Новини

В Германия отзовават Lada Niva заради опасност от пожар

Публикувана: 16 Август, 2019 14:13
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 6070
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 12 гласа.

Немският представител на АвтоВАЗ Lada Automobile GmbH обяви сервизна кампания за 1 500 всъдехода Lada 4x4, регистрирани в Германия между 2017 и 2018 г. Акцията се налага заради производствен дефект, който може да доведе до пожар.

Засегнатите автомобили са излизали от завода с неправилно положен кабел на генератора, който се опира в единия носач и изолацията му се протрива, в резултат на което може да възникне късо съединение. От Lada Automobile GmbH са уведомили немските собственици на "ниви" и са ги поканили на преглед, като откритите дефекти ще бъдат отстранявани безплатно.

Миналата година заради същия проблем в Русия бяха отзовани 39 000 всъдехода Lada 4x4. До момента не са известни случаи на пострадали в резултат на пожар, причинен от такъв дефект.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 12 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
NikNay
1 Отговор
Вица е в това - "опасност от пожар" значи хипотетично а Тесла си гори и то не на теория а на явен и за нея няма отзовавания !?!?!?

Оценка:
-8 +47

Ужас и безумие
2 Отговор
Тия каскети един джип не могат да направят като хората тръгнали самолети и ракети с ядрени двигатели да се опитват да правят ...

Коментиран от #3, #4, #15


Оценка:
-54 +24

Random
3 Отговор

До коментар #2 от "Ужас и безумие":


Един кабел е бил на кофти място и то само за 2017 и 2018 година. Хонда, тойота, мерцедес и други колко коли отзоваха за къде-къде по-сериозни проблеми.

Коментиран от #6, #9, #21


Оценка:
-13 +44

4
Този коментар е премахнат от модератор
Гарант
5 Отговор
Браво на ЛАДА .А други кенефи дават 50000км гаранция на нещо дето се чупи на 55 000 КИА амортисьори.

Оценка:
-6 +17

6
Този коментар е премахнат от модератор
Цветко
7 Отговор
Най добрия автомобил на всички времена

Коментиран от #13


Оценка:
-7 +26

LORT
8 Отговор
само идиот може да произвежа един модел 40 години и да не се научи да го прави като хората

Оценка:
-17 +20

Borislav Popov
9 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Един кабел, два кабела, няма значение важното е, че в Германия се грижат за клиентите. А в Русия отзиви няма, нали знаеш какво може да стане като се нагрее този кабел в някоя яка жега.... а после реват руснаците - Не можем да изгасим тайгата !

Оценка:
-19 +7

Бесен Язовец
10 Отговор
Руснаците вече 40 гдини я произвеждат тази Нива и още не могат да отстранят потенциално слабите места и все нови и нови проблеми излизат. Нека един по умен путиноид, да влезе тук и да ни обясни - как можаха на времето, съветските авиаинжинери да построят свръх звуков пътнически самолет от нулата, а днешната велика Русия, наследница на СССР-рето, за да произведе един средномагистрален пътнически самолет, купува технологии и авиационно оборудване от гниещите западни страни и пак не можаха да го направят като хората.

Коментиран от #12, #14


Оценка:
-17 +10

stefano
11 Отговор
Всички фирми го правят , не е срамно .
Дребни неща при нас .. но такъв е редът....

Оценка:
-2 +12

Random
12 Отговор

До коментар #10 от "Бесен Язовец":


Няма пари за разработка, тестове и след това производство

Оценка:
-5 +7

Цури
13 Отговор

До коментар #7 от "Цветко":


Наистина е много устойчив всъдеход ако така може да се кажи . Черни пътища гора и т. н. Ходовата част също проста за монтаж и здрава . Във черния път на село е огън . Който има вила във балкана му я препоръчвам .

Оценка:
-2 +11

Танко
14 Отговор

До коментар #10 от "Бесен Язовец":


Съгласен съм , но май за ТУ 144 не са почнали от нулата . Хвърляли са по едно към Франция и Англия .

Коментиран от #25


Оценка:
-5 +10

Алфа Ромео
15 Отговор

До коментар #2 от "Ужас и безумие":


Най-добри са на самолети, ракети и ядрени двигатели, улучи в десетката.

