23 Януари, 2019 10:25 13 681 46

Основният завод на Subaru спря работа

  • subaru-
  • дефект-
  • завод-
  • фабрика
Основният завод на Subaru спря работа - 1

Производството в главната фабрика на Subaru в Япония, където се сглобява 60% от продукцията на компанията, е преустановено заради открит дефектен компонент на един от доставчиците. Според Reuters работата на завода е блокирана заради неизправна част от кормилната уредба.

По неофициална информация към момента производството на основния конвейер изостава с повече от 10 000 автомобила. Subaru вече среща трудности с доставките на поръчани коли.

От компанията съобщават, че автомобилите с възможния дефект са от моделите Forester, Impreza и XV и са излезли от японската фабрика между края на декември и 16 януари. В момента от Subaru изясняват дали неизправната част е доставяна и във втория завод в САЩ. За момента не е ясно кога производството ще бъде възстановено.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Miusuka Madoto

    61 11 Отговор

    До коментар #1 от "ама как така":

    ! ..Публикувано във факти.бг: заради открит дефектен компонент на един от доставчиците! Какво са виновни Субару, че некой мърляч от достачиците не е хванал на изходящ контрол производствен дефект? Ти най-вероятно си някой Вагенщайн, та за теб и за такива като теб, които боготворят немските легени мога да ви успокоя, че ПО-НАДЕЖДНО ОТ ЯПОНЕЦА НЯМА!!!!

    Коментиран от #34

  • 3 гост

    38 10 Отговор

    До коментар #1 от "ама как така":

    Доста повредени субарута има, не е като да не се разваля. Задвижването му е безупречно и надеждно иначе си дава проблеми както всяка друга кола, особенно дизеловите версии. Заради задвижването пък харчи с 2л повече от друга подобна кола та всеки да си направи извода дали му трябва подобно нещо, за скандинавски и други страни със сериозни зимни условия е безспорен фаворит, няма спор.
  • 4 турбо

    57 15 Отговор
    Субару е велика марка,а ако 2литра отгоре са ти проблем значи не си за него.
  • 5 Гост

    43 5 Отговор

    До коментар #1 от "ама как така":

    Няма кола, която да не се поврежда. Субару не прави изключение, но от моя опит показва, че се разваля по-малко. За такива като нас, които карат втора употреба, това е важно. Ти каква кола караш, че си тръгнал да се присмиваш на Субару?
  • 6 Димов

    16 24 Отговор
    КРАЙ! Стогодишните почнаха да гинат. Тесла ще ги затисне и задуши, щото там спиране няма. Нито пък дефекти.

    Коментиран от #7

  • 7 Зорлем

    13 0 Отговор

    До коментар #6 от "Димов":

    Е, разни хора, разни идеали за това ще е то дефект и що е то ефект. Както казват старите програмисти, "Разликата между бъга и фийчъра е само в гледната точка" :)
  • 8 525

    8 6 Отговор
    това с ЛАДА не може да се случи , по добри са русите..
  • 9 джими

    20 4 Отговор
    страхотна марка..сума години карах едно и нямам ама абсолютно никакви забележки..накрая одъртя и почна леко да гние и го продадох за без пари, но още ми липсват стабилността в завой, бруталното куатро и усещането на лукс, което лъха от качеството на изработката.

    Коментиран от #11

  • 10 RS7

    13 44 Отговор
    По-големи кошници от тези коли няма! Когато се движат (ако изобщо могат) започва да ти духа през вратата, защото нямат никакво уплътнение. Да не говорим за интериора!

    Коментиран от #14, #18, #22, #36, #43

  • 11 RS7

    5 42 Отговор

    До коментар #9 от "джими":

    И само да кажа, че subaru нямата quattro. Те само могат да мечтаят за такова.
  • 12 Българин

    25 1 Отговор
    Извинявай ама за да твърдиш това или искаш да се заяждаш ей така за нищо или не си се качвал на такава кола и не знаеш за какво става на въпрос
  • 13 Българин

    32 2 Отговор
    Subaru са със AWD не им трябва Quattro,ха сега да ми кажеш къде е разликата,нали си разбирач

    Коментиран от #23, #44

  • 14 Гост

    30 0 Отговор

    До коментар #10 от "RS7":

    Това от NFS ли го разбра? Ако имаш наистина RS7 едва ли ще плюеш по Субару, защото са съвсем различни класове коли. Но ми се струва, че си 16 годишен хлапак, който се вози в 20 годишната А4-ка 1,9TDI на баща си.
  • 15 мъжкар

