Нидерландецът Макс Верстапен е бил болен по време на уикенда за Гран при на САЩ във Формула 1 в Остин, Тексас. Това разкри съветникът в отбора на "Ред Бул" д-р Хелмут Марко. Верстапен е лидер в генералното класиране при пилотите пред Люис Хамилтън и Валтери Ботас.
"Макс просто имаше настинка, което все още е възможно във времената на COVID-19, но се чувстваше леко отпаднал", заяви Марко пред германския телевизионен канал Sport1.
Според Хелмут Марко това не се е отразило на концентрацията на Верстапен, който бе на ниво в битката с Люис Хамилтън в състезанието за Голямата награда на САЩ. По думите му нидерландският пилот вече е напълно възстановен.
Марко подчерта, че при успех в следващите състезания от календара на Формула 1 в Мексико и Бразилия, тимът на "Ред Бул" вече може да погледне към титлата в шампионата
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 hexnm
Дори самия Сена е хващан да "мами" неведнъж, по-големи от позволеното кутии за спирачките в Австралия, умишленото задържане на коли в квалификацията в Монако.
В МкЛарен също са намерили софтуер, който е бил според регулациите също е бил нелегален. Сигурен съм, че ако са разследвали и Уилямс-ите и там са щели да намерят парчета нелегален софтуер. Не защото някой толкова "лъже", а защото често се случва части от код в програмите да остава в следващите версии на програми и системи. Би било ужасно много работа да пренапишат и прекомпилират целия софтуер. Затова мисля, че по колите на Уилямс, които са били най-компютъризираните тогава, няма как инженерите им да не са оставили части от миналогодишния софтуер, който в последствие става нелегален. Друг въпросът, че опцията е била оставена достъпна.
Като фен на Шумахер пак се опитвам да бъда обективен и след като възможността е била там, трудно е да се докаже, че е или не е била използвана, като цяло обаче ми се вижда глупаво да се твърди, че буквално "колата е карала вместо Шумахер, заради електрониката" както много хора съм чувал и виждал да коментират. По тая логика може да се каже същото и за Сена и Прост в предишните години с Мак и Уилямс, и двата отбора са били пионери в електрониката и нововъведенията като автоматичните скоростни кутии и активното окачване. Уилямс дори са имали бутон за изпреварване, който е сменял височин
17:28 04.11.2021