Докато повечето големи автомобилни производители обявиха, че спират или ще спрат да разработват нови двигатели с вътрешно горене и ще преминат изцяло на ток в следващите години, BMW направи изненадващ анонс, че продължават да работят над нови бензинови и дизелови мотори.
Един от шефовете на компанията заяви в интервю пред Auto Motor und Sport, че компанията ще запази двигателите с вътрешно горене за още няколко години. В допълнение той заяви, че инженерите на BMW работят над ново поколение двигатели с шест и осем цилиндъра.
Новите двигатели ще намалят вредните емисии, за да се справят със затягащите се мерки, но и същевременно ще увеличат мощността си, като това ще бъде постигнато с „нещо наистина ново в главата на двигателя“. BMW не смята да „насилва“ клиентите си към електрическите автомобили и ще остави изборът за това с какво да се движат на самите тях.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 📌🇧🇬
Коментиран от #2, #5, #18, #20, #24, #26, #29, #35, #39
12:50 17.01.2022
2 Мале мале
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Така говорят бедняци, които не могат да си позволят ново бмв! Не искам да те обиждам, но се замисли какви простотии пишеш.Коментиран от #10
12:54 17.01.2022
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 гошо
13:00 17.01.2022
5 Жигули
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Хайде хайде, това че ти не можеш да си позволиш някое готино бмв, не означава че са скапани. Типичен бай Ганьо си. Убеден съм че като видиш последната 7ца например ти потичат лигите ама айде..13:02 17.01.2022
6 Иновации?
Новите двигатели няма да имат нищо общо с настоящите, защото ще са още по-сложни, капризни и чупливи, но пък по думите му, ще са с по-висока производителност.
Тоест от по-малко кубици, ще изкарат още повече коне. Всеки технически грамотен знае до какво води това.
13:05 17.01.2022
7 ПА ДАААА
13:11 17.01.2022
8 Julio
13:25 17.01.2022
9 Japbest
13:40 17.01.2022
10 📌🇧🇬
До коментар #2 от "Мале мале":
🇧🇬Това което съм написал е факт и “реалност”, за модел SUV BMW, няма да цитирам кой точно след първите 10 000 километра по БМВ гаранцията трябва целият двигател да се извади от машината, гаранционна процедура/обработка и да се постави пак там където му е място-то, за която процедура клиентът плаща, “скъпо” не означава винаги по доброто.🇩🇪🇧🇬13:44 17.01.2022
11 beast
13:50 17.01.2022
12 📌🇧🇬
Коментиран от #13
13:52 17.01.2022
13 Мале мале
До коментар #12 от "📌🇧🇬":
Добре, че столична община смени Икарусите, понеже това щеше да си остане любимата ти и достижима единствена марка, която ползваш. Чул си някакви небивалици, общо взето някой те е бъзикал здраво и това, че ти си се вързал показва само умственото ти кпд. Карай си там "Шкода 120с" и не ни занимавай с бъртвежите си. Не се казва българЕ! Такива като теб обикновено карат автомобили с Евро 1.14:02 17.01.2022
14 📌🇧🇬
14:06 17.01.2022
15 📌🇧🇬
Коментиран от #38
14:09 17.01.2022
16 Бай Онзи
14:15 17.01.2022
17 Ооо
14:18 17.01.2022
18 Plameni
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Дай малко статистика или само празни приказкиКоментиран от #21
14:26 17.01.2022
19 📌🇧🇬
14:30 17.01.2022
20 Боли ме шнура
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Еми защото са по евтини, по принцип немците са стиснати, учени са да пестят, е за това такива карат.14:33 17.01.2022
21 📌🇧🇬
До коментар #18 от "Plameni":
🇩🇪🇧🇬Статистиката е от личните ми наблюдения в Германия и от разговорите ми с немците в Бавария!🇩🇪🇧🇬Коментиран от #30
14:34 17.01.2022
22 Антон
15:34 17.01.2022
23 Nedelcho
Коментиран от #25
18:06 17.01.2022
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 DARK
До коментар #23 от "Nedelcho":
Най-вероятно си прав , за съжаление предвид факта , че съвременните двигатели ги държат на по високи работни температури тия елктромагнитни клапани , ще са първа писта по проблеми. Сори ма тука едно просто 4G63 си бръмка вече 300 000км и погорва 500 до 700ml масло на 10 000км , преди да припадне много вече мотори им припадна по нещо. Не е ли чугун блока и алуминии всмукателния колектор само простотии и камара дребни проблеми на иначе добре механично инжинернати и изработени двигатели.19:01 17.01.2022
26 Врачанина
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Баце я карам Мерцедес ама си мечтаем за БМВенце пак понеже съм имал и Х5чка и бех много доволен.Само едно че ти кажем за да караш тез марки са иска да имаш кинти и да немаш проблем с тех ако бачкаш за неква мижава заплата може така да викаш штото нали знаеш онази приказка с лисицата и гроздето.Киселко е нали бацка? И не се излагай поне да ръсиш такива глупости.20:22 17.01.2022
27 DAS IST EINE GROSSE SCHEISE
21:54 17.01.2022
28 Иван
22:48 17.01.2022
29 сектант
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
карам дачия и ти казвам земи се скрий02:20 18.01.2022
30 Plameni
До коментар #21 от "📌🇧🇬":
Явно празни приказки. И колко много плащали клиентите на BMW за ремонт на гаранционен автомобил?07:21 18.01.2022
31 Петко
07:44 18.01.2022
32 Пешо
08:23 18.01.2022
33 МояДядо
10:45 18.01.2022
34 Аз си карам е 36 бензин купе
11:14 18.01.2022
35 Редовен данъкоплатец
До коментар #1 от "📌🇧🇬":
Дори и да си на дъното, си повтаряй, че няма вечно да бъде така! Не падай духом. Някой ден слънцето ще огрее и теб :)16:23 18.01.2022
36 ТRIF
Big Money Waste (BMW) - Так му казват в US. Що ли?
17:45 19.01.2022
37 Dogg
ПП: Не съм фен на марката, но всички трябва да подкрепяме ДВГ в днешно време.
08:39 20.01.2022
38 Турбодизел
До коментар #15 от "📌🇧🇬":
...и да добавя, този мотор е много напредничав дори и сега, какво остава за времето си. Магнезиев блок, който тежи само 8 кила, (осемцилиндров) много интересен газоразпределителен механизъм и огромни изисквания към хората, които го произвеждат, сглобяват и поддържат после. Допуски на луфтовете, регулировки, всичко е супер прецизно. Навремето у нас такъв мотор строши ли се- нема правене, щото всички бяха полукадърни пияници, свикнали да правят КВР на Варшави и Молотовки, където +/- нали.......14:52 25.01.2022
39 Този коментар е премахнат от модератор.