    13 39 Отговор
    АМИ МНОГО ЯСНО ЧЕ ША СПРЕ РАБОТА ВЕ.ДА ПРОИЗВЕЖДАШ ТАКИВА РЪЖДЯСВАЩИ КОШНИЦИ ПРЕЗ 21 ВЕК СИ Е НАПРАВО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.МЕНЕ АКО МЕ ПИТАТ ТОЗИ ЗАВОД ТРЯБВА НАЦЯЛО ДА СПРЕ РАБОТА.КАТО ИМ ВИДИШ ПРОДУКЦИЯТА И НАПРАВО НА ЧОВЕК МУ ИДЕ ДА СЕ НАПИКАЕ ОТ СМЯХ.КОЛИТЕ ИМ ИЗГЛЕЖДАТ ВСЕ ЕДНО СА ПРАВЕНИ ОТ РЕЦИКЛИРАНИ БУТИЛКИ ЗА БЕЗАЛКОХОЛНО А ТЕНЕКИИТЕ ИМ СА ТОЛКОВА ТЪНКИ ЧЕ НЕДАЙ СИ БОЖЕ ДА ТЕ ТРЯСНЕ НЯКОЕ ГОЛЕМО АУДИ ИЛИ БАВАРКА И СУБАРОТО ШЕ СТАНЕ НА ХАРМОНИКА.А ЗА ВЪНШНИЯ ИМ ВИД ДА НЕ ГОВОРИМЕ.ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ ТАКА И НЕ СЕ НАУЧИХА ТИЯ ДРЪПНАТИ ЖЪЛТУРИ ДА ИЗКОРАТА ЕДНА ДИЗАЙНЕРСКА КОЛА ДА НАПРАВЯТ ВСЕ ЕВТИНИ БОКЛУЦИ.

    Коментиран от #16, #19, #24

  • 16 Djoko

    15 0 Отговор

    До коментар #15 от "мъжкар":

    Автомонтьор супер разбирач

    Коментиран от #26

  • 17 Мартин

    35 4 Отговор
    Субару си е субару,и да хвалите и да плюете това е японска класика с много плюсове и малко минуси.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Гост

    24 2 Отговор

    До коментар #15 от "мъжкар":

    Ти къде си виждал ново Субару с ръжда? А случайно да знаеш, че повечето им коли имат по 5 звезди в краш тестовете? Но като ти гледам правописа си правя извода колко ти разбира главата. Тук не е място за малоумен хейт.

    Коментиран от #25

  • 20 Дядо Мраз

    27 0 Отговор
    Не се катайте .тези коли не са за всеки.Който е карал такава кола знае за какво говоря.Който не е няма как да разбере.
  • 21 Митьо

    11 0 Отговор
    До коментар#15
    А ти какво можеш да направиш....?!!
    Един чеп за каца за кисело зеле...?!
    Ама то и за това се иска чалъм.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 АLFA Q 4

    16 3 Отговор

    До коментар #13 от "Българин":

    И ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е, QATRO,
    ЗАТОВА СА И ИСТИНСКИ
    А НЕ ГЕЙСКИ
  • 24 АLFA Q 4

    15 3 Отговор

    До коментар #15 от "мъжкар":

    ТИ МАЙ СИ МЪЖКАР ОТ ДРУГИЯ БРЯГ
    НЯМА КАК АУДИ И СУБАРУ ДА СЕ УДАРЯТ,,,,, 95% ОТ АУДИТАТА СА ПО КРИКОВЕТЕ ПО СЕРВИЗИТЕ... ЗАСТРАХОВАНЕ Е СУБАРУТО
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Miusuka Madoto

    1 0 Отговор

    До коментар #16 от "Djoko":

    Хихихи, евалата пич, каза му всичко накуп, с големия черпак! Добре ти се получи!
  • 27 Гост Мицубиши

    13 0 Отговор
    За да разбереш Субару трябва да си го притежавал......
  • 28 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #25 от "мъжкар":

    Значи за теб ново Субару е на 20 години? Да ти имам разбиранията. Пък само да те светна, че 20 годишен Мерцедес гние точно толкова, колкото 20 годишно Субару.
  • 29 Факти

    4 0 Отговор
    Аман от разбирачи на Субару.. Купил ви някой стар дарактник на един милион км от Германия ръждясъл евтин и после плюе. Купи си ново да видиш. Не е като другите марки да седи по сервизите и да закъсва на сняг кал или пясък. Иска си обслужване коеъо е по скъпо от другите марки и хората който немогат да си го позволят плюят. Тази марка не е за ежедневно каране от,, а" до,, б"
  • 30 Факти

