Компанията Mercedes-Benz разсекрети фотографии и информация, касаеща наточената версия на двувратата S-Klasse. Става дума за модификацията S63 AMG, публичния дебют на която ще се състои през април по време на автомобилното изложение в Ню Йорк.
Mercedes-Benz S63 AMG е снабден с V-образен осемцилиндров двигател с два турбо компресора. Мощността на този агрегат е 585 к.с., а пиковият въртящ момент - 900 Нм. Моторът работи съвместно със седемстепенна автоматична трансмисия AMG Speedshift.
В базовото си оборудване най-мощната двуврата S-Klasse ще е със задно предаване, но по желание на клиента ще бъде достъпна и пълноприводна версия, оборудвана с фирмената система 4Matic. Последната модификация ще е и по-бърза от базовата.
Ускорението от 0 до 100 км/ч. на купето S63 AMG ще става за 3.9 секунди (4.3 сек. при варианта със задно предаване) - постижение, постигнато и заради намаляване на общото тегло на автомобила. Новото купе S63 AMG е по-леко от предшественика CL 63 AMG с 65 килограма.
Версията със задно предаване разполага с пневматичното окачване Airmatic, а тази с четири задвижващи колела - с иновационната система Magic Body Control, която с помощта на камери следи за състоянието на пътя и предварително адаптира твърдостта на амортисьорите.
Продажбите на двувратата S63 AMG в Европа ще стартират през есента на 2014 година. За официални цени все още нищо не се споменава. По-непотвърдена информация обаче този автомобил ще се предлага за сума от порядъка на 120 000 евро.
След появата на основната версия ще се появи и специална. Тя ще се отличава по уникалния Magno Alanite цвят, ще разполага с диодни светлини с кристали Swarovski, а седалките ще са тапицирани с кожа Designo Nappa. Спирачките пък ще са карбон-керамични.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Стоян Стоянов
Коментиран от #2, #3
08:58 24.03.2014
2 zendera
До коментар #1 от "Стоян Стоянов":
Хм,колата наистина е готина.Нооо,М6 повече ми харесва.При по-малка мощност ускорява за4.2 сек.А и няма двойно задвижване.Аз лично не го толерирам.Коментиран от #11
09:45 24.03.2014
3 zendera
До коментар #1 от "Стоян Стоянов":
Значи,формата на колата наистина кърти,но таблото изобщо не ми харесва.Лично мение,нищо повече.....Коментиран от #6
09:48 24.03.2014
4 zendera
09:56 24.03.2014
5 zendera
09:59 24.03.2014
6 M_SUX
До коментар #3 от "zendera":
Не ти харесва таблото? Та то е най-хубавото в колата, аз кола с по-хубаво табло не съм виждал, Не бентли, не мазерати, не Ролс, да не говорим за ауди и бмв. Sката е много по технологична от 6та серия, изглежда по-добре да не говорим за оная "презрамка" дето я има бмв-то, като видях статията и си мислех точно да пиша как, нито бмв, нито ауди имат сила да се конкурират с МерцедесаКоментиран от #7, #8, #23, #24
09:59 24.03.2014
7 zendera
До коментар #6 от "M_SUX":
Изразих лично мнение,нищо повече..10:01 24.03.2014
8 zendera
До коментар #6 от "M_SUX":
Значи,виж кво,незнам кой е по-високо технологичен.Все ми е тая.Просто аз предпочитам бавареца.На мен той повече ми харесва.10:11 24.03.2014
9 Кольо Фильов
11:16 24.03.2014
10 Rock Stenley
11:25 24.03.2014
11 Стоян Стоянов
До коментар #2 от "zendera":
и M6 е красавец - спор няма. А за лявата лента сещам се за доста други автомобили, в доста по-нисък ценови диапазон, дето също могат да имат абонамент за крайна лява лента на магистралата.Но и ти като цяло си прав, че по-голямата кола с по-голям ДВГ си е друго нещо - аз с моята 75 коня (като махнеш измрялите и тия, дето са пуснати наоколо да си пасат ) ми се наложи да карам по магистралата миналата седмица . ами да ти кажа изморително си е. Но всеки си преценява - на мен лично почти не ми се налага да карам но дълги разстояния и колата си ми върши работа в този си вид.
11:58 24.03.2014
12 Монго
12:54 24.03.2014
13 майор Костов
18:19 24.03.2014
14 galaxy
19:45 24.03.2014
15 Слонобикотръбозъб
20:08 24.03.2014
16 триста итридесети
Мерцедес рядко са ми харесвали като визия, политиката им е такава, залагат повече на издържливост и возене.
22:45 24.03.2014
17 Споок Армин
05:59 25.03.2014
18 Споок Армин
Коментиран от #19
06:07 25.03.2014
19 Монго
До коментар #18 от "Споок Армин":
Защо се правиш на ударен? Журналистите използват този израз за автомобилите с четири задвижвани колела...Коментиран от #21
08:43 25.03.2014
20 ярослав станчев
09:18 25.03.2014
21 скар фейс
До коментар #19 от "Монго":
Хах, не му обръщай внимание на този. Той пише тук само, за да "избива" нещо.13:33 26.03.2014
22 Негрон Джеймс
ще кажете ли няма достатъчно агресия отпред или таблото е като playstation.
Коментиран от #25, #27
12:28 27.03.2014
23 samo nemsko
До коментар #6 от "M_SUX":
15:04 27.03.2014
24 samo nemsko
До коментар #6 от "M_SUX":
и кои от кого гледа си4ки гледат от БМВ и за това такива като теб ги е яд 4е са наи добри и само плуят по тях ма тва непре4и те пак си остават наи добрите а ти си остава6 с комплексите15:07 27.03.2014
25 ярослав станчев
До коментар #22 от "Негрон Джеймс":
Мерцедеса е много як,харесва ми,ама и да ми го подарят,какво ще го правя?Той няма да върви само с въздух,нали?А отделно данъка и поддръжката му ще са колкото на мезонет в Съни Бийч.Освен да го продам за едни 10-15 хиляди,ако ми го подарят,и да си платя борчовете,не виждам каква друга полза ще имам от него.Пък и едва ли някой от тук пишещите (включително и ти самия) би могъл да си позволи подобна кола.Което не пречи да коментираме,затова е и форум,нали така
Коментиран от #28
17:25 27.03.2014
26 Кобрата
17:47 27.03.2014
27 триста итридесети
До коментар #22 от "Негрон Джеймс":
Абе те и нова лада да ми подарят, няма да я върна, ти ще я върнеш ли?17:54 27.03.2014
28 Негрон Джеймс
До коментар #25 от "ярослав станчев":
Не се знае, момче. До сега живота и политиците ни го даваха .... , може от сега нататък пък ние да им го даваме на живота и на политиците. Па видиш сме си позволили и ние нещо такова, а ?17:55 27.03.2014
29 Vasik Atanasova
00:53 28.03.2014