Въпреки че офис пространствата на Филип Морис България остава затворени за неопределено време за външни посетители с оглед на обявеното извънредно положение в страната, а на служителите силно се препоръчва да работят от вкъщи, компанията ще отвори своя виртуален офис за един ден. На 24-ти март, вторник, от 13:00 до 18:00 ч ще се проведе Виртуален ден на отворените врати, в който служителите на Филип Морис България ще разкажат на живо на всички заинтересовани за организационната култура, възможностите за кариерно развитие в компанията – лидер в трансформацията на тютюневата индустрия, и мисията за изграждане на бъдеще без дим.
„Ако сте отворени за промените, обичате предизвикателствата, търсите нови хоризонти и се интересувате от мащабната промяна в една от най-големите компании в света, то Вие сте от нашата кръвна група. Заповядайте на 24-ти март, вторник, от 13:00 до 18:00 ч. на нашия Виртуален ден на отворените врати. Ще имате възможност да „посетите“ виртуалния ни щанд и да разговаряте на живо с нашите служители.“, обявиха от Филип Морис България.
„Ще можете да научите повече за визията на компанията ни и мащабната трансформация, през която преминаваме –в амбицията си да създадем свят без тютюнев дим. Ще Ви разкажем за нашите цели и резултати, кариерните възможности, които предлагаме и професионалния ни живот. А Вие ще ни споделите повече за себе си, своите качества, работен опит и амбиции за кариерно развитие.“, допълват от компанията.
Потенциалните кандидати за рабoта в компанията ще могат да научат повече за отворените към момента позиции в България:
* IQOS Coach Leader, Stara Zagora
* IQOS Coach Leader, Pleven
* Digital Customer Care Executive
*Demand Planner (Maternity Cover)
Всеки, който желае да се включи във Виртуалния ден на отворените врати, може да го направи като се регистрира на следния линк.
Филип Морис България ЕООД е част от Филип Морис Интернешънъл (ФМИ), водещата международна тютюнева компания със 170 -годишна история, с присъствие в 180 страни и близо 80 000 служители по целия свят. ФМИ разполага с 48 производствени мощности в 32 държави, като повече от 150 милиона потребители по света избират продуктите на компанията.
Материалът е публикуван с подкрепата на Филип Морис България