Когато Porsche представи обновения Cayenne по-рано тази година, най-наточената версия в на гамата отново беше Turbo GT. Занапред тази високоефективна версия ще бъде предлагана със своя 4,0-литров V8 с две турбини, за да осигури допълнителни 19 к.с. и да достигне обща мощност от 650 к.с.. Това са характеристики достатъчни за ускорение от 0 до 100 км/ч за 3,3 секунди и максимална скорост от 305 км/ч. За съжаление, обаче, има един проблем, а именно, че в Европа тази версия няма да се предлага. А, причината, както вероятно предполагате са по-строгите правила за емисиите.
Добрата новина е, че Porsche все пак планира непряк заместител с хибриден V8 плъг-ин хибриден модел. Той все още няма име, така че не е ясно дали отново ще се нарича Cayenne Turbo S E-Hybrid или от компанията ще решат да използват по-къса абревиатура. Знаем обаче, че той ще се превърне в най-мощния Cayenne, произвеждан някога, като ще предложи комбинирана мощност от над 700 к.с. Това е с около 20 коня повече, отколкото имаше Cayenne Turbo S E-Hybrid.
Що се отнася до въртящия момент, той би трябвало да надхвърли 900 Нм, предлагани от стария Cayenne Turbo S E-Hybrid. ДВГ ще разполага с над 500 к.с., докато електромотът ще доставя близо 200 к.с. Последният ще се захранва от модернизирана батерия с капацитет, увеличен с над 30 процента и поддръжка на по-бързо зареждане.
Автомобилът ще развива над 300 км/ч, докато времето за спринт от 0 до 100 км/ч не се споменава, на стария модел му бяха необходими 3,8 секунди. Не е изключено тази технология да е предназначена за електрифицираното Lamborghini Urus, което ще се появи през 2024 г., като се има предвид, че двете SUV-та са механично свързани, като споделят платформата MLB Evo.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА