Турция е осигурила въоръжение за сирийски бунтовнически групи, съобщи РИА Новости.
Целта е с подкрепата да бъде осигурено отблъсване на офанзива на правителствените сили. Те са подкрепяни от руските военни.
Турски представители вече са започнали да доставят нови оръжия на опозицията. Сирийският президент Башар Асад заяви, че бунтовниците не спазват постигнатото примирие и обяви началото на офанзива.
Правителството иска да върне провинцията Хама и да върне последните региони, които са извън неговия контрол.
Турция вече е осигурила бронирани машини и противоракетни комплекси за бунтовниците. Те са изпратени със специален конвой към опозиционните центрове.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Дамммм
07:24 27.05.2019
3 Пак ли
07:26 27.05.2019
4 упссссс
Коментиран от #6
07:28 27.05.2019
5 Анти милиционер
07:35 27.05.2019
6 СссереМ
До коментар #4 от "упссссс":
Трябва да си малоумен че да не разбереш за кво иде реч.Коментиран от #8
07:40 27.05.2019
7 ИВАН
Коментиран от #9
07:42 27.05.2019
8 Упссссс
До коментар #6 от "СссереМ":
Реч иде,че някои ще правят пари-а ние ще точим сополи в гумените лодки подарени ни от америте и ще гледаме като нас..ани-те за това иде речКоментиран от #63, #131
07:44 27.05.2019
9 Хасан
До коментар #7 от "ИВАН":
Ами Русия подкрепя Асад който си бомбардира градове и села и уби стотици хиляди цивилни.Сащ подкрепя етническа терлристична организация .Само Турция подкрепя демократична опозиция ,която се бори за права и свободи за всички граддани на Сирия ..3 милиона сирийци не емигрираха нито в Русия ,нито в СащКоментиран от #11, #33, #130
07:45 27.05.2019
10 Бой по чалмите
07:45 27.05.2019
11 Бой по чалмите
До коментар #9 от "Хасан":
Ехеее, ще се въздържа да те квалифицирам, но я по-добре съветите ги давай на ердогрух да се погрижи първо за правата и свободите на своите граждане, пък после да мисли за съаедните чалми.Коментиран от #12, #94
07:48 27.05.2019
12 Хасан
До коментар #11 от "Бой по чалмите":
В Турция си има демркрация ..има свобода на словото ,избора и т.н. но разбира са безкомпромисни срещу тероризма ..Коментиран от #15, #45
07:50 27.05.2019
13 onq s konq
Коментиран от #40
07:50 27.05.2019
14 kesлер
Коментиран от #16, #19
07:52 27.05.2019
15 Бой по чалмите
До коментар #12 от "Хасан":
Така е, Асанчо, избори докато не вземе Истанбул, е тва е демокрация по ердогански! Евала, машшала, Асанчо!Коментиран от #17
07:53 27.05.2019
16 Хасан
До коментар #14 от "kesлер":
Ами три милиона са сирийците в Турция ...тия хора не искат Есад ,не искат Сащ ,не искат колониалиста Франция ....искат една територия с гарант Турция ..в Кипър имаше дълги години конфликти ..Турция влезе и има мир и спокойствие на острова07:55 27.05.2019
17 Хасан
До коментар #15 от "Бой по чалмите":
Правото е разтегливо понятие ...ако си имаш добри адвокати можеш да спечелиш всяко дело ..така е и с изборите ..има право да обжалва ..обжалва ..и отиват на избори07:57 27.05.2019
18 kesлер
Коментиран от #21
08:01 27.05.2019
19 Хасан
До коментар #14 от "kesлер":
Сирия беше против Израел , проруски и с нациоализирани находища на петрол и газ ....да не мислиш че еврейско англосаксонските корпорации ще те оставят на мира ???!Коментиран от #22
08:01 27.05.2019
20 Кико
08:04 27.05.2019
21 Хасан
До коментар #18 от "kesлер":
Турция е в една глутница от вълци с Сащ,Европа ..но понякога се почват да се хапят помежду си като хванат плячката ..те така и в Сирия ...почнаха да ръфат Сирия ,но се намеси РусияКоментиран от #25
08:05 27.05.2019
22 kesлер
До коментар #19 от "Хасан":
И Турция реши да се намеси за своя изгода, и увеличи злото в съучастие със Сауди Арабия. Стари номера, обаче когато се препълни чашата на нечестието и палачинката се обръща-вселенски закон. После пак ще има писъци и лицемерие.Коментиран от #23, #24
08:07 27.05.2019
23 Хасан
До коментар #22 от "kesлер":
Не си прав ..Турция и Саудицка Арабия се мразят по между си ..Сарабия е теократична държава на вахабити ..докато Турция е светска държава с преобладаващо сунитско население ..и разбира в конкуренция са за лидерство за мюсюл анския свят08:10 27.05.2019
24 Хасан
До коментар #22 от "kesлер":
Турция се намеси защото влязоха 3…милиона бежанци и беше подложена на терористични атакиКоментиран от #27
08:11 27.05.2019
25 kesлер
До коментар #21 от "Хасан":
И равносметката от цялата сирийска война е-стотици хиляди убити, милиони прокудени и сринати красиви градове. Турците ако имат човечност, ще си признаят грешката и ще спрат да подпомагат терористите, и ще помогнат на Асад да ги изгони-а да видим.Коментиран от #28
08:13 27.05.2019
26 Дедо ви
Коментиран от #42
08:19 27.05.2019
27 kesлер
До коментар #24 от "Хасан":
Турция се намеси още преди войната, като я предизвика. През нейна територия се въоръжиха бандитите и се вкараха терористи от цял свят. После ги поддържаше през цялото време, дори до сега, от началото до края-дано да е по скоро този край.08:20 27.05.2019
28 Хасан
До коментар #25 от "kesлер":
Това го искаше Сащ ..не Турция ..Давутоглу до последно се опитваше да избегне войната,убеждаваше Есад да направи мирен преход ....Прехода в България,Чехия,Унгария,ГДР,Полша беше мирен ,но в Румъния кървав ..а Югрславия още по жесток ..в Ирак пък сринат ...с една дума или мирно или с секираКоментиран от #30
08:21 27.05.2019
29 Хасан
08:27 27.05.2019
30 kesлер
До коментар #28 от "Хасан":
Не ни сравнявай нас с румънци и сърби и всякакъв вид югославяни-ние сме миролюбив народ.Коментиран от #31, #32
08:27 27.05.2019
31 Хасан
До коментар #30 от "kesлер":
Е да ..«наведена глава сабя не сече »..'Коментиран от #34
08:28 27.05.2019
32 Хасан
До коментар #30 от "kesлер":
Все пак се случихме на политици ,които видяха промените и направиха мирен преход ..трябва да сме им благодарниКоментиран от #35
08:31 27.05.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 kesлер
До коментар #31 от "Хасан":
Според тебе заради някакъв си преход, трябваше да хванем оръжие и да избиваме други хора, които също си имат семейства. Браво на тебе, не се учудвам на коментарите ти-такива, с твоето мислене предизвикаха войната в Сирия. Преклонени глави няма, има нежелание за проливане на чужда кръв-и това е чудесно.Коментиран от #36
08:37 27.05.2019
35 kesлер
До коментар #32 от "Хасан":
Никакви политици нямат заслуга за някакъв си мирен преход. Заслугата е на народа, и единствено на него, всичко друго са пак манипулации и интриги.08:42 27.05.2019
36 Хасан
До коментар #34 от "kesлер":
Румънците проляха кръв,сърби,хърваьи,македонци,босненци проляха кръв ..каква е разликата между тях и иракчани и сирийци ???или пък украинци??..Коментиран от #39
08:45 27.05.2019
37 Хасан
До коментар #33 от "КАСАПИНА":
Каква е тая злоба към мюсюлманите ??... в Украйна Русия си избива своите славянски православни братя ...опожари села ,срина Донецк ,бомбардира Славянск08:47 27.05.2019
38 Хасан
До коментар #33 от "КАСАПИНА":
В Югославия . православни сърби ,македонци,черногорци ,хървати се трепеха по между си ...православни славяни убиваха славяни мюсюлмани_ боснееци08:49 27.05.2019
39 kesлер
До коментар #36 от "Хасан":
Казах ти и пак ти повтарям-не ни сравнявай нас с всякакъв вид народи-ние сме различни, и отговаряме само за себе си. Те си правят войни и после реват, може да сме гладни, но поне имаме някакъв мир и не разрушени домове.Коментиран от #43
08:52 27.05.2019
40 хамсал
До коментар #13 от "onq s konq":
С400 ще бъдат интегрирани в ПВО на столицата Анкара.09:01 27.05.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 И кожен нож
До коментар #26 от "Дедо ви":
Някъде другаде хахаха09:11 27.05.2019
43 Хасан
До коментар #39 от "kesлер":
Това е защото в България има от добрите мюсюлмани ...защото има турско присъствие ,влияние на турска култура и традиции..затова е по толерантна,по мирна ..Коментиран от #48
09:19 27.05.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Националист
Ако Русия и Иран са решили да прочистят Идлиб от терористи ще го направят независимо дали Турция въоръжава или не джихадистите. Иран има свои Афганци наемници в Сирия с хиляди и може да изпраща с хиляди още. Който познава Иранци, трябва да знае, че това са много дебелоглави хора и че ще се бият без значение какво им струва. Разумно щеше да бъде Турция да застане на страната на човещината и да обезоръжи своите милиции в Сирия и така да се постигне по-скоро мир в Сирия.
