Last news in Fakti

12 Август, 2016 04:00 2 124 3

Водороден болид от университета в Делфт

  • forze vii

Създаден от общо 65 студенти от технологичния университет в Делфт, Forze VII иска да покаже своите възможности срещу автомобилите с вътрешно горене. Болидът е изграден върху шаси от LMP сериите на Льо Ман и има размери от 4.6 на 1.9 метра с тегло от 1100 килограма. За задвижването отговарят горивна клетка с мощност от 135 конски сили и два електромотора Yasa P400 с мощност от 270 конски сили. Ускорението от 0 до 100 става за под четири секунди, а максималната скорост е 210 км/ч, което не е впечатляващо, но от изпускателната му система спокойно можем да си полеем градината. Горивото се съхранява в два резервоара с налягане от съеответно 350 и 700 бара. Предишното им произведение - Forze VI, през 2013 постигна рекорд за най-бърз автомобил с горивни клетки на Нюрбургринг. 


 


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 мани мани

    0 0 Отговор
    "135кс горивна клетка" значи ще има и комплект батерии
  • 2 гост

    0 0 Отговор
    Нали се сещате кой спонсорира такива безсмислици

    Коментиран от #3

  • 3 Бай

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Същите, които спонсорират и другите безсмислици - ДВГ-та и батерийки, и в същото време пръскат и пари за потулване на по-ефективни и съвършени изобретения, щото трябвало да сме гои...