2 Септември, 2024 15:35 4 224 12

Honda обнови HR-V в Европа

  • honda-
  • hr-v-
  • cr-v-
  • hev

Промените включват основно технологични новости

Honda обнови HR-V в Европа - 1

Honda представи обновена версия на HR-V e:HEV в Европа, която отразява актуализациите, направени за японския му аналог Vezel. Европейският HR-V продължава да се предлага изключително с хибриден задвижващ агрегат e:HEV със самозареждане в конфигурация с предно предаване.

Въпреки че цялостният дизайн на HR-V остава до голяма степен непроменен, фейслифтът включва променена радиаторна решетка. Предната броня се отличава с обновени долни въздухозаборници, а фаровете са подобрени с по-тъмни вътрешни елементи и нови LED графики. Honda също така е разширила цветовата палитра с добавянето на Sage Green, Seabed Blue и Urban Grey.

Honda обнови HR-V в Европа

Новото ниво на оборудване Advance Style Plus предлага допълнителни характеристики като фиксиран панорамен стъклен покрив, повече акценти в цвета на каросерията, решетка Crystal Black и комплект 18-цолови алуминиеви джанти.

Интериорът на HR-V запазва познатия дигитален кокпит със 7-инчов инструментален панел и 9-инчова информационно-развлекателна система. Въпреки това долната част на централната конзола е преработена за по-добра ергономичност и по-лесен достъп до подложката за безжично зареждане.

Honda обнови HR-V в Европа

Допълнителните подобрения включват шумоизолиращ материал и стандартни затъмнени стъкла. SUV моделът продължава да предлага характерните за него задни седалки Magic Seats, които могат да се сгъват плоско или да се обръщат нагоре за гъвкаво товарно пространство.

Характеристиките за безопасност са подобрени с добавянето на система с камера за разширена видимост и усъвършенствана функция за асистенция при задръствания. Хибридният задвижващ агрегат e:HEV със самозареждане остава непроменен и се състои от 1,5-литров бензинов двигател i-VTEC, два електромотора, трансмисия с фиксирана предавка и литиево-йонна батерия. Комбинираната мощност е 129 к.с която се предава към предните колела. Продажбите на фейслифтната Honda HR-V e:HEV в Европа и Великобритания ще започнат през септември 2024 г. Информация за цените ще бъде обявена по-късно.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джуган

    16 6 Отговор
    Само предно, 1.5 литров двигател, два електромотора и само 129 коня? Разочароващо. Хонда май вече не е това което беше

    Коментиран от #2, #3, #11

  • 2 някойситам

    20 4 Отговор

    До коментар #1 от "Джуган":

    хем не е това, което беше, хем цените ще са двойни на същия тип автомобил от шкода. Сигурен съм, че ще може да се купи дизел и 4х4 нова шкода за по-малко пари от това недоразумение.

    Коментиран от #12

  • 3 Шегаджии

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "Джуган":

    Не забравяй също огромен 319 литров багажник и стартова цена от около 70к... Мисля, че дори и една нова не съм виждал в София.
  • 4 Инж

    8 1 Отговор
    Не е лош 1.5л атмосферен двигател, обаче общата мощност е малка. Сложете по големи ел. мотори с голяма батерия и комбинирано поне 160 кс. Ускорение до 100 около 8с. и ще вървят продажбите....

    Коментиран от #5, #8

  • 5 Будинов

    2 8 Отговор

    До коментар #4 от "Инж":

    Направо си пускай СВито и току виж те взели за чистач в халетата на хонда
  • 6 Мдаа

    10 7 Отговор
    Грозно отвън, остаряло отвътре, двигател мъртвец, цена безумна.
  • 7 На този боклук

    7 0 Отговор
    Ръждата обновиха ли я?
  • 8 Дгхйк

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Инж":

    99% съм сигурен, че този двигател е турбинирания, който правеше ядове преди години. Сигурно е пооправен вече, но все пак реномето си му стои.

    Коментиран от #9

  • 9 Инж

    2 0 Отговор

    До коментар #8 от "Дгхйк":

    Да, турбинираният прави проблеми с маслото и антифриза, но атмосферният е железен.

    Коментиран от #10

  • 10 Железен?

    4 0 Отговор

    До коментар #9 от "Инж":

    Колко да е железен? Да, няма турбо, но е с директно впръскване с всичките минуси на този тип двигатели - въглеродни отлагания по всмукателните клапани и тн...
  • 11 Край

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Джуган":

    хонда приключва.
  • 12 Недей ли ма убидиш :)

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "някойситам":

    Новата шкода кароя дизел 4х4 струва 45к в Евро