На предстоящата среща на върха на Европейския съюз в Брюксел през следващата седмица няма да бъде взето решение за прекратяване преговорите за членство с Турция, съобщи „Блумбърг“.
Изданието се позовава на думи на канцлера на Германия Ангела Меркел. Тя заяви, че иска да чуе мнението на своите колеги по въпроса. На срещата обаче няма да бъдат взети каквито и да е генерални решения.
В началото на месец септември Меркел заяви, че ще поиска от Европейския съюз да преустанови преговорите с Анкара за членство веднъж завинаги. Тя каза, че „не вижда как страната може да бъде приета“ в блока.
Напрежението между Германия и Турция се повиши още повече около парламентарните избори в страната. Турският президент Реджеп Ердоган обвини основните политически играчи на немска земя в нацистки методи.
Като една от основните пречки за влизането на Турция в общността от ЕС посочиха арестите и масовата чистка след опита за военен преврат през 2016 година. Журналисти и активисти също попаднаха зад решетките.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 лилипутин
08:29 15.10.2017
2 Хасан
Коментиран от #11
08:57 15.10.2017
3 един
За мен всъщност е най-странно, защо изобщо Турция иска да влиза в този съюз? Веднага ще бъде скопена, източена и задушена :D
Коментиран от #4, #5
09:59 15.10.2017
4 един
До коментар #3 от "един":
А... и турския и паток ще остане в историята :D10:31 15.10.2017
5 Хасан
До коментар #3 от "един":
Турция е в ЕС...навсякъде има турци....и ще има повече..дай Боже...Икономиката е интегрирана в Европейската икономика...Турция е конкурент на Германия..и за това Меркел ревеКоментиран от #9
10:36 15.10.2017
6 Няма
11:28 15.10.2017
7 Киро
АХАХАХААХХА
Турската икономика е нетен ВНОСИТЕЛ, тоест внася повече, отколкото изнася! И то много повече - с около 25% повече от износа.
Лихвите в турската икономика са около в ПЪТИ по-високи от Европа, вкл. от България, в следствие от делата на мустакатия комплексар през последните години, нещата отиват на много зле, фирми се изнудват, затварят и изнасят масово!
Това, че има турски гастербайтери, работещи най-гадната или най-нископлатената работа, означава нищо друго, освен, че има турски гета по държавите, нищо друго.
ЕС хвърля прах в очите на анадолците поради ЕДНА единствена причина - да държи мангасарите далече от Европа, това е.
Евтин зеленчук ще се внася и с и без членство в ЕС.
Коментиран от #8
11:35 15.10.2017
8 Хасан
До коментар #7 от "Киро":
Средната възраст на населението на Турция е 36, на Германия е 55...,И двете икономики произвеждат ...Германия остарява...вътрешното потребление намаля..и затова нужда от нови пазари ..Коментиран от #10
12:05 15.10.2017
9 за матриала
До коментар #5 от "Хасан":
Хасане, моите уважения към нестандартното ти мислене, но когато цифрите говорят и боговете мълчат са казали в Африка! Съгласен съм, че Турската икономика е интегрирана с Европейската. Така, както са интегрирани и другите не европейски икономики в нашия континент. Но за да разбереш разликата между немската икономика и турската, е добре малко да обърнеш внимание на фактите в цифри! Показателите за вътрешен брутен продукт за Турция показват 735 млрд долара, докато в Германия - 3.494 млрд. Турция е съпоставима с Холандия, която има 769 млрд, при само 17 милиона население, срещу 80 милионна Турция. Така, че трябва да сравняваш ябълките с ябълки, а крушите с круши. Защото ако тръгнеш да сравняваш хващайки ту от рогата, ту от копитата, тогава и текстилната промишленост на Бангладеш например, също конкурира текстила на Турция, но това не означава, че в Бангладеш живеят по-добре от Турция.Предполагам, че донякъде си зомбиран от турските медии, където е нормално да се набляга на новини за икономическите успехи на страната, което също е факт, но трябва по-реално да се гледат нещата според мен.
А, за да не кажеш, че си измислям цифрите, прилагам линка, където ги видях.
http://statisticstimes.com/economy/european-countries-by-gdp.php
Коментиран от #15
12:27 15.10.2017
10 Гинеколог
До коментар #8 от "Хасан":
Хасане, пак си прав, ама пак донякъде и то не съвсем.Виж резултатите на демографската статистика в Европа, включително и Турция.
Информацията е на ЦРУ.
https://www.google.com/search?q=average+age+in+gemany&oq=average+age+in+gemany&aqs=chrome..69i57j0l3.7672j0j7&client=tablet-android-lenovo&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8#imgrc=JbeozHYMo3xZCM:
12:45 15.10.2017
11 батко бугар
До коментар #2 от "Хасан":
80 милионен пазар на въшлясали, брадясали, мръсни, неуки мюслита, мислещи само как да докачат някоя кадъна без забрадка-бурка. На тия твоите т.нар. роднини от самия теб, можеш да продаваш само вазелин, но не точно, защото използват "шарлан" за назадничавите си цели. Сапуна за тях е табу, бръсненето "от дъжд на вятър", и т.н., и т.н.Пример за горепосоченото е: в турция цената на пакет памперси на същата фирма е 12-13 лв, в България - 24-30 лв в зависимост от магазина. Това се дължи на факта, че ТУРКИНИТЕ МАСОВО НЕ ЗНАЯТ ЗА СМЕНЯЕМИТЕ ПЕЛЕНИ ЗА ЕДНОКРАТНА УПОТРЕБА И ТОВА НАЛАГА ДА ИМ СЕ СВАЛЯТ ЦЕНИТЕ ПОД ВСИЧКИ ДРУГИ В СТРЕМЕЖА - А, ДАНО ДА СЕ ОКУЛТОРЯТ!...
Българските момичета от своя страна отдавна са в 21в. и ще продължават да са там - с поне 8 века пред туркините! И това е основната причина да се продават еднократните пелени на двойни цени.
И накрая ТИЯ ДЕТО НЕ ПОЗНАВАТ ЕЛЕМЕНТАРНИ ХИГИЕННИ НАВИЦИ ПРИ ОТГЛЕЖДАНЕТО НА ДЕТЕ ЩЕ МИ ЗАВЛАДЯВАТ ЕВРОПА!!!?
Коментиран от #13, #14, #16, #24
13:14 15.10.2017
12 Голям прос
13:30 15.10.2017
13 Батювуту
До коментар #11 от "батко бугар":
А има ли вероятност цените на памперсите, които са от толкова голямо значение за теб, да са по-ниски, отколкото при нас, по простата причина, че там имат много по-голямо производство, съответно по-жестока конкуренция, което да е причината за по-ниски цени, бе батьовото???А това, което си изръсил в мисловният си памперс, отнасящо се за сапуна, че е табу там, явно си го чул отнякъде със съпоставим с твоя интелект, щом пишеш такива бисери...
Личната хигиена е нещо което се отнася до личността, а не въпрос на националност!
А иначе, нашите момичета са най-красивите, (да ти кажа между другото и туркините ги бива, ама нашето си е нашето!)
16:50 15.10.2017
14 Хасан
До коментар #11 от "батко бугар":
Братко булгар,по хигиена и готвене българката не може да се сравни с турската домакиня..ти в момента си цял ден с забърсени с тоалетна хартия задни части докато всеки турчин си има биде в тоалетната...тия брадясали мюслюмани пет пъти на ден се молят и преди всяка молитва има ритуал за миене на крака и ръце..и. така е от 1600год ни...в средновековна Европа е имало мор ,глад и епидемии но на територията на империята е нямало18:16 15.10.2017
15 Хасан
До коментар #9 от "за матриала":
Съгласен съм с теб..но с тия даннии правиш фотография на сегашното аз ти говоря за бъдеща перспектива...Центъра на тежестта на световната икономика се премества от Запад на Изток..Китай идва,тихо,мълчаливо превзема света и пазарите ...настигна Сащ ...и задминава...и нещо друго Германия е само икономическа сила..докато Турция е военна,дипломатическа и културна сила...Германия е ограничена в своите граници и най много до България ..а Турция прониква навсякъдеКоментиран от #17, #19
18:22 15.10.2017
16 Хасан
До коментар #11 от "батко бугар":
И за памперсите ..няма свободно движение на стоките в България...има монополи и олигополи...един познат (софиянец българин)се хвалеше че пробутва турски платове които ги взима за 4 евро за испански на цена 32 лева..имал много разходи като си плащал вноските на Бентлито си18:33 15.10.2017
17 Батювуту
До коментар #15 от "Хасан":
Хасане, те и индийците са навсякъде, ама не мислиш ли, че качеството е по-важно от количеството?Поне за мен е така, батьовото!...
