11 Май, 2023 09:52 18 808 73

Млад водач джигит уби четирима младежи на пешеходна пътека!

  • катастрофа-
  • загинали-
  • младежи-
  • тенев-
  • кат

Буйни младежи, качили се в кола - това са водачите, които правят най-много нарушения на пътя

Млад водач джигит уби четирима младежи на пешеходна пътека! - 1
Снимка: БГНЕС
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Млад водач джигит уби четирима младежи на пешеходна пътека! Това заглавие харесва ли ви? А радва ли ви? Но ви накара да го прочетете… Нали. НЯМА ТАКАВА НОВИНА, ЗА ЩАСТИЕ. НЯМА ТАКОВА ПРОИЗШЕСТВИЕ. Но иначе всяка чужда трагедия е интересна, докато не ви/ни застигне. Иначе заглавието минава и заминава, нали. Част от черната хроника, от черната статистика. Поговори се, поплаче се, изказваме съболезнование, а мъката за близките е вечна. Минат три дни и животът продължава. До следващия път, когато някоя друга майка изреве, че детето ѝ го няма, загубило живота си, докато пресича на пешеходна пътека.

А да питам и друго. Сайтът ФАКТИ четете ли. Ако го четете, щяхте да сте видели интервюто на бившия шеф на КАТ-София Тенчо Тенев.

Като че ли се оказа лош пророк. Ето какво каза той пред ФАКТИ преди дни:

„В тази връзка ми се иска да обърна внимание и на друг голяма проблем - с младите водачи, които нарушават Закона да движение по пътищата. Говоря за младите водачи между 18 и 22 години, които са доста буйни, с много адреналин в кръвта, бързо карат, управляват мощни автомобили и така идва големият проблем. Правят тежки пътно-транспортни произшествия. Интересно е, че младите жени - между 18 и 22 години, правят три пъти по-малко нарушения, ако ги сравним с мъжете. По-внимателни са, съобразяват се със скоростта.“

Буйни младежи, качили се в кола. Това са водачите, които правят най-много нарушения на пътя. Млади, неопитни, качили се в по-бърза кола, нямат рефлекси, натискат педала, за да усетят скоростта, а при ситуация… просто не реагират. Нямат умения.

„Също така не е лошо в Закона за движение по пътищата да се въведе ограничение хора от 18 до 22 години да управляват коли, които са, примерно, до 100 конски сили максимум. Това също ще ги ограничи да карат бързо“, казва още Тенчо Тенев.

Защо това го няма в Закона!?

Нали знаете, че ако това го имаше в Закона, Милен Цветков щеше да е жив. Защо ли? Защото просто няма джип Q7, който да е до 100 коня. А като удариш джипа на Милен Цветков отзад с кола, която е до 100 коня, много е по-вероятно да бе останал жив.

А и ако в Закона се запише, че младите водачи трябва да карат с придружител (разбирай майка, баща, по-голям брат или сестра – пряк роднина) до навършване на 24 години, примерно, хептен Милен Цветков щеше да е жив, защото Кристиян Николов щеше да е с родител в колата.

„Например, в Испания контролните точки за млади водачи са 9. При две нарушения - без колан или говори по телефона, остава без книжка. Докато при нас не е така. У нас 80% от шофьорите си говорят по телефона. И защо после често ставаме свидетели на верижни катастрофи. Не спазват дистанция, говорят по телефона, но никой не си признава. Като отидеш при него, телефонът му е в краката, а той ти казва, че натиснал спирачките, но колата поднесла“, каза още Тенев.

Някой го е казал, ние сме го написали, много хора са го прочели. Някой даже и са го разбрали и са се замислили. Това е нашата мисия – да говорим за проблема. А онези – любимите избраници в парламента, дано също го прочетат, за да направят така, че водачите за имат респект от Закона, а младите водачи да се научат да бъдат търпеливи зад волана. Не е толкова трудно, ако сме общество, и искаме да спрем безумието, което се случва по пътищата.


