Студент на Hyundai създаде поразителен концепт

25 Май, 2025 10:30 3 227 11

  • hyundai-
  • концепт-
  • студент-
  • дизайн

Obsidian е вдъхновен от 80-те години на миналия век

Студент на Hyundai създаде поразителен концепт  - 1

Понякога най-ясната визия за бъдещето на автомобилите не идва от корпоративно дизайнерско студио, а от необузданото въображение на един студент. Такава е историята на Hyundai Obsidian - концепция на студента по транспортен дизайн Доминик Андерс, който с подкрепата на Hyundai предлага завладяващ поглед към бъдещата естетика на марката.

Obsidian е изцяло „за“ ръбатите форми и подчертан клиновиден силует, предизвикващ мощна, почти индустриална представа за бъдещата мобилност. Предната му част е плоска, прекъсната от еволюирала итерация на „пикселния“ светлинен подпис на Hyundai, разтегнат по цялата ширина като дигитален дисплей.

Студент на Hyundai създаде поразителен концепт

Макар че външността му безспорно е поразителна, формата на Obsidian предполага и високофункционален интериор. Непрекъснатата, плоска линия на покрива, водеща до значителен хечбек, загатва за широк салон, който дава приоритет на обема за пътниците и полезността преди всичко.

Представен в рамките на събитието Car Design Event 2025 в Мюнхен, Obsidian е чисто дизайнерско упражнение. Той споделя сцената с други напредничави концепции на Hyundai, като Initium, и служи като мощно напомняне, че следващата вълна от автомобилни иновации не е само под капака, а в радикалното преобразяване на самите автомобили.


Поставете оценка:
Оценка 2.5 от 11 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Горубляне

    19 0 Отговор
    Страхотен снегорин
  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Пилотът Гошу

    19 0 Отговор
    Голям дизайн... В началното училище рисувахме по-хубави... Поредният копирал дизайн от 70те...
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 дедо..

    18 0 Отговор
    Кибертрк-без леген..
  • 6 Един

    10 2 Отговор
    Пожелавам на проектанта да преживее, и да носи, и да помни "ефекта" от удара в някой от предните ръбове ! ( и ... на клакьорите около него - също!)
  • 7 Чук

    18 1 Отговор
    без дръжка
  • 8 Като чуя името на тази марка

    9 1 Отговор
    и изпадам в ужас. 5 години до 200К абсолютно никакви проблеми и сега лудница: двигателя D6EA спира/гасне от самосебеси през 350 км. Рестартираш и пак до 350 км. Дори в при дилъра вдигнаха рамене и казаха, че такова нещо "НЕ СЪЩЕСТВУВА" в природата и нищо не могат да направят. Писах на европейския клон, уж да ми обърнат внимание, когато ме видяха почти ме изпратиха по живо, по здраво като ме минаха само с една диагностика, колкото да отбият номера. Та корейско/китайските талиги само докато са в гаранция и може да се заменят основни възли и агрегати, след това при надин за 700 лв.

    Коментиран от #9

  • 9 Мнение

    9 2 Отговор

    До коментар #8 от "Като чуя името на тази марка":

    Жалко за изразходените пари, време и нерви от Ваша страна.
    За съжаление всички съвременни автомобили се правят по този начин - да мине гаранцията и после у кофата!
    А после разни урсули ни говорят за екология и за ограничения?!
    Моментално сваляне на световната мафия, инак нищо добро не ни чака!

    А ако искате малко по-здрави коли, търсете до към 2010-макс-14 (и те имат проблеми, но малко по-малко)!
    Новите след 2016 стават само за гаранцията и после на сметището!
    Има определени политики, който водят до този резултат!
    Примери:

    - Имаше един шестостен (L=75mm) на маслената помпа при 2.0тди, който след 200к се изглажда и спира да върти помпата, при което двг в кофата!
    След този скандал го замениха с L=100mm, но пак след определен пробег не са изкл проблеми!

    - Дизелова помпа за високо налягане от Бош, новата версия се прави с умишлено проблемен дизайн, който след време води до стружки в горивната система и огромен разход за ремонт! Тази помпа (Бош СР4) се влага почти във всеки съвременен дизелов двигател (както при азиатци, европейци, така и при американци)!

    - Ангренажен ремък в картера - разработчиците обещават "огромна" икономия на гориво от 1%, НО това което не ви казват е, че с времето се отделят малки частици от ремъка, които затлачват цедката на маслената помпа, което води до липса на адекватно смазване и двг отново в кофата!

    Тези и мн други примери има за това как работи днешата система - купувай ново на кратък период от време иначе ще
  • 10 Гацо

    6 0 Отговор
    Те това е фурожомелка майна... Че я зеем одма...
  • 11 Този студент

    7 0 Отговор
    явно го е блъскал кибертрък. Оставил му е трайни психични травми.