Руският изтребител Су-57, който се разби в гора в Хабаровския край, е провеждал изпитания на двигателя, предаде РИА Новости, позовавайки се на генерал-лейтенант Валерий Горбенко.
Според него пилотът е извършвал тестови полет по специална програма на максимален режим. Беше създадена специална комисия, която да проведе разследване за причините за инцидента, който се размина без жертви.
След инцидента стана ясно, че се е разбил боен изтребител на авиационния завод в Комсомолск на Амур. Изтребителят все още не е на въоръжение в руските ВВС. Пилотът успя да катапултира и бе спасен от хеликоптер.
Експерти отчитат, че руският изтребител от пето поколение Су-57 разполага с висока маневреност, което му дава предимство над конкурентите. Освен това е въоръжен с модерен комплекс за бордово оборудване. Горбенко разкри, че преди да бъде прехвърлен във войските, изтребителят щателно се тества по специална програма. Според него инцидентът е станал по време на изпитание на максимална мощност на двигателя.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ТОЧКАТА
Коментиран от #17
12:41 24.12.2019
2 Русороб
12:42 24.12.2019
3 Borislav Popov
Коментиран от #5
12:42 24.12.2019
4 onq s konq
Коментиран от #13
12:46 24.12.2019
5 Бай Шиле
До коментар #3 от "Borislav Popov":
А коледни добавки ще има ли от КоЗяК?12:46 24.12.2019
6 Borislav Popov
Коментиран от #10, #106, #122, #135, #141, #151, #152, #187
12:46 24.12.2019
7 Юрий Гагарин
Коментиран от #12, #16, #23
12:46 24.12.2019
8 ГРАД КОЗЛОДУЙ
12:49 24.12.2019
9 El chochone
Коментиран от #169
12:51 24.12.2019
10 Бай Шиле
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Ти си направо гений! Разбираш от всичко! Аз не знам, как тези руснаци не са се досетили? Я им звънни по телефона до изпитателният екип и им сподели твоето мнение! А от ядрена физика вероятно също разбираш!Коментиран от #79
12:51 24.12.2019
11 123
12:52 24.12.2019
12 Русороб
До коментар #7 от "Юрий Гагарин":
Ама как ще е в машината, те са безаналогови руските самальоти, моля ви се пилота е виновен, да не си помислите друго ;)12:52 24.12.2019
13 фффф
До коментар #4 от "onq s konq":
Евтини са, но за сметка на това поддръжката им е безумно скъпа и след всеки полет влизат за месец в бокса. Абе като колите им... Много е проходима Нивата, стига изобщо да запали и ако искаш в събота да се разходиш в гората, през седмицата трябва да лежиш под нея.Коментиран от #45
12:53 24.12.2019
14 Kcaniba
Ма те нали картофи-компири низкотарифки
Коментиран от #18, #37
12:54 24.12.2019
15 Путин
12:55 24.12.2019
16 Рашка с чашка
До коментар #7 от "Юрий Гагарин":
Как така, пилота виновен? Нали бяха най-добрите летци руснаците? В бившия и настоящ СССР, странно защо сега наричан Русия, винаги, винаги пилотите са виновни! И да се разпадне във въздуха самолета, имаше такъв случай и да загубят внезапно тяга двигателите, Су-30 над Бурже, винаги е виновен пилота.12:55 24.12.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Хрониките на Евразия
Първият самолет трябваше да го предадат на МО в края на декември 2019 година .
Т.е. почти половин година за "серийното" производство на ЕДИН самолет.
24.12.2019 един СУ-57 се разби.
Това е именно този , "серийният ".
Следващият сериен самолет , логично , ще го предадат на МО на РФ след 6 месеца ..
Коментиран от #27
13:04 24.12.2019
20 Николай
На ли това бе най - добрия самолет?
На ли в САЩ се бяха уплашили от неговата поява?
Не трябваше ли и ние да си поръчаме от тях? А ма сруваха ..., а не дават без пари!
Това е Коледния подарък за Путин!!!
Ама той не пиел!?!
Наздраве!!!
