Last news in Fakti

29 Март, 2013 11:18 7 770 65

Volkswagen Golf спечели и приза "Световен автомобил на годината 2013"

  • volkswagen-
  • wcoty-
  • ню йорк 2013-
  • кола на годината

След като новата генерация Golf грабна наградата за европейски автомобил на годината, сега седмото поколение спечели и титлата World car of the year (WCOTY) 2013. Тазгодишните резултати от конкурса "Световен автомобил на годината" бяха обявени по време на протичащото в момента автоизложение в Ню Йорк.

 
Интересното в този конкурс е, че има условие, което задължава въпросните модели, участващи в него, да се продават минимум в пет страни на два континента. Журито се състои от автомобилни журналисти от цял свят, а критериите са сходни с аналогичните конкурси, провеждащи се в САЩ, Япония, Европа, включително и у нас.
 
Освен Volkswagen Golf експертната комисия определи награди за най-спортен автомобил (World Performance Car) - роудстъра Porsche Boxster/Cayman, за най-добър дизайн (World Car Design of the Year) - Jaguar F-Type и за най-екологичен автомобил, която беше спечелена от електромобилите Tesla.
 
Ето и досегашните победители в конкурса World Car of the Year:

 

2013 година - Volkswagen Golf
2012 година – Volkswagen up!
2011 година – Nissan Leaf
2010 година – Volkswagen Polo
2009 година – Volkswagen Golf
2008 година – Mazda2
2007 година - Lexus LS460
2006 година – BMW 3er
2005 година – Audi A6


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еминем Фен

    0 1 Отговор
    Гроздето е кисело а?

    Коментиран от #2, #3

  • 2 хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еминем Фен":

    Аз предпочитам, качеството, надеждността,красотата пред антипода им, vw golf!
  • 3 Димитър Стефанов

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Еминем Фен":

    Кисело? Абе, Ентелегент, гражданино, ти имаш ли идея кога се използва сентенцията от тази басня?
  • 4 Kinder

    1 0 Отговор
    Този голф е, като повредена машина на времето, която е зациклила в 90-те.
  • 5 Мерцопелзуки

    1 0 Отговор
    Голф е и все пак е добър автомобил, за масите. Именно те го харесват. За щастие те не са инженери, конструктори, дизайнери или дори и гаражни специалисти. Греша ли?
  • 6 Голф

    0 1 Отговор
    Golf-a пак ви направи смешни.Няма какво да кажете повече.За пореден път можете да се завиете през глава.
    VAG са на върха и винаги ще бъдат,колкото и да не ви се иска.

    Коментиран от #7

  • 7 Ката-Сумо

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Голф":

    Ето, Ти си представителна извадка от масата фенове на голф!!! БРАВО и благодаря, че даваш яснота по спора, какви индивиди харесват голф!

    p.s.Поздрав на Перник!
  • 8 г-н ГОЛФ

    1 0 Отговор
    От малък мечтая да го притежавам този голф и сега вече, като 40-годишен мъж, мисля че съм достоен за него и мисля да го закупя! Този като гледам, добре са го изкърпили и боядисали, не личи че е кола на 30 години.
  • 9 Димитър Стефанов

    1 0 Отговор
    Представям си ако нашите журналистите от ФАКТ, вземат че направят тяхна "експертна" класация за кола на вселената, например. Предвид компетентността им струяща от почти всяка статия, вероятния призьор ще бъде Опел 3-ка TDI KOMPRESSOR
  • 10 Лошо

    0 0 Отговор
    Доше? А, сетих се! Купили са си я! Хахаха...
  • 11 naroden chovek

    0 1 Отговор
    e da ama opel tdi nqma
  • 12 Станимир Христов

    1 1 Отговор
    ...дни на национални празници в Перник....

    Коментиран от #23

  • 13 Golf R

    1 1 Отговор
    Гроздето е кисело!Много си е хубава колата
  • 14 Fred

    2 1 Отговор
    хахаххахахахах
    алоооо фенове на японските щайги къде сте беее, закъсняхте нещо с коментарите си, ааа?

