Администрацията на Доналд Тръмп отхвърли предложение на Турция, свързано с освобождаването на пастора Андрю Брънсън, съобщи „Дейли мейл“, позовавайки се местните медии.
Заради задържането на пастора, обвинен от турските власти в терористична дейност, се стигна до ескалиране на напрежението между Анкара и Вашингтон. Турската лира се срина заради кризата, а Анкара обвини външни сили в опит да дестабилизират страната.
Съединените американски щати насочиха мерника към турската банка „Халкбанк“, която е застрашена от тежки икономически санкции. Вашингтон се аргументират с подкрепата на банката към Иран да заобиколят американските санкции. Турция е предложила да освободи пастора, като в замяна е поискала САЩ да не налагат глоби на банката. Американците са отказали.
От САЩ са дали да се разбере, че няма да седнат на масата за икономически преговори, докато пасторът не бъде освободен от затвора. „Истински натовски съюзник не би арестувал въобще Брънсън“, заяви анонимен източник от Вашингтон. САЩ вдигнаха митата за внос на алуминий и стомана от Турция, което нанесе сериозен икономически удар на южната ни съседка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хасан
Коментиран от #18, #70, #101, #111, #119, #154
14:43 20.08.2018
2 Хасан
Коментиран от #8, #57, #250, #251
14:44 20.08.2018
3 Рязанчо
14:44 20.08.2018
4 Баба Ванга
Коментиран от #9
14:47 20.08.2018
5 Мелиха
14:49 20.08.2018
6 бум
14:56 20.08.2018
7 Borislav Popov
Коментиран от #10
14:56 20.08.2018
8 Т90
До коментар #2 от "Хасан":
Перални перални :D15:01 20.08.2018
9 падна падна
До коментар #4 от "Баба Ванга":
Тя падна веки.15:02 20.08.2018
10 vankata
До коментар #7 от "Borislav Popov":
Дори и да не правят нищо , а само да приказват кара лирата да пада. Тръмп само да пръдне и лирата е надолу с 10%.Коментиран от #20
15:02 20.08.2018
11 Без име
Коментиран от #15, #59
15:03 20.08.2018
12 Българин Патриот
Но защо се бавят а него съдят на добивотен затвор,
Щом е шипионин , у кауша и това е.
Ще ми организират преврати .
Скъсване на връзките с ФаЩТ и това е, по далеко от това зло .
Лов на чуждите мекерета
15:04 20.08.2018
13 Тръм
15:05 20.08.2018
14 започна се банки манки
15:06 20.08.2018
15 Хахаха
До коментар #11 от "Без име":
Турчо, гледай какво става само до края на тази седмица …Вече за всички е ясно, че Турция е държава терорист, която взима заложници и се опитва да търгува.
САЩ като изпращят сега няколко милиарда глоба на банката на Ердоган, Халкбанк, и турската лира ойде на 10:1 за долар.
А ноември иде … 200 милиарда долара дълг трябва да се покрие.
Ако САЩ наложат и санкции за кредитиране на държавни книжа на Турция … и хляб няма да имате да ядете в туркието.
Коментиран от #39
15:08 20.08.2018
16 Гордост и красота българска
15:15 20.08.2018
17 Турция вън от Европа
Коментиран от #21, #25, #98
15:17 20.08.2018
18 Хасан
До коментар #1 от "Хасан":
Що пишеш от мое име??Коментиран от #22, #27
15:18 20.08.2018
19 Хасан
Коментиран от #23, #41, #97
15:20 20.08.2018
20 Borislav Popov
До коментар #10 от "vankata":
Турците обърнаха разплащането в национални валути и евро. Долара - аут. Даже Турция пуска облигации в юани !! Това да ти говори нещо ?Коментиран от #28
15:20 20.08.2018
21 без мозък
До коментар #17 от "Турция вън от Европа":
Айде бе, с Иран? Кризата с американските заложници през 1979г.?15:21 20.08.2018
22 баш Хасан
До коментар #18 от "Хасан":
Че само ти ли си Хасан?Има хиляди Хасановци.15:21 20.08.2018
23 Трол
До коментар #19 от "Хасан":
Ти май пак искаш "аркадан"?15:22 20.08.2018
24 Хасан
Коментиран от #30, #31
15:22 20.08.2018
25 Borislav Popov
До коментар #17 от "Турция вън от Европа":
И от къде ще изгониш Турция ? Ще изселиш населението ? Тя си е там където си е . Никога не е влизала в ЕС.15:23 20.08.2018
26 Мюсюлманско братство
15:23 20.08.2018
27 Ишек Хасан
До коментар #18 от "Хасан":
Само едно магаре ли се нарича Хасан бе амсалак!15:23 20.08.2018
28 каквато икономиката такава и Турция
До коментар #20 от "Borislav Popov":
Говори ни,че от славната турска лира,маркер на великата турска икономика-нищо не остана.Какво да ни говори.Коментиран от #29
15:25 20.08.2018
29 Borislav Popov
До коментар #28 от "каквато икономиката такава и Турция":
Ама като отидеш на пазара - тая икономика те обува и облича ! Да не би чепиците ти да са от америка ? Или каубойското ти яке ? Да не говорим за чушките , доматите и другите зеленчуци които хрупаш целогодишно !Коментиран от #47
15:28 20.08.2018
30 Атраим азанъ
До коментар #24 от "Хасан":
Абе пезевенк, какво са се разбирали. ЕС винаги е плащала на кочината в евро за газта. Никакъв турчин не си ами мръсна руска подлога.Коментиран от #32
15:30 20.08.2018
31 слушай по внимателно
До коментар #24 от "Хасан":
Пак са те излъгали!Кой ти бръсне еврото за кюстендилска????ВСИЧКИ РАЗПЛАЩАНИЯ ЩЕ СЕ ИЗВЪРШВАТ В РУБЛИ И ТУРСКИ ЛИРИ!!!!Коментиран от #58
15:31 20.08.2018
32 Хасан
До коментар #30 от "Атраим азанъ":
Ти какъв си??американец???..що толкова обичаш Сащ??Коментиран от #63
15:32 20.08.2018
33 onq s konq
Коментиран от #35, #43, #52, #244
15:34 20.08.2018
34 Хасан
15:34 20.08.2018
35 сволач
До коментар #33 от "onq s konq":
Айде пробвай!Коментиран от #37
15:39 20.08.2018
36 factor X
Коментиран от #38
15:40 20.08.2018
37 onq s konq
До коментар #35 от "сволач":
Споко,НЯМА ТЕ БАВЯКоментиран от #42
15:45 20.08.2018
38 Хасан
До коментар #36 от "factor X":
Банката е финансирата търговията с Иран по време на АМЕРИКАНСКОТО ембарго...Турция не е правила ембарго....демек ..всеки бузнес от който ако американеца не печели се счита за нелегален15:50 20.08.2018
39 а бе
До коментар #15 от "Хахаха":
турците доказаха че нямат способността да разберат нито простите неща. държат се като болни от хидроцефалия15:51 20.08.2018
40 Хасан
15:54 20.08.2018
41 ААА
До коментар #19 от "Хасан":
Асане , сега копаем ями, да заравяме чумави прасета -ако се появят. Да не започнем да пълним ямите с нещо друго.15:55 20.08.2018
42 сволач
До коментар #37 от "onq s konq":
Шъ взема да се гътна от чакане!Коментиран от #44
16:01 20.08.2018
43 любопитен
До коментар #33 от "onq s konq":
Спри се бе, айгър! Почини малко и разкажи кво стана, като се разхождаше в градинките с един твой приятел и срещнахте други двама джендъри? Тая история дето я разправяше няма да ми омръзна, като Шехерезада си!16:05 20.08.2018
44 onq s konq
До коментар #42 от "сволач":
Лято е,в Созопол съм,не ми е до тебКоментиран от #46
16:06 20.08.2018
45 Расулюлах
Коментиран от #53
16:14 20.08.2018
46 Хасан
До коментар #44 от "onq s konq":
Има ли рускини за боцкане ?да отскочаКоментиран от #79
16:15 20.08.2018
47 каквато икономиката такава и Турция
До коментар #29 от "Borislav Popov":
Ей за това ти гръмна лирата.А за твой ужас последните ми кундурки купих от Виена и познай-виетнамско производство.Няма такива кундурки ей! Оставете, зарежете,зае*ете всичко турско!!А чушките и доматките аз си ги произвеждам в градинката.В краен случай,който няма градинка-полските панове ще му помагат.Стига плакахте с тая Турция!Беше каквото беше!Като сте толкова ербап,опитайте се да изнасяте кундури и домати за Китай,че да видиш дали няма да станете за смях в цялата галактика.Хвърчите надолу и това е.Все света ви крив.Че и книжка си написали-''СТРАТЕГИЧЕСКА ДЪЛБОЧИНА''-брейййй,велики били,дълбоки били...Ей сега като ви подпукат и банките,ще я усетите дълбочината!!!Ще ви натикат право в на кучето дупето.Тм ви е и мястото.Доматаджии!Коментиран от #49, #51, #84, #115
16:19 20.08.2018
48 Да де ама
16:23 20.08.2018
49 Хасан
До коментар #47 от "каквато икономиката такава и Турция":
Каква е тая робска ненавист??каква е тая болка в дупето че не ти минава 140 г ами и се предава по наследство??..Коментиран от #56, #91
16:24 20.08.2018
50 Мерт
Изcлeдвaнe нa плaтфopмaтa зa лyĸcoзни пътyвaния Vіrtuоѕо пoĸaзвa, чe в тoп 10 нa нaй-пpeдпoчитaнитe oт тяx дecтинaции зa cлeдвaщия ceзoн влизaт Итaлия, Фpaнция, Гepмaния, Гъpция и Швeйцapия. "Гepмaния, в чacтнocт, имa cилнo пpиcъcтвиe дo гoлямa cтeпeн зapaди пoпyляpнитe cи ĸpyизи и зapaди ĸoлeднитe cи бaзapи", пocoчвaт eĸcпepтитe.
