След месеци тийзъри чрез различни скици, снимки и видеа, Volkswagen най-после представи второто поколение на своя пикап Amarok. Новият модел споделя платформа с обновения Ford Ranger, но със свои дизайнерски език и различни варианти за задвижване. Моделът се предлага и в няколко нива на оборудване, които предлагат различни удобства, повече за които ще разберете надолу в текста.
Започвайки със стайлинга, Amarok се отличава от своя предшественик драстично с нови светлини, които пристигат стандартно с LED Matrix технология, броня с голям отвор, която „прелива“ в решетката, както и сравнително квадратни форми. Задните светлини също са изцяло нови, а между тях виждаме и голям надпис AMAROK върху вратата на товарната част.
По отношение на размерите, пикапът е пораснал значително и може да се похвали с междуосие от 3270мм (със 173мм повече от преди), като това се отразява главно на пътниците в задната част, които вече имат повече място за краката. Цялостната дължина е нараснала с 96мм, като това се дължи на скъсените предна и задна част, което от своя страна трябва да помогне при по-големи наклони извън пътя. Пикапът може да тегли до 3500 килограма, а товароносимостта му е увеличена до 1160 килограма.
Задвижването се осигурява от няколко различни двигателя, започващи от 170 конски сили за стандартния дизелов мотор, преминавайки през 209 конски сили за версията с две турбини и достигайки до върховия 3.0-литров V6 с 241 конски сили или 250 конски сили в зависимост от пазара. Ще се предлага и бензинова версия с 302 конски сили и 2.3-литров бензинов двигател. В зависимост от мотора, клиентите ще избират между задно задвижване и 4х4, както и механична трансмисия и 10-степенна автоматична.
Интериорът е заложил изцяло на новите технологии, като комбинира елементи от Volkswagen и Ford. Воланът например е добре познат от модели на германския производител, докато зад него откриваме дигитален километраж дело на Ford. В средата на таблото е разположен и 12-инчов вертикално ориентиран екран, който поддържа инфотеймънт системата SYNC. От Volkswagen разкриват, че модела има над 20 нови системи за асистиране на водача, включително адаптивен круиз контрол и система за разпознаване на пътните знаци.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така
Коментиран от #3
12:33 07.07.2022
2 трошка
14:07 07.07.2022
3 Земеделец
До коментар #1 от "Така":
Имам Форд и вече е на 500 000 км.-здрава машина!Коментиран от #6
14:08 07.07.2022
4 една или 2 конски сили и каруца
14:21 07.07.2022
5 Навара
15:54 07.07.2022
6 Дфан
До коментар #3 от "Земеделец":
Щото е Форд затова е здрав но вече няма да е така19:40 07.07.2022
7 Пеуник
15:47 03.08.2022