17 Октомври, 2024 10:10 958 24

Шефът на BMW иска ЕС да се откаже от забраната за ДВГ

  • bmw-
  • ес-
  • европейски съюз-
  • забрана-
  • двг-
  • ципсе

Оливър Ципсе смята, че има песимизъм в района

Шефът на BMW иска ЕС да се откаже от забраната за ДВГ - 1

Решението на Европейския съюз да забрани продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене през 2035 г. се сблъсква с нарастваща съпротива от страна на различни заинтересовани страни, включително големи автомобилни производители като BMW и Volkswagen. Бяха изразени опасения относно възможността за постигане на изцяло електрическо бъдеще в рамките на този срок, особено като се има предвид зависимостта от Китай за производството на батерии и настоящото геополитическо напрежение.

Главният изпълнителен директор на BMW Оливър Ципсе изрази загриженост относно потенциалното въздействие на забраната върху жизнеспособността на производителите. Той подчерта необходимостта от по-гъвкав подход и промяна на политиката

Германското правителство, заедно със седем други държави, се противопостави на забраната, което доведе до компромис, позволяващ изключение за превозни средства с ДВГ, използващи синтетични или въглеродно неутрални горива. Въпреки това, опозицията срещу забраната продължава да расте, като видни личности от различни индустрии изразяват опасения относно нейната осъществимост и потенциални негативни последици.

Докато някои автомобилни производители като Volvo остават изцяло отдадени на изцяло електрическото бъдеще, други инвестират в нови технологии за двигатели с вътрешно горене и проучват алтернативни горива като начин за постигане на целите за намаляване на емисиите. Дебатът за бъдещето на автомобилната индустрия и ролята на двигателите с вътрешно горене продължава да се развива, като има значителни последици за производителите, потребителите и околната среда.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 НАБЛЮДАТЕЛ

    9 12 Отговор
    Крайно време е BMW да фалира
  • 2 Хохо Бохо

    8 1 Отговор
    Ааааа не така. Целта е да фалираш за да му е гадно на Путин като неможе да си купи ново бе ем ве и ще трябва да кара и да ремонтира старо. Тва е целта. Съкращавай и фалираи кто мерцедес и вагените
  • 3 Хохо Бохо

    15 2 Отговор
    Единственият плюс в едно БЕмВе е тоя дека е на акумулатора
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 5 Отговор
    Уж пазарна икономика, уж пазарът решава , а то властите забраняват ❗
    Добре дошли в УЖ ДЕМОКРАЦИЯТА, която е като КУМУНИЗЪМЪ❗

    Коментиран от #8, #10, #12

  • 5 Техно

    10 7 Отговор
    Шефовете на БМВ са единствените в Европа, които продължават да демонстрират здрав разум, на масовият фон от блеещи зелени чучела по върховете на автопроизводителите. И реално останаха без конкуренция в тоя ценови клас в Европа. Включително и при електрическите коли.

    Коментиран от #9

  • 6 Когато един Кретен

    2 0 Отговор
    Когато един Кретен Не може да стигне до Баланса за Нещата!

    Става Точно Това!

    Грешките на Ком партиите в Действие!

    Лаика си Остава Лаик!
  • 7 Калистенко

    1 2 Отговор
    Зеленски тик так тик так
  • 8 гост

    9 3 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Единственото което прави демокрацията в лицето на ЕС е , че се опитва да събуди потъналите в дълбок зимен сън оядени производители , напълно самозабравили се от десетките години картелни споразумения и липса на реална конкуренция !!! Проспаха един път избухването на Тесла , която направи за смях 100 годишни производители като ги задмина за някакви си 3-4 години и продължава да ги прави за смях с продажбите си и НИКОГА НЕ Е ПРОИЗВЕЖДАЛА и няма и намерение да произвежда кюмбета !! Сега за втори път проспиват китайската инвазия , ПАК С ЕЛЕКТРОМОБИЛИ и продължават да плещят за умрялото кюмбе !!! Няма никакво , ама никакво значение дали ЕС ще забранява или разрешава двг , щото просто 2035 китайците и Тесла ще предлагат такива електромобили и на такива цени , че никой няма и да си помисли за друго !! ЕС просто се опитва да ги събуди за този ФАКТ !! И тогава ще е отдаааааавна минало времето за преустройства и единствения път за тях ще е фалит и продажба на по-умните , които вече са се отказали от тази явно отдавна изпяла песента си недомислица , наречена ДВГ !!! До 2040 съгласно договора подписан както от ЕС , така и от Китай ЦЕЛИЯ ТРАНСПОРТ трябва да е БЕЗ НИКАКВИ ЕМИСИИ , съответно да НЕ СЕ ПРОДАВАТ НИКАКВИ изкопаеми горива !! За кого и за кога ще произвеждат двг БМВ и останалите глупаци ??? Ще пращат бензин по куриер и ще влачат кюмбето с електричка до пистата ли , щото на друго място никой няма да им позволи и да припарят даже ??