Cpeд дpyгитe пpeдпoчитaни мecтa ca oщe Южнa Aфpиĸa, Hoвa Зeлaндия, Изpaeл и Япoния. Любoпитнoтo e, чe гoлям нaпpeдъĸ бeлeжи Typция. Peзepвaциитe зa южнaтa ни cъceдĸa ca cĸoчили c 310%, ĸaтo тpябвa дa ce oтбeлeжи, чe дaннитe зa тoзи pъcт ca били cъбpaни пpeди пocлeднитe финaнcoви cътpeceния в cтpaнaтa.
"Дoĸaтo Итaлия, Фpaнция и Beлиĸoбpитaния ocтaвaт cилни пaзapи зa нac, ĸлиeнтитe ни зaпoчвaт oтнoвo дa тъpcят пoвeчe възмoжнocти зa пътyвaния дo Typция, ĸaĸтo и дo Eгипeт", пocoчвa cъocнoвaтeлят нa ĸoмпaниятa Moли Фитцджepaлд.
Коментиран от #246
16:25 20.08.2018
51 Хасан
До коментар #47 от "каквато икономиката такава и Турция":
Турция си гони своя интерес ...да не би да е България да се подлага на всеки...направи си Южен пото??направи си АЕЦ???...едно време имаше атомни специалисти а сега касиери в Кауфланд....а Турция си имаше продавачи на килими а сега си има атомни специалистиКоментиран от #54, #68
16:26 20.08.2018
52 JPower
До коментар #33 от "onq s konq":
Можеш да направиш справка, кой ,кокво внася и изнася по ""линията" България-туркия. Едни турски фирми от България внасят в туркия суровина и после ти връщата готов продукт на цена по 10 %...това се нарича колониална търговия!!!!Що не опиташ да търгуваш с туркия ти, имаш шанс,само ако си мюмюнка!! Изнасяме много животни за туркия,бизнеса е монополиран от един ""доктор"". Другия стокообмен е ФЕКТИВЕН. Много фирми, мюмюнски,внасят в България стока, после я продават в туркия за българска. РЕАЛНО БЪЛГАРИЯ НИЩО НЯМА ДА ЗАГУБИ, АКО НЕ ТЪРГУВА С туркия....Коментиран от #141
16:28 20.08.2018
53 аллахаллах околосупилаф
До коментар #45 от "Расулюлах":
често пишеш гл*сти, днес прекаляваш16:30 20.08.2018
54 JPower
До коментар #51 от "Хасан":
Да няма скоро атом отзад...мухахах...Ицеее, Фърляй са у боя срещу каубоя...ако ще и кюрд да те еб...16:33 20.08.2018
55 Неутрален
16:33 20.08.2018
56 каквато икономиката такава и Турция
До коментар #49 от "Хасан":
Пише го в горепосочената книга.Сядай,чети и не се чуди кое,как,от къде и защо ти идва така изведнъж,че и в повече!Започналият процес на вразумяване е необратим.Коментиран от #62
16:45 20.08.2018
57 касапина
До коментар #2 от "Хасан":
Да турция има обща история с Русия, тя редовно и подрязва крилцата. Русия има исторически права към Европеиската част на турция .Падне ли и сгода ще нагълта голямо парче земя ат турция.Коментиран от #60, #61
16:45 20.08.2018
58 ами да бе
До коментар #31 от "слушай по внимателно":
....плащанията за газта-само в РУСКИ ЛИРИ...приемаме и ТУРСКИ РУБЛИ (понякога)16:49 20.08.2018
59 касапина
До коментар #11 от "Без име":
НЯМА ГЛАДНИ БЪЛГАРИ ИМА ГЛАДНИ ПОМАКО-ТУЦИ И ЦИГАНИКоментиран от #109
16:50 20.08.2018
60 Хасан
До коментар #57 от "касапина":
И кого ще засели там??рускини ??..хахаха...или българкиКоментиран от #77
16:50 20.08.2018
61 Хасан
До коментар #57 от "касапина":
Турция ще изсмуче финансовия капитал на България и ГърцияКоментиран от #64, #67, #75
16:52 20.08.2018
62 Хасан
До коментар #56 от "каквато икономиката такава и Турция":
Това се отнася и за Европа ..Тръмп нало и мита,глоби Дойчебанк,забрани Фолсваген ...Европа също ли имаше стратегическа дълбочина?Коментиран от #65, #71
16:53 20.08.2018
63 Хасанебан
До коментар #32 от "Хасан":
Ми вас ли да обича , гаджалите16:54 20.08.2018
64 верно бе
До коментар #61 от "Хасан":
... всички знаем какви са смукачи...на кожени пирони16:55 20.08.2018
65 Хасанебан
До коментар #62 от "Хасан":
Ще ти дам такава дълбочина каквато друг не може да ти даде , нито ЕС нито в Сащ16:57 20.08.2018
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Хасанебан
До коментар #61 от "Хасан":
Така е , смучене якооо , турчин смучи като никой друг16:59 20.08.2018
68 каквато икономиката такава и Турция
До коментар #51 от "Хасан":
Почакай,почакай още малко и ще разбереш защо и килими даже вече няма да мажете да продавате,дори и да искате.Те китайците ще ви го обяснят и то на къса каишка.Айде,закрихме я Туркия.17:00 20.08.2018
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Ivan
До коментар #1 от "Хасан":
Hasane Hasane ako znaesh sega kyde e Mohamed ne bi kazal 4e hristianstvoto e falshiva religia17:04 20.08.2018
71 factor X
До коментар #62 от "Хасан":
Търсих те. Имам новини за теб. Германците научиха слуховете, които разпространяваше, че ще помогнат на Турция, като й дадат пари. Те казаха, че въпросът за предоставяне на германска помощ на Турция не е бил в дневния ред. Че не беше обсъден в последните преговори между Меркел и Ердоган. И че Турция може да потърси помощ от Международния валутен фонд. Какво отговаряш ти???17:13 20.08.2018
72 Синан
„В наш интерес е да направим всичко по силите си, за да задържим Турция в орбитата на Запада”, посочи Габриел. „Според мен, САЩ правят нещо, което не бива да се случва между съюзници. Прилагайки санкции, те тласкат към пропастта една страна, която и без друго е в тежко икономическо положение”, смята бившият германски външен министър. Какво ще стане, ако Анкара се отдалечи от НАТО? Страхувам се, че рано или късно, националистическите сили в Турция ще се обърнат към ядреното оръжие, за да могат подобно на Иран и Северна Корея да превърнат страната в „недосегаема”, предупреди Габриел. По-рано лидерът на Германската социалдемократическа партия Андреа Наулс заяви пред „Funke”, че Берлин може да се окаже в ситуация, в която ще трябва да окаже помощ на Анкара, независимо от последните политически разногласия с турския президент Реджеп Ердоган.
„Турция е много силен партньор на НАТО, който не можем просто да пренебрегнем. В наш интерес е да гарантираме, че тя ще остане икономически стабилна и че валутните сътресения ще бъдат ограничени”
Коментиран от #99
17:20 20.08.2018
73 Синан
„В наш интерес е да направим всичко по силите си, за да задържим Турция в орбитата на Запада”, посочи Габриел. „Според мен, САЩ правят нещо, което не бива да се случва между съюзници. Прилагайки санкции, те тласкат към пропастта една страна, която и без друго е в тежко икономическо положение”, смята бившият германски външен министър. Какво ще стане, ако Анкара се отдалечи от НАТО? Страхувам се, че рано или късно, националистическите сили в Турция ще се обърнат към ядреното оръжие, за да могат подобно на Иран и Северна Корея да превърнат страната в „недосегаема”, предупреди Габриел. По-рано лидерът на Германската социалдемократическа партия Андреа Наулс заяви пред „Funke”, че Берлин може да се окаже в ситуация, в която ще трябва да окаже помощ на Анкара, независимо от последните политически разногласия с турския президент Реджеп Ердоган.
„Турция е много силен партньор на НАТО, който не можем просто да пренебрегнем. В наш интерес е да гарантираме, че тя ще остане икономически стабилна и че валутните сътресения ще бъдат ограничени”
Коментиран от #76
17:20 20.08.2018
74 гост
Коментиран от #80, #252
17:23 20.08.2018
75 касапина
До коментар #61 от "Хасан":
ХА ХА ХА Това да не е шербет бе АСЕНЕ, точно от тези 2 държави турция и стотинка не може да вземе, капитал на цигански- мюсюлски държави не се дава.17:27 20.08.2018
76 Синанебан
До коментар #73 от "Синан":
Турция може да прибегне до това да се заголи и наведе и да поеме с вик удара от сащКоментиран от #81
17:31 20.08.2018
77 касапина
До коментар #60 от "Хасан":
Първо трябва да минат 40-50 години, земята да се очисти от мръсните същества които преди това са живели там.Коментиран от #82
17:32 20.08.2018
78 ΜΒΦ
17:34 20.08.2018
79 СссереМ
До коментар #46 от "Хасан":
Само кошници,дебели кат прасета.17:36 20.08.2018
80 Онур
До коментар #74 от "гост":
Абе жалкар, Турция е заплашвал и Русия и САЩ, Франция, Германия, Австрия, и др. БЪЛГАРИЯ кога е заплашвал, никой! Защото сте издънка във всяка едно отношениеКоментиран от #95, #103
17:39 20.08.2018
81 Онур
До коментар #76 от "Синанебан":
Бъркаш Турция с вашата малка и жалка България17:41 20.08.2018
82 Хасан
До коментар #77 от "касапина":
Българина намаля със 60 хиляди на година ..Коментиран от #87
17:43 20.08.2018
83 Синан
Всяка година по няколко хиляди души пътуват от България към Турция, за да се лекуват. Болните от рак харчат там над 100 милиона лева годишно. Това са пари за лечебни процедури, каквито у нас все още не се правят или пък за тях се чака прекалено дълго. Болните от рак избират Турция, защото
там лечението е по-евтино и по-бързо,
отколкото в страните от Европейския съюз. Годишно България дава по 0,5 милиарда лева за лечение на българи в ЕС. Турските болници се избират и защото са близо до България, добре оборудвани са и лекарите в тях са обучени в Германия и САЩ. В момента в Турция има общо 82 болници с най-висока степен на акредитация за качество на лечението. Три от тях имат свои представителства в Пловдив и в София - веригата “Аджъбадем” (от 2010 г.), частната клиника “Гювен”, наричана още правителствената, защото лекува министри и депутати от Меджлиса (от 2014 г.), и истанбулската болница “Лив” (от 2015 г.).
