10 39239

Напук на всички, BMW разработва нови двигатели с вътрешно горене

  • bmw-
  • двигател-
  • двигатели с вътрешно горене

Те работят над 6 и 8-цилиндрови бензинови и дизелов мотори

Напук на всички, BMW разработва нови двигатели с вътрешно горене - 1

Докато повечето големи автомобилни производители обявиха, че спират или ще спрат да разработват нови двигатели с вътрешно горене и ще преминат изцяло на ток в следващите години, BMW направи изненадващ анонс, че продължават да работят над нови бензинови и дизелови мотори.

Напук на всички, BMW разработва нови двигатели с вътрешно горене

Един от шефовете на компанията заяви в интервю пред Auto Motor und Sport, че компанията ще запази двигателите с вътрешно горене за още няколко години. В допълнение той заяви, че инженерите на BMW работят над ново поколение двигатели с шест и осем цилиндъра.

Напук на всички, BMW разработва нови двигатели с вътрешно горене

Новите двигатели ще намалят вредните емисии, за да се справят със затягащите се мерки, но и същевременно ще увеличат мощността си, като това ще бъде постигнато с „нещо наистина ново в главата на двигателя“. BMW не смята да „насилва“ клиентите си към електрическите автомобили и ще остави изборът за това с какво да се движат на самите тях.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 51 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 📌🇧🇬

    30 121 Отговор
    :)🇧🇬 Най скапаните автомобили са БМВ, запитали ли сте се, защо Германците карат френски/чешки коли и защо :) “българете” карат немски БМВ-та?🇧🇬

    Коментиран от #2, #5, #18, #20, #24, #26, #29, #35, #39

  • 2 Мале мале

    111 24 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Така говорят бедняци, които не могат да си позволят ново бмв! Не искам да те обиждам, но се замисли какви простотии пишеш.

    Коментиран от #10

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 гошо

    43 1 Отговор
    "инженерите на BMW работят над ново поколение двигатели с шест и осем цилиндъра" демек, ограниченията са за париите. които подскачат по площадите, да бранят "климата".

  • 5 Жигули

    82 10 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Хайде хайде, това че ти не можеш да си позволиш някое готино бмв, не означава че са скапани. Типичен бай Ганьо си. Убеден съм че като видиш последната 7ца например ти потичат лигите ама айде..
  • 6 Иновации?

    28 6 Отговор
    Настоящите двигатели няма как да покрият новите изисквания, въпреки че вече ги направиха достатъчно чупливи и сложни за да покрият настоящите изисквания.

    Новите двигатели няма да имат нищо общо с настоящите, защото ще са още по-сложни, капризни и чупливи, но пък по думите му, ще са с по-висока производителност.

    Тоест от по-малко кубици, ще изкарат още повече коне. Всеки технически грамотен знае до какво води това.
  • 7 ПА ДАААА

    39 4 Отговор
    щото за разлика от другите автоконцерни БЕЕНВЕ останаха 100% германска собственост и знаят къде е здравият разум. Не съм им любител. Карам другата премиум марка. Също така по-ми допадат аналоговите измервателни уреди с лек електронен уклон.
  • 8 Julio

    34 9 Отговор
    Браво! Пак ще си купя БМВ.
  • 9 Japbest

    7 56 Отговор
    Копат си гроба, дано да паднат по бързо
  • 10 📌🇧🇬

    7 28 Отговор

    До коментар #2 от "Мале мале":

    🇧🇬Това което съм написал е факт и “реалност”, за модел SUV BMW, няма да цитирам кой точно след първите 10 000 километра по БМВ гаранцията трябва целият двигател да се извади от машината, гаранционна процедура/обработка и да се постави пак там където му е място-то, за която процедура клиентът плаща, “скъпо” не означава винаги по доброто.🇩🇪🇧🇬
  • 11 beast

    29 2 Отговор
    Харесвам марката , но не мога да я поддържам !
  • 12 📌🇧🇬

    12 43 Отговор
    :) 🇧🇬Добре че има българе да им купуват скапаните БМВта на Баварците, и айде моля не ми фали автмобил на който акумулатора е отзад в багажника.🇩🇪🇧🇬Пфуу. Порше е откраднат дизайн на чешка марка спортен автомобил от времето на Втората Световна, който автом. е бил изключително популярен с Германските Офицери от Вермахта, за времето си е бил най доброто в автомобило-строенето.🇧🇬

    Коментиран от #13

  • 13 Мале мале

    28 11 Отговор

    До коментар #12 от "📌🇧🇬":

    Добре, че столична община смени Икарусите, понеже това щеше да си остане любимата ти и достижима единствена марка, която ползваш. Чул си някакви небивалици, общо взето някой те е бъзикал здраво и това, че ти си се вързал показва само умственото ти кпд. Карай си там "Шкода 120с" и не ни занимавай с бъртвежите си. Не се казва българЕ! Такива като теб обикновено карат автомобили с Евро 1.
  • 14 📌🇧🇬

    9 0 Отговор
    The Tatra 77a and 87, модели.

  • 15 📌🇧🇬

    12 1 Отговор
    Tatra 87 (T87) е автомобил, построен от чехословашкия производител Tatra. Той се задвижва от монтиран отзад 2,9-литров V8 двигател с въздушно охлаждане под ъгъл от 90 градуса, който произвежда 85 конски сили и може да развие скорост от почти 160 км / ч. Той се нарежда сред най-бързите серийни автомобили на своето време. Конкурентните автомобили в този клас обаче използват двигатели с почти два пъти по-голям обем и с разход на гориво от 20 литра на 100 км (11,8 мили на галон). Благодарение на аеродинамичната си форма, дебитът на Tatra 87 е само 12,5 литра на 100 километра (18,8 мили на галон). След войната между 1950 и 1953 г.T87 са оборудвани с по-модерни 2,5-литрови двигатели V8 T603.

    Коментиран от #38

  • 16 Бай Онзи

    6 0 Отговор
    Сигурно знаят защо го правят ...
  • 17 Ооо

    6 3 Отговор
    С 6 или 8 турбини ?
  • 18 Plameni

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Дай малко статистика или само празни приказки

    Коментиран от #21

  • 19 📌🇧🇬

    9 7 Отговор
    🇧🇬Любима марка немам, карам тва което има, айде колата не е жена.🇧🇬Но японските по ми аресват, автомобили.🇧🇬
  • 20 Боли ме шнура

    11 2 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Еми защото са по евтини, по принцип немците са стиснати, учени са да пестят, е за това такива карат.
  • 21 📌🇧🇬

    5 11 Отговор

    До коментар #18 от "Plameni":

    🇩🇪🇧🇬Статистиката е от личните ми наблюдения в Германия и от разговорите ми с немците в Бавария!🇩🇪🇧🇬

    Коментиран от #30

  • 22 Антон

    14 2 Отговор
    Като няма хляб, ще ядем пасти! Минавам на БМВ
  • 23 Nedelcho

    8 2 Отговор
    Това "наистина нов в главата на двигателя е газоразпределение с електромагнитни клапани! Всички предишни усложнения заради тъпия ангренаж ще отпаднат! Двигателите ще стана по опростени и лесни за поддръжка и ремонт и най вече по икономични и ефективни

    Коментиран от #25

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 25 DARK

    4 1 Отговор

    До коментар #23 от "Nedelcho":

    Най-вероятно си прав , за съжаление предвид факта , че съвременните двигатели ги държат на по високи работни температури тия елктромагнитни клапани , ще са първа писта по проблеми. Сори ма тука едно просто 4G63 си бръмка вече 300 000км и погорва 500 до 700ml масло на 10 000км , преди да припадне много вече мотори им припадна по нещо. Не е ли чугун блока и алуминии всмукателния колектор само простотии и камара дребни проблеми на иначе добре механично инжинернати и изработени двигатели.
  • 26 Врачанина

    15 4 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Баце я карам Мерцедес ама си мечтаем за БМВенце пак понеже съм имал и Х5чка и бех много доволен.Само едно че ти кажем за да караш тез марки са иска да имаш кинти и да немаш проблем с тех ако бачкаш за неква мижава заплата може така да викаш штото нали знаеш онази приказка с лисицата и гроздето.Киселко е нали бацка? И не се излагай поне да ръсиш такива глупости.
  • 27 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE

    2 17 Отговор
    Трошливо, немско извращение с техниката.
  • 28 Иван

    11 0 Отговор
    Браво, пукайте се зловредни зелени!
  • 29 сектант

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    карам дачия и ти казвам земи се скрий
  • 30 Plameni

    5 2 Отговор

    До коментар #21 от "📌🇧🇬":

    Явно празни приказки. И колко много плащали клиентите на BMW за ремонт на гаранционен автомобил?
  • 31 Петко

    4 6 Отговор
    Като си купите бмв набор след 2010+ и го вкарате за ремонт ще разбере какво са скъпи ремонти. Цените са от 5-8 хил. лева нагоре. Дето си карате бмвтата от преди 2000 година, скачате да защитавате. Първо проверете, че смяната на една верига на 2.0д е над 3 хил. лева и тогава пишете небивалици. Немските мотори са масово с вериги, за да издържат до смяна при първият собственик, а вие си блъскайте главите с тях после. Колосален разход на масло, строшени скоростни кутии.
  • 32 Пешо

    2 0 Отговор
    Колко и да се мъчат да запазят двигателите, ще ни вкарат електричките, но в България ще дойдат към 2040г по масово. Истината е, че българите сме бедни и със заплата 650-1000лв, не може да си позволим нови коли, ще дам пример, имам Тойота Аурис хибрид 2015г, еми наложи се да сменям две врат и заден капак заради ПТП, едната врата, втора ръка е 450лв, задния капак 500лв, та ако българина си купи нови коли някак си, примерно с кредит, после как ще я поддържа, затова се кара масово 15г коли, защото тогава една врата е 120лв, и със заплата 800лв не ти е проблем да я купиш.
  • 33 МояДядо

    0 6 Отговор
    Моя дядо казваше: до едно време работиш за името, после името работи за теб. БМВ май е във фазата на 2-рата част, само не знам дали името им не губи с всяка изминала година от своята стойност.
  • 34 Аз си карам е 36 бензин купе

    8 0 Отговор
    И нямам проблеми с таз кола и ше я карам дорде умра и те така..
  • 35 Редовен данъкоплатец

    4 0 Отговор

    До коментар #1 от "📌🇧🇬":

    Дори и да си на дъното, си повтаряй, че няма вечно да бъде така! Не падай духом. Някой ден слънцето ще огрее и теб :)
  • 36 ТRIF

    1 0 Отговор
    Много го аресвам BMW, ама друг да го поддържа и плаща за ремонтите. Аз само да въртя кравая и да му се кефя.
    Big Money Waste (BMW) - Так му казват в US. Що ли?
  • 37 Dogg

    3 0 Отговор
    На бас, че ще ползват Freevalve, на Koenigsegg. Ако е така (а дано), очаквайте дооооста висока мощност. 😍
    ПП: Не съм фен на марката, но всички трябва да подкрепяме ДВГ в днешно време.
  • 38 Турбодизел

    2 0 Отговор

    До коментар #15 от "📌🇧🇬":

    ...и да добавя, този мотор е много напредничав дори и сега, какво остава за времето си. Магнезиев блок, който тежи само 8 кила, (осемцилиндров) много интересен газоразпределителен механизъм и огромни изисквания към хората, които го произвеждат, сглобяват и поддържат после. Допуски на луфтовете, регулировки, всичко е супер прецизно. Навремето у нас такъв мотор строши ли се- нема правене, щото всички бяха полукадърни пияници, свикнали да правят КВР на Варшави и Молотовки, където +/- нали.......
  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.