Honda представи обновена версия на HR-V e:HEV в Европа, която отразява актуализациите, направени за японския му аналог Vezel. Европейският HR-V продължава да се предлага изключително с хибриден задвижващ агрегат e:HEV със самозареждане в конфигурация с предно предаване.
Въпреки че цялостният дизайн на HR-V остава до голяма степен непроменен, фейслифтът включва променена радиаторна решетка. Предната броня се отличава с обновени долни въздухозаборници, а фаровете са подобрени с по-тъмни вътрешни елементи и нови LED графики. Honda също така е разширила цветовата палитра с добавянето на Sage Green, Seabed Blue и Urban Grey.
Новото ниво на оборудване Advance Style Plus предлага допълнителни характеристики като фиксиран панорамен стъклен покрив, повече акценти в цвета на каросерията, решетка Crystal Black и комплект 18-цолови алуминиеви джанти.
Интериорът на HR-V запазва познатия дигитален кокпит със 7-инчов инструментален панел и 9-инчова информационно-развлекателна система. Въпреки това долната част на централната конзола е преработена за по-добра ергономичност и по-лесен достъп до подложката за безжично зареждане.
Допълнителните подобрения включват шумоизолиращ материал и стандартни затъмнени стъкла. SUV моделът продължава да предлага характерните за него задни седалки Magic Seats, които могат да се сгъват плоско или да се обръщат нагоре за гъвкаво товарно пространство.
Характеристиките за безопасност са подобрени с добавянето на система с камера за разширена видимост и усъвършенствана функция за асистенция при задръствания. Хибридният задвижващ агрегат e:HEV със самозареждане остава непроменен и се състои от 1,5-литров бензинов двигател i-VTEC, два електромотора, трансмисия с фиксирана предавка и литиево-йонна батерия. Комбинираната мощност е 129 к.с която се предава към предните колела. Продажбите на фейслифтната Honda HR-V e:HEV в Европа и Великобритания ще започнат през септември 2024 г. Информация за цените ще бъде обявена по-късно.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Джуган
Коментиран от #2, #3, #11
16:50 02.09.2024
2 някойситам
До коментар #1 от "Джуган":
хем не е това, което беше, хем цените ще са двойни на същия тип автомобил от шкода. Сигурен съм, че ще може да се купи дизел и 4х4 нова шкода за по-малко пари от това недоразумение.Коментиран от #12
17:43 02.09.2024
3 Шегаджии
До коментар #1 от "Джуган":
Не забравяй също огромен 319 литров багажник и стартова цена от около 70к... Мисля, че дори и една нова не съм виждал в София.17:45 02.09.2024
4 Инж
Коментиран от #5, #8
17:47 02.09.2024
5 Будинов
До коментар #4 от "Инж":
Направо си пускай СВито и току виж те взели за чистач в халетата на хонда20:53 02.09.2024
6 Мдаа
20:59 02.09.2024
7 На този боклук
03:52 03.09.2024
8 Дгхйк
До коментар #4 от "Инж":
99% съм сигурен, че този двигател е турбинирания, който правеше ядове преди години. Сигурно е пооправен вече, но все пак реномето си му стои.Коментиран от #9
07:50 03.09.2024
9 Инж
До коментар #8 от "Дгхйк":
Да, турбинираният прави проблеми с маслото и антифриза, но атмосферният е железен.Коментиран от #10
09:15 03.09.2024
10 Железен?
До коментар #9 от "Инж":
Колко да е железен? Да, няма турбо, но е с директно впръскване с всичките минуси на този тип двигатели - въглеродни отлагания по всмукателните клапани и тн...14:55 03.09.2024
11 Край
До коментар #1 от "Джуган":
хонда приключва.15:08 03.09.2024
12 Недей ли ма убидиш :)
До коментар #2 от "някойситам":
Новата шкода кароя дизел 4х4 струва 45к в Евро13:54 04.09.2024