Last news in Fakti

24 Февруари, 2023 11:23 4 076 11

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“

  • stellantis-
  • peugeot-
  • карлос таварес-
  • opel-
  • citroen-
  • alfa romeo-
  • евро 7

Карлос Таварес отново критикува затегнатите мерки

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“ - 1

Изпълнителният директор на Stellantis – Карло Таварес отново не спести критиките си за въвеждането на по-строгите стандарти свързани с Евро 7. Очаква се новите мерки да влязат в сила от юли месец 2025 година, а съвсем краткия срок за изпълнението им поставя пред много трудни решения автомобилните производители, които трябва да се справят с разработването и хомологацията на нови задвижвания. Това до някъде обрича малките модели, които стават изключително скъпи за разработка, което се отразява и на крайната им цена.

По време на кръгла маса тази сряда, Карлос Таварес изказа мнението си за новия стандарт Евро 7, който той определи като „безоплезен“, цитират колегите ни от Autonews Europe. "Не е полезно, скъпо е, не носи ползи за клиентите, не носи полза за околната среда", каза Таварес. "Емисионната част на двигателите с вътрешно горене е нещо, което просто няма смисъл."

Той заяви, че Stellantis ще намали броя на прилагането на стандарта Евро 7 до минимум, като едновременно се фокусира върху електрификацията. Преди това Таварес критикува стандарта Евро 7 като загуба на време и пари, тъй като това ще изисква автомобилните производители да инвестират в катализатори и филтри за твърди частици, както и електроника за намаляване на емисиите при модели с двигатели с вътрешно горене, които Европейският съюз възнамерява да забрани от 2035 г. така или иначе.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Форум

    79 7 Отговор
    Един от малкото, които евроджендърството все още не го е заразило
  • 2 соломон трабанта

    48 6 Отговор
    Чакалите в Брюксел са решили да унищожат Европейската автомобилна индустрия. Новите коли поскъпват тъй като целият горивният процес се регулира по електронен път. Това значи повече електроника и повече скъпо поддържане новите коли изкарват едва гаранционният срок около 90-100 хил. км а след 150-160 хил. основен ремонт на двигателя.Само Германия имаше пазар от 250 милиардa Евро от ДВГ ( има се предвид всичките от корабните до самолетните двигатели) над милион работещи в Научно Ислед. Институти . Цели отрасли или ще намалят производството си а някои напълно ще прекратят съществуването си а ще фалират тава се чувства особено в Германия.
  • 3 ДрайвингПлежър

    12 16 Отговор
    За съжаление другара Таварес се превърна просто в един мрънкач! Можеше да пренасочите усилията си към други НОРМАЛНИ пазари! Франция изправена пред изнасяне на производството и загуба на хиляди работни места набързо ще преосмисли позицията си...

    Сещам се за едсин стар комунистически виц, дето 2ма ги пратили да продават хладилници в Сибир. Единия пратил телеграма: "Провал, тука е кучешки студ", другия написал на шефа: Безбрежен пазар, тука никой няма хладилници..."

    Света е малко по-голям от 300 милионна Ервопа и който се фокусира основно на нейния пазар накрая ще бъде смлян и изхвърлен! Китай идва да завладее електрифицирания пазар на Европа и вие нищо не може да направите в тая сфера - но едни 4-5 милиарда извън ЕС чакат нова кола!
  • 4 безпартиен

    58 3 Отговор
    Щото автомобилите с ДВГ замърсяват въздуха в Европа!А той,въздухът не мърда от Европа и само дам си стои мръсен?На някои много им се иска да сложат край на този континент и населението му!Като се започне от т.нар."мигранти" та до всякакви глупости свързани с "екологията"!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 РЕВ Голем

    6 10 Отговор
    Ае оставете ни да си попyшим и полапкаме до 2035-та вееe! Нали бездруго ги спирате! Apи ya баткaaa!
  • 7 Така е

    25 6 Отговор
    Само се чудя забраната на батерийните коли по-рано ли ще бъде от ДВГ или 2-3 години по-късно. Като инвестират още ще ги информират със закъснение. А забраната на елкарите е неминуема.
  • 8 Пурко от с.Мокреш

    22 4 Отговор
    Абе една токова кола, като увлезе у дълбока локва, нема ли да и даде накъсо бактерията. Питам де щот у наше село не ги чуеме тия работи..?

    Коментиран от #9

  • 9 Така е

    17 4 Отговор

    До коментар #8 от "Пурко от с.Мокреш":

    От водата в локвата може нищо да не стане. Ако има малко камъче в локвата и то натисне корема на двутонното чудовище, може да стане късо и да се изпари локвата. Това са само предположения. В действителността и без камъче имат свойство да илюминират елколите.
  • 10 Еко лог

    7 14 Отговор
    Мерките са затегнати защото ако ги няма ще се разпашете както преди
  • 11 ганю

    3 2 Отговор
    Електрокар съм карал
    като е нова батерията върви
    като остарее я хвърли и отзад си я заври
    сценката е дай пари и се нареди
    егати тъпите коли
    стихчето е за умници