ФАКТИ.БГ

В САЩ въведоха нов краш тест

Публикувана: 20 Октомври, 2017 14:43
7 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5443
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Американският застрахователен институт за пътна безопасност (IIHS) допълни програмата си от краш тестове с ново изпитание. Занапред сигурността на автомобилите ще бъде оценявана след челен удар с малко покритие от страната на пътника до шофьора.

Тестът ще се извършва по същите правила, които се прилагат и при фронтално стълкновение от страната на водача. Скоростта по време на удара ще бъде 64 км/ч, а препятствието ще покрива 25% от широчината на каросерията.

Новата процедура за оценка се въвежда, след като специалисти по автомобилна безопасност критикуваха недостатъчните усилия, полагани от производители за подобряване на сигурността на дясната част от каросерията. От IIHS вече са тествали по този метод Ford Fusion, Honda Accord, Lincoln MKZ, Subaru Legacy, Subaru Outbak, Hyundai Sonata, Mazda6, Nissan Altima, Toyota Camry, Volkswagen Jetta, Volkswagen Passat и Chevrolet Malibu.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Дедо Гошо
1 Отговор
Я отдавна ползвам супер безопасна система за шифора от десно.Там стои жената.

Оценка:
-2 +15

Random
2 Отговор
Е как якостта ще е различна?
Нали като е по-тънък метала и колата ще върви на една страна.
Не ми се оправдавайте с "настройките на окачването са различни", щото никой не би си играл да ползва различни пружини и амортисьори отляво и отдясно.
Компаниите минаха от задно на предно само заради едните 5$ на кола от тока за роботите щото всичко влиза наведнъж, вие сте тръгнали да ми обяснявате как ще поръчват 4 различни комплекта пружини и амортисьори.
Айде бе.
Това се доближава по тъпотия до 3-те звезди на мустанга щото видиш ли нямал система за спиране която работи до 40км/ч.

Коментиран от #3


Оценка:
-3 +14

Рав4 за нови дюзи
3 Отговор

До коментар #2 от "Random":


Когато якостта е различна и отдясно е по-лека, колата наистина ще върви на една страна. Но когато седнеш зад волана и натежиш още отляво, десните завои са почти невъзможни. Ако обаче АГУ-то е от лявата страна в багажника и навигатора реши да седне зад теб, то тогава колата ще може да си движи само в кръг.

П.С. Якостта и теглото на стоманата не са взаимосвързани.

Оценка:
-0 +7

сойкаПРИСМЕХУЛКА
4 Отговор
И сега какво? Да не се окаже, че само Тесла успява да покрие изискванията?

Оценка:
-0 +4

човека Майстор
5 Отговор
абе вие се бъзикате ама днес ми докараха в сервиза ударена отзад фиеста 08- 13 г. ..за жалост няма как да видите (пък и като видите какво ли разбирате) та колата се е смачкала по учебник точно както и КЪДЕТО трябва не съм фен изобщо даже но браво на форд

Коментиран от #6


Оценка:
-3 +5

ДеФлОрАцИя
6 Отговор

До коментар #5 от "човека Майстор":


Такива пък пишман майстори какво ли разбират къде колата трябва да се сгъне? За това трябва да станеш инженер, а не да блъскаш от сутрин до вечер в сервизо.

Оценка:
-3 +5

незнайко
7 Отговор
ЯВНО НОВИТЕ КОЛИ ТРЯБВА ДА СА С ЦЕНТРАЛНО МЯСТО ЗА ШОФЬОРА И ЗАД НЕГО ДВА РЕДА СЕДАЛКИ ЗА ПО ДВАМА ЧОВЕКА !!! Така ще намалеят драстично жертвите !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.