17:45 20.08.2018
84 Borislav Popov
До коментар #47 от "каквато икономиката такава и Турция":
Никой не ти плаче за Турция. Само ти казвам как реално стоят нещата ! А можеш ли да бягаш за всеки чифт джапанки или обувки до Виена ? И то за да купиш нещо Виетнамско ? Че то от бутик тук ще ти излезе по евтино ! Относно производството на Поляците - видяхме им ябълките , видяхме им яйцата , видяхме и останалите им стоки. Хем скъпи - хем боклук ! Да ти кажа само че старите Български сортове домати отидоха в Турция. За това като ги изкарат в началото на Март ни харесват на вкус. За разлика от Българските оранжерийни с Холандски сортове !17:48 20.08.2018
85 Синан
В страната има 335 частни болници, 840 държавни и 60 университетски. В държавните лечението е безплатно, в частните се доплаща максимум по около 100 лева на човек годишно. Общо за здравеопазване там се отделят по 1700 лв. на човек годишно.Лекуващите се в Турция българи са
над 8000 на година,
от които около 30% са болните от рак. Тези хора се лекуват на свои разноски, защото в България са се сблъскали с тежка бюрокрация, лошо отношение, лутали са се в системата, сами са си търсили лекар, който да ги оперира, давали са подкупи за свободно място за лъчетерапия, чакали са дълго за изследвания и лечение и т.н. Към тези пороци на здравната система у нас се добавят и сгрешените или неуточнени диагнози, дефицитът на медикаменти, болничните лимити, списъкът на чакащите и доплащането на ръка.
А в Турция лечението е луксозно, евтино, на световно ниво и без плащания под масата. Там лекар
17:48 20.08.2018
86 Тукидид
Коментиран от #89
17:48 20.08.2018
87 касапина
До коментар #82 от "Хасан":
Да главно помако -турци и цигани няма да плачем за тяхКоментиран от #88, #92
17:52 20.08.2018
88 Този коментар е премахнат от модератор.
89 Хасан
До коментар #86 от "Тукидид":
Сащ плаши Кипър с Турция за да лапне нейните богатсва ...Коментиран от #102, #122
17:57 20.08.2018
90 Възмутен
17:57 20.08.2018
91 Гяур
До коментар #49 от "Хасан":
Асане, Асане, какви са тия турски комплекси,че постоянно това изтъквате. Нарича се комплекса на рязаната пишка.17:58 20.08.2018
92 Хасан
До коментар #87 от "касапина":
Ще видиш ти скоро когато дъщеря ти докара мургаво зетче от махалата а сина ти дойде с новия,си любовник афганистанецКоментиран от #108
17:58 20.08.2018
93 Месут
До коментар #88 от "тянката":
Каква чиста нацията сте бе, за 500 год. нищо чисто нямате вие, нито сте чисти българи, нито сте турци, остава да сте някакви мелезиКоментиран от #94, #96, #106
18:04 20.08.2018
94 Гяур
До коментар #93 от "Месут":
Отново потвърждение за комплеска за отрязаната п.ишка. Само това изтъкват. В този дух, за да ти създам още комплекси - само по време на Руско-турските войни и Балканската война кадъните са опитали доста необрюзани курове, да не говорим за другите войни. Дори турците имат издаден книга за т.нар. български зверства по време на Балканската война, в която описват как българите са се забавлявали с туркините. Разбира се, турците го наричат изнасилвания , но щом туркините не са избягали, а са останали да живеятт в България, значи им е харесвало. След Освобождението много български големци са ходели да се забавляват в турските села с местните кадъни. Хайдутите също са се забавлявали с кадъните - справка документи от османки съдилища. Даже Вълчан войвода живеел с туркиня в планината.18:16 20.08.2018
95 Алоу момче
До коментар #80 от "Онур":
Българинът не е свикнал по турски, да лиже там където се плюе. Бягай сега, да се молиш на коленете си и да целунеш дупето на тия дето псуваше. Тичай че скоро няма да имаш пари, не за мостове и болници, заемите за лукса свършиха, но нито за хляб.Коментиран от #100
18:27 20.08.2018
96 Аскювлия
До коментар #93 от "Месут":
..даже снощи опънах една кадъна за 20 лв...искаш ли да ти дам адреса...Коментиран от #113
18:31 20.08.2018
97 Вили
До коментар #19 от "Хасан":
Ако Ердоган пусне бежанците, България ще спре турските турове. Това ще стане ако се премине червената линия.Коментиран от #110
18:39 20.08.2018
98 Какаванин
До коментар #17 от "Турция вън от Европа":
Опитва се, ама не му минават номерата разбирачо тъп18:40 20.08.2018
99 no fes no problem
До коментар #72 от "Синан":
Този е бившия.Сегашния заедно с Курц не ще турчуля из Европа.Ако Турция се опита да се прави на ядрена сила ще изчезне за няма15 минути.Иран 30 години се мъчи и няма ядрено оръжие.
18:44 20.08.2018
100 Какаванин
До коментар #95 от "Алоу момче":
Точно вие българите сте най долните гъзолизци, мързелив и крадлив народ... Оправили сте себе си, та коментирате други в пъти по велики държави цървули... Нищо не става от вас микробиКоментиран от #104, #107
18:44 20.08.2018
101 Валя
До коментар #1 от "Хасан":
Това е ужасно,не им вярвай излъгали са те , това са ти го казали хора а на хората не може просто така да се вярва,за да е истина трябва лично Аллах да ти го каже повярвай ми аз съм честна и почтена и ти мисля доброто а непочтенните си измислят такива лъжеобрази в лицето на разни богове за да ти вземат страха и да те подчинят,бъди смел и не изневерявай на човешкия си характер ти си човешко същество и не трябва да се самоунизяваш коленичейки пред лъжците18:53 20.08.2018
102 калбо
До коментар #89 от "Хасан":
Вярно американците съ политически терористи19:00 20.08.2018
103 M. A. G. A.
До коментар #80 от "Онур":
Жалко е да заплашвал някой, а после да реве да те спасява от Америка.19:03 20.08.2018
104 ха ха ха
До коментар #100 от "Какаванин":
От фесовете по прости и крадливи няма.Докарали са и циганите с тях. И сега с български паспорти правят бели из Европа.Коментиран от #117
19:05 20.08.2018
105 Американски шамар
Коментиран от #118
19:07 20.08.2018
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 M. A. G. A.
До коментар #100 от "Какаванин":
15% от ВБП отива за вашите помощи, голяма сума за паразити като вас.19:12 20.08.2018
108 касапина
До коментар #92 от "Хасан":
Дъщеря ми си намери Българин, имам и внуче което отсега се изрива като види фесове и цигани.Коментиран от #114, #116
19:15 20.08.2018
109 калбо
До коментар #59 от "касапина":
Ти смотан джендар да ти го знаеш какво циганите отзат зад да те заболи .какво искаш ти от циганите смотан селяндур виш какво става вдържавата кой допусна да бъдат 200000 хляди
ограбени българските граждани кой не си свърши работата това неса цигани А българи кой селяндур джендар
19:17 20.08.2018
110 Синаноолу
До коментар #97 от "Вили":
Милиони не милиарди турски тирове ще спрат ХЕ ХЕ ХЕ19:18 20.08.2018
111 Жалки османлии
До коментар #1 от "Хасан":
Великият ви ердоган свали руски самолет, после ходи да целува краката и х.. на Путин и да го моли да върне руските туристи и инвестиции. Нарече Меркел хитлеристка, сега я моли да помощ. Репчи се на САЩ и им вика, че в туркията имало независим съд, което си е голям виц, а после иска да разменят пастора. Още колко унижения има да гледаме от Ердоган. Това представлява великият турски дух - на колене, с вирнат г.., не случайно това е молитвената поза в исляма, и да целува краката на тези, които доскоро плюеше.Коментиран от #112
19:26 20.08.2018
112 Аскювлия
До коментар #111 от "Жалки османлии":
Нищо ново под слънцето-бардака си е същия,ма и анадолските к..ви -и те същите19:35 20.08.2018
113 Хасан
До коментар #96 от "Аскювлия":
Да не е била от мургавите до пощата в Асково????хахаха19:40 20.08.2018
114 Хасан
До коментар #108 от "касапина":
От мъжа ли или беше на почивка в Турция??19:40 20.08.2018
115 юрист
До коментар #47 от "каквато икономиката такава и Турция":
„...Доматаджии!...“ Аааа, моля, моля- не обиждайте доматопроизводителите! Напр.- сорт биволско сърце е български селектиран сорт, производството на домати изисква ТРУД И НАПОЯВАНЕ, за да станат сладки доматите! Много ми е чудно що турските домати всичките са пластмасови, без вкус, а българският розов домат и дори градинският домат, когато се разреже ароматизира цялата кухня! То поне доматите им да бяха истински и ароматни, че да ги наречете “доматаджии“ , ама и това не са...19:49 20.08.2018
116 калбо
До коментар #108 от "касапина":
Още сега го учите да бъде лош човек и лоши работи ще върши но и лошо ще получи знаеш който зло върши зло получава А По въпроса за циганите датиго начукат от зад джендар .сигурно и внукати ще бъде като теб джендар. Ти пишеш лошо за циганите затова получаваш такова отношение селяндур джендар смотан расис19:51 20.08.2018
117 калбо
До коментар #104 от "ха ха ха":
Циганите са дошли преди българите на тази територия на светът затова расит смотан селянин крадлива нация затова България е в такова положение крадете че пух и прах се вдига и после циганите съ виновни ограбихте държавата селяндури смотани некъдерници държавата се ръководи от Българи не от цигани престанете да обиждате смотани джендариКоментиран от #123, #124
20:05 20.08.2018
118 справедлив
До коментар #105 от "Американски шамар":
постъпиха зле, много зле, следват и американски шутове20:05 20.08.2018
119 Не понасям пуйки
До коментар #1 от "Хасан":
Фалшива е вашата религия. Кой си ти бе, че ще определяш коя религия е фалшива и коя не. И как християнството е фалшива религия като е възникнала толкова много години преди изобщо да се появи исляма? Значи по твоята тъпа логика християнството е фалшива религия, а исляма който е най скоро възникналата религия е "истинската". Това е все едно да обявиш, че вашия "Адибас" е оригинала , а "Адидас" е фалшификат. Интересна логика на шизофреник. Добре, че пишеш глупости, че да има хората на кого да се смеят и с чии глупости да се забавляват.20:21 20.08.2018
120 Иванчо Драгелш
20:22 20.08.2018
121 ТУРЧИН
Коментиран от #125
20:24 20.08.2018
122 Тукидид
До коментар #89 от "Хасан":
Слаб 2, поправителен изпит през септемврийската сесия, тема: как умира Фатих20:25 20.08.2018
123 юрист
До коментар #117 от "калбо":
