Last news in Fakti

5 Март, 2012 14:56 705 0

Над 500 участници се очакват на IAB Форум България

  • iab форум българия-
  • участници

Запазената марка на IAB България (www.iabulgaria.bg), националният IAB Форум България (forum.iabulgaria.bg) за дигитален маркетинг, се очаква да събере на едно място повече от 500 професионалисти в сферите маркетинг, реклама, медии, ПР и комуникации, изследвания. Събитието ще се проведе на 14 март 2012г в Кемпински Хотел Зографски, София.

Програмата на форума, оформена около тематичните акценти дисплей и мобилна реклама, и  измерване и ефективност в Интернет, включва презентации от водещи експерти от М-Тел, Nielsen Online и IQ mobile, както и от представители на националните IAB асоциации от България, Великобритания и Полша.

IAB Форум България ще предостави на маркетинг и рекламните специалисти възможност да видят и чуят  резултатите от конкретни изследвания за ефективността на дисплей и видео рекламата, данни за мобилното потребление в България, както и тенденциите и добрите практики в мобилния маркетинг в Централна и Източна Европа.

На събитието за първи път ще бъдат обявени и резултатите от националното проучване за приходи от онлайн реклама за 2011. “Вярвам всички са любопитни да разберат какъв е ръстът на онлайн пазара за 2011, какви са темповете на нарастване спрямо 2010, какво се случва с пазара на Интернет реклама и кой тип реклама държи първото място. Предварителните резултати са вече готови, но ще изчакаме IAB Форум, за да ги разкрием пред най- подходящата аудитория. Ще анонсираме и ТOП рекламодателите за 2011 г. в Интернет ”, сподели Лазар Малаков, лидер на работна група “Проучвания” в IAB България.

“IAB Форум България е водещ проект за сдружението ни. Стремим се участниците във форума да чуят и видят най- новото в света на дигиталния маркетинг, да почерпят от чуждия опит и добрите български практики. Важно да споделим успешните български проекти и практики. Така можем да сравним развитието на българската дигитална индустрия спрямо други европейски държави и да се обединим върху бъдещите си цели”, допълни Жанет Найденова, председател на УС на IAB България.

Ексклузивен спонсор на събитието е М-Тел, генерален спонсор – Nielsen Online, основен спонсор – СуперХостинг.БГ, а спонсори – Изи Онлайн, Победа и ESET Mobile Security.

Партньори на събитието са: Асоциация на рекламните агенции - България, Българска асоциация на рекламодателите, Българска уеб асоциация, 3бей.бг, Дарик Уеб, Дир.бг, Икономедиа, Инвестор, Мейл.БГ, НЕГ, Нетинфо, Резон Медиа, Санома Блясък България, списанията “.NET”, “Твоят Бизнес” и “Progressive”, фондация “БГ Сайт”, ABC Design& Communication, BG Maps, BG Reklama, Kaldata, infoweek.bg, New Trend, NovaVizia, Rastermania и Technews.
 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА