2 Април, 2019 15:50 11 368 94

Гръцки изтребители са подгонили турски F-16

  • гърция-
  • изтребители-
  • турция

Турските самолети са нарушили гръцкото въздушно пространство

Гръцки изтребители са подгонили турски F-16 - 1
Снимка: Shutterstock

Турски изтребители са прелетели през гръцкото въздушно пространство, съобщи Катимерини.

Става въпрос за два изтребителя F-16. Те са прелетели над егейския остров Инусес. Така са нарушили гръцкото въздушно пространство.

Самолетите са летели на височина от 8000 метра. Те са се разделили на височина от 7300 метра. Няколко минути по-късно те са се събрали за втори полет в района.

Информацията е потвърдена от гръцки военни. Турските самолети са били идентифицирани и прогонени от гръцки изтребители.

Гръцките пилоти са действали в съответствие с международните правила за действие в такива ситуации.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хасан

    22 51 Отговор
    Само главичката бе...няма да боли

    Коментиран от #5, #37, #92

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Георгиус Аверов

    41 10 Отговор

    До коментар #1 от "Хасан":

    Ти за това поне си най-компетентен!А и не се задоволяваш само с главичката!Споко,скоро ще те огрее!

    Коментиран от #8

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 koпа

    22 5 Отговор
    Хем гърците гонят,хем гърците реват ,е това много очакваната статия.

    Коментиран от #86

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 глупости

    1 2 Отговор
    Как измериха ....
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Хитър Петър

    12 7 Отговор
    Гърците леко прекаляват с тези прелитания, този остров е на 5-6 километра от турския бряг и на самата граница с Турция . Не че турците са прави, но това не е кой знае каква провокация. Ако си облитат границата, минават на 100-200 метра над източния му бряг.
  • 13 Гърците Гонят а ние ?

    11 2 Отговор
    Ние сме в НАТО

    Коментиран от #16

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 На всички довели ни до просишка тояга

    6 0 Отговор
    Зъ въжена да се стага. Пас - НЯМА !
  • 16 Хитър Петър

    7 11 Отговор

    До коментар #13 от "Гърците Гонят а ние ?":

    Това е все едно турски самолети да прелетят над Резово, което е на границата между България и Турция. Разбирам да бяха стигнали до о. Хиос, че да реват и да се гонят, ама това е на самата граница.
  • 17 IRISH CELTIC WARRIOR

    12 5 Отговор
    АФРИКАНЦИ ГОНЯТ АРАБУХИ...... НА КОЙ МУ ПУКА? ХАХАХА
  • 18 Бай Ердо

    7 2 Отговор
    Не сме виновни...................ама не знам що са ни гонили...........Хи-хи-хи
  • 19 САЛАДИН

    17 21 Отговор
    Турците ще пукнат византийците като зрял плод

    Коментиран от #21, #39

  • 20 AБE TE TAKA

    27 14 Отговор

    До коментар #3 от "Те така пак едни гръцки":

    и едни турски рибари ловяха калкан в наши териториални води ,ама откак понахраниха червеите,забравиха за риболова...та така и турчаците-като ги опукат веднаж-дваж гърчолята и ще летят само на спасителни мисий над Кюрдистан..да си търсят аскера из бостаните ...

    Коментиран от #30

  • 21 Георгиус Аверов

    17 13 Отговор

    До коментар #19 от "САЛАДИН":

    Първата част на коментарът ти е абсолютно вярна! - Турците ще пукнат!
  • 22 IRISH CELTIC WARRIOR

    19 6 Отговор
    И ДВЕТЕ ПЛЕМЕНА НЕ СА ОТ ЕВРОПА ТАКА ЧЕ НЯМАТ РАБОТА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ЕВРОПЕЙСКИЯ КОНТИНЕНТ!!!! ТЕ ТУРЦИТЕ СА СИ В АЗИЯ ПО ПРИНЦИП НО ГЪРЦИТЕ ТРЯБВА ДА СИ ИДАТ В АФРИКА ДОКОГА ЩЕ СА НА СОЦИАЛНА ХРАНИЛКА НА БЕЛИТЕ ЕВРОПЕЙЦИ НЕЗНАМ НО ТОВА ТРЯБВА ДА СПРЕ!!!!!

