По-рано тази седмица Tesla обяви, че е произвела 5-милионния си автомобил. Постижението бе постигнато изключително бързо и се очаква компанията да запази тези темпове. Популярността на автомобилите Tesla нарасна през последните три години благодарение на постоянно увеличаващата се гама на марката.
На Tesla ѝ бяха нужни дълги дванадесет години, за да създаде първите си 1 милион автомобила - показател, който тя достигна през март 2020 г. Оттогава насам производството рязко нарасна, като премина границата от 2 милиона по-малко от 18 месеца по-късно, достигна 3 милиона в рамките на 11 месеца, а след това надхвърли 4 милиона произведени автомобила само седем месеца по-късно. Оттогава насам са необходими 6 месеца и половина, за да може Tesla да произведе 5-милионния си автомобил.
Снимка, споделена в Weibo от Tesla, разкрива, че 5-милионният автомобил, произведен от фирмата, е фейслифт на Model 3, боядисан в бяло. Преди по-малко от две седмици китайският завод на Tesla отпразнува построяването на 2-милионния си автомобил, което е зашеметяваща цифра, като се има предвид, че производството в обекта започна едва в края на 2019 г. Tesla официално посочва, че китайският завод има годишен капацитет от над 750 000 автомобила, но в действителност се смята, че той е по-близо до 1 милион броя, което го прави най-големия производствен обект на Tesla.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
00:35 20.09.2023
2 Бен тен
Две години след това ще прави колкото Тойота или ФВ. Вероятно и повече от тях.
01:34 20.09.2023
3 гост
Коментиран от #6
04:53 20.09.2023
4 Койчо
08:10 20.09.2023
5 Гост
08:18 20.09.2023
6 Гост
До коментар #3 от "гост":
И какво от това, Тесла купи ли си?Ти пак си караш нафтенката.08:21 20.09.2023
7 Къпан пор
Коментиран от #8
09:24 20.09.2023
8 гост
До коментар #7 от "Къпан пор":
Когато Тойота е била на 20 години е била "сглобила" малко над половин милион , а не 5 милиона !! И това при положение , че не е имала НИКАКВА , ама наистина никаква конкуренция в цяла Азия , да не говорим за Япония !! А Тесла от първия ден работи на пазар залят от конкурентите на 100 % и със сто пъти по-големи ресурси от нея !!Коментиран от #9
07:57 21.09.2023
9 Аххааа
До коментар #8 от "гост":
“умничкото” ми то…. аа през тези години каква е била повсеместната моторизация по света и покупателната способност…????То бива бива сляпо “блеене”, но това минава всякакви граници тесларасрки….
Коментиран от #10
21:05 21.09.2023
10 гост
До коментар #9 от "Аххааа":
Повсеместната моторизация по това време 1920-1930 година е била такава , че в САЩ всеки втори е карал Форд Модел Т , а по отбраните са карали примерно Кадилак със 16 цилиндъра и 10-12 литра обем !! Също така само в САЩ е имало поне 25-30 производители като Тойота и по- големи , а в Европа вече е имало и Мерцедес и Фолксваген и Рено и Пежо и Ситроен и Фиат и още един куп други ! В Япония също е имало вече и Нисан и Митсубиши и със сигурност в Япония е имало поне десет пъти повече платежоспособни клиенти отколкото е произвеждала Тойота , да не говорим за останалата Азия , която и е заден двор и в която американските и европейски производители още не са имали достъп !! А времето когато Тойота стига един милион произведени е чак след втората световна и то 62-63 година !! Тогава каква е била " моторизацията" ?? Предостатъчна , хахаха !!03:10 22.09.2023