Toyota ще започне производството на иновативната си технология за управление Steer-By-Wire до края на 2024 г., след като вече успешно изпробва системата в Lexus RZ. Технологията беше показана за първи път на изцяло електрическия RZ миналата година и въпреки че продажбите на електрическия автомобил вече започнаха, в момента той се предлага само с традиционна система за завиване, тъй като автомобилният производител изглажда някои от проблемите на steer-by-wire. Една от най-големите промени, извършени от първите прототипи, е, че системата вече има 200-градусово предавателно число на кормилното управление, а не 150-градусово.
Журналисти от Autocar наскоро имаха възможност да изпробват актуализираната версия на системата и твърдят, че "новото предавателно число прави управлението по-малко нервно, като същевременно запазва маневреността при ниски скорости". Твърди се също, че промените, които Toyota е направила, улесняват значително движението на заден ход в сравнение с преди.
Твърди се, че Toyota е получила отзиви от стотици хора за кормилната уредба и че тя е проектирана така, че да отговаря на строгите изисквания на законодателството в Европа и Китай. Тя ще се предлага за първи път в Lexus RZ и Toyota bZ4X, а в бъдеще може да предлага актуализации на софтуера.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Роки
Коментиран от #2
12:05 02.11.2023
2 Съседа на дядо
До коментар #1 от "Роки":
Съседа на дядо така мислеше че каруцата е по-добра (разбирай лесна за поддръжка) от москвича.Коментиран от #9, #17
12:20 02.11.2023
3 Факт
Коментиран от #6, #21
12:27 02.11.2023
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
12:32 02.11.2023
5 Гост
12:34 02.11.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Малко остана
Те още сега шофьорите се опитват да обвинят автомобилът че ускорява сам, докато рязко натискат спирачките, въпреки че са хидравлични и няма как да откажат, а си представете дали ще има виновен за катастрофа, ако волана и спирачките нямат механична връзка към колелата.
Коментиран от #28
12:59 02.11.2023
8 Пилотът Гошу
13:00 02.11.2023
9 ЛайфКуоч
До коментар #2 от "Съседа на дядо":
Сравнението което правиш е неадекватно. Със старата ми кола, на 15 години върша абсолютно същата работа каквато и с чисто нов автомобил. Разликата е в надежността между двата. А сравнение между каруца и автомобил не може дда се прави.Коментиран от #14, #15, #23
13:03 02.11.2023
10 Иванчо l-ви
13:24 02.11.2023
11 Кози
13:28 02.11.2023
12 Малиии
13:29 02.11.2023
13 тъй шъй
14:36 02.11.2023
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Милен
До коментар #9 от "ЛайфКуоч":
Сори, не съм прочел правилно поста. Със здраве да си я караш старата и не си купувай нова, гадни са..... нищо че и старата ти някога е била нова и някой друг може бие мислил като теб.16:09 02.11.2023
16 Ха ха ха
16:35 02.11.2023
17 хах
До коментар #2 от "Съседа на дядо":
Ти сериозно ли? Карал ли си модерна кола? Така ги кичат с разни сензори и други "екстри", че загубваш връзка с реалността и най-вече с пътя. Започват на гейм конзоли да приличат! Единствената цел е пестене на материалите и по-голяма печалба на тази глупост от тойота.Коментиран от #18, #20
17:29 02.11.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Армандо
Коментиран от #25
19:33 02.11.2023
20 тъй шъй
До коментар #17 от "хах":
Това явно го казва човек, който не е карал нов автомобил. Защото точно новите са заковани на пътя, поемат неравностите отлично, с пъргави мотори, икономични, защитени при удар. А даже се намират и много надеждни, с възможен безпроблемен пробег от 300-400х.км.Само човек който не разбира нищо от автомобили може да твърди, че старите са по-добри.20:09 02.11.2023
21 Не колега
До коментар #3 от "Факт":
това е руска разработка, колко е велика Русия23:19 02.11.2023
22 Бончев
Коментиран от #24
14:12 03.11.2023
23 Африканец
До коментар #9 от "ЛайфКуоч":
То и с жените е така и на 20 и на 70 - вършат работа. Ама не е баш същото , нали? Освен , ако не си падаш по бабички...10:06 04.11.2023
24 Африканец
До коментар #22 от "Бончев":
Извртено е да предпочетеш 27 годишна кола пред нова, само щото имала по-малко ръжда. Аз не планирам да държа кола докато стане на 27 и съответно нито ме интересува , нито ще знам , колко ръжда ще има.10:10 04.11.2023
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Авантакис 25
12:39 04.11.2023
28 Анонимен
До коментар #7 от "Малко остана":
Не обвиняват, това е просто факт. Особено при автоматиците - натискаш спирачка, минава на долна предавка, оборотите се вдигат и има миг на ускоряване в момента, когато трябва да спираш. Айде стига, че оня с гумата дебне. Бухаха12:44 04.11.2023