2 Юни, 2023 15:00 5 587 18

Най-скъпото ел. BMW вече се предлага у нас. Вижте каква е цената му

  • bmw-
  • i7-
  • 7 series-
  • i7 m70

I7 M70 xDrive може да се поръча от 314 150лв.

Най-скъпото ел. BMW вече се предлага у нас. Вижте каква е цената му - 1

През април станахме свидетели на премиерата на най-мощното електрическо BMW правено някога в лицето на върховото i7 M70 xDrive. Топ лимузината на баварците вече е налична в конфигуратора на марката за България откъдето разбираме и каква е нейната цена. Базовата „седмица“ на ток започва от 216 300 лева, докато за най-наточената ѝ версия ще са ви нужни близо 100 хиляди лева отгоре.

Задвижването се осигурява от електромотори със системна мощност 659 конски сили при спортен режим и до 1100 нютон метра при старт от място. Това позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.7 секунди и максимална скорост от 250км/ч. Батерията е с капацитет от 101.7кВтч и според официалните данни позволява пробег до 560 километра с едно зареждане. В зависимост от станцията, батерията може да се зарежда с до 195кВ, което позволява заряд от 10 до 80 процента в рамките на около 34 минути. Тук е наличен и режимът Max Range, който ограничава максималната скорост до 90км/ч и ограничава използването на функции като климатика, подгрева на седалките и други, за да намали консумацията на енергия.

Въпреки „базовото“ оборудване, най-мощната седмица съвсем не може да бъде определена като модел без екстри, тъй като предлага на собствениците си опции като въздушно окачване, завиване на задните гуми, мултифункционални предни седалки, адаптивни LED фарове, стъклен таван, Soft Close на вратите и много други. Разбира се, конфигураторът на BMW предлага още десетки екстри, които лесно могат да увеличат цената на лимузината и тя да достигне 350 хиляди лева или дори повече.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мухаха

    23 6 Отговор
    Прилича на некой Северно Корейски кофтор .... закривай
  • 2 Гост

    22 5 Отговор
    Изключителна грозотия. Вчера се разминахме с едно и детето каза, че приличало на прасе.
  • 3 Илич

    10 6 Отговор
    Твя новият Зил на Поткинн ли е
  • 4 Улянов

    13 1 Отговор
    15.5квтч разход на 100км тва нещо не го вервам на Тесла е към 20 а те са едни от най ефективните

    Коментиран от #13

  • 5 Това е от оная "качествената" марка

    14 1 Отговор
    Пътна помощ ще има ли към това
  • 6 бмв боклус

    10 6 Отговор
    Това освен да го паркираш в двора и да гледаш кокошки вътре, за друго не става
  • 7 Е46ца

    10 10 Отговор
    Уникат.Най-значимата кола тази година.Прекрасен дизайн и качество.Баварците отново показаха ,че са номер едно.

    Коментиран от #17

  • 8 Този,

    2 1 Отговор
    Да предизвикаме векикая русиа, какъв москвич ще извадят ся, а ххаахахаха чакам предизвикателство
  • 9 Петров

    8 5 Отговор
    Гроздето е кисело а? Тъпи коментари на селски лузъри, които не могат да си позволят и резервната му гума.

    Коментиран от #10

  • 10 девил

    5 3 Отговор

    До коментар #9 от "Петров":

    Най правилният коментар поздрави от мен
  • 11 Е46ца

    3 2 Отговор
    Ххааха Много правилно.Не разбирам защо има такъв хейт към тази марка в бг.Хора каращи 20г опели, шкоди, рена и какво ли още не се изказват а дори не са виждали и колата на живо,камоли да се се возили или още по-малко да я притежават.
  • 12 Минувач

    2 0 Отговор
    Уважения към БМВ, но това тук мяза на някакъв Ситроен с тези фарове. И с това прекалено надуване на цените вече се самозабравят. И не са само те. За такава цена, никога не бих си купил БМВ или Мерцедес примерно (въпреки, че имам Мерцедес и съм фен), защото са много банални. За над 300К ще си мисля по-скоро за Астън Мартин, а защо не и за Ферари и Ламбо, въпреки че те са в друг клас, но давайки такива пари ще търся ексклузивност (не баналност), както и съхранение на цената (а ексклузивните марки държат цена в бъдеще).
  • 13 Трифонов

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Улянов":

    Бяха, бяхааа... А и дори все още да са, скоро няма да бъдат. Превозното средство за пътници и багаж, задвижвано от електромотор, захранван от батерии, монтирани в пода, е най-старата и допотопна концепция за превозно средство без животинска тяга. Дълго време след това, впряговете са продължили да бъдат основни, защото електромобилът е бил много по-нефункционален от тях. Впоследствие бива изобретен двг с вътрешно горене и с това мачът за електромобилите на батерии свършва. Допреди десетина години почти никой от големите не работеше активно по развитието на електромобила. Изцяло конюнктурното налагане на този тип мобилност обаче накара големите производители да се захванат. Става дума за производители с вековен опит във всяко отношение - технологично развитие, маркетинг, мениджмънт и т.н. Абсолютно невъзможно е производител с опита на БМВ например да не е в състояние да компенсира преднина от двадесетина години в развитието на една толкова стара и по същество доста проста техническа концепция, само за няколко години. Което виждаме, че се случва пред очите ни...
  • 14 Трифонов

    3 0 Отговор
    ...В момента БМВ има в гамата си точно 6 напълно електрически модела в различни класове и с качество на изработката, недостъпно за повечето производители, пък за Тесла да не говорим. До пет години ще са двойно повече и ако все още има някаква преднина в ефективността, ще е компенсирана напълно до месеци.
  • 15 Трифонов

    2 1 Отговор
    И ако "утре" стане нещо, което да накара човечеството да загърби отново електромобилите на батерии (което изобщо не е изключено, предвид на изцяло конюнктурния характер на лансирането им), с Тесла ще е свършено, докато БМВ ще продължи напред с пълна пара, защото независимо, че работят усилено по електромобилите, не изоставят работата си и по двг. Главно защото имат ресурса за това.
  • 16 234312

    1 1 Отговор
    Ако му сложат едно рало отпред да чисти снега зимата, никой няма да разбере хахах
  • 17 Бай Пешо

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Е46ца":

    Ако искаш да видиш върхови технологии и качество, иди есента на изложението в Гуанджоу. Там на щандовете на Мерцедес и БМВ е чисто, като в пустиня. Никой не иска да ги поглежда, заради високи цени съчетани с лоши параметри и евтино оборудване. За капацитет и мощност дори не става дума. Далеч са под търсеното.

    Коментиран от #18

  • 18 Трифонов

    1 0 Отговор

    До коментар #17 от "Бай Пешо":

    Ти първо виж какъв процент от продажбите на БМВ и Мерцедес се падат на Китай, пък после пиши идиотщини. Ама купувай си китаец и бъди щастлив... Баш ме брига колко точно заблудени има на тоя свят 8 млрд. или осем и един...