През април станахме свидетели на премиерата на най-мощното електрическо BMW правено някога в лицето на върховото i7 M70 xDrive. Топ лимузината на баварците вече е налична в конфигуратора на марката за България откъдето разбираме и каква е нейната цена. Базовата „седмица“ на ток започва от 216 300 лева, докато за най-наточената ѝ версия ще са ви нужни близо 100 хиляди лева отгоре.
Задвижването се осигурява от електромотори със системна мощност 659 конски сили при спортен режим и до 1100 нютон метра при старт от място. Това позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.7 секунди и максимална скорост от 250км/ч. Батерията е с капацитет от 101.7кВтч и според официалните данни позволява пробег до 560 километра с едно зареждане. В зависимост от станцията, батерията може да се зарежда с до 195кВ, което позволява заряд от 10 до 80 процента в рамките на около 34 минути. Тук е наличен и режимът Max Range, който ограничава максималната скорост до 90км/ч и ограничава използването на функции като климатика, подгрева на седалките и други, за да намали консумацията на енергия.
Въпреки „базовото“ оборудване, най-мощната седмица съвсем не може да бъде определена като модел без екстри, тъй като предлага на собствениците си опции като въздушно окачване, завиване на задните гуми, мултифункционални предни седалки, адаптивни LED фарове, стъклен таван, Soft Close на вратите и много други. Разбира се, конфигураторът на BMW предлага още десетки екстри, които лесно могат да увеличат цената на лимузината и тя да достигне 350 хиляди лева или дори повече.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мухаха
15:11 02.06.2023
2 Гост
15:18 02.06.2023
3 Илич
15:21 02.06.2023
4 Улянов
Коментиран от #13
15:24 02.06.2023
5 Това е от оная "качествената" марка
16:57 02.06.2023
6 бмв боклус
17:04 02.06.2023
7 Е46ца
Коментиран от #17
18:14 02.06.2023
8 Този,
21:35 02.06.2023
9 Петров
Коментиран от #10
21:52 02.06.2023
10 девил
До коментар #9 от "Петров":
Най правилният коментар поздрави от мен22:54 02.06.2023
11 Е46ца
23:41 02.06.2023
12 Минувач
07:55 03.06.2023
13 Трифонов
До коментар #4 от "Улянов":
Бяха, бяхааа... А и дори все още да са, скоро няма да бъдат. Превозното средство за пътници и багаж, задвижвано от електромотор, захранван от батерии, монтирани в пода, е най-старата и допотопна концепция за превозно средство без животинска тяга. Дълго време след това, впряговете са продължили да бъдат основни, защото електромобилът е бил много по-нефункционален от тях. Впоследствие бива изобретен двг с вътрешно горене и с това мачът за електромобилите на батерии свършва. Допреди десетина години почти никой от големите не работеше активно по развитието на електромобила. Изцяло конюнктурното налагане на този тип мобилност обаче накара големите производители да се захванат. Става дума за производители с вековен опит във всяко отношение - технологично развитие, маркетинг, мениджмънт и т.н. Абсолютно невъзможно е производител с опита на БМВ например да не е в състояние да компенсира преднина от двадесетина години в развитието на една толкова стара и по същество доста проста техническа концепция, само за няколко години. Което виждаме, че се случва пред очите ни...11:58 03.06.2023
14 Трифонов
11:58 03.06.2023
15 Трифонов
12:05 03.06.2023
16 234312
10:18 04.06.2023
17 Бай Пешо
До коментар #7 от "Е46ца":
Ако искаш да видиш върхови технологии и качество, иди есента на изложението в Гуанджоу. Там на щандовете на Мерцедес и БМВ е чисто, като в пустиня. Никой не иска да ги поглежда, заради високи цени съчетани с лоши параметри и евтино оборудване. За капацитет и мощност дори не става дума. Далеч са под търсеното.Коментиран от #18
14:17 04.06.2023
18 Трифонов
До коментар #17 от "Бай Пешо":
Ти първо виж какъв процент от продажбите на БМВ и Мерцедес се падат на Китай, пък после пиши идиотщини. Ама купувай си китаец и бъди щастлив... Баш ме брига колко точно заблудени има на тоя свят 8 млрд. или осем и един...09:15 05.06.2023