Създаден от общо 65 студенти от технологичния университет в Делфт, Forze VII иска да покаже своите възможности срещу автомобилите с вътрешно горене. Болидът е изграден върху шаси от LMP сериите на Льо Ман и има размери от 4.6 на 1.9 метра с тегло от 1100 килограма. За задвижването отговарят горивна клетка с мощност от 135 конски сили и два електромотора Yasa P400 с мощност от 270 конски сили. Ускорението от 0 до 100 става за под четири секунди, а максималната скорост е 210 км/ч, което не е впечатляващо, но от изпускателната му система спокойно можем да си полеем градината. Горивото се съхранява в два резервоара с налягане от съеответно 350 и 700 бара. Предишното им произведение - Forze VI, през 2013 постигна рекорд за най-бърз автомобил с горивни клетки на Нюрбургринг.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мани мани
09:42 12.08.2016
2 гост
Коментиран от #3
12:00 12.08.2016
3 Бай
До коментар #2 от "гост":
Същите, които спонсорират и другите безсмислици - ДВГ-та и батерийки, и в същото време пръскат и пари за потулване на по-ефективни и съвършени изобретения, щото трябвало да сме гои...13:25 12.08.2016