6 Март, 2023 15:01 7 386 35

Първи подробности за новата Toyota RAV4

  • toyota-
  • rav4
Първи подробности за новата Toyota RAV4 - 1

Toyota започна разработката на новия RAV4. Шестото поколение на най-популярния кросоувър в света ще се появи през втората половина на 2024 година и ще влезе в продажба в края на следващата година или в началото на 2025-а. Това съобщава австралийския сайт The Drive, позовавайки се на източници от компанията.

Информацията беше индиректно потвърдена и от вицепрезидента на Toyota Australia Шон Хенли. Според него в момента чакането за някои версии на Toyota RAV4 е повече от година, а сега, в случай на поръчка на този кросоувър, австралийците вече ще могат да получат новото поколение.

Ясно е също, че новата Toyota RAV4 ще влезе в производство от октомври 2024 г. Кросоувърът ще запази платформата TNGA, но екстериорът ще бъде сериозно променен. Освен това за автомобила се подготвят нова мултимедийна система и подобрени технологии за активна безопасност.

Напълно възможно е Toyota да се откаже от чисто бензиновата версия на модела, ако не в целия свят, то поне на определени пазари, един от които ще е Европа. Дизел, естествено, не се предвижда. Във всеки случай стандартните и презареждаемите хибриди ще останат в гамата.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 17 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    8 18 Отговор
    карах дачия спринг и сега разбирам защо всички я купуват

    Коментиран от #4, #9, #14, #28

  • 2 Няма

    21 5 Отговор
    Грешка в Тойота, цепи мрака.
  • 3 японски бокл ук

    9 22 Отговор
    Мяза на Лада Нива Травел

    Коментиран от #11

  • 4 Радо

    17 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Покарай и някоя друга марка за да усетиш истинската кола.
  • 5 Край

    18 6 Отговор
    Предполагам че сега се провеждат опитите да я направят по-грозна от петото поколоние. Трудно, но японеца е упорит и ще успее. До сега с всяко поколение на РАВ 4 успява.
    Тойота обаче не се купува заради красотата . 180 хил. км с четвъртото поколение - нула /0/ null за немците/ ремонти. Нито ден в бокса. Тойота е колата която ти служи и не се занимаваш с нея.
  • 6 горчо

    5 17 Отговор
    Тези тойоти много гният 2-3 зими у нас и си готов!

    Коментиран от #10, #13, #24

  • 7 Дфен

    0 3 Отговор
    Това май си е старата тук има някаква грешка
  • 8 Красимир

    7 2 Отговор
    1 Би трябвало да се напишеш напушен,а не сектант.
  • 9 Филип

    5 2 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Ко,ко каза???
    Що не си смениш доставчика???
  • 10 Камри ман

    14 4 Отговор

    До коментар #6 от "горчо":

    Собственик съм на Тойота Кеймри от 2019г и не виждам да е тръгнала да ръждясва. До сега само смяна на масла,гуми и доливане на течност за чистачките. Като чета какви хора пишат тук,видяли сте Тойота само по картинки по дъвки. Хората чакат 1 година със записване да си купят РАВ4 5то поколение.
    Карайте си голфчетата и си мълчете.

    Коментиран от #12, #15, #23

  • 11 Баро

    10 8 Отговор

    До коментар #3 от "японски бокл ук":

    Карай си дъстъррра и трай кат не ги разбираш
  • 12 Баро

    1 6 Отговор

    До коментар #10 от "Камри ман":

    Нищо лично ама щом за три годишна кола говориш да ръжда и ти нищо не разбираш от коли а мойте три бе ем вета са на16 19 и 25 години и нямат ръжда и обслужвам същото а 25 годишното е Е38 дълга база повярвай нема такава кола 16 години го карам вече

    Коментиран от #22

  • 13 Баро

    1 1 Отговор

    До коментар #6 от "горчо":

    Вуйне ти лиси уе

    Коментиран от #21

  • 14 Баро

    5 0 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Щото нема по евтина от нея това го знаеме и без да я караме
  • 15 Така е

    10 2 Отговор

    До коментар #10 от "Камри ман":

    Няма смисъл да се обяснява. Те и хибрид не са доближавали ама разбират.
    А някой изрежда вехтите си БМВта и казва нещо.
    Истинска бездна е в мисленето на хората.
    Камрито е самото съвършенство. Няма как да знаят, а и не искат да знаят. Рав също е отличник. Ръждясвали и други съчинения.А и колко много харчат на магистрала хибридите. Нямало как да не харчат.Каквото им се струва, това е вярно.

