21 Април, 2023 14:38 5 843 7

Наследникът на A8 ще бъде най-мощното Audi правено някога

  • audi-
  • a8-
  • grandsphere-
  • e-tron

Колата ще дебютира догодина

Наследникът на A8 ще бъде най-мощното Audi правено някога  - 1

Настоящото поколение на Audi A8 е на пазара от 2017 година и макар да видяхме фейслифт през 2021 година, германците вече се подготвят да ни покажат нов вариант на традиционната лимузина. Изглежда той всъщност няма да бъде толкова традиционен, тъй като ще бъде изцяло нов или поне така твърдят колегите ни от AutoCar. Все още не са засичани прототипи на наследника на A8 или поне не са разпознати, макар да се очаква да видим новия модел през 2024 година.

Наследникът на A8 ще бъде най-мощното Audi правено някога

Според слуховете, това ще бъде най-мощното Audi правено до момента, надминавайки сегашния носител на тази титла – RS E-Tron GT със своите 637 конски сили. В същото време колата ще надмине и бензиновото RS6 Competition, което може да се похвали с 621 конски сили и 850 нютон метра. Очаква се новият модел да разполага с над 700 конски сили и над 960 нютон метра, за да се противопостави на EQS и i7 на другите два германски бранда.

Наследникът на A8 ще бъде най-мощното Audi правено някога

Наследникът на A8 ще бъде базиран върху концепта Grandsphere и вероятно ще споделя голяма част от дизайна му, но с по-сдържан вид. През 2024 година A8 ще отпразнува своята 30-та годишнина, което също се очаква да бъде отбелязано подобаващо. Припомняме, че концептът Grandsphere разчита на 120кВтч батерия, която може и да бъде използвана в серийния модел. При концепта тя осигурява пробег от около 750 километра, които вероятно ще бъдат занижени при серийната кола.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аззз

    20 19 Отговор
    Тази марка, кой я нарочи за марка на нивото на мерцедес и бмв...? Е това не мога да разбера
    Имаха едно "яйце" и една талига 100 (с предно..).
    Та сега и техните издънки-vw и шкода, и те станаха премиум братче. Шкоди по 70-80-100 бона...пасати комби дето едно време ги караха само цигание, сега отвътре гледат изтежко .. Ами да купят опел и да направят и вектрите "гъзарска" кола бре :D Да й сложат нови фарове и два таблета и 2.0tdi и е готова
  • 2 Реалност

    16 3 Отговор
    0000,четирите кръга на Ада!
  • 3 Айзомби

    11 13 Отговор
    Имах ауди , сега ауди не искам да видя и на картинка.Купиш ли си ауди , купуваш си рак с разсейки.Те горките нямат 1 читав двигател.Чисто ново на 25к км гори 2 литра масло на 1000км.Това и при дачия го няма, а дачия рено мислих ,че са най смотаните коли.
  • 4 Деций

    9 3 Отговор
    Не зная,аз през годините съм имал три коли Ауди 100 различни поколения,за мен машините са много добри.Един дизел и две бензин.Последното го взех от Швейцария на 17 г,до миналата година го държах .Много километри,за 12 г 360 хиляди.2.8 174 кс куатро комби,с най високото ниво на оборудване,и всичко работеше до последно.Никакви грижи с него освен обслужване и консумативи.Върви достойно за годините си,заедно с модерните коли,спокоен ход 140/160,като съм го карал цяла магистрала Тракия 180/210- това му беше тавана,но колата стои на пътя,е става ламя и с тази скорост съм засичал 21 л /100 газ.Продадох я на имотен колекционер,първо влезе в ръце и второ сам човек да поддържа джип и два автомобила не е разумно.Минал съм през 3 Мерцедеса и две БМВ ,не мога да кажа ,че са по добри, за френските няма да говоря,всяка има плюсове и минуси.Ауди е универсален автомобил , особено зимата.Сега новите поколения автомобили са проблемни,но това е заложено в тях умишлено!С моите доходи не бих могъл да поддържам такава кола,силата ми е до 1500 лв месечно за части и гориво ,а това е недостатъчно ,а не обичам компромиси с подръжката.
  • 5 Край

    3 6 Отговор
    В невъзможността си да правят смислени нови, високотехнологични коли, германците пеят лебедовата си песен - правят някави мноооого мощни.
  • 6 българина

    2 0 Отговор
    вероятно реалния пробег е 400 км.... а цената му за богопомазани
  • 7 голяма мода стана това копиране

    1 1 Отговор
    тази задница я направиха мерцедес преди две три години а може и повече не помня вече