Новини

Основният завод на Subaru спря работа

Публикувана: 23 Януари, 2019 10:25
46 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12848
Основният завод на Subaru спря работа
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 0 от 0 гласа.

Производството в главната фабрика на Subaru в Япония, където се сглобява 60% от продукцията на компанията, е преустановено заради открит дефектен компонент на един от доставчиците. Според Reuters работата на завода е блокирана заради неизправна част от кормилната уредба.

По неофициална информация към момента производството на основния конвейер изостава с повече от 10 000 автомобила. Subaru вече среща трудности с доставките на поръчани коли.

От компанията съобщават, че автомобилите с възможния дефект са от моделите Forester, Impreza и XV и са излезли от японската фабрика между края на декември и 16 януари. В момента от Subaru изясняват дали неизправната част е доставяна и във втория завод в САЩ. За момента не е ясно кога производството ще бъде възстановено.

Поставете оценка на статията:
Оценка 0 от 0 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор
Miusuka Madoto
2 Отговор

До коментар #1 от "ама как така":


! ..Публикувано във факти.бг: заради открит дефектен компонент на един от доставчиците! Какво са виновни Субару, че некой мърляч от достачиците не е хванал на изходящ контрол производствен дефект? Ти най-вероятно си някой Вагенщайн, та за теб и за такива като теб, които боготворят немските легени мога да ви успокоя, че ПО-НАДЕЖДНО ОТ ЯПОНЕЦА НЯМА!!!!

Коментиран от #34


Оценка:
-11 +61

гост
3 Отговор

До коментар #1 от "ама как така":


Доста повредени субарута има, не е като да не се разваля. Задвижването му е безупречно и надеждно иначе си дава проблеми както всяка друга кола, особенно дизеловите версии. Заради задвижването пък харчи с 2л повече от друга подобна кола та всеки да си направи извода дали му трябва подобно нещо, за скандинавски и други страни със сериозни зимни условия е безспорен фаворит, няма спор.

Оценка:
-10 +38

турбо
4 Отговор
Субару е велика марка,а ако 2литра отгоре са ти проблем значи не си за него.

Оценка:
-15 +57

Гост
5 Отговор

До коментар #1 от "ама как така":


Няма кола, която да не се поврежда. Субару не прави изключение, но от моя опит показва, че се разваля по-малко. За такива като нас, които карат втора употреба, това е важно. Ти каква кола караш, че си тръгнал да се присмиваш на Субару?

Оценка:
-5 +43

Димов
6 Отговор
КРАЙ! Стогодишните почнаха да гинат. Тесла ще ги затисне и задуши, щото там спиране няма. Нито пък дефекти.

Коментиран от #7


Оценка:
-24 +16

Зорлем
7 Отговор

До коментар #6 от "Димов":


Е, разни хора, разни идеали за това ще е то дефект и що е то ефект. Както казват старите програмисти, "Разликата между бъга и фийчъра е само в гледната точка" :)

Оценка:
-0 +13

525
8 Отговор
това с ЛАДА не може да се случи , по добри са русите..

Оценка:
-6 +8

джими
9 Отговор
страхотна марка..сума години карах едно и нямам ама абсолютно никакви забележки..накрая одъртя и почна леко да гние и го продадох за без пари, но още ми липсват стабилността в завой, бруталното куатро и усещането на лукс, което лъха от качеството на изработката.

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +20

RS7
10 Отговор
По-големи кошници от тези коли няма! Когато се движат (ако изобщо могат) започва да ти духа през вратата, защото нямат никакво уплътнение. Да не говорим за интериора!

Коментиран от #14, #18, #22, #36, #43


Оценка:
-44 +13

RS7
11 Отговор

До коментар #9 от "джими":


И само да кажа, че subaru нямата quattro. Те само могат да мечтаят за такова.

Оценка:
-42 +5

Българин
12 Отговор
Извинявай ама за да твърдиш това или искаш да се заяждаш ей така за нищо или не си се качвал на такава кола и не знаеш за какво става на въпрос

Оценка:
-1 +25

Българин
13 Отговор
Subaru са със AWD не им трябва Quattro,ха сега да ми кажеш къде е разликата,нали си разбирач

Коментиран от #23, #44


Оценка:
-2 +32

Гост
14 Отговор

До коментар #10 от "RS7":


Това от NFS ли го разбра? Ако имаш наистина RS7 едва ли ще плюеш по Субару, защото са съвсем различни класове коли. Но ми се струва, че си 16 годишен хлапак, който се вози в 20 годишната А4-ка 1,9TDI на баща си.

Оценка:
-0 +30

мъжкар
15 Отговор
АМИ МНОГО ЯСНО ЧЕ ША СПРЕ РАБОТА ВЕ.ДА ПРОИЗВЕЖДАШ ТАКИВА РЪЖДЯСВАЩИ КОШНИЦИ ПРЕЗ 21 ВЕК СИ Е НАПРАВО ПРЕСТЪПЛЕНИЕ.МЕНЕ АКО МЕ ПИТАТ ТОЗИ ЗАВОД ТРЯБВА НАЦЯЛО ДА СПРЕ РАБОТА.КАТО ИМ ВИДИШ ПРОДУКЦИЯТА И НАПРАВО НА ЧОВЕК МУ ИДЕ ДА СЕ НАПИКАЕ ОТ СМЯХ.КОЛИТЕ ИМ ИЗГЛЕЖДАТ ВСЕ ЕДНО СА ПРАВЕНИ ОТ РЕЦИКЛИРАНИ БУТИЛКИ ЗА БЕЗАЛКОХОЛНО А ТЕНЕКИИТЕ ИМ СА ТОЛКОВА ТЪНКИ ЧЕ НЕДАЙ СИ БОЖЕ ДА ТЕ ТРЯСНЕ НЯКОЕ ГОЛЕМО АУДИ ИЛИ БАВАРКА И СУБАРОТО ШЕ СТАНЕ НА ХАРМОНИКА.А ЗА ВЪНШНИЯ ИМ ВИД ДА НЕ ГОВОРИМЕ.ЗА ТОЛКОВА ГОДИНИ ТАКА И НЕ СЕ НАУЧИХА ТИЯ ДРЪПНАТИ ЖЪЛТУРИ ДА ИЗКОРАТА ЕДНА ДИЗАЙНЕРСКА КОЛА ДА НАПРАВЯТ ВСЕ ЕВТИНИ БОКЛУЦИ.

Коментиран от #16, #19, #24


Оценка:
-39 +13

Djoko
16 Отговор

До коментар #15 от "мъжкар":


Автомонтьор супер разбирач

Коментиран от #26


Оценка:
-0 +15

Мартин
17 Отговор
Субару си е субару,и да хвалите и да плюете това е японска класика с много плюсове и малко минуси.

Оценка:
-4 +35

18
Този коментар е премахнат от модератор
Гост
19 Отговор

До коментар #15 от "мъжкар":


Ти къде си виждал ново Субару с ръжда? А случайно да знаеш, че повечето им коли имат по 5 звезди в краш тестовете? Но като ти гледам правописа си правя извода колко ти разбира главата. Тук не е място за малоумен хейт.

Коментиран от #25


Оценка:
-2 +24

Дядо Мраз
20 Отговор
Не се катайте .тези коли не са за всеки.Който е карал такава кола знае за какво говоря.Който не е няма как да разбере.

Оценка:
-0 +27

Митьо
21 Отговор
До коментар#15
А ти какво можеш да направиш....?!!
Един чеп за каца за кисело зеле...?!
Ама то и за това се иска чалъм.

Оценка:
-0 +11

22
Този коментар е премахнат от модератор
АLFA Q 4
23 Отговор

До коментар #13 от "Българин":


И ДОБРЕ ЧЕ НЕ Е, QATRO,
ЗАТОВА СА И ИСТИНСКИ
А НЕ ГЕЙСКИ

Оценка:
-3 +16

АLFA Q 4
24 Отговор

До коментар #15 от "мъжкар":


ТИ МАЙ СИ МЪЖКАР ОТ ДРУГИЯ БРЯГ
НЯМА КАК АУДИ И СУБАРУ ДА СЕ УДАРЯТ,,,,, 95% ОТ АУДИТАТА СА ПО КРИКОВЕТЕ ПО СЕРВИЗИТЕ... ЗАСТРАХОВАНЕ Е СУБАРУТО

Оценка:
-3 +15

25
Този коментар е премахнат от модератор
Miusuka Madoto
26 Отговор

До коментар #16 от "Djoko":


Хихихи, евалата пич, каза му всичко накуп, с големия черпак! Добре ти се получи!

Оценка:
-0 +1

Гост Мицубиши
27 Отговор
За да разбереш Субару трябва да си го притежавал......

Оценка:
-0 +13

Гост
28 Отговор

До коментар #25 от "мъжкар":


Значи за теб ново Субару е на 20 години? Да ти имам разбиранията. Пък само да те светна, че 20 годишен Мерцедес гние точно толкова, колкото 20 годишно Субару.

Оценка:
-1 +6

Факти
29 Отговор
Аман от разбирачи на Субару.. Купил ви някой стар дарактник на един милион км от Германия ръждясъл евтин и после плюе. Купи си ново да видиш. Не е като другите марки да седи по сервизите и да закъсва на сняг кал или пясък. Иска си обслужване коеъо е по скъпо от другите марки и хората който немогат да си го позволят плюят. Тази марка не е за ежедневно каране от,, а" до,, б"

Оценка:
-0 +4

Факти
30 Отговор
Аман от разбирачи на Субару.. Купил ви някой стар дарактник на един милион км от Германия ръждясъл евтин и после плюе. Купи си ново да видиш. Не е като другите марки да седи по сервизите и да закъсва на сняг кал или пясък. Иска си обслужване коеъо е по скъпо от другите марки и хората който немогат да си го позволят плюят. Тази марка не е за ежедневно каране от,, а" до,, б"

Оценка:
-0 +1

Townboy
31 Отговор
Първо бяха дефектни пружини на клапаните а сега и част от кормилната уредба. Така става когато производствените предприятия се управляват от икономисти а не от инженери.

Оценка:
-0 +3

Димитров
32 Отговор
От 3 години карам Субару Форестър 2006,158 к.с..Впечатления:Функционална кола/върви добре и на асфалт и на черен път и сняг/,сравнително добра динамика и разход на гориво.
Това е моят автомобил ,след смяната на 10 марки до сега.

Оценка:
-0 +10

Страшимир
33 Отговор
Предстой ми да си сменям автомобила,за втора ръка говорим около 2007,2009 г говорим и не мога да избера между Митсубиши Outlander ,Lancer, Subaru Legacy,Outback , Toyota Avensis? Не ми е много важно 4х4 , защото не ми се налага да го ползвам ,но ми се иска да го имам . Дайте мнения без Дизел за Субару

Коментиран от #40, #41


Оценка:
-0 +0

Musesaka Dabara
34 Отговор

До коментар #2 от "Miusuka Madoto":


Евала, земляк, само така!

Коментиран от #35


Оценка:
-0 +1

Yakoshiba Nakushetka
35 Отговор

До коментар #34 от "Musesaka Dabara":


+1.

Оценка:
-0 +1

36
Този коментар е премахнат от модератор
37
Този коментар е премахнат от модератор
Инженерчето
38 Отговор
Господа, 8 год. преди да се появи легендарното QUATRO на Audi, немските инженери са на уроци в Subaru и го разработват заедно, под зоркото око на япончето...

Оценка:
-0 +9

Miusuka Madoto
39 Отговор
Вземи си HONDA Accord от тия години - при правилна поддръжка това е вечен, неразрушим автомобил, който няма да те предаде никога! В сервиз ще влизаш само за обслужване. Бензинов задължително! Но трудно ще намериш, щото никой не си го продава, или нов внос незнайни..най-добре ще е ти да си го докараш. Но ако искаш 4х4 - Субарото е твоят автомобил със сигурност! Това са марките, другото е компромис, а немските/европейските са луксозни трошляци. Това е мнението ми от дългогодишната ми практика.

Коментиран от #46


Оценка:
-0 +6

Зазката
40 Отговор

До коментар #33 от "Страшимир":


Субару легаси 2.0 2.5 3.0 но бензин е колата. Другото не ти трябва. Карам легаси 2008 2.0 150 к от една година колата е много готина и си я карам ежедневно. Успех със следващия ти автомобил,но без дизел. Късмет..

Оценка:
-0 +0

Miusuka Madoto
41 Отговор

До коментар #33 от "Страшимир":


#39 коментар беше за теб.

Оценка:
-0 +0

Дани
42 Отговор
Мога да заявя, че Субару харчи с 2литра по малко оа коли в своя клас.

Оценка:
-0 +0

токико
43 Отговор

До коментар #10 от "RS7":


присмял се хърбел на щърбел. то пък ауди много убао, виско ташаци

Коментиран от #45


Оценка:
-0 +2

Димов
44 Отговор

До коментар #13 от "Българин":


AWD работи с виско съединител, предаващ частичен момент към задните колела. При quatro имаш междинен диференциал, който разпределя момента между предният и задният мост. QUATRO е истинското 4х4. AWD е капризна шитня за джендъри.

Оценка:
-1 +0

Димов
45 Отговор

До коментар #43 от "токико":


Сегапните - ДА. Оригиналното QUATRO нямаше виско. Беше с междинен диф.

Оценка:
-1 +0

Страшимир
46 Отговор

До коментар #39 от "Miusuka Madoto":


Харесва ми много Хонда Акорд,след коментарите тук случайно попаднах на коли след 2010 г Акорд - Уникални са ! Поговорих с хора които имат такива казаха ,че са имали проблеми в по старите модели до 2005/2006 г след това са железни и Дизелът преди имал проблеми ,но след модела от 2010/ 2012 г моторите им били невероятни. Смятам да отида до Германия ,има 2015 г Хонда за 10 000 евро - Самолет. За толкова пари си струва да идеш до Германия,но за кола за 3000/4000 лв няма смисъл. Благодаря за съветите . Хонда е моята кола,и вънка и вътре ми харесва и чувам само хубави неща за след 2011/2012 г

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Антоанета Христова
Политическият психолог Антоанета Христова с коментар за политиката
В българската среда политиците са самообучаващи се."

Още бисери