Коментиран от #203
13:08 24.12.2019
21 Румяна Костова
Коментиран от #25, #180, #204
13:09 24.12.2019
22 Тъпо тролче
Коментиран от #24, #198, #202
13:13 24.12.2019
23 ха ха хахаха
До коментар #7 от "Юрий Гагарин":
При натоварване гръмнал и проблема не бил в машината ХАХАХАХАХАХА.Немога просто ХАХАХАХА.Русофислките слуги сте просто незаменими хахахахаКоментиран от #101
13:13 24.12.2019
24 ха ха хахаха
До коментар #22 от "Тъпо тролче":
Е бате първи инцидент е нормално.С тея летящи москвичи се лети веднъж годишно и са има няма 5 на брой ,а вече и по-малко.Щеше да е комично ако имаше още инциденти с тях :DКоментиран от #29
13:15 24.12.2019
25 Николай
До коментар #21 от "Румяна Костова":
Руми, по добре да питат Румен Радев какъв самолет да си купят и от къде. Той знае най- добре! Учил е в САШ!!13:16 24.12.2019
26 Русофил
13:17 24.12.2019
27 мухъл
До коментар #19 от "Хрониките на Евразия":
То и краварите го почнаха ф35 през 1993 година и още не могат да го подкарат като хората! А доставките за съюзниците кога ? 2040 година ??!!Коментиран от #34
13:18 24.12.2019
28 Този коментар е премахнат от модератор.
29 папурко
До коментар #24 от "ха ха хахаха":
ф35 докато го подкарат 107 броя дадоха фира !Коментиран от #35
13:20 24.12.2019
30 Николай
ДА ЗАМЪЛЧИМ!
ДА СЕ ОСЛУШАМЕ!
В ТОЯ МОМЕНТ МОЖЕ ДА ПАДА СЛЕДВАЩИЯТ!
ДАНО ДЯДО КОЛЕДА СПАСИ ПИЛОТА!!!
13:21 24.12.2019
31 Рашка с чашка
Коментиран от #32, #157
13:21 24.12.2019
32 мъдурко
До коментар #31 от "Рашка с чашка":
A oт F-104 Stаrfightеr кaтo изпoпaдaхa пoлoвинaтa прoизвeдeни брoйки ?! И тo нe при тecтoвe a при рeдoвни пoлeти ? Caмo в Гeрмaния ca зaгинaли 105 пилoтa !!!А го гласяха тоя самолет за противник на Миг21 Миг23 !!!!!
Коментиран от #54, #150
13:25 24.12.2019
33 898
13:26 24.12.2019
34 Хрониките на Евразия
До коментар #27 от "мухъл":
От F- 35 има произведени 500 бройки , три аварии с тях досега .Су - 57 , произведени 10 броя , една авария ..
При 500 бройки , досега да са паднали 50 самолета , ако ги произвеждаха в Комсомолск на Амур , а те сами 3 ..
Коментиран от #36, #185
13:26 24.12.2019
35 ха ха хахаха
До коментар #29 от "папурко":
А бе незнам,ама от Ф-35 има близо 500 броя и един инцидент.От тоя нелеп самовар Су-57 колко има ? Ни за бой става,ни за полет,ни за натоварване,ни нищо.Пише ли "сделано в росии" бегай далече !Коментиран от #40
13:26 24.12.2019
36 караконджул
До коментар #34 от "Хрониките на Евразия":
ф35 за 25 години 500 произведени броя от които 300 броя брак ??!!!!А доставките за съюзниците - 2040 година !!
Коментиран от #44
13:31 24.12.2019
37 Borislav Popov
До коментар #14 от "Kcaniba":
Хе, хе, ТАСС току що заяви - Причиной аварии Су-57 стал отказ в системе управления самолетом !Коментиран от #146
13:33 24.12.2019
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 говедарин
До коментар #35 от "ха ха хахаха":
CNN: Изтребител F-35B се разби в САЩ.Бря-бря, вчера му беше бойното кръщение срещу афгански козари, днеска му пеят парастаса! Американската бракма паднала като камък в мирната северна Каролина. Ами ако го подпукат с С-400? Не ми се мисли
ф35 паднал в японско море. Тоя пък на подводница се правел.
катастрофа на американски изтребител F-35, пилотът загинал Инцидентът станал близо до изпитателния полигон в Невада
изданието The Aviationist случайно се промъкна новината, че още на 5 септември близо до изпитателния полигон в Невада се разбил американският пилот Ерик Шулц.
Ерик Шулц е 28-ият пилот от ВВС на САЩ усвоил изтребителя F-35.