Коментиран от #16


Оценка:
-4 +5

Алфа Ромео
16 Отговор

До коментар #15 от "Алфа Ромео":


За военни самолети става въпрос, пътническите не са им приоритет, както и автомобилите.

Оценка:
-3 +1

Мартин
17 Отговор
Недейте да сравнявате Лада с Тесла моля Ви, нелепо е да се коментира въобще. Те руснаците другаде са силни, в конспирациите са силни. Няма как армията им да е развита колкото твърдят, при положение че индустрията им е в това положение, още произвеждаме Лади и то с огромни усилия от страна на Рено да ги държат живи. Уж падна комунизма там, а още всичко е конспирация..

Оценка:
-6 +6

18
Този коментар е премахнат от модератор
Стига русофобия
19 Отговор
Сега щяхте да спорите на турски, ако не бяха руснаците! Аре...

Коментиран от #20


Оценка:
-4 +9

Танко
20 Отговор

До коментар #19 от "Стига русофобия":


При турското робство , може всичко да е било , но Българите са си говорили на Български език .При комунягите, в петък имаше руска телевизия .

Коментиран от #27


Оценка:
-7 +8

Емил
21 Отговор

До коментар #3 от "Random":


Разликата е в това, че другите отзовават коли, а лада - каруци!

Оценка:
-2 +4

22
Този коментар е премахнат от модератор
ааа
23 Отговор
Ела да видиш,как горят като факли новите рекламирани електрокари и как се гасят в контейнер с вода където стоят по няколко дена,щото и там не гаснат.Пожарникарите в чудо са се видели,ама за това никой не пише...

Оценка:
-0 +3

Очевидец
24 Отговор
За 20 години лов ,единственото което съм виждал като пушек от Лада Нива е от съединител, на бесен тормоз.

Оценка:
-1 +1

Сотка
25 Отговор

До коментар #14 от "Танко":


Само дето Ту -144 излетя преди Конкорд, а при военните много по отдавна.

Коментиран от #26, #29


Оценка:
-1 +1

аребегай
26 Отговор

До коментар #25 от "Сотка":


Излетя, счупи се и до там!

Оценка:
-0 +1

Няма име
27 Отговор

До коментар #20 от "Танко":


Тъп ли си Танко, та правиш подобно сравнение? Ми, сега пък всеки ден има новини на турски.

Коментиран от #28


Оценка:
-1 +2

Танко
28 Отговор

До коментар #27 от "Няма име":


За да не се обиждаме , ще се обърна към теб с "острия" . При комунистическото иго , учениците задължително изучаваха руски език . Имаше една тв програма , през 70- те станаха две , при което в петък , едната изцяло руска .Новините на турски са 10 мин .. Дали съм съгласен да ги има , отделна тема .Освен това има десетки други програми , за разлика от преди .С няколко думи - комундетата , защо не си отивате в матушката ?

Оценка:
-1 +0

Танко
29 Отговор

До коментар #25 от "Сотка":


След катастрофата на изложението в Париж ,никога не е напускал ссср .Конкорд летеше през Океана , докато метална част от друг самолет , която е била на пистата ,не проби резервоара .Спряха го не заради конструкторски или технологични грешки .Няколко месеца преднина , не означава , че не са копирали .Бързата кучка......

Коментиран от #30


Оценка:
-1 +1

Random
30 Отговор

До коментар #29 от "Танко":


Конкорда точно защото е имал технически грешки и проблеми са го спрели. Катстрофата е била последната капка. На всичкото отгоре е бил пре-скъп за компаниите и не е могъл да лети над звуковата бариера над градове и села.

Оценка:
-1 +1

Дългия
31 Отговор
Здравейте,
повечето от тук пишещите не са на повече от 30 години та да говорите за комунистите.Руснаците произвеждат почти всякаква техника.Интересуващите се хора могат да ви кажат,че катастрофите с руски самолети са 10 пъти по малко от други производители.Лада Нива няма равна на себе си.Когато излезе Лада Веста и Приора завладяха 30% пазарен дял та другите производители веднага приееха изисквания да ограничат продажбите.Моля тези,които не са се качвали камо ли карали новите лади да не коментират.

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български.

Ловци на бисери
Георги Първанов
Бившият президент Георги Първанов с искане за българска позиция спрямо Македония
Договарянето за името на Македония не трябва да е за сметка на България"

Още бисери