Поставете оценка:
Оценка 3.5 от 97 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 честен ционист

    89 12 Отговор
    Аз лично чукнах, за да прочета, до къде е стигнал творческият усет на МВР Пикчърс. То се оказа някакъв НПО грантаджия..
  • 2 съдията

    79 12 Отговор
    Наказанията за убийства трябва да са фиксирани. !! Минимум 10 год. затвор ,без никакви обжалвания и споразумения !!

    Коментиран от #5, #12

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 МНЕНИЕ

    51 2 Отговор
    МИСИРКИТЕ запленени от гръмки заглавия и са в стихията си. А няма ден без такива гръмотевици
    А как бих желал да чуя ООХ, ЗА СЪЖАЛЕНИЕ,.. А ДНЕС НЯМА КАТАСТРОФИ

    Коментиран от #41

  • 5 айде бе

    30 10 Отговор

    До коментар #2 от "съдията":

    И да останат гладни адвокатите ли
  • 6 АБВ

    6 29 Отговор
    На мен ми харесват такива заглавия

    Коментиран от #51

  • 7 Авторът

    45 4 Отговор
    дали знае какво означава "джигит"? Съмнявам се.

    Коментиран от #10

  • 8 Механик

    70 0 Отговор
    Не знам защо, ама май само на мен ми прави впечатление, когато хора претендиращи за журналистическо образование, ползват българския език не по предназначение?!
    Ако аз напиша "..млад водач джигит..", как да е. Ама на един журналист не му прилича никак.
    В случая домата "джигит" трябва да е в кавички, както съм я изписал аз. Защото една бърза справка, уточнава, че "джигит" в най-добрия случай е "водач" на кон и то в кавказките страни.
    Това, че ния ползваме тази дума за "нахален, нагъл" шофьор си е наша работа и по някакъв начин трябва това да бъде отбелязвано.
    Ще кажете, че издребнявам. Ами не е така. Огледайте колко много такива прецеденти се допускат дневно. Почти целият речник на модерните журналисти е именно в такъв стил.

    Коментиран от #42

  • 9 Тва е поколението заченато

    53 2 Отговор
    На радка пиратка и много бело далавери грабежи и резултатът е биологичен отпадък
  • 10 Механик

    29 2 Отговор

    До коментар #7 от "Авторът":

    Именно на това и аз обръщам внимание.
    Извинявам се, че се дублираме, но сме писали по едно и също време.
  • 11 Гост

    61 2 Отговор
    Ами тоя като беше с Ford Ка, който е по.д 100 коня не му попречи да Убие 2ма ...
  • 12 По какво

    9 1 Отговор

    До коментар #2 от "съдията":

    по синхронно плуване ли?!
  • 13 Леля Гошо

    36 3 Отговор
    Общество което като цяло приема че закона е “врАта у пОле”, не зачита правилата, измисля всякакви врътки да измами системата, подиграва се на наивните глупаци които прехвърлят жилища на реалната цена а не на данъчна оценка, фалшифицира фактури за да точи ДДС, не се колебае да представя фалшиви телкове и болнични, дава 50 лева на ГТП за да си прекара пушилника, пуска 20 лева на задната седалка на патрулката за да отърве акта (нужно ли е да продължавам), няма как да възпита млади шофьори на дисциплина и стриктно спазване на правилника. ППЗДП важи за останалите, НО НЕ И ЗА МЕН.

