Автомобилното изложение в Токио започна вчера, а местните компании не пестят сили и показват едни от най-интересните си коли пред родна публика. Както вчера ви споменахме, Honda запозна феновете с новия Civic Type R, а от Subaru показаха две нови коли от спортното си подразделение STI.
Двете електрически возила за сега са само концепти, чието серийно производство е под въпрос, но все пак разкриват на какво са способни инженерите на Subaru, ако решат да се заемат сериозно с нещата.
Започвайки с по-интересната кола – STI E-RA, това е електрически спортен автомобил с четири електромотора дело на Yamaha, чиято системна максимална мощност достига 1073 конски сили. Цялата система се захранва от 60кВч батерия, която да отговаря на бъдещите стандарти в различните състезания за такъв тип коли. От Subaru обещават да изпробват колата на Нюрбургринг през следващата година, а целта е обиколка с време от под 6 минути и 40 секунди.
Другият автомобил, който заемаше централно място в щанда на Subaru е най-мощната версия на Solterra, която също носи означението STI. Първият електрически автомобил на марката е захранен от два електромотора с максимална мощност от 215 конски сили, а батерия с капацитет от 71.4кВч може да осигури около 460 километра пробег според японския стандарт за измерване.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Уесли
Коментиран от #3, #5, #7
12:03 15.01.2022
2 обиколката на пистата
12:09 15.01.2022
3 Умен по цялата глава
До коментар #1 от "Уесли":
Ако вдига от 0 до 100 км за шест МИНУТИ,ще закъснееш за влака...Хаххаа12:12 15.01.2022
4 Бебчо
12:14 15.01.2022
5 Komapak
До коментар #1 от "Уесли":
Чукча писател! Чукча не читател! Коментара ти е смешен.13:32 15.01.2022
6 тоз
19:00 15.01.2022
7 оня с коня
До коментар #1 от "Уесли":
Е 6 минути ускорение много ли е според тебе?Или искаш да се пребиеш някъде...19:19 15.01.2022
8 Ти да видиш!
23:54 15.01.2022
9 Май някой няма смелост
По-скоро ще е невъзможно, защото от тази технология вече е изстискано всичко, което може да се получи.
При електромобилите е точно обратното - батериите тепърва започват своето развитие в автомобилната промишленост, като само до преди десетина години нямаше специализирани автомобилни батерии и пионерът във Възраждане на електромобилите Тесла, трябваше да ползва батерии за лаптопи за първите си серийни електромобили.
Днешните батерии вече са проектирани специално за електромобили и могат да отдадат много по-голям пиков ток без да загряват, което позволява от 60 киловатчаса батерия в случая, да се изстискат над 1000 коня. Теглото на батериите също пада и резултатите на писта ще стават все по-добри с всяка изминала година.
След няколко години същия капацитет батерия ще е по-лека и ще може да отдава 2000 коня, който не само ще подобрят ускорението, но и ще подобрят регенеративното спиране, което ще пази и спирачките от прегряване и ще може да се шофира още по-агресивно. Четирите двигателя - по един за всяко колело - по 250 до 500 коня на колело, индивидуално свръх бързо управляеми за всяко колело, подобряват също стабилността и управляемостта в завои.
Тоест електромобилите вече задминават ДВГ по а
Коментиран от #11
10:03 16.01.2022
10 Бай Стамат
22:16 16.01.2022
11 Антиелектрика
До коментар #9 от "Май някой няма смелост":
Бях се зарекъл, че повече няма да пиша в този смешен сайт, защото си част от екипа, но просто лъжите ти са супер гнусни. Преди 2 години се плюнчеше, че Тесла щяла да подобри рекорда на БМВ, пък едва миналата година успя да запише време, далеч след БМВ.Сега пак лъжеш по най-абсурдния начин. Това е концерт и там рекордът е 5 минути от Порше. А VW там постави 6 минути. Така, че си забърши пяната от устата и си мечтай за леки и евтини батерии в сънищата.
Сбогом лъжлив троле.
12:24 17.01.2022
12 Експертист
12:40 17.01.2022