    Коментиран от #21

  • 15 F.O. ///M-POWER

    0 1 Отговор
    японските щайги да го д...т :)
  • 16 HONDA

    1 0 Отговор
    До#14 fred Тук сме бе ,и за пореден път се разбира какви се кефят на марката Г.З, опаааа голф!И кво става сега като сте наградени.Никои не ви завижда за тази награда,просто е смешно да се перите.Я помислете,оф забравих акула ви стига до голф само и джанти би би ЕС и някоя светодиодна цинганийка.
  • 17 HONDA

    1 0 Отговор
    До#15 Ми да ,японските щайги го духат голфа, по всички показатели, с БМВ и с бензин в БМВ-то за 5лв.и газ за 15лв.

    Коментиран от #18

  • 18 Шашко

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "HONDA":

    @17 Точно! Духат му го на Голфа по всички показатели! Тамън се зарадва 'ондаджията до 5-та, че е минал с една броня голфа и се оказва, че голфа още е на 3-та! Хахаха...
  • 19 Специалиста

    1 1 Отговор
    Когато фактите говорят лаладжиите трябва да замълчат. И някой да обясни на децата и на простаците какво значи нова платформа.
  • 20 рекламка

    1 0 Отговор
    Целта която са си поставили - най-голям производител в света, оправдава средствата - тотална рекламна истерия, платена разбира се.........
  • 21 Дошо

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Fred":

    Световен автомобил защото 1/3 от журито са от дъщерните медии на Аксел Шпрингер-главният им спонсор.А спонсорът трябва да печели, а не да губи.
    Вижте на неутрални пазари в Щатите къде е Гоуфът

    Коментиран от #22, #35

  • 22 Цун Кай Туй

    0 1 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Искаш да кажеш , че американците разбират от автомобили ли ?!?!?
  • 23 aha

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Станимир Христов":

    taka e,no dali kolata golf7 si struva 6te se razbere sled nqkolko godini eksploataciq!Tova ,4e sega i se radvat moje sled tova da q pluiqt jurnalqta...navremeto peugeot405 e opredeleno s absoluitno mnozinstvo!Tova ne pre4i 1/2 6ofiori v BG da kazvat m..t4iiski koli na frenskite

    Коментиран от #25

  • 24 Голф

    1 0 Отговор
    На 29 март 1974 г. е произведен първият екземпляр на "Фолксваген Голф". Автомобилите от всички генерации на модела остават едни от най-продаваните в света - така вече почти 40 години.

    Моделът става родоначалник на цял сегмент в пазара - т.нар. "голф клас".

    Оригиналният "Голф" е коренно променен спрямо колата, която замества - легендарният "бръмбар" (VW Kaeffer).

    Новият модел е хечбек, има предно предаване, разположен мотор отпред с течно охлаждане. Предшественикът му има задно предаване и заден мотор с въздушно охлаждане. Коренно различно е и окачването.

    Всъщност с появата на новата кола се извършва истинска революция в марката от Волфсбург, а "Голф" става "златната кокошка" за "Фолксваген" и втори по продажби модел в света с над 29 млн. реализирани екземпляра до края на миналата година.
    Интересен момент в "биографията" на автомобила е това, че дизайнът не е немски, а дело на Джорджето Джуджаро и неговото ItalDesign студио.

    Колата е с минимални промени до замяната си с второто поколение - през 1984 г.

    Коментиран от #26

  • 25 Димитър Стефанов

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "aha":

    Точно така, трябва да мине време за да се разбере дали една кола е добра. Тази още не е минала изпитанието на времето и тепърва ще изскачат проблемите. Ще е интересно да се видят резултатите от 100 000 -я тест(ако и правят въобще) и тези от ТЮВ след някоя година. До сега не е имало Голф, който да покаже отлично качество. Голфа е една добре балансирана кола, размер, цена, качество и заради това е най продавана в Европа. А легендите които се носят у нас са нелепи, около мен има хора карали и каращи от голф 2-ка, през 3-ка, 4-ка, 5, и 6-ца. Еми, нормални коли са, без 4-ката, тя е тотален боклук.