    Коментиран от #20

  • 14 Гого

    18 6 Отговор
    Калине колко ракия изпи снощи?
  • 15 Нямаме Закон за НПО

    25 2 Отговор
    Не можем да въведем фиксирани и строги закони без да имаме закон за НПО.
    Разберете го !
  • 16 дядото

    23 2 Отговор
    много приказки се изговарят при всеки такъв случай.трагедията е,че нищо не се променя.и сега ще е същото.убити са двама млади .виновникът ще го съдят поне години,ще се мотаят адвокатите му,ще се набъркат парите и връзките на родителите и какво ли не.каква правна сложност има в това деяние-100 км в час,няма употреба на алкохол и наркотици,убити са двама младежи.за няколко седмици не приключили с присъда,без споразумение с прокурор-идва забавата и забравата.
  • 17 влизам в спор с автора

    33 2 Отговор
    Дори да беше написано в закона, че шофьорите до 24-годишна възраст трябва да карат с придружител, не означава, че това правило ще се спазва. Законите в главите на много голяма част от българите, вече не са нещо, което трябва да се спазва, щом имат пари, връзки и могат да си платят на добри адвокати. Имаме далеч по-голям проблем от липсата на някои изисквания в закона. Голяма част от законите директно нарушават Конституцията, но имащите право да сезират КС се правят на неразбрали. Голяма част от политиците ни нарушават законите и Конституцията и така дават пример как законът не може да бъде фактор. Като общество ние имаме проблем с политиците и законодателите си, с нивото на възпитание, образование и дисциплина у младите. Повярвайте ми, нищо няма да се промени със законодателни промени, ако контролът върху законите е на практика е нулев, а лошите примери идват директно от властимащите в държавата. Проблемът е комплексен и трябва да се решава с множество мерки в различни посоки, а не да разчитаме само на законови изменения.

    Коментиран от #61

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Перо

    23 2 Отговор
    Споразумения с прокуратурата не трябва да има по наказателни дела!
  • 20 Ами прави щото може

    25 2 Отговор

    До коментар #13 от "Леля Гошо":

    Ако го вкарат в затвора по бързата процедура за две седмици следващия път когато се опита да даде 50 за да мине ГТП, ще се замисли дали пак да го прави.
    Що не ги прави тия безумия в Гърция?

    Коментиран от #28

  • 21 ако слушаме

    7 11 Отговор
    тези умници,Макс Верстапен,нямаше как да стане шампион във ф1. Най лесно е да се ограничава,да бяхме забранили автомобилите въобще тогава всички загинали от катастрофи щяха да са живи.По трудното е да се възпитават всички и млади, и стари, и от женски, и от мъжки пол,а не да се разграничават.Но дайте по сталински да разстреляме двеста човека защото сред тях има един предател.Така е най-лесно,един автомобил до сто коня без проблем може да убие толкова колкото и този със 101коня,как ще определим границата на безопасност тогава.Познавам много младежи,които въпреки,че сред нашето общество масово е престижно да се обяснява колко бързо се кара,те си карат колите внимателно и безопасно.

    Коментиран от #32

  • 22 без имена

    20 0 Отговор
    журналист във "факти" пише заглавие , което няма нищо общо с фактите! харесва ли ви ? явно им харесва , защото не е за първи път.
  • 23 млад шофьор

    13 11 Отговор
    Дали винаги това определение е правилно?
    Да речем, че един човек е изкарал книжка на 20 годишна възраст, но поради различни обстоятелства, не е шофирал, а вече е на 40 г. Той ще бъде ли в категорията "млад шофьор", ако най-после седне зад волана и започне да шофира -
    20 год. след като е взел книжка?
    И той сравним ли е с едно момче, което дори на 20 години, благодарение на семейството му , може да кара перфектно и книжката е само законното оформление на уменията му ?

    Коментиран от #38, #58

  • 24 ама друг път

    23 2 Отговор
    "„Също така не е лошо в Закона за движение по пътищата да се въведе ограничение хора от 18 до 22 години да управляват коли, които са, примерно, до 100 конски сили максимум. Това също ще ги ограничи да карат бързо“, казва още Тенчо Тенев." Изгнилия Форд Ка да не би да е рейсингов , че отне два млади живота !?!? Шофьорски курсове по 6 месеца ( управление на автомобил в това число , паркиране , каране на заден ход , полигон преди да се излезе на пътното платно , закон за движение по пътищата и т.н.) ! Видно е , че бързите курсове произвеждат само смърт !