    1 0 Отговор
    Аман от разбирачи на Субару.. Купил ви някой стар дарактник на един милион км от Германия ръждясъл евтин и после плюе. Купи си ново да видиш. Не е като другите марки да седи по сервизите и да закъсва на сняг кал или пясък. Иска си обслужване коеъо е по скъпо от другите марки и хората който немогат да си го позволят плюят. Тази марка не е за ежедневно каране от,, а" до,, б"
  • 31 Townboy

    3 0 Отговор
    Първо бяха дефектни пружини на клапаните а сега и част от кормилната уредба. Така става когато производствените предприятия се управляват от икономисти а не от инженери.
  • 32 Димитров

    10 0 Отговор
    От 3 години карам Субару Форестър 2006,158 к.с..Впечатления:Функционална кола/върви добре и на асфалт и на черен път и сняг/,сравнително добра динамика и разход на гориво.
    Това е моят автомобил ,след смяната на 10 марки до сега.
  • 33 Страшимир

    0 0 Отговор
    Предстой ми да си сменям автомобила,за втора ръка говорим около 2007,2009 г говорим и не мога да избера между Митсубиши Outlander ,Lancer, Subaru Legacy,Outback , Toyota Avensis? Не ми е много важно 4х4 , защото не ми се налага да го ползвам ,но ми се иска да го имам . Дайте мнения без Дизел за Субару

    Коментиран от #40, #41

  • 34 Musesaka Dabara

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Miusuka Madoto":

    Евала, земляк, само така!

    Коментиран от #35

  • 35 Yakoshiba Nakushetka

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "Musesaka Dabara":

    +1.
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Инженерчето

    9 0 Отговор
    Господа, 8 год. преди да се появи легендарното QUATRO на Audi, немските инженери са на уроци в Subaru и го разработват заедно, под зоркото око на япончето...
  • 39 Miusuka Madoto

    6 0 Отговор
    Вземи си HONDA Accord от тия години - при правилна поддръжка това е вечен, неразрушим автомобил, който няма да те предаде никога! В сервиз ще влизаш само за обслужване. Бензинов задължително! Но трудно ще намериш, щото никой не си го продава, или нов внос незнайни..най-добре ще е ти да си го докараш. Но ако искаш 4х4 - Субарото е твоят автомобил със сигурност! Това са марките, другото е компромис, а немските/европейските са луксозни трошляци. Това е мнението ми от дългогодишната ми практика.

    Коментиран от #46

  • 40 Зазката

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Страшимир":

    Субару легаси 2.0 2.5 3.0 но бензин е колата. Другото не ти трябва. Карам легаси 2008 2.0 150 к от една година колата е много готина и си я карам ежедневно. Успех със следващия ти автомобил,но без дизел. Късмет..
  • 41 Miusuka Madoto

    0 0 Отговор

    До коментар #33 от "Страшимир":

    #39 коментар беше за теб.
  • 42 Дани

    0 0 Отговор
    Мога да заявя, че Субару харчи с 2литра по малко оа коли в своя клас.
  • 43 токико

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "RS7":

    присмял се хърбел на щърбел. то пък ауди много убао, виско ташаци

    Коментиран от #45

  • 44 Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #13 от "Българин":

    AWD работи с виско съединител, предаващ частичен момент към задните колела. При quatro имаш междинен диференциал, който разпределя момента между предният и задният мост. QUATRO е истинското 4х4. AWD е капризна шитня за джендъри.
  • 45 Димов

    0 1 Отговор

    До коментар #43 от "токико":

    Сегапните - ДА. Оригиналното QUATRO нямаше виско. Беше с междинен диф.
  • 46 Страшимир

    0 0 Отговор

    До коментар #39 от "Miusuka Madoto":

    Харесва ми много Хонда Акорд,след коментарите тук случайно попаднах на коли след 2010 г Акорд - Уникални са ! Поговорих с хора които имат такива казаха ,че са имали проблеми в по старите модели до 2005/2006 г след това са железни и Дизелът преди имал проблеми ,но след модела от 2010/ 2012 г моторите им били невероятни. Смятам да отида до Германия ,има 2015 г Хонда за 10 000 евро - Самолет. За толкова пари си струва да идеш до Германия,но за кола за 3000/4000 лв няма смисъл. Благодаря за съветите . Хонда е моята кола,и вънка и вътре ми харесва и чувам само хубави неща за след 2011/2012 г