да си купи нова.
  • 53 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ех Димов, Димов?":

    Отрицателни цени на тока?Да не си се напушил пак.Цените на газ и ток са астрономически,на нефт и въглища също.Къде има отрицателни цени че да си купя.

    Коментиран от #58

  • 54 Фен

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "Ех Димов, Димов?":

    На кое гише ще ми платят за отрицателните цени на тока?
  • 55 Защо ми повтаряш думите?

    1 2 Отговор

    До коментар #47 от "Димов":

    Не се ли усещаш, че казваш абсолютно същото, което ти казвам и аз, но не можеш да си направиш изводите?

    Нали говореше за ползите за германското правителство? Е хайде сега помисли, какви ползи има германското правителство от заводите на Volkswagen в Щатите, след като парите остават в Щатите, но срамът и негативните асоциации се свързват с Германия? Каква полза има Германия да дава безлихвени заеми на Volkswagen, за да строи фабриките си по цял свят и да плаща данъците си на чужди правителства?

    Дали няма повече полза от Тесла, която строи заводи в Германия, плаща заплати на германските работници и си плаща данъците в Германия? Вече е факт и канадска мултимилиардна инвестиция в същата провинция Бранденбург, която ще произвежда литий за да го доставя на Тесла. Това са още приходи за държавата и не само тази фирма. Май бъркаш ползите за Volkswagen с ползите за германското правителство, което не е едно и също.

    Коментиран от #57, #70

  • 56 Облаги за немчугите

    1 3 Отговор

    До коментар #47 от "Димов":

    Хайде да не се правиш на разсеян, че американското правителство не давало облаги на немските фирми. Тази опорна точка изгоря още преди две години, но продължавате да се опитвате да ни я пробутвате. Вече втора година американското правителство не дава на Тесла никакви облаги, но за сметка на това дава по 7500 долара за всеки продаден електромобил на останалите марки, включително и немските. Тоест американското правителство помислено създава нелоялна конкуренция срещу Тесла, но въпреки това Тесла държи няколко години около 80% от пазара на електромобили в Щатите. Сега заради ограниченото производство на Тесла и многото на брой конкурентни модели електромобили и ценовото предимство от 7500 долара, пазарния дял на Тесла започна да намалява тази година, въпреки че броя на продажбите им се увеличава. Това вероятно ще се промени при отварянето на завода в Тексас.

    Коментиран от #72

  • 57 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Защо ми повтаряш думите?":

    Ех Мун40,Мун40,не схващаш разликата.Колкото и да ти се обяснява пак няма да стоплиш.

    Коментиран от #62

  • 58 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #53 от "Гост":

    Мун40 си развива бъгави идеи.Отрицателни цени на тока,щял да продава ток от Теслата дето я няма,агитира да си сложим фотоволтаици на покрива.При наличие на интернет,кабелна телевизия и сателитна телевизия той бил имал бизнес с видеотеки.

    Коментиран от #60

  • 59 Пак ли статистика за един ден

    1 4 Отговор

    До коментар #48 от "Димов":

    Пак не схващаш, че това са моментни цени и се сменят всеки час. И точно от тази смяна е най-голямото предимство на електромобилите и на батериите, което позволява много бързо връщане на инвестицията и дори печалба.

    Цените на тока за следващите 24 часа се публикуват предварително и са публично достояние. Достатъчно е да включиш софтуера и батерията в мрежата, за да знае кога да ти зареди батерията и да ползваш енергията от мрежата за консумацията си и кога да те изключи от мрежата и да ползваш заредената в батерията енергия, вместо скъпата от мрежата. Ако имаш договор за продажба, дори може да върнеш заредената на ниска или отрицателна цена енергия, като вземеш много по-висока цена.

    Тоест отрицателните цени са временно явление, а не ежедневие. Високите цени на тока в момента също са временно явление, което няма икономическа логика да просъществува дълго време, заради евтината възобновяема енергия, която почти всеки потребител може да си произведе сам. Под всеки потребител имам предвид от малко домакинство, до огромно стоманодобивно предприятие потребяващо мегавати мощност.

    Коментиран от #61, #74

  • 60 Турбо, ти ли си?

    1 1 Отговор

    До коментар #58 от "Димов":

    И с Ник Димов ли започна да пишеш? Как не ги уцели тези времена? Първо си мислеше, че съм затворил видеотеките преди деноминацията на лева и обясняваше че 300 лв заплата била много ниска, защото тогава минималната заплата била хиляди левове, сега пък набута и гледането онлайн на филми по интернет преди 2000 година. Дечковци, какво да ги правиш. Хайде сега и с този Ник кажи как си качил дивидитата на тавана през 2000 година защото им е минала модата, да подкрепиш глупостите на антиелектриците.

    Коментиран от #63

  • 61 Димов

    2 2 Отговор

    До коментар #59 от "Пак ли статистика за един ден":

    Колко струва една Тесла?Струва ли си инвестицията на толкова пари за Тесла за да спечелиш стотинки от разлика в цената на тока.По този начин ще си съкратиш живота на батерията Мун40 и хайде още пари за нова.С форумното си образование само това ли успя да измислиш?Велик си.