    Коментиран от #31

  • 26 инж.хахаха

    1 0 Отговор

    До коментар #24 от "Голф":

    Точно, италианци правят конструкцията на колата и поради това най- успешната "немска" кола е именно тази, vw golf. През някоя година заоблят или заострят формите и променят размера, но общия профил е като на оригинала. VW ще умрат без италианците! Италианец направи Ауди една от най- продаваните марки, италиански са ламборгини и бугати ( Еторе Бугати е италианец). Купиха Дукати и мечтаят жадно за Алфа- Ромео. Немците са гола вода, имат много оцелели евреи, който са добри търговци, но за сметка на това нямат никакъв дизайнерски талант, добри инженери са но не са и някакви богове. Ако се поровите малко ще видите, че двигателите на Ото и Дизел са записани на техните имена заради това, че първи са се домогнали до патенти. Най- разпространения дизелов двигател е турбодизеловия, а той е 100% италиански. Италианците имат най- много титли в най- великото автомобилно състезание, формула 1. ... и все пак аз лично предпочитам японските коли. :) Италианските са за кеф, немските за старци а японските завинаги.

    Коментиран от #28, #36, #38, #47

  • 27 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Е и този път Голфа сгази всички останали.Факта си е факт,колкото и да лаете,не е джапанка първа ми дедо ви гоуф.

    Коментиран от #30

  • 28 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "инж.хахаха":

    Хахаха ламбо и бугати били италиански,хахаха,италиански са им имената само,баце.Тия двете марки бяха студени трупове,когато бяха в италиански ръце.Не знам дали Фауве ще умре без талянците,ама тия двете макаронаджииски марки си бяха умрели,добре,че беше ВАГ,да ги възкреси,както Исус е възкресил Лазар.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "Димитър Стефанов":

    Какви изпитания да минава,като Голф се произвежда,без прекъсване 60 години,колега.На кого и какво да доказва.Коя друга марка,освен Порше,има модел,който се произвежда и продава успешно вече няколко десетилетия и е еталон за всички останали.

    Коментиран от #39

  • 32 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "хахаха":

    Каквото и да пишеш,колкото и да обиждаш,Голф е на върха от години,не онда,не тойота,не субару,а Голф.
    Никога съм нямал голф,имам друг немски автомобил,също толкова здрав и вечен,като Голф,карам желязно Ауди,а не хонда от оризова хартия.

    Коментиран от #33

  • 33 Димитър Стефанов

    1 0 Отговор

    До коментар #32 от "ярослав станчев":

    И за всичките тези години, не можа да се представи добре на технически тест, само полото отсрамва марката (справка TUV). А, това тук е оценка на журналисти и е сериозна колкото един нисан лийф може да бъде "най-добра кола" за 2011. Че тази кола не се кара почти никъде по земята. Предполагам, че не си сериозен в твърденията си и затова няма да се занимавам да ти давам резултати от тестове показващи реалното състояние на VW.

    Коментиран от #41

  • 34 дидо

    0 1 Отговор
    Тук е момента да се включи и "Ваг политика"......да ви обясни защо голфа не е добра кола......какви по-точно са му носачите ..и на каква платформа е.....
  • 35 Наско

    1 0 Отговор

    До коментар #21 от "Дошо":

    Ако 1/3 са "спонсорирани", то останалите 2/3 пак биха могли да гласуват против "Голф" и да не спечели. Нещо не ти излиза сметката! А и какъв му е зорът на Аксел Шпрингер "Голф" да е кола на годината? Как пък все има "теория на конспирацията" срещу японските производители, не мога да разбера.
  • 36 Наско

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "инж.хахаха":

    Не пишете преди да се информирате, много е смешно. "Турбото е 100% италианско". Това е голяма измислица. През 1885 г. Готлиеб Даймлер патентова принудителното пълнене, чрез помпа, наподобяваща механичен компресор. През 1905 г. швейцарецът Алфред Бюхи изобретява и патентова турбото. За пръв път в лек автомобил турбо е използвано от Олдсмобил през 1962 година. Приносът на италианците в дизеловите двигатели се свежда до това, че правят първия лек автомобил с комън рейл, мисля, че Алфа "Жулиета" 1999 г., но самият комън рейл е изобретен и патентован отново от швейцарец. Прав е колегата по-долу, че без ФВ, много италиански марки щяха да останат само в историята.
  • 37 F.O. ///M-POWER

    1 0 Отговор
    от немското по добро няма е японски смешни фенчета
  • 38 Иво Йотов

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "инж.хахаха":

    Слезни на земята приятел ! И не мешай немските машини с италианските си боклуци,защото и Бугати е построено от инженерите на Volkswagen,не пиши глупости,моля те !
  • 39 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "ярослав станчев":

