За трети пореден ден кабинният състав на германския национален превозвач стачкува. От 3000 полета няма да бъдат осъществени 830, като 10 от тях ще са от и до София.
Полет №LH1429, излитащ в 06:15 ч. за Франкфурт.
Полет №LH1426, кацащ в 13:10 ч. от Франкфурт.
Полет №LH1427, излитащ в 13:50 ч. за Франкфурт.
Полет №LH1428, кацащ в 20:15 ч. от Франкфурт.
Полет №LH1707, излитащ в 06:05 ч. за Мюнхен.
Полет №LH1702, кацащ в 11:55 ч. от Мюнхен.
Полет №LH1703, излитащ в 12:50 ч. за Мюнхен.
Полет №LH1704, кацащ в 18:05 ч от Мюнхен.
Полет №LH1705, излитащ в 18:50 ч. за Мюнхен.
Полет №LH1706, кацащ в 21:55 ч. от Мюнхен.
За трите дни на ефективните стачни действия загубите на Lufthansa се изчисляват на близо 30 млн. EUR, а засегнатите от тях пътници за трите дни са близо 315 000.
Ако исканията на пилотите се изпълнят, то авиокомпанията няма да има шансове за оцеляване, заяви генералният директор на германския национален превозвач Карстен Шпор. „Последните месеци представихме всевъзможни решения на проблема, но решението може да бъде постигнато само чрез арбитраж” е неговото мнение. „Нашата цел е да спрем съкращенията и да възобновим ръста на компанията. А за тази цел са ни необходими конкурентни структури.
Това е 14-тата поред стачка за последните две години. Пилотите искат увеличение на възнаграждението с 3.7% за всяка една от последните пет години, докато мениджмънтът на авиокомпанията предлага повишение от 2.5% в течение на шест години.
Lufthansa Group е един от големите европейски авиопревозвачи. Базиран е в Кьолн. В него работят 124 192 служители.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Morgoth
С тези стачки обаче Луфтханза вече не е сигурна. Да, знаеш, че самолета надали ще остане на пистата заради повреда, но може да остане заради стачка, а като си изтървеш цялата екскурзия, пропуснеш вече платените хотели или пък бизнес събитието за което си тръгнал - голямо чудо, че ще те компенсират с хотел на летището и закуска.
Ако Луфтханза не иска да си загуби клиентите трябва да направи нещо срещу постоянната заплаха от стачки. Трябва да се пререгистрира в друга страна с по-либерални закони, след което да уволни половината от пилотите си. Силно се съмнявам, че пилотите в Уиз или Райанийр получават и на половина на тези от Луфтханза. Онези са просто твърде разглезени.
09:18 25.11.2016