    Коментиран от #14, #17

  • 9 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Техно":

    Шефовете на БМВ са загрижени за едни , които теб въобще не те греят , ама си въобразяваш , че са се загрижили за теб !! А те всъщност се опитват да си оставят ниша за милионерите и милиардерите , които имат по 10-20 автомобила и ще искат да имат и "екзотиката" двг , която обаче ще е се държи в гараж и персонала ще я кара на ремарке до някоя писта , където шефа да дойде да я покара за час на цени , които ти не си виждал в живота си накуп и няма да видиш !! А през останалото ежедневно време ще си кара електричката , за която БМВ вече му предлагат цялата си гама от масови модели !
  • 10 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    След малко повече от 2 месеца влиза забраната за двг в Норвегия , където вече електричките са над 95% от продажбите ! Искаш ли да хванем бас след колко години и старите кюмбета ще са на скрап ?? Аз залагам на 5-6 години максимум и то ако няма големи скокове на бензина , а се очаква почти двойно увеличение до 3 години ! И това дето става в Норвегия до 10 години ще стане в целия ЕС !!
  • 11 Дебелия Дъб

    1 1 Отговор
    Като той лично ще носи кофи газиол от Венецуела, които никой няма да купува. За цялата година и 20 хил. км давам общо 620 лв с ДДС на Електрохолд. На 292 хил. батерията е с 87% остатъчен капацитет.
    Сметнете си колко 5000 лева годишно давате само за гориво. Отделно обслужване.
    Петролна рoбиня или патриот на БГ ток ⚡🇧🇬

    Коментиран от #13

  • 12 Дебелия Дъб

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Кое, кое? Кой е пазара? Клонинги, дето си хвърлят чашката и фаса през джама и си режат DPF-ите? Такъв пазар няма кво да решава! Не може да решава тоя дето горе в кутийката му няма никой.

    Коментиран от #15

  • 13 Техно

    2 4 Отговор

    До коментар #11 от "Дебелия Дъб":

    След още 50 хил км може да си спестил достатъчно пари за смяна на полът дори...
  • 14 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Явно не правиш разлика в подхода ❗
    Някой забрани ли със закон да гледаш черно-бял телевизор?
    Някой забрани ли да ползваш старите лампи с жичка?
    Когато електтокарите станат по-достъпни и неограничени в пробег, хората сами ще слязат от ДВГ ❗

    Коментиран от #16

  • 15 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Дебелия Дъб":

    Същите клонинги ти решават съдбата в НС ‼️
    Ако не знаеш , съгласно закона, 240 НЕГРАМОТНИ могат да станат ДЕПУТАТИ ‼️
  • 16 Техно

    1 3 Отговор

    До коментар #14 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Лампите с жичка ги забраниха. С идеята да се пести ток. Което не пречи сега да насърчават джендъризма да кара коли ток. Разчитайки че помнят като маймуните - до час-два. И като гледаме дъбът и госта, май са познали...

    Коментиран от #20

  • 17 ПЗпзспз

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост":

    Мите, пишеш ги тези работи все едно наистина ги вярваш. На семинарите на младежките партийни организации, такива неща ли си приказвате?

    ЕС се опитвали да помогнат на производителите да преминат на електрички? Демек, искаш да кажеш, че чиновниците от ЕС са по-прозорливи от меринджеите и акционерите в автомобилните компании, на които им работа и ежедневие да са в час с пазара и тенденциите? Това може и да е вярно, но вероятността да е вярно клони към нула, както теоретично е вярно, че човек може да забогатее от лотарията, ама на практика не точно.