“...Публикувано във факти.бг: Циганите са дошли преди българите на тази територия...“ Пълни глупости и гранде лъжи! Първите цигани са дошли в българските земи ЗАЕДНО С ОСМАНЦИТЕ, които византийските императори са наемали при враждите си едни срещу други- т.е. някъде през 11-12 век, а Аспарухова България съществува от 7ми век и във формирането на българският етнос НЕ СА участвали циганите като племенна група. Два века е продължило формирането на българската народност и в началото на 10 век вече има една нова народностна група- българите, които говорят на един език, имат една вяра, имат собствена писменост и обитават своя собствена държава. Къде им е собствената държава на циганите? А къде е писмеността на циганите- защо нямат собствена писменост?20:25 20.08.2018
124 Не понасям пуйки
До коментар #117 от "калбо":
Ей възпален манго кво си се разциврил бе? Вие сте пасмина паразити, които само използвате благата на тази държава. Българите ви плащаме всички помощи кво сте се разревали? Я кажи вие циганите внесли ли сте една стотинка в бюджета на България? Не разбира се. Тогава, защо само чакате да ви даваме помощи, за какво ли не, а вие по цял ден да пърдите и лежите. Това вашето не е ли паразитизъм ?20:26 20.08.2018
125 юрист
До коментар #121 от "ТУРЧИН":
“....ЗАСРАМЕТЕ СЕ...“ ОТ КАКВО ТОЧНО ДА СЕ ЗАСРАМИМ, БЕ, КОМШУ? От факта, че ТВОЯТА турция получи транш от плана Маршал и икономиката ви започна да се развива и влязохте в 20 век едва , след като станахте член на НАТО? От факта, че турската ви лира ПОТЪНА, само защото сащ ви сложиха мита върху стаманата и алуминия? Толкова ли “големи“ търговци сте, че до сега не сте сключили и 1 договор с друга държава, а? Нали уж бяхте велика икономика, балканският икономически тигър, 80 милиона народ сте- защо не си оправяте икономическите проблеми, ами все в паничката на съседите си гледате? Ти счупи ли си айфона с чук, обмени ли всичките си долари и евро в турски лири- по призива на ваш ердухан, за който гласувахте повечето турци?:) Нали уж- според него- икономиката се крпяла на молитвите и на аллаха, а не на производство на стоки с висока добавена стойност:) Кой нормален човек ще се остави в 21 век да го управлява човек, който си няма хал хабер от икономикс и макроикономика и твърди, че имало “световен заговор“ срещу държавата му, вместо да предприеме оздравителни мерки за паричната си единица на основата на макроикономиката и икономикса? Това исляпмско чучело да е чувало за теория на парите и теория на пазара или него го интересува само ислямското “банкиране“?20:34 20.08.2018
126 реалист.
Коментиран от #127, #128, #129, #131
20:41 20.08.2018
127 юрист
До коментар #126 от "реалист.":
Точно за България това НЕ МОЖЕ да се случи, понеже България е във валутен борд- т.е. не може да се печатат безконтролно пари без покритие. Валутен борд означава, че в БНБ има точно толкова парично покритие, колкото са ВСИЧКИ български книжни пари и монети в обращение на държавната ни територия. ТОЧНО ЗА ТОВА БЪЛГАРИЯ Е СТАБИЛНА, Е БЪЛГАРСКИЯТ ЛЕВ Е ПО-ЦЕНЕН И ОТ РУСКАТА РУБЛА, И ОТ ТУРСКАТА ЛИРА, И ОТ ВЕНЕЦУЕЛСКИЯТ БОЛИВАР и т.н.! Обаче- като не си учил тези неща и живееш в турция, а не в България, откъде да ги знаеш:)Коментиран от #130
20:45 20.08.2018
128 Не понасям пуйки
До коментар #126 от "реалист.":
Пет пари не давам за къщата на комшията и дори бих му помогнал в гасенето с една цистерна бензин. Разбра ли? Комшия, който гледа постоянно в моята паница, за какво ми е? Да гори и толкова не ме интересува. По добре да нямам такъв комшия.20:49 20.08.2018
129 юрист
До коментар #126 от "реалист.":
Понеже можеш да четеш и пишеш на български език, ето- даже в уикито го пишат вярно- “...ИнституцияВалутният съвет е институция, която има няколко основни характеристики:
1.задължен е да купува и продава неограничено чужда валута (т.нар. резервна валута – например щ. долар, евро) срещу местна валута в брой или по банков път по фиксиран валутен курс;
2. поддържа валутен резерв, който покрива парите в обращение (т.нар. паричен агрегат М0) (т.е. въвежда пълна конвертируемост);
3.не отпуска кредити на правителството;
4.не провежда монетарна политика на пазара – не извършва операции на открития пазар, не определя целеви лихвени проценти, 5. не отпуска рефинансиране, не купува или продава валута по свое желание (валутният съвет купува и продава валута само при поискване от граждани, фирми или банки);
6. валутният резерв се инвестира в нискорискови и ликвидни активи, деноминирани в резервната валута;
7. няма ограничения за външнотърговски и международни капиталови трансфери....“ Обърни внимание на т.2 и кажи- лъжи ли съм написала в мой коментар № 127 или истина!
20:50 20.08.2018
130 реалист.
До коментар #127 от "юрист":
Абе бастун не живея в Турция а съм Българин щом така мислиш тогава защо имаше криза стотици фирми фалираха и голяма безработицаКоментиран от #132, #133
20:51 20.08.2018
131 zonk
До коментар #126 от "реалист.":
Tака, значи, не биваше да се радвате със страстите на гърците, защото сега ви е намерила и вас голяма вреда. Bсe още си спомням недостатъчния Ердоган как им се смееше и ги обиждаше...20:52 20.08.2018
132 аре бегай
До коментар #130 от "реалист.":
вярваме те, ivan4о, вярваме те20:54 20.08.2018
133 юрист
До коментар #130 от "реалист.":
Защото България е във валутен борд от 1997 г.- когато излезе законът за деноминация на неденоминирания лев, понеже към 1997г. в България имаше хиперинфлация и фалит на банкови пирамиди- за това! Обърнал ли си внимание днес коя дата е и най-вече- коя година сме, а? Днес сме 20.08.2018г. , а не 20.08.1997г.! Турция тръгна по същият път, вече е в средата на инфлационната спирала. И не- не си от етноса българи и не живееш в България поне от 25 години- няма нужда да лъжеш, защото на лъжата краката са къси!20:56 20.08.2018
134 Хасан
Коментиран от #136, #137
21:05 20.08.2018
135 Иванчо Драгелш
21:12 20.08.2018
136 юрист
До коментар #134 от "Хасан":
Хасане, проблемът изобщо не е в някакъв си пастор- американски гражданин, а във функционирането на икономическата ви система! Цялата патаклама е заради това, че сащ налагат санкции на турската банка на ваш ердухан- когото ти много обичаш! Кажи ми- ако ти наречеш някого “фашист“, а след това искаш помощ от него, дали си стойностен човек с характер или околните биха те определили като фурнаджийска лопата и подмазвач, човек без принципи и без характер? Колко пъти ваш ердухан нарече меркел фашистка, само защото германия забрани да се организират на нейна територия митинги в подкрепа на гласуването за ердуган на германските турци или на двойните германотурски граждани? Не стига, че наистина основата, фундамента на икономиката ви е построена с американски пари, ами сега ердухан лъже, маже, плюнчи се, само и само да не признае къде и как ви краде парите, а вие- турските бунаци и ахмаци- му вярвате и се кълнете в него- точно както правят близките ви приятели и братушки- руснаците, с техния путлер:) Българите имаме поне съпротивителни сили и знаем как ни лъжат нашите управници и за това не им вярваме, и следователно- те не могат да ни разочароват или излъжат...Коментиран от #138, #139
21:17 20.08.2018
137 Не понасям пуйки
До коментар #134 от "Хасан":
То това да ти е проблема на теб "качването". Ха ха ха. Ти много други работи не знаеш и това да качиш нещо си тук ти е най-малката грижа.21:20 20.08.2018
138 Хасан
До коментар #136 от "юрист":
Ердоган нарече Меркел фашист,но преди това тя го нарече диктатор ..и в Берлин пред бюро на ПКК висеше кола която е награда за убиеца на Ердоган...ама тия неща са ти убягнали ...по отношение на икономиката ..Прираста на Турция е около един милион на година ,това значи да има икономически растеж и да се открият нови работни места ...приоритета на Ердоган са именно новите работни места ...второто Турция има около 10_12000 $ среден годишен доход ...и има цел да го увеличи ..разбира се това не става с производство на домати или текстил а с високи технологии като енергийни добиви,военнопромишлен комплекс,медицински туризъм,атомна централи ,инфраструктурни проекти ....и именно тогава турския капитал се сблъсква с западния ....какъв конфликт могат да имат 8 милионна Холандия и 80 милионна Турция???мислиш че е някаква министърка?..или конкуренцитята на холандски и турски петролни компании в Сирия и Ирак?????Коментиран от #140
21:31 20.08.2018
139 Хасан
До коментар #136 от "юрист":
Другата цел на Запада е именно и това ..да настъпи хаос и безредици като в Латинските държави и сама да си вреди на икономиката ..но засега не се получава ..турския народ е единен,мюсюлманите подкрепят Турция и тия ваоутни манипулации ще отминат ...някой в Лондон и Уолсьрийь яко харчи пари на загуба и лимита му свършва21:35 20.08.2018
140 юрист
До коментар #138 от "Хасан":
Отговорът ти издава нездрав турски национализъм. В такъв случай, мога да ти напиша само едно- твоята “велика“ турция в момента не може да се опре на малкият пръст на най-бедната държава в ЕС- България, защото ние сме във валутен борд и дори борисов или радев да се пробват да станат “цар“ на България, НЯМА КАК всеки от тях сам, еднолично, да бутне валутния борд. А вие се уповавате на религията, вместо на икономиката, само тя ви влече и упорито отричате всякакви икономически правила. Ами- като ви влече хиперинфлацията- пробвайте я на свой гръб- щом си въобразявате, че инфлация се бори с молитва и с аллах...Коментиран от #147, #149
21:37 20.08.2018
141 Турчин
До коментар #52 от "JPower":
Само можете да завиждате на Турция всички български превозвачи товарят от Турция за западна Европа, а половината България се хранят от Турция. Най големия проблем на българите е завистта.Коментиран от #142, #146
21:49 20.08.2018
142 Не понасям пуйки
До коментар #141 от "Турчин":
Каква завист, какви пет лева бе мюмюнчо? За какво да ви завиждаме на вас за това, че живеете в 13-ти век ли? Не ме разсмивай. Няма, за какво да ви завиждаме на вас. Като гледам вашия водач какви ги върши скоро ще живеете в пещерите като доскорошните си предци и точно заради това ще се радвам този да се задържи на власт, че добре да ви "оправи", а вие си бийте по цял ден челата в земята и чакайте икономиката ви да цъфне.Коментиран от #143, #179
21:57 20.08.2018
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Този коментар е премахнат от модератор.
