4 Февруари, 2019 11:10 14 216 10

Mercedes-Benz Citaro Hybrid e автобус на годината

  • автобуси-
  • mercedes-benz-
  • citaro hybrid
Mercedes-Benz Citaro Hybrid e автобус на годината - 1

Благодарение на своята иновативната концепция за задвижване, Citaro Hybrid стана убедителен победител в тазгодишните Bus Euro тестове в Загреб, оставяйки зад себе си конкурентите с изцяло електрическо задвижване. По-специално, оценката на международното жури от експерти постави Citaro Hybrid доста пред останалите участници в категориите икономичност, иновативност, качество и лесно използване.

Специално внимание бе отделено на факта, че новата хибридна технология се предлага в комбинация както с дизелов, така и с газов двигател за всички модели от изключително широката гама градски автобуси. С тази технология се повишава още повече ефективността на двигателите с вътрешно горене на Mercedes-Benz, които и досега се отличаваха с изключителна икономичност.

Благодарение на новата „интелигентна екологична” електрохидравлична кормилна уредба на Citaro Hybrid, разходът на гориво на се намалява с до 8.5%. Целта на използването в автобусите на новата хибридна технология е ясна: минимални промени в базовия автомобил плюс постигане на максимална горивна ефективност.

Освен това, Citaro Hybrid е лек, с разумна цена и безпроблемен както за шофьорите, така и за сервизите. В България Mercedes-Benz Citaro Hybrid се предлага от генералния дистрибутор на марката – Силвър Стар Моторс.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 номер 1

    14 4 Отговор
    Хората си го могат, Мерцедес са най- добрите автобуси и камиони.

    Коментиран от #3

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гост

    7 9 Отговор

    До коментар #1 от "номер 1":

    "Хората" продължават да се държат като щрауси и да си въобразават , че някаква "марка" и някакви купени "експерти" ще ги спасят от промяната !!!! Само че докато си играят на "тестове" и журита , Китай вече подмениха над 70% от всичките си автобуси с НАПЪЛНО електрически , а САЩ ще го направят до 6-7 години !!! А големите германски градове , без да се интересуват от тия "експерти" също един през друг обявяват конкурси за ЕЛЕКТРИЧЕСКИ автобуси , та скоро ще има пак олеле , защитете немската "автопромишленост" !!

    Коментиран от #4, #6, #10

  • 4 гост

    3 5 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    В подкрепа на това мога да добавя, че технологиите в този автобус намаляват разхода с общо 20% спрямо такъв със стандартен дизелов двигател. Като плюс се добавя тегло на батерия и суперкондензатори на покрива. Точно в това няма логично обяснение: или ще си на батерии или не, средното положение е неориентирано, безцелно, защо ти е да правиш нещо сложно, като то може да е просто, както направиха Китай: казват сменяме ги и реализират икономия от мащаба, местно производство и сега се редят на опашка за техните автобуси като видяха колко са добри и смислени. Апропо точно милиардната глоба в САЩ спрямо ФВ отива точно за подобни автобуси.
  • 5 Екотек

    4 0 Отговор
    Мергела си е мергел от личен опит казвам!
  • 6 Какаванин

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Сиктир бре неуко невежество.... Ходи да пасеш патките...

    Коментиран от #7, #8, #9

  • 7 Вярваш в Мерцедес и всички останали?

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "Какаванин":

    Преди седем години на конференция в Белгия на електрическите автобуси беше гледано на шега. Тогава китайският производител BYD Co. показа свой ранен модел. "Всички се смееха на BYD и казваха, че компанията е направила играчка. А вижте сега. Всички правят такива", казва Исбранд Хо, управляващ директор на компанията за Европа.
  • 8 Вярваш в Мерцедес и всички останали?

    3 1 Отговор

    До коментар #6 от "Какаванин":

    Около 99% от всички 385 000 електрически автобуса, които се движат по пътищата днес, са в Поднебесната империя. И те са около 17 процента от общия брой на автобусите, използвани там.

    Всеки пет седмици китайските градове добавят по 9 500 електрически автобуса - еквивалента на всички автобуси от обществения транспорт в Лондон.

    Всичко това започва да създава видимо намаляване в търсенето на гориво. И тъй като автобусите харчат по средно около 30 пъти повече от автомобилите.

    За всеки 1 000 автобуса по пътищата, около 500 барела петрол на ден остават неизползвани, показват изчисления на Bloomberg. Тази година излишъкът от петрол само заради електрическите автомобили ще набъбне с 37% до 279 000 барела дневно - или горе-долу КОЛИЧЕСТВОТО, КОЕТО ПОЛЗВА ЦЯЛА ГЪРЦИЯ.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 отчаян от живота в бьлгария

    2 1 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    добреее; тия подменили ония направили ,а ния тука само ги подменяме тия в парламента 30 години ,и все сме си сьщите ,с технологията на заде ,много е трагично да се плюва други дьржави ,които са светлинни години напред от наща ,и тия инженери за да са го измислили са много доста по грамотни и умни ,от нас плювалниците ,докато не се научим да уважава ме техниката по света ,няма да постигнем нищо ново в бьлгария; ,да имаме заводи тука за автомобили ,някьде из бьлгария ,нямаме нали ,и задава ли някои вьпроса защо.