Коментиран от #18
21:13 15.10.2017
18 Хасан
До коментар #17 от "Батювуту":
Погледни списъка на министрите и депутатите които те управляваха последните 25 години..колко турци има..погледни немския парламент,,холандския,австрийския,белгийския да видиш колко турци имаКоментиран от #21
22:03 15.10.2017
19 за матриала
До коментар #15 от "Хасан":
Значи казваш, "...Германия е само икономическа сила..докато Турция е военна,дипломатическа и културна сила..." Демек, според тебе немците са военно, дипломатически и културно слаби... Не, че ги обичам или защитавам немците, само на един въпрос Си отговори ( сам на себе си, ей така честно за себе си, пък публично кажи каквото искаш)... Ти като чуеш "Гьоте", освен задни части, идва ли ти наум нещо?Просто си споменал и за култура, та затова те попитах...
Коментиран от #20
22:29 15.10.2017
20 Хасан
До коментар #19 от "за матриала":
Гьоте е немски поет ...допринесъл е за развитието на немската култура...Ти казваш Гьоте аз ти казвам Ботев,Паисий,Йовков,Вазов...това са твоята кклтура ,те са допринесли за развитието на българската култура..тях трябва да ценишКоментиран от #22
22:33 15.10.2017
21 Батювуту
До коментар #18 от "Хасан":
Първо искам да ти кажа, че аз съм аполитичен! Причината е, че политиката никога не ме е вдъхновявала, защото си е мръсна работа, а аз за мръсни работи нямам нито желание, нито време, нито нерви!!!...Второ, аз не деля хората на "наши и ваши" по националност, религиозна принадлежност и други темподобни признаци, а по мисловно качество! Така са ме възпитавали родителите ми и аз така възпитавам децата си!
Трето, много пътувам. Това ми дава реална представа за живота на хората в различни страни и континенти.
Повярвай ми, в Швейцария, един обикновен гражданин, спри го на улицата и питай кой им е президента, няма да може да ти отговори! И то не защото е тъп, а защото това не го интересува! Хората си гледат човешките ценности, затова са позитивни.
Ако теб те прави щастлив, че в някои от Европейските държави има депутати с турска националност, радвай се и си ходи щастлив... Аз лично съм убеден, че за самите депутати, за които говориш, националната им принадлежност, за тях самите, не е от определящо значение, защото са над тези неща!..
Та ти пожелавам от все сърце да си разшириш малко кръгозора, да имаш възможност и късмет да пътуваш и да видиш различни страни, различни култури, да пропуснеш видяното, изживяното през своята призма и да прецениш сам.
Не си глупав човек, ще ти се отрази добре.
Коментиран от #23, #26
00:38 16.10.2017
22 за матриала
До коментар #20 от "Хасан":
А защо си мислиш, че не ги ценя?Ти изръси някви глупости, омаловажавайки другите! За Гьоте ти напомних, за да се опомниш каква глупост си написал в коментара си.
Моите аз си ги ценя, не вдигай температура за това!
01:03 16.10.2017
23 Хасан
До коментар #21 от "Батювуту":
Мерси за написаното..аз съм същия...не съм ксенофоб,не съм националист или радикал или ислямист...не деля хората по религия или етнос...повечето написано тука е за бъзикане...ама все пак гледам да не обидя някого ..имам приятели българи и с тях се бъзикаме на биричка..така че спокойно08:13 16.10.2017
24 КАСАПИН
До коментар #11 от "батко бугар":
Съгласен съм че са 80 милиона , Да ама не при положение че 36 милиона от тях са кюрди, силно намалена цифра според официални данни на анкара. След година две кюрдите ще си отхапят голямо парче от турция. и тога колкото и да реват цигани като хасан ще им остане само реването .Коментиран от #25
08:24 16.10.2017
25 Хасан
До коментар #24 от "КАСАПИН":
Те турците толкова народи и етноси 500години управляваха...виж Съветския съюз за 70 години се разпадна..виж ЕС за 20—30години почна да се пука и немците не могат да се справят18:12 16.10.2017
26 Румяна Костова
До коментар #21 от "Батювуту":
Пътуването,но не като туризъм до някоя нашумяла дестинация,руши рамките,в които човек поставя света.Живяла съм в три европейски държави и имам добри впечатления от турците.Първо,са дисциплинирани и добри работници.А религията им си е техен личен въпрос.Стига да не ми я натрисат на мен.Новите имигранти,обаче за нищо не стават.23:40 17.10.2017