    Първо - Честита награда!
    Сега г-н Станчев, Голфа далеч не най-произвежданата кола. Да 911 е може би най-добрата традиция. Но най-произвеждания модел в света е Тойота Корола, на второ място е VW Beatle, забележи не ГОЛФ! Като не ми тълкувай погрешно думите нямам нищо против Голф, за мен той е една доста прилична кола. А и не се произвежда от 60 години, а от 39! Единственото което искам да кажа с коментара си е че твоят коментар е неверен и неточен. Има и други марки, информирай се...
    Сега за Голфа. Изненадан съм от Голф 7. Най-после подобриха основно колата пускайки новата 7 генерация. По-лек, по-икономичен, нови материали и т.н. Голф 7 според мен е много по-добър от Голф 5 и 6 и ще постигне доста продажби, въпреки че дизайна на Голф 5 повече ми харесва. Отново - Честита награда!
    За хората, които се чудят защо Нисан Leaf е взел награда. Ами защото е първия по-сериозен ел. автомобил и е най-продаваната ел. кола.
    Няма да коментирам нападките относно японските автомобили, манталитета ви да го правите говори сам за вас. Същото фенове на немските автомобили сами си прецакахте статията за Широкото. Като искате такива да са ви коментарите под статийте на любимите марки - ОК ще плюем....

    Коментиран от #42

  • 40 hienata

    0 0 Отговор
    До коментар #39 от "Име:":

    Колега, в грешка си: 1 Корола, 2 Форд F-SERIES, 3 Голф, 4 BEETLE , 5 Ескорт и т.н.
  • 41 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Димитър Стефанов":

    За нисан лийф сигурно си прав,че не се кара никъде по земята,ама за голф да казваш,че не се представял на тестове,при положение,че,пак ти повтарям, от десетилетия е синоним за автомобил на когото главното предназначение е да се кара,а не да ходи по изложби,е несериозно.Погледни класацията и пак коментирай.Няма начин от 8 години,в четири да са победители немски коли,а 4 от немските да са Фауве,от които 2 са Голф и пак да ми развивате теории основани единствено на избирателни тестове,при положение,че практиката сочи съвсем друго,а то е,че Голф е ненадминат и това никакви тестове не могат да го оспорят.Сложете си ръка на сърцето и признайте,че в този клас Голфака е цар,всички останали са подгласници,това е,другото са празни приказки.
  • 42 Шашко

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Име:":

    @39 Ти си бил голям лицемер бе момченце! Сто (100) статии най малко съм чел за немски коли дето се дърлиш колко били нищо в сравнение с немските, реплики от родда "Ауди няма нито една спортна кола" и т.н., че ще те направя смешен. Че по велик от GTR и Supra нямало, наричаше участници и некомпетентни и че еди кой си и ти сте знаели 100 пъти повече и т.н. и т.н. Сега се правиш на светец?! На.р*хте се и смени плочата с "арументирано и културно спорене", ама като видя, че пак не те броят за сли*ва и сега пак като ощипана мома :" ОК ще плюем..."
    Ми то Дошо от вашата секта и ти сте първенците в плюенето бе! Ти поне като ти натриха на няколко пъти носа (че GTR най-великата, че Селика била спортна пък БМВ купе не, пък кво се купувало в америка пък ала-бала приказки от 1001 нощ и т.н. и т.н.) си седна малко на г.за, а Дошо няма спирачки и за манталитет говорите! Хахаха...ей! Ходете се....

    Коментиран от #43

  • 43 Име:

    0 0 Отговор

    До коментар #42 от "Шашко":

    Слушай какво ще ти кажа. Никога не съм започвал да плюя по която и да е кола от каквато и да била марка. Винаги съм отговорял на такива, които започнаха плюенето и в тая статия. После разбира се вижда че оправия няма и разбира се започвам и аз да изказвам по-остро мнение и критика. Никога не съм употребявал думи като "кенеф", "кошница", "леген" и каквото там плюят. Винаги съм правил сравнения с други модели или съм изказвал недоволство от даден модел и то винаги аргументирано, а не като коментар 15 примерно. Ако искаш изрови някъде ако можеш ще видиш че изказвания от тоя тип нямам, колкото и неприятни да са ви сравненията ми с други модели... Никога не съм казвал че Ауди няма нито една спортна кола, но съм казвал че нито едно спортно Ауди не ми харесва и бях обяснил и защо не си измисляй неща които не съм казал, това че не можеш да тълкуваш си е твой проблем. Айде чакам рови ми из коментарите.
  • 44 АНТОН

