Коментарът е на Иван Сотиров пред Фактор.бг
Питам хората, които заявяват, че няма да гласуват на референдума с аргумента, че бил иницииран от „Шоуто на Слави“, защото са против чалгата и мутрите:
Симфонична музика или рок изпълняваха същите тези лица от същото това шоу през зимата на 1997 г., когато бяха срещу правителството на Жан Виденов и когато пееха пред Храма „Св. Александър Невски“ на митингите на опозицията? Тогава не бяха ли мутри и чалгаджии? Ръкопляскахте ли им тогава, пригласяхте ли им тогава?
Знаете ли кои са срещу чисто мажоритарна система с балотаж и срещу намаляване на субсидията за партиите? Знаете, защото те не го крият и категорично и многократно са го заявявали: - БСП, ДПС, ВМРО, АТАКА и другите парламентарни партии! По вашата логика с тях ли сте?
Претенциозните ви „десни“ лидери ходиха ли, до един, без изключение,
да се лигавят в шоуто
на „чалгаджията“ и „мутрата“? Ходиха!
Аз нито съм участвал в „Шоуто на Слави“, нито им ходя на концертите, но ще гласувам на този референдум, въпреки това кой го организира и кой го подкрепя, защото имам сериозни аргументи за това и защото последователно съм защитавал тези идеи много преди от шоуто да инициират референдума. Разбирам, много мои приятели и уважавам техните аргументи, независимо, че не ги споделям, за обратното. Това, обаче, което дълбоко презирам е болшевишката схема на мислене, при която единственият аргумент срещу една теза е нейният автор, а не нейната същност. Въпрос на самоуважение и на уважение към събеседника е да не се използват такива примитивни аргументи.
Най-жалкото,
обаче, е обстоятелството, че някои хора си смениха позицията по въпроса на 180 градуса, само защото ръководствата на партиите, за които работят и на които симпатизират, смениха курса. Колко е тъжно, че днес, все още, е актуален оня стар виц от времето на комунизма - "Права линия е всяка крива линия, която е успоредна на партийната!"
Когато говориш срещу чалгата, добре е да съзнаваш, че тя е състояние на духа, а не просто музикален вкус. Екзалтираното и натрапчиво повтаряне на тъпите опорни точки на партийните централи, и в ритмичен, и в съдържателен смисъл си е чиста чалга. Но за всички тези „борци“ срещу чалгата, които си намериха удобно алиби в "Шоуто на Слави" за да се извъртят като фурнаджийски лопати.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Цветомир Кръстев
13:06 31.10.2016
2 Mirko
Другия вариант - хора да си дадат реална оценка за конституционно правните им знания умения и да си кажат че не е затях, е по-малко вероятен заради естеството на човешката гордост и самомнение
Коментиран от #4, #7
13:08 31.10.2016
3 рес еоод
Коментиран от #6
13:26 31.10.2016
4 гост
До коментар #2 от "Mirko":
това, че някой, който не харесваш или се е компрометирал в твоите очи (не говоря лично за теб, а по принцип) не означава автоматично, че идеята, зад която стои е лоша. Не харесвам Слави изобщо, също така обаче и не смятам, че като е заставал зад някаква идея, противна на управленската, е изпълнявал политически поръчки. Не може да му се отрече обаче, че има топките да каже какво мисли и да го заяви открито..нещо много рядко срещано у нас. Кое от нещата, които казва не е вярно - че ни крададът и онождат вече 27 години а ние си седим и сякаш ни харесва ли? Или че и едните и другите са същите - да е чувал някой за осъден за корупция политик (това е най наглото в цялата история). Ако изпълнява политически поръчки щеше да да застава зад някой, а аз поне не помня това да се е случвало...по скоро винаги е бил срещу властта и овчето самосъзнание на българина. Докато не се научим да мислим самостоятелно винаги ще има такива като Волен или Бареков, които баз никаква политическа или личностна състоятелност, яхват хорското недоволство и с някакъв евтин популизъм влизат в парламента. И е добре, че има такива като Слави, които ги разобличават публично.Коментиран от #8, #13
13:28 31.10.2016
5 ХМХМ
13:29 31.10.2016
6 Цветомир Кръстев
До коментар #3 от "рес еоод":
Това не е революция.13:36 31.10.2016
7 чичо Пенчо
До коментар #2 от "Mirko":
Mirko, Имаш пълно право в това което пишеш !! А също така де се подчертае ДЕБЕЛО-БЪЛГАРИЯ НЯМА НУЖДА ОТ 240 ДУПЕДАВЦИ В ПАРЛАМЕНТА. НИЕ СМЕ МАЛКА РЕПУБЛИКА И ВЕЧЕ 120 (ПОЛОВИНАТА) СА ПРЕДОСТАТЪЧНИ !! Но т.н."парламентаристи" свикнаха да грабят и се ояждат и това съвсем не им е по вкуса. Иначе как всяка година ще им се купуват нови коли, ще им се назначават "съветници" и още милион безотчетни пари ???А нашият народ много добре го е казал:НАУЧИЛ СЕ ПОП НА ПЪРЖЕН БОБ-СВЪРШИЛ СЕ БОБ-ОТУЧИЛ СЕ ПОП !!Коментиран от #11
13:47 31.10.2016
8 Борис Ц
До коментар #4 от "гост":
Слави Трифонов дълги години беше подпиран от Цветан Василев.Кратка справка-махна се от каналето и направи хъшове и отиде в тв7.Която е собственост на кого?Публична тайна е кой му спонсорираше турнетата и концертите.Понеже споменахте Бареков, та се присетих...14:11 31.10.2016
9 Morgoth
90% от хората които ще гласуват на референдума нямат никаква идея какъв ще бъде резултата, ако предложените мерки се приемат. И разяснителна кампания няма, само надъхващи клишета. Затова който харесва Слави ще гласува, който не го харесва - няма.
14:22 31.10.2016
10 тошибиян
14:32 31.10.2016
11 Morgoth
До коментар #7 от "чичо Пенчо":
Проблема с депутатите не е техния брой, а ниското качество на тяхната работа. Ако станат по-малко дали ще вършат по-качествено работата си?Но да речем, че намалим броя им на 120 или дори 24. Сега те имат пари за сътрудници, ако намалим бройката депутати какво пречи да си донаемат същата бройка сътрудници? В крайна сметка те сами си гласуват парите.
Обсъждането на броя депутати, техните заплати, цените на кюфтетата в техния бювет и парите за тоалетна хартия на народното събрание са си чист популизъм.
Коментиран от #65
14:32 31.10.2016
12 шекспир
Не е проблема в мажоритарното или в пропорционалното гласуване или в броя на депутатите, даже и в субсидиите, а в проблема, че България се управлява от Мафия, която се е срастнала с властта. Парите управляват всяка една дръжава, но в България НЯМА правосъдна система, а институциите не са ефективни, което е предпоставка за злоупотреби, така, че на олигарсите не им пука дали в изборите ще участват самите партии или ще си излъчат кандидати, даже отговорността става още по размита!
Идеята на подобни обществени дебати е да се създаде объркване и да се отвлече вниманието от важните проблеми, това е стара стратегия на Държавна сигурност, започнха са с тая "патриотична" схема още от началото на 90-те и продължават и до днес.
А иначе "народният трибун" изпълнява партийни поръчки, на определен кръг от хора, създава настроения и променя мнения, настройва хората срещу определени хора и тяхното поведение.
"Хъша" започна от "КУ-КУ" проект на Държавна сигурност и до ден днешен работи в телевизията на Държавна сигурност!
Службите и олигарсите си купиха медиите и си създадоха "народни будители", неслучайно Славчо е избрал чалгата и патриотизма, те най-добре отговарят на вкуса на българина.
Кой им даде на "куккувците" милиони за концерти, кой спонсорираше техните творчес
14:37 31.10.2016
13 шекспир
До коментар #4 от "гост":
Ти си точно стандартния булгаристанец с типичното мислене. :) Е, какво, като ти е "казал" неща, които са вярни????? Казал бил, че ни крадяли и т.н., е ИИИИ? Какво от това? Казал е нещо, което всеки знае и за което се говори вече 26 години, неща, които ги знаем, въпроса е, как да се направи така, че да се спрат кражбите??????Отговора е повече от банален - НЕЗАВИСИМА СЪДЕБНА СИСТЕМА, повече пълномощия на охранителните органи, повече контрол и НЕНАМЕСА във вътрешните работи на СЪДА, строги присъди за корупция, кражби от обществени средства, включване на специални разузнавателни средства и НАЙ ВАЖНОТО, изхвърляне на лобитата и мафията от Парламента и Съдебната система. Законите и тяхното изпълнение трябва да е валидно за всички без оглед на финансовото и общественото положение!
"Шоуто на Слави" ви подхвърля само някакви простотии и вие се връзвате.
Коментиран от #39
14:47 31.10.2016
14 шекспир
14:50 31.10.2016
15 Радев
14:53 31.10.2016
16 Дядо Прецаки
на.рания егрек.Там те са си свикнали на стригане доене
дране и клане на рожбите им на гергьовден.
Аз лично смятам,че нищо не губя от промяна в
избирателната система,най-много да загубя,повсеместната
корупция,мизерията и некадърните управници.Затова ще
закарам цялото си семейство да гласува за мажоритарна
система.Yes.
15:13 31.10.2016
17 чичо
Коментиран от #23
15:14 31.10.2016
18 Гост
Гласуваме на референдума с ДА, на президентските избори с "Неподкрепям никого".
15:20 31.10.2016
19 ХаХо
15:21 31.10.2016
20 Що го слушате тоа
15:35 31.10.2016
21 plovdiv
16:28 31.10.2016
22 Ivan
"Подкрепяте ли броят на народните представители да бъде намален на 120?"
"Подкрепяте ли директорите на областните дирекции на Министерството на вътрешните работи и началниците на районните управления в областните дирекции на Министерството на вътрешните работи да се избират с мажоритарна избирателна система с абсолютно мнозинство в два тура?"
Конституционният съд и Президента орязаха най-важното от този "референдум" и оставиха най-поулистките въпроси.
Голямата измама на Мутрите: Гласуваш „Не подкрепям никого“ и избират още на първи тур Мамата ѝм -
Защото гласът се брои за действителен и вдига избирателната активност, но се вади при процентите на кандидатите.
Тоест може да изберат Мамама ѝм с 25% гласове за нея, защото тези проценти ще са повече от 50% вече от реалните гласове за отделните кандидати. Защото за избора на президент има 2 условия.
1. Избирателната активност да е повече от 50 %, а всички гласове „Не подкрепям никого“ вдигат процентите.
2. Кандидат-президентът да е получил 50 + 1 глас, но вече от реалните гласове, а „Не подкрепям никого“ не влиза в тях.
Стана ли ясно? Дано сте разбрали. Ще ви го обясня практически: Същото е като в досегашните избори – отиваш и пишеш на бюлетината „Да ви е** майката“. Гласът ти го вадят от реалните за някой кандидат. Но разликата е там, че сега хиляди ще се излъжат и ще зачеркнат „Не гласувам за никого“. Затова, този текст трябва да стигне до колкото се може повече хора.
16:30 31.10.2016
23 дърти бастърд
До коментар #17 от "чичо":
Чиче, няма лошо да си заблуден, все пак не всички може да са прозорливи и достатъчно умни за да осъзнаят в каква държава живеят.Това, което ти все още не си го видял, аз го осъзнах, още в началото на 90-те, защото чета, знам езиици и съм умен.
Най-големият проблем на България е материала, както ви го каза един охранител....., е кво, като е от СИК, на тебе не ти пука, вис, сик, 96 обира на банките, 2014 обира на КТБ, абе Чиче, ти си роден да те дерат.
16:32 31.10.2016
24 Илия Антонов
17:05 31.10.2016
25 Джими
19:13 31.10.2016
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 фдсдас
е има един два независими депутати, местни тарикати с пари
20:11 31.10.2016
28 ддд
пасмината от 240 на 120
ся да гласуваме как точно да изберем
тия 240
ми много важно как
20:29 31.10.2016
29 Браво
20:46 31.10.2016
30 Име на гост
21:00 31.10.2016
31 кико
данъчните (подопечни на всяка власт)все си престъпник,все имаш да даваш-я да храним циганите,я бежанците,я затворниците(500лв издръжка на месец,а бащами с 43 години трудов стаж с 180 лв пенсия),я ... Ако ти напишат акт ,то се започва ходене по мъките ,като се знае негласното споразумение ,че Съда получава заплатите си от бюджета и ,че 85% от делата са в полза на данъчното(не на държавата)така ,че Браво ! Поне един та било и Слави Трифонов прави нещо ,и би било добре ако се събудим ...
21:39 31.10.2016
32 срещу чалгата
Чалгата всъщност е детектор за такива хора!
Няма как да прескочиш простотията, когато те зове! Има едно движение в ханша и едни щракания с пръсти, дето допълват подсвиркването...
Затова съм благодарен на Азис - що народ се издаде, колко е прост, лелее...
Какво щеше да стане ако чалгата не беше победила?!
Ами ако все още гледахме само 2 програми "Канал 1" и "Ефир 2" ?
Ами ако още бяхме на черно-бял "Царевец", "Пирин", "Опера"...?
Как щяхме да живеем без мобилни телефони, кабелна телевизия, интернет, хомосексуалисти, НПО-та, Е-та в етикетите, гъзета в дискотеките...
Чалгата е изборът на българите - това е положението!
22:14 31.10.2016
33 кроко
Въпроса не в самите въпроси на референдума, те едва ли от самосебе си ще доведст до желаната промяна за няколко месеца. Въпросът е да се даде инерция на желанието и действията за промяна на статуквото и ако утре няма ефект от референдума да не спираме и да си каваме „ми нищо не става”. Важно е да обсъждаме какви са реалните проблеми (както и други казаха - неработещите съд и прокуратура и въобще липсата на разделение във властите) и какви са начините да ги накараме да заработят.
Коментиран от #34
22:29 31.10.2016
34 ар към с
До коментар #33 от "кроко":
Ти май си в процес на обработка?!Нали се реши да има Референдум и се премахнаха важните въпроси от него, заради които щяхме да гласуваме и сега останаха онези, които биха били "нищожни" в юридическия смисъл на думата и да бъдат игнорирани или използвани във всяка една удобна ситуация!
В момента ни карат да гласуваме за едно осакатено отроче на една идея, която трябваше с един удар да премахне мутро-мафиотската сган на която е патрон-представител Слави и да върне комунистическите ценности - "в името на народа"?! Не може да се пренебрегне факта, че Слави е използвач на принципа "от ден до пладне" - тоя ще ти свири и джаз ако падат пари от тая работа ама в БГ чалгата е най-популярна, затова и Слави е лице на кампанията, която сам популяризира.
В момента наистина въпроса е доколко съм наивен, за да гласувам за човек, който иска ЧАЛГАТА ЗА НАЦИОНАЛЕН ХИМН???!
Коментиран от #40
23:02 31.10.2016
35 Митко
23:34 31.10.2016
36 гостенка
01:22 01.11.2016
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 гост
07:58 01.11.2016
39 чичо Пешо
До коментар #13 от "шекспир":
много си зле, нали аз казвам същото бе, писаталею. И казах, че това, че го казва и Слави не го прави автоматично прав или крив в зависимост от пристрастията. Истината е, че липсва воля - видя се как в една толкова огромна, населена и корумпирана държава като Филипините може да се работи яко и да се изкорени престъпността. А ако си мислиш, че може да има независима съдемна система някога у нас, по добре вярвай в дадо Мраз09:13 01.11.2016
40 кроко
До коментар #34 от "ар към с":
Абе, ти въобще опита ли се да осмислиш написаното от мен? Как си въобразяваш, че някаква шайка, която (с малки изключения) държи властта от едно 40-на години, ще я премахнеш с един референдум? Хоп референдум и след дняколко месеца тия изчезват като с магическа пръчка и нещата в България тръгват по мед и масло! Няма начин да стане така, но идеята ми е че дори след като са махнали някои въпроси, не трябва да спираме с този процес. Все едно референдума е начало на желание за промяна и за следващите избори пак трябва да организираме референдум с други въпроси, които имат нужда от разглеждане. Аз например смятам че прокурорите трябва да бъдат избираеми, те са по,важни от шефовете на РДВР-та и могат да свършат повече работа, ако са подчинени на народа. И въобще смятам че след като законодателната власт си е направила механизми да се самовъзпроизвежда и е узорпирала и съдебната и изпълнителната влазт, ние трябва да изземем от нея контрола върху другите две власти и така ще се преборим със тези, които са в законодателната власт. Въобще трябва мислим как да се борим по всякакъв начин с нея, а не да се дърлим кой е слави, какво станало, кой съм аз, ти, автора на статията и т.н.09:32 01.11.2016
41 Простьо
Огледайте се около вас, колко прости хора има. Навсякъде - комшии, по улиците, в заведенията, по градове, села и паланки...
Е, какво очаквате да се случи?
09:42 01.11.2016
42 theoldman
10:21 01.11.2016
43 умньо
Реално шансовете на червените феодали с дебели джобове и свързани фирми се увеличават и стават много по добри при един мажоритарен избор, иначе умират, за това се борят.
Ванката и той е част от статуковото и се мъчи да манипулира, но един човек с малко мозък може да прецени, кой облагодетелства мажоритарната система!
10:21 01.11.2016
44 умньо
Все едно да отидете на лекар и лекаря вместо да ви изпише лекарства да проведе един референдум.:)
По важни въпроси се питат специалисти и хора със знания и умения, не се пита кой да е, това е пак грешно разбрана демокрация, но пък много угодна за комунистическите разбойници по места, които са най богатите, но за съжаление Бойко малко ги принуди да дадат някой лев и те са недоволни, защото са свикнали да не плащат, а само да получават.
Коментиран от #46
10:26 01.11.2016
45 умньо
10:34 01.11.2016
46 кроко
До коментар #44 от "умньо":
Умньо, дай нещо ново, че тия приказки да ни плашиш с червени, сини, орешарски и т.н ги слушаме вече 30 години, а всъщност и ти и бойко сте от същите. Как ще се промени нещо, ако всичко си остава по старо му, на бойко експертите вече втори мандат им гледаме сеира и тепърва идните поколения ще им сърбат попарата. Един човек го беше казал в коментарите - няма какво да загубим, ако се въведе мажоритарна система, няма как да стане по лошо. Сигурно и на нея могат да и намерят цаката, но въпроса е да не се примиряваме, а да се борим.Коментиран от #48
10:54 01.11.2016
47 младежа
11:16 01.11.2016
48 умньо
До коментар #46 от "кроко":
Съгласен съм, но за съжаление начина на избор не променя нещата!Искаш ли да ти дам елементарен пример!?
Англия и Германия, едната има мажоритарна другата пропорционална система, Е?
И двете са декоратични държави и са едни от най-проспериращите в Европа и Света.
Мажоритарната система в България ще помогне на БСП, които загубиха позиции, но пък имат много БОГАТИ "бизнесмени" по места, така ще имат много по голям шанс, щото Баце им бръкна много на дълбоко в джобовете.:)
Кредитните милионери знаят, че без партийна поддръжка скоро ще им вземат парите!!!!!!
Щом оня олигарх Банев и той се кандидатирва за президент, смятай, положението не е никак розово за тях. :)
Боко какъвто и да е поне слуша ЗАПАДА и мама Меркел, това е най важното, щото иначе отиваме на опашките за хляб и тези на Корекомите.;)
Коментиран от #49
12:24 01.11.2016
49 кроко
До коментар #48 от "умньо":
Я зарежи тея глупости от средата на 90-те с опашките за хляб. Няма чак толкова прости хора, да си мислят че без боко ще стане лошо. Тъпата тиква отчасти и за това извърши тая машинация с КТБ, за да плаши хората, не само за да крадне активите. Но сме края на 2016 и мнозинството от банките, вериги магазини и най-големите индустрии са собственост на небългарски капитали - няма как да се получи шашмата от 90-те. Вярно че тиквата е мутра и държи цялата държавна машина, ама ако тръгне да я използва срещу чуждите банки и т.н., веднага ще му свият перките от разните посолства. ИОсвен това не само БСП, а и гробаджийската мафия са доволно силни олигарси. Целта им е да не изпуснат кокала и за това не искат мажоритарна система, така че зарежи и плашенето с БСП.
Коментиран от #52
12:45 01.11.2016
50 Мартин
Чалгари обединявайте се, нека обърнем страната.
Коментиран от #51
12:56 01.11.2016
51 Слави
До коментар #50 от "Мартин":
Викаш „Чалгари от всички села и градове, обединявайте се!”. Ха ха ха, правилно, каквото и да е, няма нищо да изгубим. Единствено може да премахнем някаква част от пиявиците. И дори и да не успеем, не трябва да се отказваме, 27 години все много умните политици казваха какво и как да се прави и резултата върху България е достатъчно показателен какви са били истинските им цели.13:20 01.11.2016
52 умньо
До коментар #49 от "кроко":
Как няма да се получи шашмата, та тя се получи, от КТБ малко ли пари опънаха?КТБ е източена от фирми на Пеевски и Василев, години наред, в крайна сметка парите се върнаха обратно под формата на капитали за закупуване на български фирми от страна на РУСКИ олигарси.
Южен Поток пак го почнаха фирми на Пеевски!
Банката я обраха по времето на Орешарски (БКП), помниш "протестите" нали?
Много го надценяваш Бащицата, ако решат могат да го махнат веднага, не е никакъв проблем.
Кражбата на КТБ показва, че някои хора притежават цялата държава, всичко, надзорен съвет, данс, мвр, правосъдна система и какво ли още не!
В случая Гроб е по малкото зло, защото слуша гласа на ЕС и НАТО!!!!!!
Кво да те плаша, то царуването на Тройната коалиция беше много скоро, не го ли помниш??????
Тогава наистина ни бяха спряни всякакви средства!
Гроб дори и да са отклонили някой друг милиард, поне пари влязоха, а по времето на Тройния к.., нямаше пукнат лев, Батко и Братко едва спестиха за някой друг Мерецедес, мъка.
Коментиран от #55
13:36 01.11.2016
53 ХаХо
13:41 01.11.2016
54 Беднякът милионер
14:41 01.11.2016
55 кроко
До коментар #52 от "умньо":
Айде не ме карай да търся колко пари са били спряни и колко има сега по фондовете. Не това е смисъла, горко и тежко на държава, дето разчита на подаянията на ЕС. Реално и при едните и при другите, парите основно се крадат и не се прави нищо за развитието на бизнес, който да вкарва пари в държавата.И кои руски олиграси какво са си купили в България - мислиш че тиквата не е продал на себе си Булгаратабак ли? За смешната сума от 100 милиона? Дори и на дебелян да го е продал, със сигурност си е уредил съдружието. Или БТК визираш?
А с КТБ целта беше не само да се краднат едни пари, а и да се всее страх у хората, несигурност и недоверие в банковата система и да се разклати Орешарски. Ако си помняш, тогава се говореше и за още една българска банка, май беше Първа Инвестиционна. Което само потвърждава думите ми че няма как да се инсценира нещо, подобно на 90-те. А протестите си бяха платени - познавам няколко човека, които си изкараха пари за почивки на морето от ходене по протести.
Коментиран от #56
14:42 01.11.2016
56 умньо
До коментар #55 от "кроко":
Напълно си прав!Е, погрома не е същият, като през 96 г, защото имаме борд, но пак изклатиха държавата.
Ударът върху КТБ не е по силите на нито една от групировките (партиите) в България, това разбира се не означава, че не са взели всички участие в деянието!
Разликата е, че едните са взели дялово участие, а другите са идеолозите. Едните са по близо до Москва, другите лавират и гледат, от къде ще падне лев.
Иначе си прав, всички участват, когато има пара за взимане.:)
15:32 01.11.2016
57 Чалгар
Коментиран от #61
15:46 01.11.2016
58 Гост
15:49 01.11.2016
59 Мършата
16:03 01.11.2016
60 gost
16:21 01.11.2016
61 кроко
До коментар #57 от "Чалгар":
Именно заради това мислене няма нищо да се промени. Така или иначе най-богатите дърпат конците. Целта не е учиндолския да ти свърши работата, а ти и други хора да си размърдате мозъците и също да всършите нещо ако имате желание и възможност. Ако нямате, може да подкрепите каквото искате, щото така или иначе нищо няма да загубите. И няма как с един референдум мафията да се разкара - набийте си го в главите че ще трябва много време и постоянство от сърана на гражданите, на нас. Дори и референдума да не постигне поставените цели, не трябва да се спира до тук.17:35 01.11.2016
62 ккккк
19:06 01.11.2016
63 бай онзи
19:23 01.11.2016
64 dp1234
Той кампанията за референдума му е чалга концерти и вицове, не политически идеи. И да, аз лично съм с една от изброените партии!
19:27 01.11.2016
65 prost
До коментар #11 от "Morgoth":
Така е.. и те даже много се кефят, че ние тъпаците го обсъждаме...само.21:11 01.11.2016
66 Смех
22:08 01.11.2016
67 Тодор
22:52 01.11.2016
68 пурко
Ако искате гласувайте,вие сте едни интернет герой,тук много говорите а като идете там и мълчите!
ще питат наякои къде мълчим?
еми на магарето на Х.. мълците другарки и другари.
Ето до тук сме я докарали...аман от разбирачи и е.ачи!
07:48 04.11.2016
69 TheDevil
09:33 04.11.2016
70 МаВР
12:51 04.11.2016
71 Дзън
13:09 04.11.2016
72 Нов Гост
14:17 04.11.2016
73 свободен българин
23:46 04.11.2016
74 Bacho Кольо
Всичко хубаво, ама защо схемата да е "болшевишка"?!?
Нима схемата не е действала хиляди години преди болшевиките да се пръкнат и няма да работи още толкова след тях?!?
Или може би защото болшевиките са се възползвали от нея ?!? Че кой не се е възползвал?!? Съидейниците на Сотиров, може би? Менторите му от Козяк16 ?
Стига , бе! Сотиров, айде без манипулации, предназначени за първосигналници!
10:06 05.11.2016
75 Потресен
13:01 05.11.2016
76 НеАБВ
18:27 05.11.2016
77 dimitar
21:38 05.11.2016