7 Юли, 2022 12:07 3 035 7

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили

  • vw-
  • volkswagen-
  • amarok-
  • ranger-
  • ford-
  • пикап

Пикапът вече е по-голям и по-комфортен

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили - 1

След месеци тийзъри чрез различни скици, снимки и видеа, Volkswagen най-после представи второто поколение на своя пикап Amarok. Новият модел споделя платформа с обновения Ford Ranger, но със свои дизайнерски език и различни варианти за задвижване. Моделът се предлага и в няколко нива на оборудване, които предлагат различни удобства, повече за които ще разберете надолу в текста.

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили

Започвайки със стайлинга, Amarok се отличава от своя предшественик драстично с нови светлини, които пристигат стандартно с LED Matrix технология, броня с голям отвор, която „прелива“ в решетката, както и сравнително квадратни форми. Задните светлини също са изцяло нови, а между тях виждаме и голям надпис AMAROK върху вратата на товарната част.

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили

По отношение на размерите, пикапът е пораснал значително и може да се похвали с междуосие от 3270мм (със 173мм повече от преди), като това се отразява главно на пътниците в задната част, които вече имат повече място за краката. Цялостната дължина е нараснала с 96мм, като това се дължи на скъсените предна и задна част, което от своя страна трябва да помогне при по-големи наклони извън пътя. Пикапът може да тегли до 3500 килограма, а товароносимостта му е увеличена до 1160 килограма.

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили

Задвижването се осигурява от няколко различни двигателя, започващи от 170 конски сили за стандартния дизелов мотор, преминавайки през 209 конски сили за версията с две турбини и достигайки до върховия 3.0-литров V6 с 241 конски сили или 250 конски сили в зависимост от пазара. Ще се предлага и бензинова версия с 302 конски сили и 2.3-литров бензинов двигател. В зависимост от мотора, клиентите ще избират между задно задвижване и 4х4, както и механична трансмисия и 10-степенна автоматична.

Volkswagen Amarok дебютира с нова визия и 300 конски сили

Интериорът е заложил изцяло на новите технологии, като комбинира елементи от Volkswagen и Ford. Воланът например е добре познат от модели на германския производител, докато зад него откриваме дигитален километраж дело на Ford. В средата на таблото е разположен и 12-инчов вертикално ориентиран екран, който поддържа инфотеймънт системата SYNC. От Volkswagen разкриват, че модела има над 20 нови системи за асистиране на водача, включително адаптивен круиз контрол и система за разпознаване на пътните знаци.


Поставете оценка:
Оценка 2.7 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Така

    13 0 Отговор
    Купуваш Форд плащаш за Фолксваген

    Коментиран от #3

  • 2 трошка

    14 0 Отговор
    Новото поколение ще се казва Амапак ли се счупих!
  • 3 Земеделец

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Така":

    Имам Форд и вече е на 500 000 км.-здрава машина!

    Коментиран от #6

  • 4 една или 2 конски сили и каруца

    11 4 Отговор
    300 к.с приблизително 30 литра супер на 100 км. машала германци при цена 3.5 лв около 105 лева на 100 км. май ще минем при просто Киро на каруци.
  • 5 Навара

    3 1 Отговор
    Тес смешници па кво са напъват
  • 6 Дфан

    4 0 Отговор

    До коментар #3 от "Земеделец":

    Щото е Форд затова е здрав но вече няма да е така
  • 7 Пеуник

    0 0 Отговор
    Поредното оси...ане на немска кола! Като не можеш да измислиш по-хубаво не пипай старото! Малоумно е! Октавия съсипаха, Фабия съсипаха, Пасата съсипаха преди години още. Имате май в повече дизайнери отколкото е необходимо на автомобилната индустрия и сега трябва да им плащате заплати за недоносчетата. Преди фейса първата генерация е ок. Оправете проблемите на колата, а не да ми сменяте обвивката!