    Коментиран от #30

  • 25 Бай Хюй

    9 8 Отговор
    от 18 до 28 - до 75 коня и до 5г модел кола, за да може по-малко гомнювци да карат
  • 26 Панев

    19 5 Отговор
    Щом е от ГЕРБ може да убива колкото си иска. Примери - убиецът на Милен Цветков и синчето на Лъчо Мозъка, което избяга от Жипа. Също и Семерджиев дето уби двете момичета на тротоара срещу хотел Хемус.
  • 27 Младите водачи

    6 6 Отговор
    Гледат от старите.
  • 28 Леля Гошо

    17 1 Отговор

    До коментар #20 от "Ами прави щото може":

    Защото е закърмен с разбирането че в БГ правилата са за другите, а аз ще намеря начин да мина по тънка лайсна. Знае че в Гърция, Германия и т.н., няма тънка лайсна и спазва като поп
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Следващия път

    13 1 Отговор

    До коментар #24 от "ама друг път":

    Нали през тези 6 месеца на курса шофира и вижда как карат всички. Става му ясно че се шофира по един начин докато си курсист или на изпит, а след това малоумниците се отървават с банкнота пусната на задната седалка на патрулката.

    Коментиран от #36

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Стар шофьор

    7 8 Отговор

    До коментар #21 от "ако слушаме":

    Карал съм и с 250 в хубав слънчев ден без никакво движение по магистралата, но знам кога да намаля, дори да лазя за да не стане беля. Младите нямат този усет

    Коментиран от #48

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Във ваксините има живак

    1 4 Отговор
    Хе хе тази "новина" е фейк.
  • 35 жокер

    11 4 Отговор
    Българина го боли най-много като го ударят по джоба. Трябва да се намери начин глобите от нарушенията да се плащат на 100% . Коли на пияни и дрогирани шофьори да бъдат прибирани на паркинг за определено време и стопаните им да плащат и за това + глобите си. Отделно ако се приеме, и част от глобата да се дава на граждани заснели нарушения - това доста ще дисциплинира всички участници ...
  • 36 ама друг път

    13 1 Отговор

    До коментар #30 от "Следващия път":

    Най лошото е , че при тези съкратени курсове не научават нищо , абсолютно нищо ! Взимат им парите и ги пускат в месомелачката ! В последните 3 години имам наблюдение от първо лице , какво се случва по време на курса и съответно последствията от този така наречен съкратен курс ! Според мен за съкратен курс трябва да може да се запише лице , което е проверено , че може да управлява МПС и му остава само и единствено теорията ( ЗДП ) ! А това какво ще види по пътищата е въпрос на първите 7 години !
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Кандидат Милионер

    21 0 Отговор

    До коментар #23 от "млад шофьор":

    От години имам шофьорска книжка,сменил съм няколко автомобила с опит основно градско в София и миналия месец се качих в новата си кола...Нищо общо с досегашния ми опит...Цял месец ми трябваше да свикна с габарита,с ускорението,със спирачен път и дистанция докато пак се почувствах Уверен зад волана...Бъди сигурен,че даже смяната на автомобил те прави " Млад" шофьор и си избирай между прилагателните - нов шофьор,неопитен шофьор,необучен шофьор,неуверен шофьор,начинаещ шофьор и така нататък...

    Коментиран от #50

  • 39 Ония с Фордо

    13 0 Отговор
    До автора ..

