4 33515

Най-луксозната S-Klasse е екстравагантна лимузина с пухкави стелки

  • mercedes-
  • maybach-
  • s-klasse-
  • rolls-royce-
  • bentley

Концептът Haute Voiture ще влезе в ограничено производство през следващата година

Най-луксозната S-Klasse е екстравагантна лимузина с пухкави стелки - 1

След като от Mercedes възродиха бранда Maybach, мнозина смятат, че луксозната марка няма модел, който да е пряк опонент на коли от класа на Rolls-Royce и Bentley. Въпреки това, германската компания доказа, че това не е вярно и представи концепта Haute Voiture, базирана на S-Klasse.

Най-луксозната S-Klasse е екстравагантна лимузина с пухкави стелки

Ултралуксозната лимузина ще влезе в серийно производство, макар и с ограничен брой екземпляри в началото на следващата година като най-луксозната S-Klasse правена някога. Екстравагантният Maybach е решен в двуцветна комбинация от тъмно синьо за горната част и джантите и интересен цвят бежов цвят за долната.

Най-луксозната S-Klasse е екстравагантна лимузина с пухкави стелки

Цветната комбинация от екстериора е пренесена и в интериора, където можем да видим интересна шарка по корите на вратите и около седалките. Ако това не е достатъчно екстравагантно, то луксозните добавки продължават със златни чаши за шампанско и бутилка за шампанско, както и пухкави стелки и възглавници.

Най-луксозната S-Klasse е екстравагантна лимузина с пухкави стелки


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 25 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 АнтиГост

    3 31 Отговор
    Стелки, шампанско, лукс, ама пушляви! Теслата ми по-харесва.
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 ВАТИРАН

    13 9 Отговор
    ТВА ВОЗИЛО Е КОПИРАНО ОТ МОСКВИЧ 403 !
    ТЕХНОЛОГИЧНО ПУТКИНСТАН Е 100г. ПРЕД ЦЕЛИЯТ СВЯТ!
  • 4 Комар

    15 2 Отговор
    А защо няма вана?

  • 5 така е

    18 5 Отговор
    Жалко за голямата марка, която беше в далечното минало.Трябва да се анализира и изучава възхода и падението на Мерцедес.Пари,политика и какво ли не съсипаха легендата. Още ли използват руско масло за първоначално вграждане и за гаранционно обслужване.
    По същия път върви и BMW, особено с новата 7 серия.Немски автомобили за арабско-азиатски клиетни с извратен вкус.

    Коментиран от #9

  • 6 Така де

    5 8 Отговор
    Необратимо увредените от системно ползване на рено-неудачия винаги подлайват под статиите за Мерц или БМВ! Така е - живота си върви, а те ... си мислят, че живеят
  • 7 Антон

    13 7 Отговор
    Каквото и да го правят това, основата си остава w223 или по нашенски новата ес класа. Притежавам такава, от година и половина , закупена като чисто нова от представителството. Пластмасова история , с гадна и евтина пластмаса, там където може мирише на икономия, сложили отпред два евтини китайски таблета и отзад още един, на който дори са икономисали да си сложат фирмената емблема и стои надпис на самсунг. При затваряне на багажника, същия дрънчи на ламарина, тъй като е икономисано уплътнение. Колата е на под 20 хил. Км и машинката за прибиране на шофьорския колан вече е прецакана, като го откопчаеш, същия остава да виси и не се прибира. Докосването на таблетите, копчетата за стъклата и всички останали бутони, създават усещане че човек се намира в автомобил от ниския клас, а не във флагмана на марката. Колата има и някаква батерия, която подпомага тръгването. Та това нещо е лошо синхронизирано със скоростната кутия, и при тръгваме, автомобила потегля някак си рязко, с тласък, тъй като автоматичната спирачка отпуска рязко вероятно. Нужно е всичките ти сетива и умения да работят на 110%, което да си поставил за цел и да го мислиш, за да тръгнеш плавно. Музиката е с едни колони, които излизат от страничните колонки на вратите. Едната се беше развалила, и не излизаше. Колата ходи на ремонт. Рутера губи връзка с интернет, ходи на ремонт. Сега трябва да ходи и за шофьорския колан. Онзи ден я паля, и диспеите не светят, все едно си сляп, гаса, слизам заключвам,

    Коментиран от #10, #12

  • 8 Антон продължение

    10 5 Отговор
    Онзи ден я паля, и диспеите не светят, все едно си сляп, гаса, слизам заключвам, отключвам, паля, оправят се. Срам и позор, жалка картинка. Вероятно, някога са били от най-добрите, в момента посредствен производител, съществуващ на стара слава. Тъй като имам и други автомобили, тази се усещам че я карам все по-рядко. Ако човек шофира А класа нов внос и се качи на ес класата ше каже аууу, обаче като притежаваш и други коли на подобна цена и то става ясно….
  • 9 масло

    9 1 Отговор

    До коментар #5 от "така е":

    че нефта не е ли от русия
    и кой каза че руското масло е лошо?
    има качество и КАЧЕСТВО
    инъче рафинериите в румъния и гърция дали произвеждат качествени смазочни материали
  • 10 Антон

    9 4 Отговор

    До коментар #7 от "Антон":

    Добро утро,
    Господата с минусите, тези които не са съгласни с написаното, моля да напишат личните си впечатление от притежаването и шофирането на w223. Благодаря!
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.


  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.