24 Февруари, 2023 11:23 4 311 11

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“

  • stellantis-
  • peugeot-
  • карлос таварес-
  • opel-
  • citroen-
  • alfa romeo-
  • евро 7

Карлос Таварес отново критикува затегнатите мерки

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“ - 1

Изпълнителният директор на Stellantis – Карло Таварес отново не спести критиките си за въвеждането на по-строгите стандарти свързани с Евро 7. Очаква се новите мерки да влязат в сила от юли месец 2025 година, а съвсем краткия срок за изпълнението им поставя пред много трудни решения автомобилните производители, които трябва да се справят с разработването и хомологацията на нови задвижвания. Това до някъде обрича малките модели, които стават изключително скъпи за разработка, което се отразява и на крайната им цена.

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“

По време на кръгла маса тази сряда, Карлос Таварес изказа мнението си за новия стандарт Евро 7, който той определи като „безоплезен“, цитират колегите ни от Autonews Europe. "Не е полезно, скъпо е, не носи ползи за клиентите, не носи полза за околната среда", каза Таварес. "Емисионната част на двигателите с вътрешно горене е нещо, което просто няма смисъл."

Шефът на Stellantis: Стандартът Евро 7 е „безполезен“

Той заяви, че Stellantis ще намали броя на прилагането на стандарта Евро 7 до минимум, като едновременно се фокусира върху електрификацията. Преди това Таварес критикува стандарта Евро 7 като загуба на време и пари, тъй като това ще изисква автомобилните производители да инвестират в катализатори и филтри за твърди частици, както и електроника за намаляване на емисиите при модели с двигатели с вътрешно горене, които Европейският съюз възнамерява да забрани от 2035 г. така или иначе.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 26 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Форум

    79 7 Отговор
    Един от малкото, които евроджендърството все още не го е заразило
  • 2 соломон трабанта

    48 6 Отговор
    Чакалите в Брюксел са решили да унищожат Европейската автомобилна индустрия. Новите коли поскъпват тъй като целият горивният процес се регулира по електронен път. Това значи повече електроника и повече скъпо поддържане новите коли изкарват едва гаранционният срок около 90-100 хил. км а след 150-160 хил. основен ремонт на двигателя.Само Германия имаше пазар от 250 милиардa Евро от ДВГ ( има се предвид всичките от корабните до самолетните двигатели) над милион работещи в Научно Ислед. Институти . Цели отрасли или ще намалят производството си а някои напълно ще прекратят съществуването си а ще фалират тава се чувства особено в Германия.
  • 3 ДрайвингПлежър

    12 16 Отговор
    За съжаление другара Таварес се превърна просто в един мрънкач! Можеше да пренасочите усилията си към други НОРМАЛНИ пазари! Франция изправена пред изнасяне на производството и загуба на хиляди работни места набързо ще преосмисли позицията си...

    Сещам се за едсин стар комунистически виц, дето 2ма ги пратили да продават хладилници в Сибир. Единия пратил телеграма: "Провал, тука е кучешки студ", другия написал на шефа: Безбрежен пазар, тука никой няма хладилници..."

    Света е малко по-голям от 300 милионна Ервопа и който се фокусира основно на нейния пазар накрая ще бъде смлян и изхвърлен! Китай идва да завладее електрифицирания пазар на Европа и вие нищо не може да направите в тая сфера - но едни 4-5 милиарда извън ЕС чакат нова кола!
  • 4 безпартиен

    58 3 Отговор
    Щото автомобилите с ДВГ замърсяват въздуха в Европа!А той,въздухът не мърда от Европа и само дам си стои мръсен?На някои много им се иска да сложат край на този континент и населението му!Като се започне от т.нар."мигранти" та до всякакви глупости свързани с "екологията"!
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 РЕВ Голем

    6 10 Отговор
    Ае оставете ни да си попyшим и полапкаме до 2035-та вееe! Нали бездруго ги спирате! Apи ya баткaaa!
  • 7 Така е

    25 6 Отговор
    Само се чудя забраната на батерийните коли по-рано ли ще бъде от ДВГ или 2-3 години по-късно. Като инвестират още ще ги информират със закъснение. А забраната на елкарите е неминуема.
  • 8 Пурко от с.Мокреш

    22 4 Отговор
    Абе една токова кола, като увлезе у дълбока локва, нема ли да и даде накъсо бактерията. Питам де щот у наше село не ги чуеме тия работи..?

    Коментиран от #9

  • 9 Така е

    17 4 Отговор

    До коментар #8 от "Пурко от с.Мокреш":

    От водата в локвата може нищо да не стане. Ако има малко камъче в локвата и то натисне корема на двутонното чудовище, може да стане късо и да се изпари локвата. Това са само предположения. В действителността и без камъче имат свойство да илюминират елколите.
  • 10 Еко лог

    7 14 Отговор
    Мерките са затегнати защото ако ги няма ще се разпашете както преди
  • 11 ганю

    3 2 Отговор
    Електрокар съм карал
    като е нова батерията върви
    като остарее я хвърли и отзад си я заври
    сценката е дай пари и се нареди
    егати тъпите коли
    стихчето е за умници