Коментиран от #50
09:25 27.05.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 kesлер
До коментар #43 от "Хасан":
Дължи се само и единствено на българския народ, освен ако месните мюсюлмани не са прихванали нещо от него. Не си преписвайте чужди заслуги. Турците са агресивен и жесток народ, което си личи от коментарите ти в защита на сирийския ви геноцид. Такива като тебе, са вредни за България, за света и за мира като цяло.Коментиран от #51, #72
09:33 27.05.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 Хасан
До коментар #46 от "Националист":
Ами погледни Алепо ,Идлиб ..градове призраци ,сринати до земята ..от сирийската и руската армия ...защо 3 милиона сирийци не бягат към териториите които се контролират от Сирия , Русия и Сащ и коалиция ????ами търсят спасение в Турция ...Коментиран от #59
09:37 27.05.2019
51 Хасан
До коментар #48 от "kesлер":
Турците си зщитават границите си от бежанска вълна,от терористическа вълна и хаос ...и е нормално да си изградят мирна зона ..ако съседа има пожар и 8 г не може да се потуши до има верочтност и твойта къща да запалиКоментиран от #52, #54
09:39 27.05.2019
52 kesлер
До коментар #51 от "Хасан":
Да вярно е, турците никога не са виновни за нищо-другите са виновни. Турците са миролюбиви и творят само мир-другите правят война. Всички са криви-само те са света вода ненапита. Съгласен съм напълно с теб-другите, всичко лошо е от другите.Коментиран от #53
09:45 27.05.2019
53 Хасан
До коментар #52 от "kesлер":
От хиляди години има войни между Изтока и Запада ...хуните и аварите са нападнали Европа , римляните,кръстоносците,македонците са нападнали Изтока , персите са нападнали тогавашния Запад гърците ...Хитлер ,Наполеон е нападнал тогавашния Изток ....и така турците ,източен народ са завзели западни земи (религията е на второ място,идеология)...и като се погледне исторята само турците са се задържали в кажи го европейски,или западни,или християнски земи .....друг източен народ ,който се е задържал на Запад са унгарците и българите ,но са се асимилирали ...09:53 27.05.2019
54 Бой по чалмите
До коментар #51 от "Хасан":
Ооо, я моля ти се, га ердогрух продаваше петрола на ИДИЛ и ги снабдяваше с оръжие, не ревеше, значи.и сега няма право да реве.Коментиран от #56
09:56 27.05.2019
55 Анти милиционер
09:57 27.05.2019
56 Хасан
До коментар #54 от "Бой по чалмите":
В публичния дом девсвеници и светци няма ...влезеш ли се прощаваш и моралаКоментиран от #57
10:00 27.05.2019
57 Бой по чалмите
До коментар #56 от "Хасан":
Да, знам йезуит като теб какво ще каже - сигурно ердогрух го е правел от хуманитарни подбуди, за да може със спечелените пари да издържа бежанците. Ама не е вярно. Преднамерено се правеше, хем за да печели лично пари - сина му продаваше петрола от ИДИЛ, хем за да откъсне територии от Сирия.Коментиран от #58, #60
10:09 27.05.2019
58 Хасан
До коментар #57 от "Бой по чалмите":
Ами Сащ ,Франция,Англия защо го правят ??от човешки подбуди?за демокрация и човешки права ?????хахаха...Франция защо нападна и разби Либия ????за френски ценности ???? Хахв ..за петрола10:23 27.05.2019
59 Националист
До коментар #50 от "Хасан":
Хасане на колко си години?Можеш сам да намериш тонове доказателства за Турската вина за подпалването на огъня на гражданската война в Сирия и по-конкретно подпомагането на ИДИЛ от Турция. Турция безплатно лекуваше хиляди кръвожадни терористи на ИДИЛ и др. групировки. Главатари на ИДИЛ си купуваха в Турция луксозни имоти. Спомняш ли се видеотата на ютюб с километричните колони от Турски тирове внасящи в Турция краден от ИДИЛ Сирийски нефт в което сина на Ердоган е имал участие? На ютюб имаше много видеота показващи напълно унищожени такива колони от Руската бойна авиация.
Ердогановите ръце са мокри със Сирийска кръв до раменете му. Това, че 3млн Сирийци са в Турция е малка цена, която Турция плаща в сравнение с много по-големия дълг, който Турция има към Сирия за стотиците хиляди избите Сирийци. За какъв мирен преход говориш в Сирия? Остави Сирийците сами да се управляват. При тях имаше мир, докато твоята Турция, заедно със Саудитска Арабиа, УСА и Израел не решиха да я подпалят с огъня на войната.
Какъв такъв Турчин си да шикалкавиш пред истината и фактите? Смелост нямаш ли? Доблест нямаш ли?
Коментиран от #61, #62, #65
10:29 27.05.2019
60 Бой по чалмите
До коментар #57 от "Бой по чалмите":
Гледай си в своето канче, както и ердогрух да си е гледал в неговото. Тва че някой друг също върши престъпления, не е извинение и ти да вършиш.10:31 27.05.2019
61 Хасан
До коментар #59 от "Националист":
Дай да ти обясня ...очевидно си зомбиран от пропаганда и ти липсват анализи..значи талибаните,Ал Каида,ИДИЛ са създадени от един и същ западен център ...целта им е да създадат контролиран хаос в незападни и проруски държави ...създаваш проблем ,чешеш го ,става международен ,събираш коалиция,агитираш в западни медии за пред своето общество ..режисираш постановки с рязане на глави и т.н. ...защо просто убиха Бин Ладен а не го съдиха?????..мислиш ли че имаше такъв ???...защо през 60 те години с тогавашна техника отидоха и се върнаха на Луната и цели 60 г никой друг,въпреки развитието на космическата индустрия не успя ???...Холивуд ,братче и пропаганда неКоментиран от #73, #76
10:41 27.05.2019
62 kesлер
До коментар #59 от "Националист":
Колкото и да му обесняваш, той няма да иска да те разбере. Такива са платени от турското разузнаване, да пропагандират ,,невинността,, им, и ако Турция реши, ще ни спретне същото както в Сирия, чрез подобни хасановци. Аз повече се учудвам на нашите будали и туристи-слепци, които отиват в Турция, и им снасят манги, които после турците инвестират в Сирия, за убийства на невинни мюсюлмани и християни. Тези които подпомагат турската икономика, са еднакво виновни с джихадистките зверове.Коментиран от #66
10:41 27.05.2019
63 хахаха
До коментар #8 от "Упссссс":
Щом се чувстваш нас...ан, твоя си работа...…….10:42 27.05.2019
64 Националист
Хора и държави, които носят ненужна смърт, разруха и страдания на своите събратя в своите или други народи не могат да бъдат определени като велики в лицето на Бога. Тези, които разпалиха войната в Сирия не са то "великите". Господ дава възможност и на злото и на доброто да се проявят чрез хората, но един ден сметката ще бъде платена от този, който се е поддал и е правил зло. Това е неизбежен закон, в който няма никакви изключения.
Коментиран от #67, #68, #69
10:43 27.05.2019
65 По-спокойно бре ушанке
До коментар #59 от "Националист":
Не ти ли омръзна да лъжеш? Първо, кадрите с колоните с нефт бяха на сирийскоиракската граница. Второ, най-много нефт идилците продаваха на Асад чрез руски подставени лица. Трето право на медицинска помощ има всеки, дори и сега в Турция се лекува половин Европа и половин България. Също така имоти в Турция си купуват милионери от цял свят. Също така оръжие на терористите доставят същите тези европейци включително и България. То живо наглост и тепегьозлък ама твоето няма граници. Нямаш ли и грам достойнство?Коментиран от #71
10:44 27.05.2019
66 Хасан
До коментар #62 от "kesлер":
Ти сигурно си от старите комуняги ..все агенти ти се привиждат ..Коментиран от #74
10:45 27.05.2019
67 Интересно какво ли си направил
До коментар #64 от "Националист":
Че сега плащаш такава висока цена за сторените злини...10:46 27.05.2019
68 По тази лигика
До коментар #64 от "Националист":
България никога няма да бъде велика...колко жалкоКоментиран от #70
10:47 27.05.2019
69 Хасан
До коментар #64 от "Националист":
А бе човек .. реалния свят не е такъв ...и в Ирак ,Афганистан ,Либия хората си живееха мирно в своята «диктатура»..да ама лидерите им бяха си национализирали природните богатсва и искаха да ги продават а не да ги дават на концесия ...и се почва диктаиура,човешки права и др.10:48 27.05.2019
70 Хасан
До коментар #68 от "По тази лигика":
И Финландия,Швеция,Швеццария не са велики ,но това не пречи на гражданите им да живеят добре ...това е модела на България10:50 27.05.2019
71 Лъжеш ти платен трол
До коментар #65 от "По-спокойно бре ушанке":
Що тогава ЕС разследваха сина на ердоган за продавания петрол?Коментиран от #75, #77
10:53 27.05.2019
72 А защо в Сърбия, Македония и Гърцив
До коментар #48 от "kesлер":
Не мислят така за българският народ, ами го наричат фашистички окупатор и още помнят колко е бил "миролюбив" по времето когато е окупирал чужди територии?Коментиран от #83, #86
10:53 27.05.2019
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 kesлер
До коментар #66 от "Хасан":
Когато комунизмат си отиде, бях малък. В моето семейство никога не е бил на почит, напротив-ненавиждана идеология е. Тази идеология ми е толкова противна, колкото и вашата турко-мюсюлманска-шовинистична. А ти че си агент за пари убеждения, си личи по коментарите ти. За съжаление сте много местанчета-винаги агентчета.10:55 27.05.2019
75 Е и какво като го разследваха
До коментар #71 от "Лъжеш ти платен трол":
Пък и какво "разследване" е някакво недоказано и платено журналистическо т.н.разследване?Коментиран от #78
10:55 27.05.2019
76 Бой по чалмите
До коментар #61 от "Хасан":
ОК, така е както казваш - ИДИЛ и Ал Кайфа създадени са от запада за да дестабилизират. Обаче защо ердоган се възползва от това дестабилизиране? Май и той е създаден от запада с цел дестабилизиране на определени региони, а Асанчо?Коментиран от #97
10:56 27.05.2019
77 Хахахаха кога ЕС са разследвали бре
До коментар #71 от "Лъжеш ти платен трол":
Я дай линк да видим. Имай малко достойнство. Единственото разследване в ЕС стигна до подставени лица с руски паспорти които посредничат между ИД и Асад. Това е официално.Коментиран от #79
10:58 27.05.2019
78 Лъжеш ти платен трол
До коментар #75 от "Е и какво като го разследваха":
Ааа, нищо няма бе! Само това че ако не беше той, нямаше да го разследват него, а „руските подставени лица”. А когато нс.лъжливите тролове не им отърва нещо, веднага става „платено журналистическо разследване”.Коментиран от #80
11:00 27.05.2019
79 Лъжеш ти платен трол
До коментар #77 от "Хахахаха кога ЕС са разследвали бре":
Я дай доказателство, трол лъжлив!Коментиран от #81
11:01 27.05.2019
80 Ами такова си е
До коментар #78 от "Лъжеш ти платен трол":
Не можеш да ми дадеш линк от такова разследване освен платени журналистически публикации защото такова няма...11:03 27.05.2019
81 Дай ми ти доказателство
До коментар #79 от "Лъжеш ти платен трол":
За противното11:03 27.05.2019
82 Националист
Коментиран от #84, #85
11:04 27.05.2019
83 Лъжеш ти платен трол
До коментар #72 от "А защо в Сърбия, Македония и Гърцив":
Толкова сте прости платените тролове, че.няма на къде!!! Я ми кажи кога България е окупирала сръбски, македонки или гръцки територии.Коментиран от #87
11:06 27.05.2019
84 Бой по чалмите
До коментар #82 от "Националист":
Не е само асан, има още 2-3 соросоидни трола.11:07 27.05.2019
85 Глупи, цял свят
До коментар #82 от "Националист":
Иска Асад да падне, сами Русия не иска и то не, че и пука за Асад или за сирийците.11:11 27.05.2019
86 kesлер
До коментар #72 от "А защо в Сърбия, Македония и Гърцив":
Гърците ги питай за турския фашизъм, ние сме си платили репарациите, а турците тепърва има да си плащат, и гърците също са ни правили геноцид, заедно с вас-през1913, а и по късно. Македонците са сърбомани, а сърбите и турците когато стане въпрос за България, винаги са единни против нас-вярни съюзници. Турците никога не са правили масови геноциди над сърби, както над българи. Унищожиха ни 70\100, от популацията за 500 години. По страшен шовинизъм от турко-сръбския за нас е нямало.Коментиран от #89
11:12 27.05.2019
87 Веднага ти казвам
До коментар #83 от "Лъжеш ти платен трол":
През 1941-1944. Абе ти някаква паралелна история ли си "учил"?Коментиран от #88, #93
11:13 27.05.2019
88 kesлер
До коментар #87 от "Веднага ти казвам":
Нали им платихме репарации, и виновните за това бяха съдени и убити. Вие тепърва ще плащате и за Сирия, и за Кипър, и за цяла Анатолия., но такива храненици на турските служби, като теб, още не могат да вдянат. Ще вденете по трудния начин, нямай ядове. А че си платен агенте ясно и от космоса. Или си агент, или си някоя зла и мерзка душица-трето няма.Коментиран от #90, #98
11:26 27.05.2019
89 Как така са ви унищожили
До коментар #86 от "kesлер":
Като всички проучвания сочат, че българите от 250 000 през 14 век са се увеличили до 4 милиона през 19?Явно нещо не можеш да смяташ.
11:27 27.05.2019
90 Първо питаш кога
До коментар #88 от "kesлер":
Все едно никога не се е случвало. Абе смешен си. Сигурно "вървиш" в градинката пред входа сред нискоинтелигентна необразована опиянчена тълпа, ама пред такива които знаят повече от теб не струваш. Хайде бягай да четеш повечко. Пиша ти двойка по историяКоментиран от #92
11:30 27.05.2019
91 КАСАПИНА
Коментиран от #99
11:30 27.05.2019
92 kesлер
До коментар #90 от "Първо питаш кога":
Друг те е питал ,,кога,, не съм аз. И да е имало окупация, не е имало масов геноцид, а и сме си платили с лихвите. 250 000 българи са останали след турското нашествие, а преди това сме били 1 500 000, иизвади от тях 250 000, и ще получиш унищожените, отведените в робство и потурчените.11:41 27.05.2019
93 Лъжеш ти плаъен трол
До коментар #87 от "Веднага ти казвам":
Абе трол лъжлив, тва че ти и платени соросоидни медии наричате нещо окупация, не значи че е. Всички тези територии са били с българско население. Не можеш да окупираш собственото си население и земя, било е окупирано от сърбите и гърците преди това.Коментиран от #110
11:48 27.05.2019
94 ИСТИНАТА
До коментар #11 от "Бой по чалмите":
ТИ СЕ МОЛИ НА ЕРДОГАН ДА НЕ ПУСНЕ 4 МИЛИОНА СИРИЙСКИ АРАБИ В БЪЛГАРИЯ,ЧЕ ЩЕ ТИ РАЗПОРЯТ ЗАДНИКА !!!!Коментиран от #95, #96
12:13 27.05.2019
95 Бой по чалмите
До коментар #94 от "ИСТИНАТА":
Тоя блъф минаваше само пред вече бившите еврогейски управляващи.12:28 27.05.2019
96 kesлер
До коментар #94 от "ИСТИНАТА":
Боже колко си елементарен. Смени шрифта, уж че е друг човек, съвсем различен. Чудно ми е как изобщо ти плащат, не разбират ли че ги излагаш...Правиш ги за смях, егаси и разузнаването елементарно.12:30 27.05.2019
97 Хасан
До коментар #76 от "Бой по чалмите":
Ами ако се хванеш на хорото каквото е музиката това и играеш ..ръченица,хайдушко не важи ..ти защо изпрати български военен контингент в Ирак ?защо умряха войничетаиа??в името на България или за интереса на енергийните корпорации?12:48 27.05.2019
98 Хасан
До коментар #88 от "kesлер":
Дай да ти обясня ..след като свършиха с проруската източна Европа дойде ред на проруския Близък изток...Сащ искаше да накара Турция да влезе в Ирак и да се бие ,но кемалистките генерали отказаха под предлог че турските земи не могат да се ползват за нападение срещу съседите ..тогава дойде Ердоган с ислямски характер ..и него го накараха да помогне срещу Сирия ...но Обама реши да дръпне американските войници и искаше Турция да нападне ..но Ердоган отказа ..тогава измислиха арабска пролетКоментиран от #100
12:57 27.05.2019
99 Хасан
До коментар #91 от "КАСАПИНА":
А то за българина не трябва война за да намалее12:58 27.05.2019
100 kesлер
До коментар #98 от "Хасан":
Добре че вече не сме в проруската зона. Много добре, даже отлично. Лошото е, че сме в натовската и тази на ЕС. Про кемалистките генерали са сигурно света вода-нали те окупираха Кипър. Самият Кемал Ататюрк е универсален и завършен геноциден идеолог и извършител. След като беше победил през войната, можеше да прояви благородство към милиони цивилни, но не е било в характера и душевността му. Най обикновена отмъстителна и дребнава душица.Коментиран от #101, #102
13:18 27.05.2019
101 Хасан
До коментар #100 от "kesлер":
България все някъде трябва да бъде ,трябва да се съобразява с великите сили ...Ататюрк е велик лидер,реформатор и пълководец ...не те разбрах какъв геноцид е извършвал???Коментиран от #103
13:36 27.05.2019
102 Хасан
До коментар #100 от "kesлер":
Дай пак да ти разкажа за Кипър ...Кипър се дава под наем за 99г на Британската империя за финансиране на Кримската война между Османската и Руската империя ...но края на договора съвпада с разпадането на Османската империя и под предлог че я няма англичаните не връщат на турците и я обявяват за своя крлония .Към края на колониализма ,кипърци повеждат борба срещу англичаните и основават република с осерватели кипърски гърци и турци и гарант Гърция ,Турция и Англия ...след военния преврат в Гърция ,гърците искат да анексират Кипър ..почват безчинства,насилие,убийства и етническа чистка към турците ..тогава Турция влиза да спре насмлието и оттогава тма мир на островаКоментиран от #104, #117
13:44 27.05.2019
103 kesлер
До коментар #101 от "Хасан":
Не мислех да ти отговарям, защото се правиш на приятно разсеян, но имам малко свободно време. Именно той проведе геноцида над тракийските българи-десетки хиляди изби, а който имаше късмет, избяга в България гол и бос. Именно той продължи след младотурците, геноцида над арменци и сирийци-монофизити. Именна той проведе геноцид над трапезундските гърци и гагаузи. Именна той проведе геноцид над смирненските гърци и останали арменци. Това е престъпление срещу цивилно население. Не му стигна и по късно се нахвърли бясно, срещу бившите си съюзници кюрди. Бог само знае колко е избил от тях, неспазвайки предишните си обещания за автономия. За тебе може да е велик лидер-твоя си работа, за мене е неспазващ обещанията си и общочовешкия морал.Коментиран от #105
13:53 27.05.2019
104 kesлер
До коментар #102 от "Хасан":
Стига си лъгал за Кипър. Кипър англичаните го получават, за подкрепата им за ОИ, през руско-турската Освободителна за нас война. Тогава англичаните помагат на Турция и даже навлизат с флот в Босфора и Дарданелите. Да не ти обеснявам и кой е Ди-зраели. Изобщо каква ли работа са имали турците в Кипър-превзели са го варварски и са одрали жив храбрия му защитник Марко Антонио Брагадин-закрилника на християните. Одрали го жив напълнили кожата му с перушина и я облякли с дрехите му. Чети си сам историята, не ме занимавай.14:03 27.05.2019
105 Хасан
До коментар #103 от "kesлер":
Ататюрк е един макявелист ..той е османски генерал и е свидетел на предателството на християните и арабите ..след като се създават националните държави се сключват спогодби за размяна на населението ..турци от Балканите се разменят за българи от Тракия ,гърци от Анадола се разменят за турци от Тракия и островите ...това всичко е документирано ...а кюрдите са феодални родови общности и не са имали национално съзнание ...Коментиран от #106, #109
14:10 27.05.2019
106 kesлер
До коментар #105 от "Хасан":
Добре, но през 1913 той извърши геноцид над българите. В този геноцид дейно участие вземаха и много гръцки въоръжени банди, които клаха и изнасилваха българското беззащитно население. После повториха същото упражнение в Македония, заедно с ортаците си сърби, пак избиваха нашите екзархийци. И после пак ние сме лошите и ги окупираме. Забележи, че когато стане дума за България, как турци, сърби, гърци че даже и румънци, са винаги единни и забравят за противоречията си. Добре че са минали тези времена и дано никога не се повтарят. Те ни хапеха, но и ние ги хапахме.Коментиран от #108, #112
14:26 27.05.2019
107 222
14:39 27.05.2019
108 Хасан
До коментар #106 от "kesлер":
На това му казват гражданска война .липсата на власт ..добре или зле 500г са живеели заедно ,знаели са си границите ..но с отслабването на централната власт настъпва анархия ...както в Сирия или Либия ...и най калпавата централна власт е по добре от анархията14:42 27.05.2019
109 kesлер
До коментар #105 от "Хасан":
Какъв некачествен пропагандатор си. Предателството на християните-те са си били автохтонни народи по тези земи, турците са се натрапили неканени. Разменяно българско за турско население-Не..варварски изгонено българско население от Тракия, без да е паднал и косъм от главата на турското в БГ. Прочети зо смирненския геноцид, когато винтовете на корабите в пристанището, не са могли да се завъртят от оплетените коси, на отрязаните глави на, жени християнки от,,великия,, ататюрк. После идва размената на население с гърците. Кюрдите били племенни общности и нямали национално самосъзнание-кой ти дава право да определяш други народи, какво имат и нямат...те си знаят най добре.Коментиран от #111, #115, #116
14:43 27.05.2019
110 Вече ти писах двойката
До коментар #93 от "Лъжеш ти плаъен трол":
Не се напъвай излишно ами марш да четеш. Направо да ви се чуди човек какви ви избират....ама то като няма други....15:05 27.05.2019
111 Какъв Смирненски геноцид бе награмотен
До коментар #109 от "kesлер":
Кой ги кара гърците да окупират територии на ОИ? Това ви чака всички окупатори15:08 27.05.2019
112 Чуло си нещо ама не си чело
До коментар #106 от "kesлер":
Случилото се през 1912 е следствие на българските зверства извършени през 1912.Коментиран от #113
15:11 27.05.2019
113 Въпрос
До коментар #112 от "Чуло си нещо ама не си чело":
А те в следствие на какво са?15:28 27.05.2019
114 Такааа
15:37 27.05.2019
115 Хасан
До коментар #109 от "kesлер":
А какво правят гърците като влизат в Измир ???изнасилвания,убийства ...гърците са си просто хиени ,които убивайки турци искали да се изкачат нагоре по хранителната верига ..идва Ататюрк и им припомня мясото си ...какво лошо в това??Коментиран от #120
15:44 27.05.2019
116 Хасан
До коментар #109 от "kesлер":
Не мога да разбера ..европейци избиват милиони жени и деца в колониите си в Африка и Америка ...и в наши дни продължават все още ....и турчин е убил някой друг какво толкоз?!..15:48 27.05.2019
117 пеле
До коментар #102 от "Хасан":
не си прав. 1во гърците в кипър направиха гражданска война комунисти-националисти. 2ро не беше разкрита никаква независимост. 3то турците нито участвали, нито изгубили хора. 4то на високо ниво беше всичко предварително съгласувано между англо-американско-западно нато, гръцката диктатура и турция, за да се даде възможност на турция да нахлуе и по този начин да споделят кипър. затова нямаше война между гърция и турция. затова гърция не изпраща най-съвремените й по онова време самолети и подводници, затова всички помагаха на турция, и затова нито турция, нито гърция никога никога няма да имат целия кипърКоментиран от #118
16:06 27.05.2019
118 Хасан
До коментар #117 от "пеле":
А щом са помагали на Турция ,защо са направили икономическо и военно ембарго ???...забранили са даже внос на петрол за Турция и Кадафи помогнал да се заредят турските самолети и корабиКоментиран от #119
16:11 27.05.2019
119 пеле
До коментар #118 от "Хасан":
защото турците извършиха жестокости срещу населението. това не беше договорено .. ембаргото беше твърде кратко.Коментиран от #122
16:32 27.05.2019
120 Бой по чалмите
До коментар #115 от "Хасан":
Виж ся, Асанчо, дай да се върнем в началото - ние, българи, гърци и т.н. сме си били тук, на Балканския полуостров. Вие идвате с война, убийства и изнасилвания, така че всеки път, кохато запиташ защо - отговора е щото вие сте.почнали, турците сте първопричината. Тва е.Коментиран от #121, #123
16:53 27.05.2019
121 Хасан
До коментар #120 от "Бой по чалмите":
Прав си ..ама какво стана с траките,медите ..извърши се геноцид спрямо тях ..от как свят светува някой ,някого е убил ...проблема е че англосаксонците извършват геноцид докато турците само сменят системата и всички си живеят мирно и тихо ....представи си само преди 70 г имаше концлагери,крематориуми17:02 27.05.2019
122 Хасан
До коментар #119 от "пеле":
Ако бяхме завладели Виена ,200г след това нямаше да се роди Хитлер и нацизма..щяхме да спасим милиони хора ....ее..Моцарт щеше да композира турски песни вместо опера ..голямата работа!!!17:05 27.05.2019
123 Този коментар е премахнат от модератор.
124 Истина
Щом Ислямистите си вярват, че техните вярвания са най-висшите да си живеят със себе си. Да не идват в Християнски държави. Имат си предостатъчно територии да си практикуват там Исляма.
Християнството е религия на Любовта. Бог е Любов. Исляма няма за основа Любовта. Значи Исляма няма как да съжителства в мир с други вери.
Турция е 99% мюсюлмани! Как се постига това освен ако няма насилствено ислямизиране и масови кланета над друговерците?
В Исляма има нещо изкривено и изопачено щом практикуващите го носят толкова зло на обикновени и невинни хора.
Коментиран от #125
22:18 27.05.2019
125 Хасан
До коментар #124 от "Истина":
А защо християнството създаде Хитлер,нацизма,фашизма,комунизма,атеизма ??защо християните създават атомни ,биологични,биологични бомби???..защо разрушават страни,градове,села???поробват държави с дългове и лихви??Коментиран от #126
22:39 27.05.2019
126 Истина
До коментар #125 от "Хасан":
Явно не си от много умните. Който следва Христа не убива никого. Христос проповядва учение на Любов между всички хора.Християнина пак повтарям, няма право да убива.
В Исляма обаче Мухамад сам е водил войни в продължение на 10г. и вероятно сам е убивал хора.
Коментиран от #127, #128
12:13 28.05.2019
127 Хасан
До коментар #126 от "Истина":
Мюсюлманите всички са военолюбци ,ама християните са мирни но убуват хора??!12:26 28.05.2019
128 Хасан
До коментар #126 от "Истина":
Кръстоносците кого са следвали бе ,бунак?опожарили са села и градове в името на ХристаКоментиран от #129
12:32 28.05.2019
129 Истина
До коментар #128 от "Хасан":
Съжалявам ама е загуба на време и усилия да се занимавам с невежеството ти.12:38 28.05.2019
130 Демокрация + Толерантност = Геноцид
До коментар #9 от "Хасан":
Хасане ти да не КЮРД, че толкова обичаш Ердоган. Не вярвай на Гобелсоердогановата медийна манипулация Кюрдите не са се запазили благодарение че турците ги пазят, а всъщност терористите турци ги избит без съди присъда и обвиняват жертвите, че са терористи Не вярвай на турчин защото се оказва че е терорист,а с терористите нокой освен Папата не преговаря защото не им вярват15:34 28.05.2019
131 От тука така се види
До коментар #8 от "Упссссс":
Ееее и тук ня#КОЙ направи пари и по точно Той, ама ще му дойде ред и на Него :-)22:34 29.05.2019