    Хубави неща си написал и с доста от тях съм съгласен но само искам да ти напомня че кола с 50 КС може да се движи със скорост от 140-150 кмч.
    Проблема не е в автомобилите а в културата и дисциплината на водачите и тяхната подготовка , проблема е и в превенцията. Колко полигона за обучение и тренировка в критични ситуации и лоши метеорологични условия имаме към СБА или КАТ ? Само с глоби и наказания нещата не се получават както трябва а и не са достатъчно ефективни.
  • 40 Иска ми се

    9 0 Отговор
    Един ден поне напишете...." днес няма регистрани произшествия ", един единствен ден! Но, няма как да стане нали? Няма такъв ден, няма и да има за съжаление....
  • 41 00003

    8 0 Отговор

    До коментар #4 от "МНЕНИЕ":

    За журналистите добра новина е лошата - спира продае
  • 42 Бат Мишо

    14 1 Отговор

    До коментар #8 от "Механик":

    Така е колега всички големи катастрофи стават от малки неточности които , като се насъберат , обръщат и най голямата кола . Като стар шофъор и ездач - до 2000 - лека му пръст на дяда коййто ги гледаше -имахме 4 коня и всеки яздеше в семейството свой кон като си ходехме в разградкото капанско градче - с кон си ходех и на училище И ТЕ ТОВА И НИЩО ДРУГО Е ДЖИГИТ.
    За катастрофите НЕ ГОДиНиТЕ имат значение , а ценностите - казвам го като чове каращ от 5 годишен балканче , от 13 годишен постоянен шофъор на Москвич 403 и Робур 4х4 в гората
    тогава глобата за без книжка беше 200 лв и ,, училищна ,, ако си под 16 - нямаше отнемане МПС
    Вадеха те пред сроя на физзарядката в училището и те сочеха с щур
    После баща ти да доде за колата в районното- нямам баща - и с дядо отивахме и пред самото районно се качвах пак да карам- разбира се след порция здрав бой в районното
    ОБАЧЕ КЪДЕ ЩЕ ЛЪСНШ ЧОВЕК като дигнех повече от 60 дядо така ще ме изплющи зад врата че главата ми се удряше в волана и отскачаше и крещеше с гласа си на царски фелдфебел
    ПОМНИ керпеден с керпеден че не колата кара тебе , а ти нея - и ме караше да каксонирам при изпреварване , както е било по стария правилник по негово време , щото заводски колите са нямали мигачи - поне повечето и изпреварването е било през къра откъдет свариш - асфалт е имало 11 км в цялата държава до 1944-
    от Варна до евксиноград

    Коментиран от #44, #46

  • 43 чети калине статия от 2021 г

    8 3 Отговор
    Великден 2011
    Десет години от тежката катастрофа в Симеоновград навръх Великден


    Навършват се 10 години от тежката катастрофа в Симеоновград навръх Великден, при която загинаха шестимата младежи. Шофьорът получи 12-годишна присъда.
    за 6 ШЕСТ младежи - 12 години
    за двама - макс 4 години и при дело мин. 6 години ще го изкара наказанието по чехли у дома

    Коментиран от #45

  • 44 Бат Мишо

    5 1 Отговор

    До коментар #42 от "Бат Мишо":

    ПС каксонирам да се чете кЛаксонирам
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Бат Мишо

    9 1 Отговор

    До коментар #42 от "Бат Мишо":

    Каквито и закони да напишеш ,проблема е не в годините на водача и закона А В ЦЕННОСТНАТА СиСТЕМА
    като водача е закърмен и възпитан да кара в НЕЕД ФОР СПЕЕД и ЦС и да има неограничен брой животи , и света му е виртуалната реалност , където стрелката не пада под 240 и книжката някой н ДАИ му я е продал някой да ХХХХ лева , където скоростта на раздаването им е кат на социяни помощи
    Карах курса за ремарке 2000 дната , на съседната редичка за Б - като видях какви хора взеха книжки ВИ ИДВА ДА ТРЪГНА КАТ ТАРЗАН ПО ДЪРВЕТАТА Един не можа да спре на стоп чертата НИТо ЕДиН
    и ДО ЕДиН ВЗЕХА КНиЖКи - 1 скъсан нямаше ЗА ЦЯР
    способни били ВИДИШ ЛИ - и си наброиха по 200 лв на човек на ръка - ако някойй го интересува и може да напрай нещо ще дам имена - щото ДАИ аджиата дет зе по 200 на ръка сега е шеф в ДАИ
  • 47 Айде

    8 2 Отговор
    Джигитите яздят коне някъде в Дагестан и Грузия! Тука са идиоти зад кормилото! Забраната да се управлява мощен автомобил е глупава! Новите шофьори трябва да управляват автомобил с присъствието на опитен шофьор без нарушения в продължение на две години! Съпровождащият шофьор да носи същата отговорност! Санкциите да са бързи и неизбежни! Без чадъри от КАТ!
  • 48 Мислиш ли че

    4 1 Отговор

    До коментар #32 от "Стар шофьор":

    ако е така както казваш,в най-технологичните автомобилни спортове където средните скорости са 250 км.ч. точно такива младежи са на-подходящи,а дори 40 годишна възраст се смята за предел .Не в това е проблема според мен,а в носенето и търсенето на отговорност,все неща свързани с обществото в което живеем,и това е резултата,много повече катастрофи на глава от населението от цивилизованите държави.

    Коментиран от #49

  • 49 Бат Мишо

    9 1 Отговор

    До коментар #48 от "Мислиш ли че":

    Така е човек , не убива скоростта а ВЪЗПИТАНИЕТО и по точно ЛИПСАТА МУ ....Еврогейските ценноти на това учат , че да убиеш човек , да се ожениш за някой от твоя пол , и да правиш мир като пращаш оръжие СА НОРМАЛНИ ЕЖЕДНЕВНИ НЕЩА
    после що трупове на купове и кръв до колене по пътищата - чудно що игати
    АРЕТЕН 8 милиона тона ежегодно дет преди ги возеше БДЖ и БМФ слязоха на асфалта намятани в неподдържани частни камиони
  • 50 съвсем точно

    5 0 Отговор

    До коментар #38 от "Кандидат Милионер":

    Много истина има в този коментар, и струва ми се, че трябва да заложим, да изискваме, да настояваме за определението "отговорен шофьор". В крайна сметка отговорният човек ще се
    съобразява и ще шофира според своята компетентност и умения в момента.
  • 51 Гневен

    2 1 Отговор

    До коментар #6 от "АБВ":

    Дано влезеш в заглавие
  • 52 Бай Ганьо

    11 0 Отговор
    Не колите убиват, а шофьорите. И не младите, а безотговорните. Решението да няма убити по пътища е да се махнат убийците от пътя. Сваляне от волана и да вървят пеша или да се возят. Хванат ли ги да шофират преди да им изтече наказанието - в кауша и конфискация на МПС-то. Иначе няма оправия. И да му вземеш документите и да му свалиш номерата, това не спира никой да се качи пак на кола и да убие някой. Колко пияни и надрусани хващат и после пак са по пътищата. Колко убийци се отърваха с условни присъди и пак са по пътищата?
    Просто не трябва да шофират, по никакъв начин - сваляш го от колата като го хванеш и да се прибира пеш.
  • 53 БАСМАЧ

    6 2 Отговор
    Я дава перем у идиоти само плямпате а полза никаква.
  • 54 рфтгъхуй

    13 0 Отговор
    „Също така не е лошо в Закона за движение по пътищата да се въведе ограничение хора от 18 до 22 години да управляват коли, които са, примерно, до 100 конски сили максимум. Това също ще ги ограничи да карат бързо“

    Саму дъ питъм...

