Новият главен изпълнителен директор на „Дойче Бан“ Евелин Пала планира да преструктурира изцяло компанията и значително да подобри качеството на държавния железопътен оператор, предаде ДПА, съобщи БТА.
„Преобръщаме компанията с главата надолу. Целя напълно ново начало“, заяви Евелин Пала пред днешния брой на вестник „Билд“.
„За целта трябва да правим всичко по различен начин от преди. Преглеждам всяка работа за нейната добавена стойност за нашите клиенти. Администрацията трябва да служи на железопътните работници“, заяви тя.
Пала допълни, че редица решения вече няма да се вземат на централно равнище.
„Правя хората на място вземащи решения. Те са гръбнакът на нашата компания. Те също заслужават ново начало. Целта ми е по-малко бюрокрация и значително повече място за действащите. В бъдеще решенията ще се вземат там, където е отговорността, а не три етажа по-нагоре“, допълни новият ръководител на „Дойче Бан“.
Според нея мръсните влакове и гари, затворените кафенета на борда на влаковете в бъдеще вече не трябва да съществуват. На клиентите на железопътния транспорт ще се предложи цифрово проследяване на ремонтните и строителни дейности, за да планират по-добре пътуванията си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Един Асфалт - Бял от времето на Адолф
12:15 19.10.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Ала бала
12:18 19.10.2025
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Дойче Бааахур
12:37 19.10.2025
10 Венсеремус другари.....
12:39 19.10.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Ъхъъъъъ.....
12:41 19.10.2025
14 Леле майкоооо...
Коментиран от #18
12:43 19.10.2025
15 Мдаа
12:44 19.10.2025
16 За месец
Коментиран от #21
12:45 19.10.2025
17 Порно
12:45 19.10.2025
18 За какво въобще
До коментар #14 от "Леле майкоооо...":
цифрово проследяване на ремонтните и строителни дейности говорят тея хора, като никъде вече в Германия такава дейност няма. Най близката база е в Полша... Един вагон не може никъде в Германия да се поръча.12:47 19.10.2025
19 Сандо
Коментиран от #28
12:50 19.10.2025
20 демократ
Коментиран от #24
12:58 19.10.2025
21 456
До коментар #16 от "За месец":
За каруци незнам, нямам информация. Но за дървета имам. Причината е ,че тук много се следи за дърветата ,храстчета, и други .Необходими са специални разрешения за почистване ,а това е малко сложна процедура, затова трудно се отстраняват . За съжаление, при силни ветрове много клони и дървета падат и не един път са затваряли движението на влакове /междуградски и на метрото/.Затова не разбирам как с лека ръка отстраняват всякаква растителност когато искат да строят ,или унищожаването на Туята.
12:58 19.10.2025
22 Асан
13:20 19.10.2025
23 Поредната
13:49 19.10.2025
24 ЖП транспортът
До коментар #20 от "демократ":
е за бедните. Дор днес когато почти всеки има кола, все още има в България достатъчно бедни да се возят на влак14:27 19.10.2025
25 Гост
15:12 19.10.2025
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Анонимен
16:25 19.10.2025
28 До Сандо
До коментар #19 от "Сандо":
Че то " Бай Тошовото" БДЖ беше на светлинни години пред сегашната деградация. Във всяко едно отношение. Беше като цяло една от добрите и развити жп администрации в Европа.23:18 19.10.2025
29 упадък
11:42 20.10.2025
30 Това Там
11:46 20.10.2025