    Коментиран от #18, #19

  • 18 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ПЗпзспз":

    Ще бъдеш явно много учуден , ама болшинството от акционерите в автомобилните компании и понятие си нямат от технологии за автомобили и пазар на същите !! Тях ги интересуват неща като цена на акциите и дивидента на същите !! Щото влагат парите си заради печалбата , а не заради " любов" към кюмбетата или автомобилите като цяло !! Тези неща са оставени на мениджърите , които пък също се интересуват от печалбата сега или най- много в следващите 4-5 години , щото от това зависят заплатите и бонусите им , а след 10-20 тях най- вероятно няма да ги има или в най- лошия случай ще са на друга работа !! Освен това с времето в европейските производители се намърдаха едни акционери , дето врагове не ти трябват с такива !! Примерно във ВАГ най- големите акционери са синдикатите на работниците !!!! Сещаш ли се какво следва ?? Тях ги интересува единствено да няма съкращения и заплатите да се вдигат постоянно , независимо какво е дереджето на фирмата !! Защо мислиш Мъск не дава на синдикатите да припарят до Тесла ?? Във Рено и Стелантис пък има държавно участие с контролен вот , като във Стелантис е и на Франция и на Италия !! Тях също ги интересува първо да не се закриват заводи и работни места , щото главния приход е от данъците на работещите , а не от данъка печалба на фирмата , щото той обикновено е нула и тона десетки години подред !!И как си мислиш че ще останат конкурентни тия фирми и ще прокарат нова технология , която ще съкрати работниците поне наполовина , че и

    Коментиран от #22

  • 19 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #17 от "ПЗпзспз":

    В Китай е държавна политика да се субсидират производителите на батерии и електромобили , първо защото така ще отпадне зависимостта на Китай от вносни горива и второ защото им е ясно , че това е шанса им да изместят производителите на ДВГ в световен мащаб , с кюмбета никой няма да им обърне внимание !! И там синдикати и работници нямат думата , ама хич , а и те само печелят , защото фирмите са нови и наетите са нови ,нямат стари сметки трупано с десетилетия ! И са захранвани с десетки милиарди почти безлихвени заеми от държавата , която пък ги е взела от други бизнеси преди това пак субсидирани от нея , ама вече и със субсидии не работят !! Примерно това с което почна Китай , дрехи , обувки , играчки , всякакви боклуци от тоя род , вече не върви ! Щото тези бизнеси искат заплати по 50-60 долара иначе стават непродаваеми !! И вече са в Индонезия ,Пакистан , Бангладеш , че и Етиопия , Сомалия , Конго и такива подобни !!
  • 20 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "Техно":

    Отиваш на магазина и "О чудо" има ламБи с жички❗
    Забраниха само определен вид
    И ТО СЛЕД КАТО ЛЕДките бяха вече масово навлезли ❗
    Телефон със шайба също няма как да ползваш, но след като хората сами ги изхвърлена и те смениха АТЦ поддръжката❗

    Коментиран от #21, #23, #24

  • 21 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    ...ги изхвърлиха...
    /ред./
  • 22 Гййкйу

    0 0 Отговор

    До коментар #18 от "гост":

    А добре, щото политиците и административните търтеи гледат много напред в бъдещето... колкото избутат мандата. Просто "западното" общество се уяде и както е известно още от пирамидата на чичо Маслоу, започна да мисли за глупости. Съответно политиците започнаха да свирят на екологичната струна, защото е модерно и гарантира гласове и медийно присъствие. Нищо ново под слънцето. Нормален възход и падение на цивилизация.

    Далновидни държавници има само в приказките.
  • 23 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Всички крушки със жичка са забранени , не се прави на отворен ! Просто ги забраниха за производство ,а не за продажба и сега докато свършат милионите по складовете ще се продават !! А понеже вече никой не ги купува , освен такива като тебе още бая време ще се мотаят из магазините ! Същото , което ще стане и с кюмбетата !
  • 24 Техно

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Има ама само под 40 вата. Поне официално (май китайците продават на Илиенци "под тезгяха" и други, но не съм стъпвал там от 20 години). А към момента на забраната ЛЕД почти нямаше а само енергоспестяващи (пълен шит). Наложи се да извхърля два доста сносни и скъпи полюлея заради тази забрана, защото алтернативите бяха меко казано несъстоятелни, та и за това го помня. Отделно G9 стандарта са абсолютно неприложими в ЛЕД изпълнение за някой от осветителните тела (прекалено тежки и обемисти са).