ФАКТИ.БГ

Volkswagen вече произвежда по 1000 електрически коли на ден

Шест модела от няколко марки се сглобяват в завода в Цвикау

Публикувана: 29 Март, 2021 18:37
23 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 5592
Volkswagen вече произвежда по 1000 електрически коли на ден
Снимка: Volkswagen
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 16 гласа.

Както преди няколко дни ви информирахме, доставките на първите клиентски Volkswagen ID.4 вече започнаха, а производството в завода на германската марка тече с пълна сила и постига нови успехи. Благодарение на въвеждането на трета смяна във фабриката в град Цвикау, то от VW Group вече могат да се похвалят с по 1000 сглобени електрически автомобила на ден.

По план до края на годината трябва да видим увеличение и капацитетът да нарастне до 1400 автомобила дневно. За сега там се сглабят Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Audi Q4 E-Tron, а съвсем скоро ще започне и производството на първата Cupra на ток. Най-вероятно от Seat също ще се възползват от завода и техният еl-Born също ще се вмести при другите модели.

Заводът в Цвикау е ключов за германската марка в процеса по електрификация, като в следващите години ще видим поне още няколко съоражения, които да бъдат преструктурирани за следващото поколение автомобили на Volkswagen.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 16 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Q2z
1 Отговор
Още 5 г.,и после на лизинг.

Оценка:
-1 +13

Четник
2 Отговор
Като чуя саунда на моето шест цилиндрово купе когато го пална сутрин ми се реве,че след 9—10 години ще бъдат забранени за каране колите с ДВГ.Амин.

Оценка:
-25 +33

Зопэржв
3 Отговор
Това не са автомобили, а лаптопи на колела...Върхът на фолксвагена беше файтон, наистина уникален автомобил !!!!

Коментиран от #19


Оценка:
-23 +30

бай Даньо
4 Отговор
Никога Фолксваген!

Оценка:
-34 +30

НАБЛЮДАТЕЛ
5 Отговор
А КЪДЕ ЩЕ ГИ ПРОДАВА

Оценка:
-19 +19

Мнение
6 Отговор
И все повече ще стават. Мъск планира 1 000 000 Тесли само за тази година!

Коментиран от #7


Оценка:
-12 +25

Гост
7 Отговор

До коментар #6 от "Мнение":


Той планираше и камион за тази година ама..... И Сахбъртрък планираше вече няколко години ама.....

Коментиран от #11


Оценка:
-11 +22

Само питам
8 Отговор
Това на снимката кола ли е?

Коментиран от #10


Оценка:
-6 +19

Пурко
9 Отговор
И за какво?!? Кому е нужно това?!?

Оценка:
-7 +13

Пръц
10 Отговор

До коментар #8 от "Само питам":


Робите няма да имаме право на коли.

Оценка:
-8 +21

гост
11 Отговор

До коментар #7 от "Гост":


Ами така е , като Модел 3 от 20 000 през 2017 стигна 450 000 2020 и пак заявките са два пъти повече от произведените някои неща се отлагат ! Ама пък Фолксваген тия 1000 бр седмично ги планираше за 2018 , пък то стана 2021 , та все тая !! А пък камиона и пикапа ще ги видиш след няколко месеца , ама после да не ревеш , че пак ще излезе края на годината , че ВАГ са безнадеждно изостанали !!

Коментиран от #13


Оценка:
-15 +11

Имах фолксваген....(чисто нов)
12 Отговор
Тая марка (и цялата им плеяда от клонинги)повече не съществува да мен.

Коментиран от #14


Оценка:
-16 +18

1312
13 Отговор

До коментар #11 от "гост":


1000 на ден

Оценка:
-0 +10

поло ли
14 Отговор

До коментар #12 от "Имах фолксваген....(чисто нов)":


или up, или голфче, що се жалиш, сподели подробно

Оценка:
-2 +4

пешо
15 Отговор
ама и батериите ли произвеждат в джърмани? и суровините за батериите - там ли ги копаят? а процесите по извличането на тези суровини? а рециклирането после - в цвикау ли?
за един приятел питам, ноо зеуен!

Оценка:
-4 +18

Дфен
16 Отговор
Аалелуя,алелуя....

Оценка:
-1 +2

Hoho Boho
17 Отговор
ДВГ отиде в миналото.
Скоро и от шофьори няма да има нужда, щом колите сами ще се самоуправляват...

Оценка:
-6 +8

18
Този коментар е премахнат от модератор.
Христо
19 Отговор

До коментар #3 от "Зопэржв":


Да ама заради човешките предрасъдаци файтона не се наложи в топ луксозния клас... Но пък тези които са имали допир до него знаят, че дори s-класата отстъпва пред файтона...

Коментиран от #21


Оценка:
-1 +4

gost
20 Отговор
Има вече много тестве направени и доказват, че фолксваген и ауди не правят качествени коли, затова пък са скъпи. Толкова бъгове има това ИД3, че и в ИД4 не са ги поправили, батериите са им от първите видове като на бмв и3. Само мощта им ги крепи, ако трябва да зависят от продукта, няма как да оцелеят. Новите им коли дефектират, не се покриват от гаранциите и частите са изключително скъпи. Електричките в това отношение ще песят много пари от поддръжка и ремонт. Въпреки това само Тесла е марката, която е иновативна и предлага нещо различно, и това е доказано от тестове и изследване на продуктите им.

Оценка:
-8 +4

абе да ти кажа
21 Отговор

До коментар #19 от "Христо":


файтона не беше файтон, а си беше каруца, като всеки Фолк с Ваген! Това е куча марка за абдали, които си нямат никаква представа от техника и от коли. Надценени каруци с китайски части и гаранция на китайски чайник.

Оценка:
-1 +2

Какви двигатели
22 Отговор
Те станаха по 1000 кубика и не могат 100 000км да изкарат ужас настана Бате

Оценка:
-0 +1

556829
23 Отговор
Като станат таралясници ще ги.подкараме в Бегето.

Оценка:
-0 +1

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


Ловци на бисери
Георги Киряков
Политологът Георги Киряков с позиция за политиката
Българската политика е примитивна- суджуци срещу услуги"

Още бисери