    Коментиран от #16

  • 16 Баро

    4 5 Отговор

    До коментар #15 от "Така е":

    Класиките винаги са вехти защото са доживяли да станат класики а приуса пуснаха 30 таксита и това беше лични не виждам по улиците що ли

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 барото на барото

    1 8 Отговор

    До коментар #12 от "Баро":

    Нали си купил Кия това обяснава какъв човек си :) ) )
    Аз карам само Ауди - те най-малко гният е верно по-скъпи са ама на изплащане.
    Айде легай сега

    Коментиран от #26, #35

  • 23 бимбо

    2 11 Отговор

    До коментар #10 от "Камри ман":

    Каква тоята ви гони вас грозни японци с неугледни коли ... като ви харесват карайте си ги плюс субарото и кия и хюндай, пък ние ще си караме немците Ауди, БМВ и Мерцедес предпочитам 3- 5 годишно премиум BMW пред чисто нова Тойота ша ма прощавате!

    Коментиран от #25, #29, #31

  • 24 Бастри

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "горчо":

    Я пробвай пак.Ауриса е вече на 10 години , оставен е като помощна кола във фирмата , каква ръжда , какви пет лева.Авенсиса е вече на 6 години и е в сина , няма и помен от ръжда.И двата са посещавали сервиз само за ТО и смяна на дискове на 150 000 км.
  • 25 Бастри

    7 0 Отговор

    До коментар #23 от "бимбо":

    Само не разбирам агресията ти в думите.Всеки има право на избор и преценка.

    Ти пред опиташ да си " гъзар " със стар премиум автомобил и да ходиш по сервизи да си губиш времето.Аз предпочитам ново Камри , което ще ми служи вярно до 6-7 години без да влиза в сервиз.По комфорт , возия и нужни екстри по нищо не отстъпва на премиум автомобила.

    ПС.Автомобила е средство за придвижване от точка А до точка Б , нищо повече.
  • 26 Баро

    4 1 Отговор

    До коментар #22 от "барото на барото":

    Купи си ауди да станеш чалди добро утро че кво и е на кията

    Коментиран от #27

  • 27 стига бе

    0 7 Отговор

    До коментар #26 от "Баро":

    Какво не и е, като се почне от външната форма и се стигне до калпавия интериор вътре, евтините пластмаси и неудобното разположение на някои неща, евтините материали и някои недоразумения се набиват веднага на очи, особено ако си карал нещо по-хубаво преди това. Тази коли не се купуват а те се печелят. Купи си зрънчо и имаш шанс да изкараш отвътре подобна кола. Качеството е идентично.
  • 28 Куци

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "сектант":

    Теб те пере тока да знаеш.
    Спокойно можеш да купиш електричка и няма нужда да я изреждаш.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Рони

    6 0 Отговор

    До коментар #23 от "бимбо":

    Бимбо,всеки да кара каквото иска,но защо пишеш за японски коли тук?
    Нали не те интересуват?
    Мен когато нещо не ме интересува,не го отразявам.
    Значи ти се иска,но нямаш кинти и сега хайде да хейтим.а?
  • 32 Истината

    9 1 Отговор
    В момента в светът има две марки автомобили, Тойота и всичко останало!!! Който не вярва, нека пробва!?! Та така, разбирачи!?!
  • 33 Аустрия

    4 0 Отговор
    А Витарката а...няма грешка!
  • 34 Холандеца

    6 0 Отговор
    Учих в Холандия. Макар,че съм собственик сега на Мерцедес W212 колегата холандец си караше Камрито ХИБРИД на баща му модел 2016 година. Колата му тогава беше на 300к и нещо километра и беше сменил само веднъж наклатки и спирачки. Попитах го как намира части,защото каза,че баща у я е вкарал от САЩ.Отговора ме беше лаконичен: части идват тук за 3-4 дни,но на тази кола няма какво да се развали. Аз обичам марката Мерцедес: купих я от Niederland за 22,000€ всяка година накларки,спирачки и скъпа поддръжка за 5 години съм дал минимум 5,000€ за гуми зимни и летни не влиза в ценоразписа. Като паднат малко цените на Камри,ще променя любимата ми марка с надеждната марка.
  • 35 Илко

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "барото на барото":

    Да,най малко гният,но винаги в сервизите.