147 Хасан
До коментар #140 от "юрист":
Влизай по често ..приятно ми е да споря с интелегентен човек с агрументи ... много по добре от другите прости които ме обиждат само на обрязания ми ...22:21 20.08.2018
148 587
Коментиран от #151
22:24 20.08.2018
149 Хасан
До коментар #140 от "юрист":
Във всяко нещо има идеология ...когато Ердоган казва «вие си имате доларите ,ние си имаме Всевишния »..много си мислят че това е религиозен фанатизъм ...но това е адресирано към един милиард мюсюлмани по света ...вие (евреите и англосаксонците ) имате своя символ долара ..но ние мюсюлманите имаме вярата ....и тоя призив ако бъде чут ще има голям натиск срещу долара по света в подкрепа нане Турция ..така че всичко е бизнессссКоментиран от #152, #153
22:25 20.08.2018
150 Не понасям пуйки
Мюмюнчо, а ти къде прочете в поста ми, че съм обидил твоя алах ???
Мюмюнчо явно не осъзнаваш, но или си голяяям лъжец или имаш психични отклонения. Както и да е и в двата случая не ми дреме за теб и останалите като теб българофоби. Вие сте на такова ниско стъпало на еволюцията, че дори не бих използвал думата човешка. Вдяна ли или ти е трудно? Ти дори не си заслужаваш времето, което ти отделям докато ти пиша, но реших да се позабавлявам и да се погъбаркам с теб и останалите мюмюни.
22:26 20.08.2018
151 Хасан
До коментар #148 от "587":
Дълга на Турция е частен не е държавен ..с съветите за МВФ се стреми държавата да вземе дълг и да плати дълга на частниците ...Частните фирми си имат активи и много лесно могат да си продадат актив срещу дълг ..т.е банката кредиторка ще бъде собственик на еди кой си мол или небостъргач..ще влеефинанси да стабилизира вземанията и да подкрепи активите си....друг е въпроса ако Турция си преструктурира дълга от Запад на Изток ..т.е да пусне облигации в йуани и рубли ...и по такъв начин да си намали дълга към западни инвеститориКоментиран от #157, #173
22:30 20.08.2018
152 Не понасям пуйки
До коментар #149 от "Хасан":
Вие сте религиозни фанатици обвиняващи всеки, който не одобрява вярата ви в расизъм. Когато хвърляш неоснователни вини върху другите няма как да очакваш да те посрещат с цветя или хляб и сол. Ще си понесете последствията и като гледам процесът за това вече е задействан. Одобрявам действията на чичо Дони.Коментиран от #158
22:31 20.08.2018
153 юрист
До коментар #149 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: и тоя призив ако бъде чут ще има голям натиск срещу долара по света в подкрепа нане Турция ..така че всичко е бизнесссс...“ Обаче- в бизнеса има елементарна основа и тя се нарича “Теория на пазара“:) А ваш ердухан упорито я пренебрегва:) Ти как мислиш- когато се срещнат два остри камъка, дали ще мелят брашно?:) Ислямският начин за правене на бизнес е различен от европейският начин за правене на бизнес и това е нормално. Въпросът е кое работи и в какви условия- в Европа или в Азия....Коментиран от #189
22:34 20.08.2018
154 Ердо
До коментар #1 от "Хасан":
Браво, Хасане! Така те искам! Хубаво си направил, че си изгорил доларите и си потрошил айфоните и мустанга. Само не закачай Самсунгите. Те са корейски, демек правени от наши хора. Но можеше и да ги продадеш (доларите, айфоните и мустанга). Да вземеш някоя и друга лира за тях. Лирите за сега няма да ги горим. Тя сами ще изгорят лека-полека, като вземем да ядосаме оня, рижавия ковбой Бай Дончо, и той вземе, че ни прасне нови мита и ограничения, като му предложим да вземе да внася безмитна баклава и локуми цели тирове. Абе, сега като се замисля, ние що му играем още по свирката на тоя и се лигавим с тези мита? Знаеш ли колко лесно ще му духнем под опашката, ако вземем и гръмнем капака на вулкана Йелоустоун? Той (вулкана) и без това от доста време се мъчи да изригне, ще не вземем да му помогнем малко? Една малка бомбичка под капака и после половин Америка барабар с рижавия отиват под океана...22:36 20.08.2018
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 абе турци
Коментиран от #161
22:36 20.08.2018
157 юрист
До коментар #151 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: .т.е да пусне облигации в йуани и рубли ...и по такъв начин да си намали дълга към западни инвеститори...“ Хахаха- и кой кредитор ще приеме тези облигации?:) Рублите също изгубиха доста от стойността си, а Набиулина си гризеше нервно ноктите, докато путлер най- накрая реши, че Сребърният фонд вече няма да съществува, а ще бъде употребен , понеже май за руския федерален бюджет вече бяха настъпили черните дни:)Коментиран от #159
22:38 20.08.2018
158 Хасан
До коментар #152 от "Не понасям пуйки":
Ти нямаш аргументи имаш само мнение ...«религиозен фанатизъм който не обвинява вярата ви го обвинявате в расизъм»...да си чул турчин да клевети християнството,да обижда Исус ???май не ..а обратното ?Коментиран от #160, #167
22:38 20.08.2018
159 Хасан
До коментар #157 от "юрист":
Дефицита на Турция по външно търговския баланс е именно с Китай и Русия ..внася много но изнася за тях малко...по такъв начин ще намали търсенето на долари ...и за големите инфраструктурни проекти ще привлесе китайски инвеститор ..Китай строи пътя на коприната която минава от Турция и България...Алибаба направи купи най големия турски онлайн магазин и направи инвестиция за 1 милиард долараКоментиран от #162
22:42 20.08.2018
160 Този коментар е премахнат от модератор.