    Коментиран от #64, #66

  • 62 Кажи де?

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Димов":

    Изписа толкова много постове, но не казваш разликата? Всичко което изписа в мнение 47, са ползи единствено и само за американското правителство и фирмата Volkswagen, но няма никакви ползи за немското правителство, което според тебе трябвало да изрита Тесла от Германия, защото била заплаха за Volkswagen.

    Хайде обясни с две думи, пък да видим дали ще разбера? Като гледам и ти не можеш да се разбереш със себе си, защото не различаваш германско правителство и германска фирма.
  • 63 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #60 от "Турбо, ти ли си?":

    Видях спора ви,не помня с кого беше.Спора беше по стара тема.При толкова торенти в интернет с безплатни филми, сателитна и кабелна телевизия да отвориш видеотеки е равносилно да продаваш хладилници в Сибир и Аляска.Мун40 велик си.

    Коментиран от #65, #69

  • 64 Пак обърка причина и следствие

    1 2 Отговор

    До коментар #61 от "Димов":

    Никой няма да си купи Тесла или какъвто и да е електромобил, за да печели пари от нея. Точно обратното е. СЛЕД КАТО ВЕЧЕ Я Е КУПИЛ и така или иначе я има и не смята да и навърти милиони километри за да използва пълния потенциал на батерията само за въртене на километри, може да използва част от тези цикли живот за нещо полезно. Само че незнам защо набута Тесла в разговора, като тя няма такава опция засега.

    Като говорим за Германия, там към момента има и недостиг за батерии за домашно съхранение на енергия. Защо ли? Сигурно нямат достъп до мъдростите ти и не знаят, че това е безсмислено?
  • 65 Ко речи?

    1 1 Отговор

    До коментар #63 от "Димов":

    Я да те видим дали си спомняш за коя година ставаше въпрос, че съм ги затворил? Че като те слушам май си мислиш, че още ги притежавам? Очевидно е, че мисленето ви е застинало във времето. В момента разсъждавате с информацията от преди поне 10 години и затова не ви върви мисълта. И ти ли като турбо ще твърдиш, че бизнеса с видеокасети и DVD под наем е умрял още в зората на демокрацията много преди деноминацията на лева през 2000 година, когато вече е дивидитата и видеокасети те са били качени на тавана като на турбо и още някой негов Ник? Жалки сте с опорните си точки и обидите към събеседниците, когато няма какво да кажете.
  • 66 Не е измислено от форумно образование

    1 3 Отговор

    До коментар #61 от "Димов":

    Сега направих справка и се оказа, че за 2020 година в Германия са инсталирани нови 5 гигавата фотоволтаици и 88 000 домашни системи за съхранение на енергия с които общо са станали 270 хиляди броя с общ капацитет 2,5 гигаватчаса. Иди им обясни на тези около милион германци, че са прости и не ги разбират нещата.
  • 67 А този го пропуснах!

    1 3 Отговор

    До коментар #49 от "Димов":

    "Ех, Мун40, Мун40, Тесла щяла да осигури 12 000 работни места, а щяла да съсипе фирма с почти 300 000 служители. Къде си я учил тази математика, по форумите ли?"


    Продължаваш да разсъждаваш с мислене от преди 10 години. Защо мислиш, че всички се притесняват от Тесла? Май си пропуснал дори новините от последната седмица в която Диис обясняваше на борда на директорите на Volkswagen, че ако не се вземат в ръце, скоро ще трябва да уволнят 30 хиляди човека, защото Тесла смята да произвежда 500 000 автомобила годишно плюс батерии за тях с 12 хиляди човека персонал, а тяхната фабрика в Волфсбург произвежда 750000 автомобила с 50 хиляди човека персонал. А този капацитет е предвиден за края на следващата година, но ще продължава да се увеличава с незначително увеличение на броя на работниците, като крайната цел е 1 милион автомобила годишно. Неслучайно Илон Мъск беше поканен като гост изненада на закрито заседание на борда на директорите на Volkswagen вчера, за да им дава съвети. Само този факт трябва да ти казва достатъчно.

    Коментиран от #68

  • 68 Димов

    2 2 Отговор

    До коментар #67 от "А този го пропуснах!":

    Електрика, пост 50 е последният, който съм писал аз. Следващите са от някой друг, който ми ползва името.
    В този форум вече не може да имаш свое мнение. Само лайковете и броят постове са важни.

    Коментиран от #71

  • 69 Димов

    2 2 Отговор

    До коментар #63 от "Димов":

    Толкова ли се смяташ за безличен, че ми крадеш името?
  • 70 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #55 от "Защо ми повтаряш думите?":

    Ползите за ФВ СА ползи за германското правителство. Свързани са.
    Заводът на ФВ в САЩ носи само ползи на САЩ, без да им вреди. Не им съсипва техни фирми.
    А заводът на Тесла в Германия заплашвала да съсипе ФВ, според вас. Ето разликата - огромна е.

    Коментиран от #79

  • 71 Димов

    2 3 Отговор

    До коментар #68 от "Димов":

    Аз също съм Димов,както и много други хора в България имат същата фамилия.Антиелектрик съм.

    Коментиран от #73

  • 72 Димов

    4 1 Отговор

    До коментар #56 от "Облаги за немчугите":

    Хайде да не си противоречиш.
    Първо разправяш, че никоя друга марка не можела да бъде конкурент на Тесла, а сега казваш, че конкуренцията ги мачкала.
    После, как да е нямало субсидии, като ти и гост обяснявахте на хората, че цената на една Тесла не излизала толкова солено за купувачите, като приспаднеш субсидиите.
    И трето: как правителството да не подкрепя Тесла финансово, КАТО ЕДИНСТВЕНИТЕ ПЕЧАЛБИ НА МЪСК СА ОТ ПРОДАДЕНИТЕ КВОТИ, НА ДРУГИТЕ ФИРМИ, ОТ ЗАКОНИ, ИЗМИСЛЕНИ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО, САМО И ЕДИНСТВЕНО В ПОЛЗА НА ТАКИВА, КАТО ТЕСЛА?

    Коментиран от #78

  • 73 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #71 от "Димов":

    Лошо няма, но ми окупираш спорът с Мун40, като не се представяш отделно.

    Коментиран от #75

  • 74 Димов

    4 1 Отговор

    До коментар #59 от "Пак ли статистика за един ден":

    Не ми трябва колата ми да зарежда, когато било евтино.
    Трябва ми да е заредена, когато ми потрябва транспорт, а тогава ти искаш тя да продавала ток, а аз да вися по спирките.
  • 75 Димов

    1 2 Отговор

    До коментар #73 от "Димов":

    Пич от един отбор сме.Опитвам се да ти помагам в спора.

    Коментиран от #76

  • 76 Димов

    3 1 Отговор

    До коментар #75 от "Димов":

    Няма спор. Аз не споря, а излагам на показ чуждо мислене за чудо и приказ.
  • 77 Фен

    2 3 Отговор

    До коментар #50 от "Димов":

    Живея в Германия, в близост до заводите на Мерцедес (B class и CLA class) верно плащат малко повече от средната заплата в страната, но там на линията не е за всеки. Определен сегмент се сглобява за секунди и предаваш на следващата позиция за добавяне на друг сегмент. 3 пъти месечно ако си превишиш почивното време(30 мин) си заплашен от абманунг (писмено предупреждение със валидност 6 месеца) 2 такива, и се затваря вратара отвънка. Има хубави и споокоини позиции, но са много малко. Вероятно покрай волфсбург е подобна ситуацията. Масово се дискутира тук, че Мъск ще предложи една идея по добри условия и ще привлече опитен персонал от Волфсбург, зиндвлфинген та чак до инголщат
  • 78 Я пак, я пак?

    1 4 Отговор

    До коментар #72 от "Димов":

    Хайде де не ме бъркаш с гост !

    Хайде да не бъркаш и субсидиите в САЩ с квотите в Европа? Европа и Китай разлика от САЩ дават субсидии и на Тесла. В САЩ само на Тесла не дават.



    Квотите плащат тези, които не могат да покрият евро-6. Поне евро не ти ли говори нещо? В Щатите си карат огромните двигатели с ужасяващ разход и не им пука.

    Коментиран от #83

  • 79 Ко речи?

    1 3 Отговор

    До коментар #70 от "Димов":

    Значи казваш германските производители произвеждат милиони автомобили в Щатите и не пречат на американските фирми, но идва Тесла в Германия и започва да прави няколкостотин хиляди автомобила, но пречи на германските производители? Ще ми обясниш ли как става това?

    Коментиран от #82

  • 80 Турбо Дизел

    2 1 Отговор
    Това са около по 1500 коли на ДЕН и във Волсбург и в Берлин и работа на 40000 човека , а ние кво прайм?!!!

    Коментиран от #81

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Димов

    3 0 Отговор

    До коментар #79 от "Ко речи?":

    Вие го твърдите и вие трябва да го докажете.
    Ежедневно вещаете крахът на ФВ, причинен от Тесла.

    Коментиран от #84

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 Какво има за доказване?

    0 3 Отговор

    До коментар #82 от "Димов":

    През 2015-та и 2021 година събора на продажбите на Tesla и Volkswagen е един и същ, даже сега е по-малък. Само където през 2015-та Тесла продаваше 50 хиляди за автомобила, а Volkswagen 10,5 милиона, а тази година Тесла около милион, а Volkswagen 9 милиона. Изводите оставям на тебе.

    Коментиран от #85

  • 85 Димов

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Какво има за доказване?":

    Май, чукчето ти не бие два пъти на едно и също място.
    Да не ти плащат, да провокираш постове?