    Ония дето преди няколко дни уби младежите на пешеходната пътека какво караше? Може би някое АМГ или М-ка с минимум 700 коня под капака? Или беше с някакво жалко подобие на кола при която "спортният" модел е с ОГРОМНИТЕ 95 коня, а масовите са 60 или 70 коня... Записвайте си:

    НЕ КОЛАТА и НЕ ПИСТОЛЕТА убиват хора... ХОРАТА УБИВАТ ХОРА... Щом сте създали поколения от индивиди без мозък сега ще си носите последиците...
  • 55 васИк атанасова

    14 1 Отговор
    чалга поколението
    слаб мозък и силикон
    алкохол наркотици райски газ
    слабо възпитание
    ето резултатите
    за това 3 000 000 българи се изнесоха от тази територия
  • 56 Ироничен

    13 0 Отговор
    "Нали знаете, че ако това го имаше в Закона, Милен Цветков щеше да е жив. Защо ли? Защото просто няма джип Q7, който да е до 100 коня. А като удариш джипа на Милен Цветков отзад с кола, която е до 100 коня, много е по-вероятно да бе останал жив."
    Хора, намерете един инженер с дар слово или вземете един филолог със средно специално, който да разбира от автомобили. Конските сили не убиват, а и 80 кс щяха да са достатъчни да ускорят колата до опасна скорост, макар и по-бавно. Спрете да плюете джипове и конски сили! Виновен е само серсемлъкът! Хлапето с мини Форд как уби двама?
  • 57 Уса

    6 3 Отговор
    Само да знаехте в сащ,как печелят от човешката глупост и трагедии сякаш цялата система за това работи.Няма да изброявам всички акули ангажирани с "опазването"на човешкия живот всичко е за парлама
  • 58 дрфтгъхуй

    8 1 Отговор

    До коментар #23 от "млад шофьор":

    Недоразумение миризливо, записвай си:

    НЕ Е ВЪЗМОЖНО да си на 20г. и да си перфектен шофьор. И на 40г. не си перфектен... Дори и да си автомобилен състезател от нивото на дедо ти Валтер Рьол, не че го знаеш кой е...

    Има някакъв шанс да бъдеш много добър шофьор след 10+ години зад волана и минимум 500 000км., но това е само шанс- нищо повече... Най-вероятно шофирам от преди да се родиш, имам над 5 МИЛИОНА км. зад гърба си и по твоята логика следва да съм перфектен... Ами не съм- преди дни си одрах колата в моята ограда на гаража като се прибирах щото денят ми беше тежък и много нервен и просто 20-те км. до вкъщи ми дойдоха в повече... Добре, че беше само оградата- можеше от пътя да изхвърча, а можеше и някой да сгазя както не бях в кондиция...

    Коментиран от #59

  • 59 СМЕШНооо

    3 1 Отговор

    До коментар #58 от "дрфтгъхуй":

    Ами като се чувствал несигурен в послените километри, спря ли да си починеш, да се наплискаш с вода, или тръзна една майна и продължи. Ами ето така стават белите даже и да имаш милиони километри

    Коментиран от #71

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 Съгласен съм с

    2 1 Отговор

    До коментар #17 от "влизам в спор с автора":

    по-голяма част от написаното. Но не съм съгласен с често изразяваното мнение, че то видиш ли имало добри закони, но нямало контрол по спазването им. По простата причина, че контролът по спазването на законите също е регламентиран със закони. И ако законите са както трябва - без вратички и недостатъци, на едно лице упражняващо контрол по спазването на законите ще му е много по-трудно да не изпълнява съвестно задълженията си, ако е ограничена законово такава възможност за шикалкавене.
  • 62 Доротея

    2 2 Отговор
    Фордчето, което уби двете млади души тези дни е доста под 100 к.с.! Просто слезте и тръгнет пеш като хората! Каза кака Караканчева от Кържали!
  • 63 кочо

    3 0 Отговор
    в българия трябва да има смъртно наказание.затвора не е зоопарк та да живееят до живот.
  • 64 в Сърбия, за трагедията

    3 2 Отговор
    арестуваха и подведоха под отговорност - семейството. Май трябва да се замислим за ценности и цивилизация. Спомням си един израз от соца - "учи маме, та да не работиш". Май това са последствията от тия хубави за соц елита времена. Възпитаваш ли подрастващите да разделят света на висши и низши, се получават такива резултати....... Въпрос! Стихотворението на Смирненски "Приказка за стълбата", изучавали се, все още в милата ни Родина?
  • 65 шопендар