    1 0 Отговор
    Постояно сравнявате немските си танкери с японски автомобили!Благодаря ви!Вгени,за да го правете значи има защо.Човек когато сравнява нещо, винаги трябва да има нещо за база, и по принцип винаги избира най- доброто за сравнение и се опитва да го оплюе.Много се кефя че плюете HONDA сега разбирам, защо като си чакам на светофар с HONDATA и селски голфаджий започват да форсират и придезвикват да се дърпаме.Много е яко да накажеш голфаджия който ти се прави.Вече не ви се вързвам защото сте смешни колкото и марката ви.Живи и здрави от Японската сила!
  • 45 АНТОН

    0 0 Отговор
    Призовавам всички японски фенове да стоят с писането на далеч когато новините са за немски автомобили.Защо ще им вдигаме акциите на някой некомпетентни личности които са учили до 8 клас.
  • 46 бд

    1 0 Отговор
    браво на "голф'.Няма по добра кола.То между другото ГОЛФ създаде този клас автомобили и всички останали се мъчат да го догонят.Може и да успеят ама едва ли.
  • 47 vlk

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "инж.хахаха":

    Ama ti verno si inj. hahahaha.?????
  • 48 Хитлер

    1 1 Отговор
    Каквито са германците такива са им и колите,винаги най добрите, golf размаза конкуренцията тотално!

    Коментиран от #50

  • 49 tost

    1 0 Отговор
    В цял свят казват ДА добри са,само ние в БГ казваме НЕ не стават,може би европейците са глупави и не разбират от коли и за това най продавания автомобил в Европа е ГОЛФ.Ко да праиш глупаци.
  • 50 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #48 от "Хитлер":

    golfa e nai smeshnata koshara.samo takiva kato teb im se radvat
  • 51 Ingolstatd

    1 3 Отговор
    Izliza klasaciq na avtoritetno spisanie, kydeto Audi, BMW sa na pyrvite mesta po luks, voziq, ikonomiq i izdryjlivost i se poqvqva MAMIN G(D)OSHO i kazva - aaa, kupena e statiqta.... Izliza klasaciqta za svetoven avtomobil - sega pyk 1/3 ot jurito bilo kupeno.....
    Goshe, mama, ti si tipichniqt bylgarski provincionalist s evtina kolica, koito shte donese ot devet kladeneca voda, samo i samo da opravdae sobstvenata si nekadyrnost i draskaiki anonimno po forumite da ubedi (samo sebe si), che e napravil pravilniqt izbor, karaiki raznebitena qponska riksha...i vecher da spi spokoino....
    Syvetvam te da gledash malko po-pozitivno na neshtata okolo teb i da pozdravish VAG i BMW s uspeha...nishto nqma da ti stane, ako go napravish....pak shte spish spokoino...

    Sorry za latinicata, no za podobni komentari pisha samo ot telefona i ot WC-to....;-)

    Коментиран от #60

  • 52 ярослав станчев

    0 0 Отговор
    Освен Volkswagen Golf експертната комисия определи награди за най-спортен автомобил (World Performance Car) - роудстъра Porsche Boxster/Cayman, за най-добър дизайн (World Car Design of the Year) - Jaguar F-Type и за най-екологичен автомобил, която беше спечелена от електромобилите Tesla.

    И нито една японска марка.Явно се готвят усилено и в най-близко време ще избухнат,като фукушима.

    Коментиран от #54

  • 53 Димитър Стефанов

    0 0 Отговор
    Дай данни доказващи качеството на vw golf. Без да си измисляш и самовнушаваш, искам само резултати от технически тестове.

    Коментиран от #57

  • 54 Димитър Стефанов

    0 0 Отговор

    До коментар #52 от "ярослав станчев":


    TÜV reports - cars reliability ratings

    German cars technical control organization assorts these defect rate reports yearly. A car model have to be tested at least 500 times to be assorted in TÜV report, so statistics are exact enough. But imagine how people use models in different ways.


    http://www.anusedcar.com/

    Ето какво показват немските данни за колите карани в Европа. Голфа е не лоша кола, оказва се по- качествена от далеч по- скъпи модели.
  • 55 Ллакса

    1 0 Отговор
    Golf 6 е най- добре представилата се кола на техническите прегледи в Германия, при 2-3 годишните коли. При по старите (над 3години) дефектите рязко скачат и голфа отстъпва лидерското си място.
  • 56 Димитър Стефанов

    1 0 Отговор
    Хора това не е класация за качество. Никой не казва тук, че голфа е качествена кола. Вижте, по долу, какви абсурди се случват на тези журналистически оргии... Намерете сами логика в това голф да е по- добър от Porsche Boxster/Cayman и Subaru BRZ/Toyota GT86. Или Porsche Boxster/Cayman от Ferrari F12berlinetta !?!?!?

    На автосалона в Ню Йорк бе обявен победителят в конкурса "Световен автомобил на годината 2013-а". Първото място бе присъдено на седмото поколение на Volkswagen Golf, което изпревари следващите в класирането Mercedes-Benz A-Class, Porsche Boxster/Cayman и Subaru BRZ/Toyota GT86. Фолксваген голф грабна и приза за номер 1 в европейския конкурс за кола на годината. За най-добър спортен автомобил в света бе избран Porsche Boxster/Cayman. Германската машина победи претендентите Ferrari F12berlinetta и Subaru BRZ/Toyota GT86.
    За най-стилен автомобил приза взе Jaguar F-Type, изпреварил Aston Martin Vanquish и Mazda6.
    Званието "зелена" кола на годината бе присъдено на електрическата кола Tesla Model S, победил в своята категория Renault Zoe и Volvo V60 Plug-in Hybrid Diesel. Миналата година за Световен автомобил бе избран Volkswagen up!.
  • 57 ярослав станчев

    0 1 Отговор

    До коментар #53 от "Димитър Стефанов":

    40 години данни движещи се по всички пътища на света малко ли ти са.От това повече данни не мога да ти дам и едва ли някой ще успее.

    Коментиран от #58

  • 58 0123456789

    1 0 Отговор

    До коментар #57 от "ярослав станчев":

    не разбираш какво ти е написал човека. Голфаджия = задръстен с 0-ви познания за автомобилите
  • 59 голф не са това, кето бяха

    1 0 Отговор
    всеки следващ Голф след 1992 е все по-тъп и дефектиращ.
    Тройките ръждясват поголовно. Г4 масово дават дефекти с маслена помпа 1,4 и 1,6 (детайлът който плува в масло). А започнат ли да гният, жална ви майка. Голф 5 е същия. гледах един Г5 с отлюспена боя на врата и праг и един Г4 на кръгчета като стотинки по предния капак (били са точици от камъчета) . И сега идва новия Г7 с 1,4 литра, 3 цилиндъра, турбо. Полото 1,4 3 цилиндъра къса верига на 50 000км. А това турбо ще износи двигателя за 150-200 хил. км. Вече ресурсът на колите е за 7-8 години. 1995-2000г. имаха ресурс 12-13г. Голф 2 е мечта с ресурс 20+ години.

    Коментиран от #61

  • 60 Рюселхайм

    0 0 Отговор

    До коментар #51 от "Ingolstatd":

    Кога Ауди и БМВ са били на първо място по надеждност и икономичност бе

    Коментиран от #62

  • 61 Иво Йотов

    0 0 Отговор

    До коментар #59 от "голф не са това, кето бяха":

    5 години съм карал Голф 3-ка TDI 94 год. мога да ти кажа,че ръжда нямаше абсолютно никъде :)
  • 62 ярослав станчев

    0 0 Отговор

    До коментар #60 от "Рюселхайм":

    Ти пък къде се вреш,бре.Яда ходиш да шкуриш и да китосваш веждите и праговете на хлопела,че пак се отвориха дупките от есента.
  • 63 фен на бързите автомобили

    0 0 Отговор
    Дано господ никога не ме прекара да карам това нещо.
  • 64 Специалиста

    1 0 Отговор
    Истината че номер едно е ГОЛФ. Всичко друго е или шега или безумие .
  • 65 криза

    1 0 Отговор
    единицата е скапана двоиката замина за скраб .сега режа едната тройка но друга купих от вторични за 400лв стегнах я и ще я карам до като си купя четворка вече ги има по за2500лв но ще и зчакам още малко сега за тройката ми дават 1000лв но колата възкръсна и не я продавам зотова и голф спечели. икономичен .и некапризен и пред блока можеш го поправи .евтини части .цени народни .затова е фолксваген