    Коментиран от #25, #38, #40

  • 23 IRISH CELTIC WARRIOR

    8 6 Отговор
    ТОВА ЧЕ АНГЛИЯ СЪБИРА БРИКЕТИ ОТ ЦЯЛ СВЯТ:АРАБИ,АФРИКАНЦИ,ИНДИЙЦИ,ПАКИСТАНЦИ,ГЪРЦИ,ТУРЦИ И ВСЯКВИ ТАКИВА ЛЕШОВЕ НЕЗНАЧИ ЧЕ И ИРЛАНДЦИТЕ ЩЕ ГИ СЪБИРАМЕ!!! НЕ СТЕ ДОБРЕ ДОШЛИ В ДЪБЛИН И БЕЛФАСТ!!!!!!

    Коментиран от #31

  • 24 Хасан

    9 19 Отговор
    Турчина си има исторически права там
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Акхмет

    6 2 Отговор

    До коментар #26 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    Ириш кво е? За айриш сме чували, че е много готино кафе

    Коментиран от #29

  • 28 Абре

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Хасан":

    Казах ти иди пий една ракия некъде и се успокой.Или ходи сади тютюн там в района.Само не се газирай.
  • 29 Абре

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "Акхмет":

    Не,това е групов-казал червея гледайки кадаиф.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Абре

    3 0 Отговор
    Някой да е потъчвал дюнер?
  • 33 Абре

    8 0 Отговор
    2 дюнера с повече лют сос за мен-свински.И 4 фалафела
  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Абре

    6 1 Отговор
    Какво им обясняваш за трако- келти и европейци.Нека си мастурбират спокойно и те са хора.То да е Уи да ти го монтират,мозък няма как.Просто ги оставете хората да мастурбират спокойно като има статия за анадола,влезте им в положение.
  • 36 юбилей

    5 3 Отговор
    Турците искат отново да видят touch & go от гръцки изтребители, както през 2 Април 1987 г. в летище Cigli на Смирна, от 2 гръцки F-4 гонели 2 турски F-104 ...
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 JPower

    10 4 Отговор

    До коментар #19 от "САЛАДИН":

    Най-великите ""турци""" не са турци, турчина си е баш примат!!! Виж кой е Саладин---Юсуф Салах ад-Дин ибн Аюб (или Саладин) Роден е през 1137 година в кюрдско семейство в Тикрит,произхождащо от Киликия...държава сформирала се през Средновековието от арменски (и не само) преселници, бягащи от селджукската инвазия в Армения. Киликия се превръща в силен съюзник на европейските кръстоносци, и става бастион на християнството на изток.. Първоначално арменци (и българи) служели като офицери и губернатори във източните византийски области. Но след битката при Манцикерт и последвалото отслабване на византийската власт там, много от тези управници виждат възможност да се отделят като независими владетели, докато други остават поне на думи лоялни към Империята. Най-големи успехи от тях има Филарет Варажнуни, бивш генерал на Роман IV Диоген. Роман IV Диоген е бил женен два пъти. От първата си съпруга Анна Алусиан – дъщеря на българския принц Алусиан, Роман има поне един син:

    Константин Диоген, починал преди 1068 г.

    Коментиран от #45

  • 40 докато прабългарите са бели и от европей

    4 4 Отговор

    До коментар #22 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    axaxaxa докато прабългарите са бели и от европейски произход нали axaxaxa

    Коментиран от #41, #47

  • 41 чингис хан ариан пауер

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "докато прабългарите са бели и от европей":

    АМИ ДАААААААААА
  • 42 IRISH CELTIC WARRIOR

    5 7 Отговор
    ПРАБЪЛГАРИТЕ СА АФГАНИСТАНЦИ!!! АЗ ГОВОРЯ ЗА ТРАКИТЕ А НЕ ЗА ПРАБЪЛГАРИТЕ.... ТРАКИТЕ И КЕЛТИТЕ СА РОДИТЕЛИТЕ НА ЕВРОПА!!!!! ВСЕКИ С ЧЕРВЕНА КОСА Е ОТ КЕЛТО-ТРАКИЙСКИ ПРОИЗХОД!!! ИМА МНОГО СВЕДЕНИЯ ЧЕ ПЪРВОНАЧАЛНИЯ ОБРАЗ НА ТРАКИТЕ Е ИМЕННО ТАКЪВ!!! ДОРИ ЕТИОПСКИТЕ ГЪРЦИ ПРИЗНАВАТ ЧЕ КАТО СА СРЕЩНАЛИ ТРАКИЙЦИТЕ ЗА ПЪРВИ ПЪТ СА СЕ ИЗУМИЛИ ОТ ЧИСТИЯ ИМ РАСОВ ПРОИЗХОД!!!

    Коментиран от #44, #93

  • 43 Хасан

    2 5 Отговор

    До коментар #37 от "Goiko Mitich doide":

    Намери пари и си продължавай да шмъркаш..или влез в порносайтовете

    Коментиран от #77

  • 44 само един номер

    2 0 Отговор

    До коментар #42 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 4 (повторението е майка на всяко учене)
  • 45 Хасан

    5 9 Отговор

    До коментар #39 от "JPower":

    Попитало петела ..кое е първичното ?Петела или яйцето ?..Петела отвърнал ..аз не споря с никого и само си върша своята работа...така и турчина като петела ..праскал подред

    Коментиран от #61

  • 46 гост

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Абе те така":

    ...тия фейлетони ги разправяй на скаридите...😂😂😂😂😂😂..
  • 47 Хитър Петър

    7 3 Отговор

    До коментар #40 от "докато прабългарите са бели и от европей":

    Да прав си българите според византийски и арменски автори и според генетични изследвания са ЕВРОПЕЙЦИ! Византийскте източници ги наричат гети, скити, мизи и сармати, все стари народи близки или същите като траките! Арабския пътешественик Ибн Фадлан пише същото за Волжка България. Така че старата тюркска теория, наложена от руснаците, без никакви доказателства отдавна е опровергана, още отЦанов, Бешелиев, Попов и дори от русофила Б. Димитров.

    Коментиран от #50, #52

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Хасан

    4 4 Отговор

    До коментар #49 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    Аспарух какъв е ??Тракиец от Волгоград?

    Коментиран от #54, #55

  • 52 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 JPower

    12 3 Отговор

    До коментар #51 от "Хасан":

    Аспарух е прадядо на прабабата...но ти си син на коза
  • 55 JPower

    14 4 Отговор

    До коментар #51 от "Хасан":

    Асене, виж къде са живяли траки и пак пиши!!! Едно шимпанзе има повече интелект от турчина!!!

    Коментиран от #56, #91

  • 56 Ти пък защо

    9 0 Отговор

    До коментар #55 от "JPower":

    Обиждаш животинката...доказано шимпанзето е на много по-високо стъпало от скаридата
  • 57 Хитър Петър

    8 1 Отговор

    До коментар #52 от "Хасан":

    Преди да обиждаш се поинтересувай малко. Единствения надпис от който е измислена титлата хан е по отношение на Маламир и там е написано,, каназ". При Омуртаг е канез, което е по-близо до княз, още повече че за Борис титлата е записана КНЕЗ и се приема че е първота документирана титла КНЯЗ. Хан на български и до сега означава крайпътна кръчма.

    Коментиран от #58, #62, #63, #64, #78

  • 58 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #57 от "Хитър Петър":

    Ама ти от тоя илитерат,Хасан де, обиждаш ли се...аз пък само се забавлявам с дивотийте му...
  • 59 Кипър

    1 1 Отговор
    Кой на кого му пусна куршум в главата при опит за свалянето на знамето им .Ха ха ха
  • 60 IRISH CELTIC WARRIOR

    2 1 Отговор
    АФРИКАНЦИ ГОНЯТ АРАБИ,Е КЪДЕ Е ДРАМАТА?
  • 61 Хасан от Индия

    7 1 Отговор

    До коментар #45 от "Хасан":

    Така и турчина като петела-няма пишка.
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Хасан

    4 2 Отговор

    До коментар #57 от "Хитър Петър":

    Хан е тюркско монголски владетел...
  • 64 Хасан

    6 5 Отговор

    До коментар #57 от "Хитър Петър":

    Прабългарите са тюркски племена ..минават Дунава и се срещат с местните славянски племена ..асимилират се ...взимат си славянки за жени ..губят език и традиции...остава само името българин но с друга същност ..и с покръстването и забрана на езичеството съвсем се променят ..
  • 65 Бааси Учителите по история

    3 2 Отговор
    Оценка 2
  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Iniochos 2019

    8 1 Отговор
    Ей xacaнe, тоз Екрем Имамулу, новият кмет на Константинопол, чийто произход е от Понт, вярно ли е че майчиният му език е местният език, който е древногръцки?!

    Коментиран от #72, #75, #76

  • 69 Хасан

    5 5 Отговор

    До коментар #66 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    А прадедите на турците са от Средна Азия ...с дръпнати очи ..и тръгват оттам..и по пътя когото хванат праскат ,младо и старо ..и идвайки към Балканите ни се ”отвориха очите”..

    Коментиран от #80, #82

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Хасан

    2 3 Отговор

    До коментар #53 от "IRISH CELTIC WARRIOR":

    Откъде накъде пък келти на Балканите??туристи ли са били?
  • 72 Хасан

    4 8 Отговор

    До коментар #68 от "Iniochos 2019":

    Да, само че няма да стане кмет на Истанбул този гяур ..бай Ердо ще накаже този предател ..
  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Зайо Байо

    3 3 Отговор

    До коментар #68 от "Iniochos 2019":

    Понтийците нямат грам турска кръв, но са патриоти. Не са като кюрдите или другите фурнаджийски лопати. И бай Ердо е понтийски грък, но няма да му мигне окото да скочи срещу малаките.
  • 76 Ayasofya

    6 5 Отговор

    До коментар #68 от "Iniochos 2019":

    Константинопол отново ще стане европейски град, християнски град.

    Коментиран от #85, #87

  • 77 Goiko Mitich doide

    8 0 Отговор

    До коментар #43 от "Хасан":

    ?????? Тишина. Убий простака с мълчание. ОБАЧЕ ТИ СИ ТОЛКОВА ТЪП АХМАДИН ЧЕ НЕ МОГА ДА НЕ ТЕ ПОПИТАМ КОЕ НЕ Е ВЯРНО? ГРЪЦКОТО И ЕВРЕЙСКО ЛОБИ У ХАМЕРИКАНОСИТЕ Е ТОЛКОВА СИЛНО ЧЕ:тур сики самохвърчилата са от по лошата модификация, от кога гърчуля и кипрус имат руски танкове и ракети? 50години гражданска воина и...? Чакаме Кюрдистан. Какво е казал Мидхат за баба ти и дядо ти???? Кемал - Помак от Солунско перфектно говорещ Български той извършва младотурския преврат като допуска и е подпомаган от четници и комити от ВМОРО еййй карагйозхаххасанчо аптарманчо за прочистването на Цариград от противниците му и поддръжници на султана ги награждава. Турци има след 1924 а езика ви е измислен на база Азербайджански и КАЗАХСТАНСКИ през 1927пак от алкохолик Кемал който умира от цироза. Няма нито един султански ферман документ изречение дума които да не са написани на АРАБСКИ. Справка втория по значимост архив на Осман ите в бг трезорите. Арабите казват "Осман ите не са никакви мюсулмани те са крадците циганите на Анатолий". За Караманлии те на които Османя е бил чобанин е ГРЯХ НЕДОПУСТИМО ДА СЕ СЕДИ НА ЕДНА МАСА С ОСМАНЕЦ. На какъв език говорят в Трабзон Ризе синоп на сисамос????? Не създава ли Помак Кемал турската ком партия не получава ли заем и оръжие от Ссср я му прочети писмата до Ленин. Баща сокола на дупесе не е ли татар на а ердосокола не е ли ЛАЗ???? 30милиона КЮРДИ 5 до 8милиона само определящи са за и от цигански произход татари юруци казълбаши..... Има ли т
  • 78 realist

    2 1 Отговор

    До коментар #57 от "Хитър Петър":

    Титлата е КАН, ама карай да върви...
  • 79 Трапезундска империя

    3 0 Отговор
    Дълго време Турция се бори срещу Запада и НАТО и не само. Ето защо турските самолети не могат да летят в Егейско море. Те са проблем за сигурността. Егейско море ще се превърне в морски път към България, Балканите и Източна Европа, с евтин газ от Алжир, Либия, Египет, Газа, Израел, Ливан, Кипър и Гърция. Ето защо в момента се провеждат учения на военновъздушните сили в Егейско море от Гърция, Италия, Израел, Съединените американски щати, Обединените арабски емирства, с повече от 50 модерни самолета, включително F-35. Това също е причината, поради която дадоха на силната и модерна гръцка авиация, заедно с италианската, контрола върху въздушното пространство на Македония, Албания, Черна гора. И по същата причина, с добавянето на Египет, Франция и Кипър, в източната част на Средиземно море често се провеждат въздушни и военноморски учения на същите страни. урция, поради лошото си поведение към всички тях, е блокирана от енергийната игра и се разглежда като заплаха за енергийната сигурност.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 бай Даньо

    1 1 Отговор
    за българските интереси няма нищо по добро турци и гърци да се запукат докато им свършат самолетите , а след това ще седнем тържествено на масата за преговори и ние...

    Коментиран от #88

  • 82 Трапезундска империя

    2 1 Отговор

    До коментар #69 от "Хасан":

    Ние не сме монголи, ние не направихме геноцид, нито един грък не е живял в Мала Азия, кюрдите не са кюрди, планински турци са, в Турция има демокрация, не, не, не... Не става работа така, затова имате много проблеми. Вие имате проблем да приемете истината и затова не можете да вървите напред.
  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 НЕСКАФЕ ФРАПЕ БЕЗКРАЙНО УДОВОЛСТВИЕ

    4 0 Отговор
    А ТУРЦИТЕ ЦИГАНСКИ МОНГОЛЦИ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 85 Юстиниан I Велики

    2 0 Отговор

    До коментар #76 от "Ayasofya":

    ............Християнпол............
  • 86 очаквано е също

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "koпа":

    неблагодарното куче всеки път да прибира опашката между краката си, да прави 180 градуса завой и да дава газ до ламарината към анадола. интересно защо... какво обяснение даваш ти?
  • 87 Ко рече

    1 0 Отговор

    До коментар #76 от "Ayasofya":

    Ще стане га пръдне петела на бай Тоо;))))
  • 88 Смях без гащи

    1 2 Отговор

    До коментар #81 от "бай Даньо":

    Вие пък кои бяхте??Хахахаха
  • 89 Haha

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Турците":

    Еми може и да не са , те обикновенно като им го слагат пак нищо не разбират .
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 А, ти тракиец ли си?

    1 2 Отговор

    До коментар #55 от "JPower":

    Какви сте? И вие не знаете. Прочитат от някъде нещо и после казвате нещо, защото ви се иска да е така. Не се пресмиваите на др. Ти също може да си от Турски произход. 550 г. Направи си ДНК тест после продължавай да сипеш убиди.
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 94 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави: