26 Януари, 2024 11:45 8 271 17

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

  • dacia-
  • duster-
  • carpoint-
  • тунинг
Dacia Duster получи версия за тежък офроуд - 1

Тунинг отделът на Carpoint, CP Performance, представи "Offroad Edition" на автомобилното изложение в Есен. Offroad Edition превръща Dacia Duster в експедиционен автомобил, предназначен за офроуд операции.

Основата за Offroad Edition е топмоделът на Dacia Duster, оборудван с двигател 1.3 TCe 150 4x4, разполагащ с турбокомпресор, мощност 150 к.с. и задвижване на всички колела. CP Performance усъвършенства автомобила с повдигащо окачване H&R/Koni, увеличавайки пътния просвет с приблизително 40 мм. Защитата срещу удари от неръждаема стомана и повдигащото окачване допринасят за подобрената проходимост.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Duster Offroad Edition се движи с офроуд гуми Insa Turbo Dakar (235/65R16), монтирани върху стоманени джанти Dotz. Колелата са с индивидуални червени акценти, съответстващи на цветовата гама на дизайнерското фолио в червено/бяло/сребърно на матово черен фон. Броните, праговете и арките на колелата са покрити с матова, устойчива на надраскване боя "Raptor", която придава още по-корав вид.

CP Performance монтира гъвкави уширители на арките на колелата, за да покрие гумите и да осигури по-широк вид на калниците. Над релсите на покрива на Duster е монтиран багажник за покрива, който носи различно експедиционно оборудване и широка LED светлина. Офроуд изданието включва допълнителни елементи като шнорхел за преминаване на вода и мощна лебедка за предизвикателни терени.

Dacia Duster получи версия за тежък офроуд

Офроуд характеристиките се разпростират и върху интериора, където CP Performance заменя заводския интериор на Dacia с комбинация от кожа и алкантара с червени акценти върху седалките, задната седалка, вратите и страничните панели, ръчната спирачка, както и волана. Стелките и подът на багажника са изработени от рифелована неръждаема стомана. Отличителна черта на интериора е искрящото звездно небе, създадено със светодиоди, подобно на това при Rolls-Royce.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Селянин

    33 5 Отговор
    Този дето го е проектирал това, никога не е виждал тежък офроуд. Само като видя булбарчето нещастно как е закрепено с тенекийки отдолу и откачам. Степенките и те ще са такива, понеже нещастието си е не лош за парите си ЛЕК АВТОМОБИЛ, и тежък офроуд няма как да се случи с тази механика.

    Коментиран от #3, #11, #17

  • 2 Увеличили

    33 4 Отговор
    просвета с 40мм и сложили прагове и предпазители на броните, които общо взето обезмислят повдигането, ама поне броните няма да паднат веднага при първия коловоз. Ай стига с този тежък офроуд, самата кола не е пригодена за такива неща. Виж лек офроуд, заради малко по-агресивната гума е ок, дето се вика с малко засилка и с малко нахалство можеш да постигнеш това-онова. Колата изглежда красиво и толкоз, никакъв тежък офроуд не става с нея.
  • 3 Изпревари ме

    24 5 Отговор

    До коментар #1 от "Селянин":

    Всеки, който е имал и малко взимане-даване с офроуда му правят впечатление точно тези неща. Виж колата става, за да си предадеш малко имидж на кораво к0п3л3 пред мацките и да закараш някоя мадама по черен път на баира. Какво му трябва на човек повече, какъв ще го дири на този "корав офроуд". :D
  • 4 ха ха

    15 7 Отговор
    Помислих си, че е с двигателя на газ са миксер и се зачетох, ама жалко. Това малоумие от рено с еднолитров двигател на газ и бензин е основна спирачка за продажбите им.
  • 5 аахахахааа..

    23 7 Отговор
    С тая дачия с двигател 1.3 офроуда не само ще е тежък но и ще е голяма мъка.Поне няма да ходи надалеко да вика трактор.

    Коментиран от #7

  • 6 Само с дизайн

    14 4 Отговор
    нЕма да стане !
  • 7 Гост

    11 4 Отговор

    До коментар #5 от "аахахахааа..":

    Като смени два пъти съединител и ще се откаже от тежкия офроуд с миксери.
  • 8 хах

    18 3 Отговор
    Червените акценти в интериора ще я измъкнат от всяка трудна ситуация!
  • 9 Деций

    13 3 Отговор
    Като и гледам клиринса на тази нещастна количка,ми е ясно за какъв оф Роуд става!Тази смешка ако я заблъскам както джиповете които съм имал,няма да могат да и се отворят вратите,а може и предното и стъкло да се счупи или излезе.Ще се сгъне като скоба!Няма ли 150/200 кс и нагоре,няма ли шаси ,бавни и блокажи,няма ли рошави гуми поне 33 ки,не става за нищо, освен зимата жена ти да ходи да пазарува!То и за това името и е Неудачия!
  • 10 А, бе, Дачия.

    9 5 Отговор
    Оттам нататък, всичко казано е излишно.
  • 11 Козин Човков

    8 3 Отговор

    До коментар #1 от "Селянин":

    Тунинг на Дачия? Неееееееееееее!
  • 12 Неудачия

    8 2 Отговор
    Изхвърлете броните и степенките и ролбара и горе долу може да мине от някъде
  • 13 Били

    7 9 Отговор
    Бай ганю видял един стар джип и си мисли че само това е джип за офроуд.смешници.не плюйте а четете.джипа е ПОДОБРЕН.искависе а ма нема.и нема да имате

    Коментиран от #14, #15, #16

  • 14 Дачия Дъстър

    4 0 Отговор

    До коментар #13 от "Били":

    Си е ОК но НЕ Е ДЖИП, НЕ Е Конструиран за офф роуд, Добре си е за извън пътя и когато се шофира избирателно се представя добре. Това е. Бъдете честни със себе си на първо място. Колкото до това да даваш категории и плюеш по участниците които коментират е грозно.
  • 15 С какво

    3 2 Отговор

    До коментар #13 от "Били":

    Е подобрен? Багажник на покрива, ЛЕД фарове, червен интериор и тнт. Говорим за тежък офроад.
  • 16 Абе Били

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Били":

    Май малко са те били..джип е марка автомобил.
  • 17 ВикиЛексъсВарна

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Селянин":

    моделна гама 2023 г. Дъстър 4х4 с 4 цл. 16 клапана турбо-бензинов мотор е много далеч от тежък офроуд и много по-голям от лек автомобил! За съжаление в новият Дъстър 2024 г. вече няма 4 цл. мотор. Дъстър с 4х4 става за офроуд - не и за тежък! И има огромни способности извън пътя много над паркетници тип Нисан Джук или Хонда Х - РВ 2023 г. или Шкода Карок!!!! А споменатите са по 55 000 лева и са само с предно и с 3 цл.! Срещу Дъстър 4х4 с 4 цл. за 43 800 лв. с ддс. Тунингованият Дъстър естествено е почти 50 000 лв.