    2 0 Отговор
    МНОООГО ПРИКАЗКИ -ЛОШИ РЕШЕНИЯ.С ПО МАЛОМОЩНИ КОЛИ АШЛАЦИТЕ ЩЕ СЕ НАПЪВАТ ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА СЕ ДОКАЗВАТ КОЛКО СА ВЕЛИКИ.ВСИЧКО Е ВЪПРОС НА ОБУЧЕНИЕ, ВЪЗПИТАНИЕ И САМОКОНТРОЛ.ЗНАЧИ МОЖЕ НА 17-18 ДА БЪДЕ ОБУЧЕН И ДА МУ СЕ ИМА ДОВЕРИЕ
    ДА ДЪРЖИ КАЛАШНИК,ДА КАРА ТАНК,ДА ЛЕТИ С САМОЛЕТ,ДА КАРА КАМИОНИ ПО 20-50 ТОНА,А ЗА ДА КАРА КОЛА,ТРЯБВА ДА МУ НАЗНАЧИМ БАВАЧКА.ЩОМ Е ЗАД ВОЛАНА-ЩЕ НОСИ ОТГОВОРНОСТ.А БЮРОКРАТИТЕ СЕ ЗАХВАНАЛИ С 70 ГОДИШНИТЕ
  • 66 гост

    3 8 Отговор
    защо само се говори за младите водачи....... всеки ден минавам над сто километра и едни от най проблемни и рискови водачи създаващи предпоставка за птп са хора над 70 години..... освен за младите дайте да мерим с един аршин и за твзи които отдавна са изгубили рефлекси и чувство за контрол и реакции

    Коментиран от #68, #73

  • 67 БББ

    4 0 Отговор
    А може ли при всеки загинал при катастрофа от пиян или дро гиран идиот, същият да бъде екзекутиран веднага на място?
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 иван

    5 0 Отговор
    до автора на статията.много неподходящо заглавие да привлечете внимание предвид трагедийте който се случиха.и не не ни хареса заглавието.
  • 70 Лумпен

    5 1 Отговор
    А може ли когато полицай е хванат в нарушение да го уволняват веднага и да го вкарват на топло в затвора?
    Докога ще са недосегаеми ?
  • 71 гъхуйихуй

    3 0 Отговор

    До коментар #59 от "СМЕШНооо":

    Верно е, така си стават инцидентите... И това е също проблем- едните от вчера карат и се имат за много велики + адреналина им е в изобилие, а други с много опит не рядко пренебрегват умората и други неща щото "аз имам МИЛИОНИ км. зад гърба си бе, няма нищо страшно"...

    В крайна сметка "перфектен" шофьор няма и НЕ колата убива, а магарето зад волана. И докато зад волана седи магаре нищо няма да се промени...
  • 72 ДО ФАткИ

    1 0 Отговор
    Да Ви попитам само, щом цитирате постоянно бившият шеф на ПП/Пътна полиция/ при СДВР г-н Тенчо Тенев да кажете той през годините като началник какво направи за безопасността в столицата. Или го попитайте. Да ви каже една инициатива или негово решение, свързано с пътната безопасност. Аз лично не се сещам. И това за ограничаване на к.с за млади водачи не е решение на проблема. Фард-Ка и 50к.с. и уби двама човека на пешеходна пътека на бул.Сливница. Проблема е много по-сериозен от колкото си мислите.
  • 73 Виж статистиката !

    0 0 Отговор

    До коментар #66 от "гост":

    Хората по света са го измислили ! Книжка не по-рано от 22 години ! Задължително с придружител ! По-малко точки на талона ! Отнемане на книжката само при две нарушения , колкото и маловажни да са ! Когато цифрите говорят и Боговете мълчат! Виж статистиката на тежките авто-произшествия в огромното мнозинство са причинени от новобранци до 20 -25 години !