Mercedes-Maybach също не устоя на процеса по електрификация и макар да се предлага с V12 бензинов двигател, луксозната лимузина с индекса S-Klasse вече ще се продава и с плъг-ин хибриден задвижващ тракт. Той комбинира 3.0-литровия бензинов двигател на марката и електромотор.
Системната мощност на колата е 510 конски сили, като по-отделно бензиновият двигател може да достави до 367 конски сили и 500 нютон метра, докато електромоторът разполага със 150 конски сили и 440 нютон метра. Въртящият момент на системата достига 750 нютон метра, а ускорението до 100км/ч 5.1 секунди. Максималната скорост на ток е 140км/ч, а при включване на бензиновия двигател се повишава до 250км/ч.
По отношение на електрическия пробег, Maybach обещава до 100 километра само на ток. Макар да не се споменава каква точно е батерията на колата, то можем да предположим, че това е 28кВч батерия от S580e. Може да отличите електрифицираната версия по сините акценти във фаровете и портът за зареждане в лявата част на колата.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хахаха
Коментиран от #2
18:59 09.02.2023
2 Естесвено
До коментар #1 от "Хахаха":
какво те притеснява ? Не е за такива като нас, де то си броят стотинките.20:29 09.02.2023
3 Смешно
Коментиран от #4, #8
21:42 09.02.2023
4 1234
До коментар #3 от "Смешно":
Лично на мен ми харесва. И най-вероятно в него се возят пенсионери с месечна пенсия по-голяма от няколко заплати на коментиращите тук.Коментиран от #5
22:30 09.02.2023
5 Смешно
До коментар #4 от "1234":
Нямам нищо против различните мнения и ги уважавам, но смятам,че пенсионерът във всякаква кола е пенсионер и каквато и банкова сметка да има, както и че цената на една кола не е определяща за сполучливостта на дизайна й. Даже смятам,че това е не просто грозен автомобил,а и скучен и безидеен. Защото един Sang Yong Actyon,който е нарочен за грозен автомобил изглежда с повече идея и фантазия от тази кола. Тази старомодна,лъскава и граничеща с кича решетка отпред е повей от миналото. За интересуващите се защо, ще кажа - погледнете в интернет модела ЗАЗ 966, имаше един междинен модел ЗАЗ,който беше с подобна решетка,защото ЗАЗ беше без решетка,та е запомнящ се.Коментиран от #6
22:57 09.02.2023
6 Смешно
До коментар #5 от "Смешно":
Между другото като стана въпрос за решетката на този мерцедес,наречен майбах,освен да погледнете ЗАЗ 966,както съм написал по-горе, може да погледнете и ИЖ, която марка иронично е нещо подобно на Майбах, и тя претендира да е нещо различно от Москвич. Моделът ИЖ 2125 е нагледен пример за използване на подобна решетка още от времето на СССР. Общо взето ИЖ е залагало на такава решетка в моделната си линия. Ето една статия от fakti.bg:https://fakti.bg/avto/25055-razlichniat-moskvich
Коментиран от #9
23:07 09.02.2023
7 Перник
23:45 09.02.2023
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Келе..ш
До коментар #6 от "Смешно":
ти имал ли си ИЖ? Разликата от 12 Москвич и ИЖ е дължината на двигателния отсек, и подсилен с греди отзад правехме пикапи от тях, на времето.... А решетките им бяха поне пет вида....06:09 10.02.2023
10 Край
08:41 10.02.2023
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 гост
11:56 10.02.2023