Както преди няколко дни ви информирахме, доставките на първите клиентски Volkswagen ID.4 вече започнаха, а производството в завода на германската марка тече с пълна сила и постига нови успехи. Благодарение на въвеждането на трета смяна във фабриката в град Цвикау, то от VW Group вече могат да се похвалят с по 1000 сглобени електрически автомобила на ден.
По план до края на годината трябва да видим увеличение и капацитетът да нарастне до 1400 автомобила дневно. За сега там се сглабят Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Audi Q4 E-Tron, а съвсем скоро ще започне и производството на първата Cupra на ток. Най-вероятно от Seat също ще се възползват от завода и техният еl-Born също ще се вмести при другите модели.
Заводът в Цвикау е ключов за германската марка в процеса по електрификация, като в следващите години ще видим поне още няколко съоражения, които да бъдат преструктурирани за следващото поколение автомобили на Volkswagen.
-1 +13
-25 +33
Коментиран от #19
-23 +30
-34 +30
-19 +19
Коментиран от #7
-12 +25
До коментар #6 от "Мнение":
Той планираше и камион за тази година ама..... И Сахбъртрък планираше вече няколко години ама.....
Коментиран от #11
-11 +22
Коментиран от #10
-6 +19
-7 +13
До коментар #8 от "Само питам":
Робите няма да имаме право на коли.
-8 +21
До коментар #7 от "Гост":
Ами така е , като Модел 3 от 20 000 през 2017 стигна 450 000 2020 и пак заявките са два пъти повече от произведените някои неща се отлагат ! Ама пък Фолксваген тия 1000 бр седмично ги планираше за 2018 , пък то стана 2021 , та все тая !! А пък камиона и пикапа ще ги видиш след няколко месеца , ама после да не ревеш , че пак ще излезе края на годината , че ВАГ са безнадеждно изостанали !!
Коментиран от #13
-15 +11
Коментиран от #14
-16 +18
До коментар #11 от "гост":
1000 на ден
-0 +10
До коментар #12 от "Имах фолксваген....(чисто нов)":
или up, или голфче, що се жалиш, сподели подробно
-2 +4
за един приятел питам, ноо зеуен!
-4 +18
-1 +2
Скоро и от шофьори няма да има нужда, щом колите сами ще се самоуправляват...
-6 +8
До коментар #3 от "Зопэржв":
Да ама заради човешките предрасъдаци файтона не се наложи в топ луксозния клас... Но пък тези които са имали допир до него знаят, че дори s-класата отстъпва пред файтона...
Коментиран от #21
-1 +4
-8 +4
До коментар #19 от "Христо":
файтона не беше файтон, а си беше каруца, като всеки Фолк с Ваген! Това е куча марка за абдали, които си нямат никаква представа от техника и от коли. Надценени каруци с китайски части и гаранция на китайски чайник.
-1 +2
-0 +1
-0 +1