161 Хасан
До коментар #156 от "абе турци":
Гърците фалираха защото държавата изтегли кредити и ги раздаде за потребление ..докато в Турция кредите са от частници и за развитие на б изнес ..т.е носят доходи ,имат активи22:44 20.08.2018
162 юрист
До коментар #159 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: Дефицита на Турция по външно търговския баланс е именно с Китай и Русия ....“:) В каква валута- в американски долари или в рубли и юани?:) И ако русия - също като турция, чак толкова много мрази сащ, защо приема длъжниците да й плащат в американски долари, а не в руски рубли?:) Нищо ли не ти говори това? Коя е тази държава, която ще приеме да стане кредитор на нестабилна и волатилна чужда валута?:)Коментиран от #165, #169
22:44 20.08.2018
163 Хасан
До коментар #160 от "Чуващият":
Основната разлика по отношение на Исус мюсюлманина и християнина е че за християнството той е Божи син ,докато за мюсюлманина Исус е божий пратенник..като Моисей ,като Мохамед а.с.,и други много други пророци ...Коментиран от #168
22:47 20.08.2018
164 само лоши новини
Коментиран от #166
22:49 20.08.2018
165 Хасан
До коментар #162 от "юрист":
Защото международната система е изградена на долари ..цените на суровините,стоките,плащанията ,валутните резерви са в долари ..това е за удобство ,за доверие ..но Сащ особено при Тръмп използва долара като средство ща натиск,дестабилизация срещу други държави ...и това подронва доверието на долара...и печата безконтрлно..Коментиран от #170
22:52 20.08.2018
166 Хасан
До коментар #164 от "само лоши новини":
А коалицилнните сили Сащ ,Европа ще участват ли във възстановяването й??22:54 20.08.2018
167 Не понасям пуйки
До коментар #158 от "Хасан":
Май ти е къса паметта а хасанчо? А кой редовно ни нарича нас българите гяури? Това не е ли обида на религиозна основа, а? Ти си толкова нагъл, но това не ме учудва, защото вие мюсюлманските фанатици всичките сте едни и същи. Да ти припомня ли, че в днешно време няма християнска страна, която се опитва насилствено да наложи своята вяра за разлика от вас ислямистите?Коментиран от #171
22:56 20.08.2018
168 Чуващият
До коментар #163 от "Хасан":
Аз разликата по отношение на Иисус в религиите я знам. Проблемът е, че някои представители на твоята вяра не я знаят, а се бият в гърдите, че са силно вярващи мюсюлмани и в омразата си и от незнание обиждат дори пророците в своята религия, докато някой по-интелигентен и не толкова вярващ мюсюлманин не им обясни, че показват единствено невежеството си. Аз просто в такива случаи оставам човек да покаже цялата си глупост и не виждам смисъл да обяснявам на глупака кой какъв е, а се смея на глупостта му. И християнин да е, и будист да е, глупак заслужава единствено присмех.22:58 20.08.2018
169 Хасан
До коментар #162 от "юрист":
А може ли един съвет какво да правиме с полиците от Олимпик ??мислехме че България е правова ,европкйска държава и има финансов контрол???. Дали 7 милионна Бхлгария ще може да предяви иск към 1 милионна островна държава?...а какво ще стаге с КТБ и там изгоряха 3 милиарда спестявания и дали европейска България ще може да си върне Цветанов от Сърбия??Коментиран от #172, #174
22:59 20.08.2018
170 юрист
До коментар #165 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: Защото международната система е изградена на долари...“ КОЯ международна система- тази между държавите, или тази между две фирми от 2 различни държави?:) Нали твърдиш, че задлъжнялостта на турските фирми е към други ЧАСТНИ, А НЕ ДЪРЖАВНИ руски и китайски фирми? Следователно- би следвало да съществува договор между тях, в който изрично да е вписана валутата, в която се плаща доставената продукция/ стока / услуга от страна на купувача при приемане на стоката и при предаването й по начина, описан в договора? Е- защо тогава руските частни фирми не са приели да платят на турските фирми с турски лири и обратно, а се приема плащане в американски долари като единствената и за 2те фирми стабилна валута?:) Това са частноправни търговски отношения- т.е. въпроси за решаване от частният бизнес и нямат отношение към международните системи за плащания между самите държави...А от тук следва и логичният въпрос- защо самите частни фирми не считат турската лира, руската рубла и китайският юан за стабилни валути за плащане по тегни сключени договори с турски, руски и китайски бизнес контрагенти?Коментиран от #176
22:59 20.08.2018
171 Хасан
До коментар #167 от "Не понасям пуйки":
Би ми дал пример в коя страна е наложено исляма???аз не се сещам..гяур значи неверник ,атеист ...хоистиянина не е гяур..той си е вярващКоментиран от #175, #181, #182
23:01 20.08.2018
172 юрист
До коментар #169 от "Хасан":
„...Публикувано във факти.бг: А може ли един съвет какво да правиме с полиците от Олимпик...“ Разбира се, че ИМА юридическо решение на проблема. Има и СЕС, има си закони, има си и ТЗ, но така и не разбирам- какво общо има този казус с ... положението на турция и със срива на турската лира?Коментиран от #178
23:02 20.08.2018
173 някой
До коментар #151 от "Хасан":
Точно държавен е.470 милиарда.23:02 20.08.2018
174 Не понасям пуйки
До коментар #169 от "Хасан":
Религиозният фанатик хасанчо едно си баба знае, едно си баба бае. А бе ей смешнико гледай си там във вашето канче, кво си се вторачил в нашите проблеми? Нима ти ще ги решиш? Загрижил се той за "Олимпик" и КТБ, а не вижда, че любимците му стремглаво се спускат в пропастта сякаш са качени на бобслей.23:03 20.08.2018
175 Примери
До коментар #171 от "Хасан":
Примери много, чети историята. Когато едно българско село, чието име не мога да си спомня в момента, се включва в едно от въстанията, след като го потушават местните са закарани пред дръвника. Тогава един ходжа предлага да се спасят, ако приемат исляма и повечето го приемат - това какво е. Ами икономическата принуда над по-голяма част от помаците, бившите християни. Те приемат исляма, за да плащат по-малко данъци. Ами еничарството - не е ли насилствено откъсване на деца от родителите им и обръщането им в исляма. Или ще ми кажеш, че родителите доброволно са си давали децатаКоментиран от #180
23:08 20.08.2018
176 Хасан
До коментар #170 от "юрист":
Турските частни фирми ,холдинги са теглили директен заем в евро или долари от европейски банки ...с тия кредити си разширяват бизнеса в Турция ,влагат в инфраструктурни проекти и там възвращаемостта е след три ,четири ,пет години..но си обслужват кредитите ...използвайки негативната конюктюра срещу Турция почват валутни манипулации ..целта е разбира се да се вземе дял от тия активи,да е окаже натиск срещу правителствотои да се спрат руските проекти,да се спре влиянието на турски фирми в газовите находища около Кипър,Сирия,Ирак....и ето ти перфектната буряКоментиран от #186
23:08 20.08.2018
177 524
Коментиран от #185
23:09 20.08.2018
178 Този коментар е премахнат от модератор.
179 Турчин
До коментар #142 от "Не понасям пуйки":
Напротив в България живеят в пещери и тъмница на всякъде, когато ходиш в Турция да видиш тогава ще приказваш23:11 20.08.2018
180 Хасан
До коментар #175 от "Примери":
Двама полицаи са спрели един турчин на магистралата ..викат му ..слизай ,ще те тепаме?..турчина вика ..защо??...ами вий сте николили,вий сте нидхржали в робство??...турчина вика ..да ама това е било преди 150 г...полицая ..да ,ама аз вчера разбрах...Коментиран от #184
23:12 20.08.2018
181 Примери
До коментар #171 от "Хасан":
Или друг пример - Чечня. Чеченците в езическия си период постоянно нападали османците и в отговор османците избили всички жени, деца и старци по селата (мъжете били избягали в гората, иначе чеченците се правят на много смели). Чеченците били принудени да крадат жени от съседните племена, но османците продължавали да ги избиват. Накрая чеченците приели исляма, за да бъдат оставени намира. Това според теб доброволно приемане на исляма ли е или са го направили, за да оцелеят като народ?!23:13 20.08.2018
182 Не понасям пуйки
До коментар #171 от "Хасан":
Ааааа сега друга песен запя,а? До вчера такива като теб използваха думата гяур с обиден смисъл, а днес не било така. Колко сте подли вие. Няма по-подли същества от вас. Изклахте тракийските българи, а тези, които не успяхте избягаха в България. Днес се правите на ощипани и се ослушвате за това, че дължите пари на тези хора за земите и имуществото им. Българските църкви съборихте и върху тях построихте отвратителните си джамии. Насилствено наложихте анти човешката си религията на българите и от тогава тук на нашата българска родна земя имаме помаци и такива като теб, които се имат за турци. Построихте една камара джамии в БЪЛГАРИЯ дори в градове, където няма и един мюсюлманин. Ето ти примери за насилствено налагане на вашата анти човешка религия. Други въпроси?Коментиран от #194
23:14 20.08.2018
183 а бе
23:15 20.08.2018
184 Примери
До коментар #180 от "Хасан":
Явно нямаш аргументи и прибягваш до глупави вицове. Като прочетеш малко книжки, обади се23:16 20.08.2018
185 Хасан
До коментар #177 от "524":
Увеличааане на лихвените проценти значи увеличаване на лихвата по кредитите това води до нисък растеж или негативен растеж..това води до съкращаване и безработица ...и разбира се социални и вътрешни проблеми ...и разбира се обществен натиск върху правителстаото ...а каква логика има летището в Истанбул така и не разбрах ..освен това че е конкурентна на летището в Хамбург и се превръща в най големия трансфепен възел не само в Европа и света23:17 20.08.2018
186 юрист
До коментар #176 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: Турските частни фирми ,холдинги са теглили директен заем в евро или долари от европейски банки ..“Ааааа- това значи:
1. Турските частни фирми са задлъжнели към банки в ЕС, а не в русия ии китай
2. Тези кредити би следвало да се изплащат не само в долари, а и в евро- т.е. и еврото ще ви стане неудобно, особено когато идва падежа за анюитетната ежемесечна вноска от страна на кредитополучателя;) Значи- от една страна турският бизнес казва О.К. на ердухан, когато нарича меркелица “фашистка“, а от друга страна- преди това е теглил кредити в евро от германска банка;)
3. Това значи, че не доларът ви е проблема, а неплатежоспособността на турският частен бизнес. А сега си задай въпроса- кои са тези икономически и политически фактори, които поставят турският бизнес в невъзможност да си плаща вноските по бизнескредитите в евро:)
Коментиран от #191
23:18 20.08.2018
187 юрист
До коментар #178 от "Хасан":
:) Бодилото ти е много тъпо, защото двойните българотурски граждани призовават българските граждани да пазаруват в турция с турски лири- т.е. да си обърнат българските левчета в турски лири, а това значи- да станат кредитори на дребният турски алъш-вериш:) Ситуацията не е обратната:) Продължавам да твърдя, че българският лев е много по-стабилна валута- заради валутният ни борд- от турската лира, китайският юан и руската рубла, както и от деноминираният венецуелски боливар, който от днес- 20.08.2018г.- вече се нарича суверенен боливар и е деноминирана венецуелска валута:)23:22 20.08.2018
188 Не понасям пуйки
Коментиран от #192
23:22 20.08.2018
189 Хасан
До коментар #153 от "юрист":
Разбира се ...англосаксонския модел за правене бизнес се основава на еврейския модел и банкирането възникнало в Италия...в основата са лихвите ...и стремежа е да има повече доходи от лихви ида се изземе актива на кредитополучателя ...докато в ислямския модел няма лихви ..против лихвите са (средновековното християнство също е против)...и в ислямския модел има не лихви а се взима процент от печалбата ..и в този аспект едните се стремят да ти закрият или да ти изземат бизнеса а другите да ти разширят и да ти увеличат бизнесаКоментиран от #193, #199, #203
23:26 20.08.2018
190 Този коментар е премахнат от модератор.
191 Хасан
До коментар #186 от "юрист":
А защо постояно смесваш политика и бизнес???това са отделни понятия ..най големите милионери в България са хора със комунистическа или социалистическа ориентация...имаме си социалист милионер който си поръча Ролс Ройс като на кралицата...Коментиран от #195, #198
23:31 20.08.2018
192 Хасан
До коментар #188 от "Не понасям пуйки":
Извинявай ,говорехме с юристката на по високо интелектуално ниво и не те забелязахКоментиран от #196, #207
23:32 20.08.2018
193 Тези лоши евреи
До коментар #189 от "Хасан":
Пак евреите ви виновни. Тогава защо саудитските принцове си държат парите в християнски или еврейски банки, нали са големи "ислямски" банкери? Защо не си направят собствена банка в Мека и там да прилагат "ислямското" банкиране? Защото нефтът рано или късно ще свърши и с това и т.нар. "ислямско" банкиране, а когато нямаш и нефт и не си добър търговец като ердоганчо, а разчиташ на помощ от небесата, отговорът е държава на ръба на фалита.Коментиран от #197
23:35 20.08.2018
194 Хасан
До коментар #182 от "Не понасям пуйки":
В днешния свят никой не налага на друг своята вяра ..аз се определям като турчин,български гражданин,европеец,мюсюлманин ...така и помака щом се определя като българин мюсюлманин тебе какво те бърка..има българи католици,протестанти,мюсюлмани,евреи,последователи на Кришна и ЙеховаКоментиран от #201
23:35 20.08.2018
195 Този коментар е премахнат от модератор.
196 Не понасям пуйки
До коментар #192 от "Хасан":
Ааа така ли виж ти. Ми аз като ти четох коментарите нещо не забелязах да си завършил Сорбоната или Харвард.23:37 20.08.2018
197 Хасан
До коментар #193 от "Тези лоши евреи":
Има евреи има и ционизъм..ционизма са евреите фанатици ...тия които се мислят за богоизбрани и всички останали за роби..има много материал по темаиа23:38 20.08.2018
198 Хасане хасане
До коментар #191 от "Хасан":
Хасанчо, трябва да си много тъп, за да мислиш, че политиката няма нищо общо с бизнеса. продължавай с напъните да мислиш, някой ден може да ти се отдаде.23:38 20.08.2018
199 юрист
До коментар #189 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: в основата са лихвите ...и стремежа е ....ида се изземе актива на кредитополучателя ...“ Хм- да ти кажа, друго е вписано в нашите учебници по облигационно право... Например- от какъв зор ще убиваш длъжника си /образно казано/ , като го принудиш да фалира, след като целта е друга- да си плаща всеки месец и лихвата, и главницата? Целта не е да се изземе актива на длъжника и не това е целта на лихвата. Да- ИМА спекулации с банковите лихви, но ЕС вече взе категорично становище по този въпрос и нещата започват да се урегулират въпреки нежеланието на банките, а това означава много...Има и нещо друго- след като не ви харесват лихвите на европейските банки, защо изобщо вземате кредити от тях? Защо? Нали си имате ислямско банкиране- какво ви пречи да ползвате него,м? Значи- все пак ИМАТЕ търговска изгода от кредитите от европейските банки, обаче- не искате да плащате лихвите по кредитите:) Това никъде го няма в банковото и облигационното право на която и да е държава в ЕС и ако вие искате кредити от европейски банки , би следвало отлично да го знаете! Принципът е- “ Когато си в Рим, прави като римляните“. Вие обаче искате друго- да сте привилегировани заради религията си да НЕ плащате лихви по банковите бизнескредити, които вашите частни турски фирми са кредитополучатели:) С тарикатлък на дребно като позоваване на религията не става:) Както не става и да наричате кредиторите си с какви ли не обидни епитети, а после да им падате на кол23:39 20.08.2018
200 Този коментар е премахнат от модератор.
201 Не понасям пуйки
До коментар #194 от "Хасан":
Ми аз ти обясних как са се получили помаците на Българската земя и как си се пръкнал и ти на нея, като преди това никога тук не е имало мюсюлмани, но на теб явно четенето не ти е силната страна възпитанико на Харвард.23:40 20.08.2018
202 Хасан
До коментар #195 от "Не понасям пуйки":
Утре е Курбан Байрям ..хиляди турци от цяла Европа ,Турция си идват по родните места за да отдадат почит на починалите ,да се видят с живите ,да се ,топлят роднинските ,приятелските връзки ..да си споделят месото,да нахранят гладните и бедните ...утре в 7 часа сутринта милиарди мюсюлмани от цял свят ще се съберат по джамии,тоя резонанс,тая общност уви го няма при васКоментиран от #204, #205, #206
23:42 20.08.2018
203 юрист
До коментар #189 от "Хасан":
коляно и да искате да не плащате лихвите по кредитите си към тях:) Според друго правно правило, останало от римското право, “Комуто ползите, нему и вредите“:)23:43 20.08.2018
204 Не понасям пуйки
До коментар #202 от "Хасан":
Пет пари не давам нито за вас, нито за вашия курбан байрям. Това няма нищо общо с традициите на българите. Една част от вас сте пришълци, а останалите такива като теб сте промити мозъци. Дреме ми за какви се мислите. Убеден съм, че треперите от страх да си направите ДНК изследване, защото знаете, че резултата ще е съкрушителен за вас, тъй като няма да излезе нищо турско.23:45 20.08.2018
205 Нормален българин
До коментар #202 от "Хасан":
На нормален човешки език това се нарича лицемерие. На Байряма се правите на милосърдни и загрижени за бедните, а после показвате истинското си лице, особено към хората от други религии и не можете да скриете омразата и фанатизма си.23:54 20.08.2018
206 юрист
До коментар #202 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: ,тоя резонанс,тая общност уви го няма при вас...“ И в това грешиш! ЦЕЛИЯТ БЪЛГАРСКИ НАРОД, НАЧЕЛО С ПРЕПОДАВАТЕЛИ И ПРОФЕСОРИ ПО КОНСТИТУЦИОННО ПРАВО, изразиха ясно и недвусмислено несъгласието си с ратификацията на истанбулската конвенция, нашият конституционен съд се произнесе, че тя е в противоречие с българската конституция, а турция ПРИЕ тази конвенция без проблеми. Когато има важни за българският народ проблеми, ние се обединяваме и доказахте това именно чрез горепосочените факти и то сега- в 2018г. Има, разбира се , и други фактори- европейците сме индивидуалисти, за разлика от азиатците. Неслучайно социалистическите идеологии се задържаха най-дълго именно в азиатските държави- те просто разчитаха на особеностите на азиатският колективен манталитет, в който не е важна и първостепенна отделната личност и дори отделната общност...Коментиран от #209, #211, #213
23:54 20.08.2018
207 я кажи бе
До коментар #192 от "Хасан":
ИНТЕЛЕКТУАЛЕЦО КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО НА 02.07.1993Г. В СИВАС...че на няколко пъти ти задават тоя въпрос,ама нещо не ти се говори по тая тема...а...?Коментиран от #208, #210
00:02 21.08.2018
208 Не понасям пуйки
До коментар #207 от "я кажи бе":
То на хасанчо като не му е удобно и се крие като мишка, а ти искаш да ти отговаря на неудобни за него въпроси. То и аз го питах някой работи, ама се крие келеша. Когато няма, какво да отговори, защото не му изнася или се крие, или се опитва да насочи темата в друга посока. Тези ефтини номера не на нас хасанчо виждал Сорбоната и Харвард само на снимка и то евентуално. Пък може и да мисли, че това е вид баклава знаеш ли го.Коментиран от #216
00:07 21.08.2018
209 Хасан
До коментар #206 от "юрист":
Права си ...но нали именно тая колективност създаде човешкото общество,родовете,племената,държавите ,империите ...а не губи ли европейската цивилизация заради своя индивидуализъм и егоизъм ...не е ли това краяКоментиран от #212, #215
00:08 21.08.2018
210 Хасан
До коментар #207 от "я кажи бе":
Фанатици нападат и горят хотел в Сивас където има интелектуалци със социалистически вижданияКоментиран от #228
00:10 21.08.2018
211 Хасан
До коментар #206 от "юрист":
Нямам детайлна информация по темата за конвнцията ,но защо «диктатора»,«исоямиста» Ердоган прие тази конвенция а европейска,демократична,правова България не прие??Коментиран от #224
00:12 21.08.2018
212 Индивидуалист
До коментар #209 от "Хасан":
Индивидуализма даде Леонардо, Микеланджело, Донатело, Дюрех, Караваджо и т.н. Тълпата даде кючека. За твое и за съжаление на други твои братя по вяра това не е краят на Европа, все още са ни останали защитни механизми, тъй че не се притеснявай за нас. Дори и феновете на баба Меркел го осъзнаха.Коментиран от #214
00:14 21.08.2018
213 Хасан
До коментар #206 от "юрист":
Беше ми приятно ..аз си взимам бойабдес душ и си лягам ..утре рано на молитва ..след това коча ще колим ..баклави,роднини ...00:20 21.08.2018
214 Този коментар е премахнат от модератор.
215 юрист
До коментар #209 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: .но нали именно тая колективност създаде човешкото общество,родовете,племената,държавите ,империите ...“ Само, че- човек не се размножава колективно, по заповед “отгоре“, не живее в съжителство с 5000 човека в сламени колиби, нали? И като не ти харесва европейският начин на мислене и манталитет, не би следвало да ползваш и благата му- всички видове изкуства, архитектура, достижения на науката и техниката, защото всички те са измислени и създадени от ЕДИНИЦИ, а не от колектива....Коментиран от #221, #226
00:24 21.08.2018
216 ами да
До коментар #208 от "Не понасям пуйки":
Публикувано във факти.бг: В днешния свят никой не налага на друг своята вяра ..аз се определям като турчин,български гражданин,европеец,мюсюлманин...ей го на ,хасаня -турчин,ама български гражданин,европеец ама мюсюлманин ... реве за Туркия по цял ден и бърше задника на Rдоганя ама не ще да се изнася към анадола,щот знае какво го чака там...Коментиран от #220
00:26 21.08.2018
217 Индивидуалист
До коментар #214 от "Осман":
Хасанчо си имал адвокат в сянка. Ако кючека е единственото нещо, при което показвате индивидуалност, това говори много. много зле за вашата религия. Европейците си имат Микеланджело, Донатело, Умберто Еко и т.н. Ние си имаме Климент Охридски, Константин Преславски, та до Бачо Киро, Майстора, Захари Стоянов, Христо Ботев. А вие си имате кючек - голема гордост.Коментиран от #219
00:27 21.08.2018
218 vasik atanasova
БРАВО НА ТРЪМП
00:28 21.08.2018
219 Хасан
До коментар #217 от "Индивидуалист":
Като си ги имаш всичко това защо 200 +500 г си живял в робство??Коментиран от #223
00:29 21.08.2018
220 Хасан
До коментар #216 от "ами да":
Ами от малък ме учат че българите са живеели в робство и са били роби и аз се чуствам като робовладелец тука ...00:30 21.08.2018
221 Хасан
До коментар #215 от "юрист":
Ей ама ти пък за 20 г стана голяма европейка няма що...преди 30 г дереше си гърлото да викаш «да живее КПСС ,да живее българо советская дружба»'.сега стана европейкаКоментиран от #227
00:32 21.08.2018
222 и така
00:34 21.08.2018
223 Индивидуалист
До коментар #219 от "Хасан":
Нали твърдите, че не е имало робство. Май си противоречиш. Живели сме в робство, владичество или каквото е било там, защото дедите ни са ви повярвали и са били избити. Да ти предоставя и аз малко факти. В Търново, например, болярите предват оръжието си, защото не са искали да повярват, че турския военачалник е способен да пролее кръв в църква. Това за 500 години. Но ние вече сме ви опознали добре и не ви вярваме, знаем, че ни се усмихвате, а тайно искате да и забиете нож в гърба.00:35 21.08.2018
224 юрист
До коментар #211 от "Хасан":
„,,,,Публикувано във факти.бг: ,но защо «диктатора»,«исоямиста» Ердоган прие тази конвенция а европейска,демократична,правова България не прие??...“ Отговорът е много прост- защото България има СВОЯ конституция, а думата “ратификация“ означава проверка на текста на международният договор, за липса на противоречие именно с българската, а не с турската конституция. Нашият конституционен съд установи наличие на противоречие между текстове от ИК и нашата конституция. Съгласно нашето българско законодателство, в такъв случай ратификация на вече приетата конвенция, е юридически невъзможна. Не може международен договор, по който България ще стане страна, да е в противоречие с висшият закон в Р. България- нашата конституция. Не съм разглеждала подробно от конституционноправна гледна точка вашата турска конституция, но имам доста забележки към онзи нейн текст, в който се казва, че се забранява изучаването на майчин език в турските училища- чл. 42 от конституцията на турция, в който се казва“...No language other than Turkish shall be taught as a mother tongue to Turkish citizens at any institution of education. Foreign languages to be taught in institutions of education and the rules to be followed by schools conducting education in a foreign language shall be determined by law. The provisions of international treaties are reserved.“https://global.tbmm.gov.tr/docs/constitution_en.pdf
стр. 20 в тъмно кръгче или 36/124
Тогава защо двойните българотурски граждани и
Коментиран от #229
00:37 21.08.2018
225 Индивидуалист
00:37 21.08.2018
226 Хасан
До коментар #215 от "юрист":
Вземи пример от Ердоган ..стани БЪЛГАРИН ,с БЪЛГАРСКИ традиции,БЪЛГАРСКА култура и защитавай българските интереси ...стига с това да бъдете със силните на деня ...при османлията бяхте примерни поданици ,в царство България немци ,в НРБ примерни комунисти ,а сега първи европейци ...накъдето духа вятъраКоментиран от #230, #231, #234
00:37 21.08.2018
227 юрист
До коментар #221 от "Хасан":
За разлика от теб, никога не съм членувала в бкп, а станах комсомолка в последният възможен момент; също така- никога не съм участвала в структурите на бкп. Та- какво казваше или досадна муха се разбръмча?:)00:39 21.08.2018
228 я кажи
До коментар #210 от "Хасан":
.. кои са тия фанатици и кой е бил кмет по това време на града...и какъв е сега тоя кмет-първа дружка на Ердоган май,а ....а защо не кажеш че заедно с хотела са живи изгорени и 37 прогресивни интелектуалци,като на косъм е бил и Азиз Несин...ма ти знаеш ли изобщо кой е той...или Сабахатин Али, Ришат Нури или Орхан Памук....Коментиран от #232, #235
00:41 21.08.2018
229 Хасан
До коментар #224 от "юрист":
Много не съм запознат с конституцията и на България и на Турция00:41 21.08.2018
230 Този коментар е премахнат от модератор.
231 До Хасан
До коментар #226 от "Хасан":
Евлия Челеби се оплаква, че като минавал през дервенджийските села, примерните поданици на султана винаги му хвърляли една торба бой. Дори се оплакал на турския управител как може неверници да носят оръжие и да бият мюсюлмани. Евлията се оплаква и от хайдушки нападения. Няма да ти изброявам колко въстания, макар и локални, са вдигали примерните поданици на султана.Коментиран от #236
00:44 21.08.2018
232 Хасан
До коментар #228 от "я кажи":
Това са турци писатели ,комунисти интернационалмсти ..те вярваха че Турция ще се развие ако бъде част от съветите ...за тях модела на Ататюрк беше същия като модела на Ленин ..колективизация,държавност,светска дхржава,социалистически реализъм в изкустовото00:45 21.08.2018
233 Хасан
До коментар #230 от "юрист":
Извинявай ,не исках да те обидя ..но по често казваш европейско отколкото българско...уважавам хора които имат родов споменКоментиран от #240
00:47 21.08.2018
234 Този коментар е премахнат от модератор.
235 Индивидуалист
До коментар #228 от "я кажи":
И Орхан Памук избяга в Германия, защото беше заплашван с убийство заради това, че призна арменския геноцид. Клета, клета демократична Турция. Те Орхан Памук не го броят, те броят само кючека - турската индивидуалност.00:48 21.08.2018
236 Хасан
До коментар #231 от "До Хасан":
Дай да не бъркаме хайдутите с революционерите...хайдутите са най обикновени бандити ..те не са само българи ,но и турци ,арменци,араби,кюрди..просто обирали кервани и конаци00:49 21.08.2018
237 Този коментар е премахнат от модератор.
238 Хасан
До коментар #234 от "Не понасям пуйки":
Ами тогава недей да си учиш детето си че прадядо му е живял в робство (или по руски иго)..и е робувал ..00:52 21.08.2018
239 Хасан
00:54 21.08.2018
240 юрист
До коментар #233 от "Хасан":
“...Публикувано във факти.бг: .но по често казваш европейско отколкото българско....“ Ще си позволя един цитат от уикито “...Културата Варна или халколитната култура край Варненския залив е култура, принадлежаща към края на каменно-медната епоха (4400-4100 г. пр. Хр.) и съществуваща в Северна България през този период. Културата е относително изохронна с Култура Коджадермен-Гумелница-Караново VI (4500-4000 г. пр.н.е.). Смяташе се, че находките от Варненския халколитен некропол са най-старото технологично обработено злато в Европа и света, преди разкопките в Градът на птиците край Пазарджик, където бе намерено 200 г. по-старо.[1] Kомплексът в Дуранкулак е дело на най-старото открито досега уседнало културно земеделско население на континента създало първите каменни градежи в Европа...Обитателите на Северозападното Черноморие са били високо развита общност, чиито традиции може би са навлезли в културното наследство на тракийската етнокултурна общност....Всички белези сочат, че това е НАЙ-СТАРАТА ИЗВЕСТНА ЦИВИЛИЗАЦИЯ В ЕВРОПА. Според откритото досега, тя изчезва мистериозно в края на V хил. пр. Хр., според някои от нашествие на племена от север или драматични климатични промени.“ Поради написаното с капс лока считам, че българите с право се гордеем,че сме във вътъка на европейската цивилизация.Коментиран от #241
00:56 21.08.2018
241 Хасан
До коментар #240 от "юрист":
Браво...а подкрепя ли се тая теория от международни историци или са само от български патриотични историциКоментиран от #242
01:04 21.08.2018
242 Индивидуалист
До коментар #241 от "Хасан":
В много по-голяма степен, отколкото теорията на Ердуханчо Демократичния за турчин, който бил първият космонавт през 16 ли, 17 ли век беше и за това, че когато Колумб слязъл на американска земя, там вече имало джамии.Коментиран от #243
01:09 21.08.2018
243 Този коментар е премахнат от модератор.
244 СЕЛЯНИНА БЕЗ КОЛЕЛОТО. ( ОТКРАДНАХА ГО)
До коментар #33 от "onq s konq":
Абсолютно си прав .. Точка.И как да го обесня на простия КЛОШАР че трябва да бъдем добри съседи .
А сме го разгневили ЕРДОГАНЯ , а сме загазили яко .. Ще има да храним три милиона туристи от сирия . ние уморихме пенсионерите си за няколко долара повече, пардон майййй в евро ни плащат . Да ненси тутим таралеж около интимните си части.
02:26 21.08.2018
245 Този коментар е премахнат от модератор.
246 Този коментар е премахнат от модератор.
247 Ток
03:21 21.08.2018
248 4i4i
Коментиран от #249
09:28 21.08.2018
249 Хасан
До коментар #248 от "4i4i":
Много глупави разсъждения...Турция отказва да прави ембарго срещу Иран ,прави съвместни проекти с Русия и Китай ..това е исновната причина...трябва да се изгради антиамерикански фронт от Европа ,Русия ,Китай и Турция ...и то днеска ,утре ще бъде късно и за Европа10:19 21.08.2018
250 ПЕЕВ
До коментар #2 от "Хасан":
ТИ ТУРЧИН ЛИ СИ ИЛИ БЪЛГАРИН.УТОЧНИ ГО ПРЕДИ ДА ПИШЕШ ГЛУПОСТИ.13:03 22.08.2018
251 Този коментар е премахнат от модератор.
252 ЖЕСТОКАТА ИСТИНА
До коментар #74 от "гост":
"МАЛКАТА" ТУРЦИЯ ИМА 83 МИЛИОНА НАСЕЛЕНИЕ ,8-ТА НАЙ-СИЛНА АРМИЯ В СВЕТА И Е НА 13-ТО МЯСТО ПО БВП (2018г) А ЕВРОПЕЙСКА БЪЛГАРИЯ Е НА 76-ТО СЛЕД ТАНЗАНИЯ !!!12:49 23.08.2018