Жените взимат ДНК от всеки секс партньор

Тялото на жената запазва „спомен“ от всеки партньор

Публикувана: 1 Юли, 2017 00:30
17 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 17620
Жените взимат ДНК от всеки секс партньор
ШРИФТ ПЕЧАТ

Ново проучване от Университета на Сиатъл и Изследователския център за ракови заболявания на Фред Хътчинсън е довело до невероятно откритие относно женската генетика. Изследователите установили, че жените задържат и носят жива ДНК от всеки мъж, с когото са имали сексуален контакт.

Изследването, насочено към женския мозък и генетика, показало, че 63% от жените носят в мозъка си ДНК, произхождаща от друг индивид, и генетично различна от клетките, които съставляват останалата част от жената, пише MTO News.

След внимателно проучване учените стигнали до извода, че мъжката ДНК в мозъка на тези жени е от настоящи (или бивши) сексуални партньори. Молекулата на ДНК, открита в тях, била генетично свързана с техния мозък и щяла да се запази в него през целия им живот.