Коментиран от #41
13:38 24.12.2019
41 да го духат руските сороси чифути
До коментар #40 от "говедарин":
Гроздето е кисело нали,русофилски палячо ? Цял живот мизерствате с ладите и завиждате на мерцедесите !Коментиран от #43
13:39 24.12.2019
42 марамунгел
До коментар #39 от "Borislav Popov":
8 самолета Ф 35 се взривиха на режим форсаж при излитане и само катапулта спасяваше пилотите ! От тях са загасени едва 2 бр. Това е поредния нещастен опит да накарат крадена руска технология да лети !13:39 24.12.2019
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Хрониките на Евразия
До коментар #36 от "караконджул":
След падането на Су 57 , пожара на парахода - самолетоносач и потъването на 2 подводници , на якутският шаман Габишев , му отмениха мярката за неотклонение ….Коментиран от #46
13:44 24.12.2019
45 Май си
До коментар #13 от "фффф":
объркал инициалите това, което пишеш се отнася именно за Ф35 и Ф22. При руските презареждане с гориво и боеприпаси и отново в бой, такава е философията на всяко едно русщо оръжие, просто за производство и лесно и надеждно за ползване.13:45 24.12.2019
46 кажи ма соросня
До коментар #44 от "Хрониките на Евразия":
Краварите не уцелили МКС ??!! Ха ха ха !!!Кaпcулaтa "Cтaрлaйнeр" нa "Бoинг" щe ce върнe нa Зeмятa дo 48 чaca cлeд нeуcпeшнa миcия зa cкaчвaнe c Мeждунaрoднaтa кocмичecкa cтaнция, oбявихa oт прoизвoдитeля нa caмoлeти ??!!!!!
"Бoинг" изcтрeля кaпcулaтa cи "Cтaрлaйнeр", нo прoпуcнa МКC
Тoвa e ключoвa изпитaтeлнa миcия oт плaнoвeтe нa НACA дa прeкрaти зaвиcимocттa нa CAЩ oт Руcия ???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Коментиран от #52
13:48 24.12.2019
47 Всичко руско е скрап
На какво ниво е руската техника можете да прочетете в Popular Mechanics - всичко пада , гори и потъва
13:48 24.12.2019
48 Бачо Киро
До коментар #18 от "Borislav Popov":
Е като са направили хората стенд Ф35 що пада бе, бастун? Да бе веднъж, аре, два пъти, аре, ма то е традиционно вече... А уж завършен самолет... Що се обаждаш от коневръза, като даже за каруца да караш нямаш акъл...Коментиран от #61
13:50 24.12.2019
49 Огромен
13:52 24.12.2019
50 Не очаквах
До коментар #18 от "Borislav Popov":
да си толкова скапан с тема двигатели и изпитания. Двигателя се изпитва на стенд, но когато стане сватбата с даденото средство било то автомобил или самолет се започват истинските изпитания и възможности на терен. Вижда се, че никак не ти ги мели сурватката тези неща, но пък си придаваш тежест с простотията.Коментиран от #78
13:53 24.12.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Кажи ма путноидня
До коментар #46 от "кажи ма соросня":
А за кораба на Мъск, който преди това се състикува с МКС, защо не казваш нищо ма, рублерастня ? Новый пилотируемый корабль Илона Маска успешно пристыковался к МКС. В Роскосмосе решили поздравить NASA, не назвав ни Илона Маска, ни его компанию, ни корабль.Коментиран от #55
13:57 24.12.2019
53 Хрониките на Евразия
Рядко през посткомунизма така бързо спират да крадат от един проект. .
Нещо не е наред , или вече пари за тази летяща щайга няма. .
Коментиран от #58
13:58 24.12.2019
54 Рашка с чашка
До коментар #32 от "мъдурко":
Всъщност Ф-14 му е основния противник на Миг-23 и Миг-21. В Ирано-иракската война иранските пилоти на Ф-14 постигат 130 победи и 4 загуби срещу иракските мигове. Трябва да е заради пилотите!Коментиран от #69
13:58 24.12.2019
55 чи май фаче
До коментар #52 от "Кажи ма путноидня":
Браво бе , един краварски кораб за 20 години намерил МКС !!! Ха ха ха !!!14:00 24.12.2019
56 Груз 200
Коментиран от #62
14:02 24.12.2019
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 Kcaniba
До коментар #39 от "Borislav Popov":
Нпо партенков, ще си пишат - квот си искат!! Панимаеш розова прашка неука?Предполагам и за изпитанията на Авангарда и Кинжалите също отчет са ти давали!!
Тцтцтцц и неуката соросня
Коментиран от #64
14:04 24.12.2019
61 Borislav Popov
До коментар #48 от "Бачо Киро":
Виж сега, каскет, тази статия е за пакпаднал СУ-35, като падне Ф 35, ела се обади и тогава ще поговорим. А сега не виждам смисъл, под новина за СУшка, да обсъждам проболемите на Ф-ката. Аре, бегай в раздел авто, да плюеш пак Теслите, трол многоников.Коментиран от #65, #193
14:04 24.12.2019
62 Груьо
До коментар #56 от "Груз 200":
говориш за кацането на Луната ли ?14:05 24.12.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Borislav Popov
До коментар #60 от "Kcaniba":
Предаде ТАСС бе, каун, какви НПО-та пак са те подгонили !?14:06 24.12.2019
65 ташунко
До коментар #61 от "Borislav Popov":
А нещо да кажеш пак за някой ММА бой? Дали е по статията ?!!Коментиран от #75
14:06 24.12.2019
66 ****
Коментиран от #70
14:07 24.12.2019
67 Хрониките на Евразия
До коментар #58 от "долче густо":
Главният въпрос пропускате !Първият ,
Единствен.
Сериен.
Изстребител.
СУ-57.
Се разби .
Колко живота на сирийци , тази случка ще запази ?
Коментиран от #71
14:08 24.12.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35
До коментар #54 от "Рашка с чашка":
Я прочети за алеята на Миг-овете !!!Коментиран от #84
14:13 24.12.2019
70 Хрониките на Евразия
До коментар #66 от "****":
Ти пък ...Даже в руските авиоинжинерни бюра , досега се чудят как им летят самолетите , щом ги правят от желязо , ти в България си тръгнал да търсиш авиоинжинери ..
А ако и намериш , те са от същата школа ..
Коментиран от #73, #194
14:14 24.12.2019
71 ай стига бе
До коментар #67 от "Хрониките на Евразия":
Главният въпрос е - кога ще довършат скицата на нашите самолети ф16 ? И вторият - от кое самолетно гробище ще събират части за построяването им ?14:15 24.12.2019
72 az#ЛибераленКрах
14:17 24.12.2019
73 да си прост по зле от да си болен от рак
До коментар #70 от "Хрониките на Евразия":
За това ли краварите откраднаха документацията на Як 141 ?Да бяха взели от Иранците поде документацията за летящото килимче на Аладин!
Коментиран от #77, #133, #137
14:19 24.12.2019
74 Видя ли бе тъпанар
До коментар #63 от "А бе тъпанар":
че системата за управление е едно, а двигателната система е съвсем друго ?14:20 24.12.2019
75 Borislav Popov
До коментар #65 от "ташунко":
Скоро не е имало важен бой, като го объхтят пак вашия Емелияненко, ще те информирам, не се притеснявай, бастун.Коментиран от #76
14:24 24.12.2019
76 Този коментар е премахнат от модератор.
77 Хрониките на Евразия
До коментар #73 от "да си прост по зле от да си болен от рак":
Абе кой ви пълни главите с боклук !Твоят Як 141 , ако беше много хубав , нямаше да го бракуват !
Къде е сега ?
Като онзи Су 25 който избяга в Япония , че японците се хванали за главата , когато видели ,че електрониката му работи все още с лампи Телефункин ..
Докато света от 20 години бил вече на микросхеми ..
Коментиран от #195
14:33 24.12.2019
78 Borislav Popov
До коментар #50 от "Не очаквах":
Фуйня, двигатела може да се изпита на максимални обороти, на стенда, без всякаква сватба.Коментиран от #89, #108
14:34 24.12.2019
79 Морски
До коментар #10 от "Бай Шиле":
От самолетоносачи със сигурност разбира 😁14:36 24.12.2019
80 1944
14:37 24.12.2019
81 ПЕНКО
14:43 24.12.2019
82 Anadolu Manafesi
14:44 24.12.2019
83 ПЕНКО
14:46 24.12.2019
84 Д-р Дулитъл
До коментар #69 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
Я ти прочети как Сайбъра какво ги е правил на алеята на миговете победи 11 към 1 ,а с унищожените на земята 13 към 1Алеята на Миговете се пренърна в гробището на Мигове. И не бягай по фланга за пилотите ,щото са били руснаци пилотите и то а7ове от ВСВ.
Коментиран от #124
14:48 24.12.2019
85 fermera
Коментиран от #94, #96, #171
14:49 24.12.2019
86 Я русский полюционер
14:49 24.12.2019
87 Хрониките на Евразия
Изтребителите Су 57 през 2030 година , ще ги въоръжат с ракети " Кинжал "
Ако не вярвате на тази смехория , напишете в Гугъл :
Истребители Су-57 могут вооружить ракетами "Кинжал" после 2030 года
14:50 24.12.2019
88 terminator
14:52 24.12.2019
89 АналоГовнет
До коментар #78 от "Borislav Popov":
може да се изпита на стенд при всякакви натоварвания , но не може да се симулират скороста на постъпващият в компресора въздух при различните скорости и ъгли на атака . Конкретно в този случай единият двигател е бил прочутия "Изделие 30" , който би трябвало да се превърне в новият руски двигател от 5-то поколение и вече успя да унищожи един самолет като се запали преди няколко години14:52 24.12.2019
90 реалиста
15:08 24.12.2019
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 Аеромужик 5то поколение
15:19 24.12.2019
93 SAAB
Коментиран от #99
15:32 24.12.2019
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Щирлиц
Когато в обединена Германия правят учебно тренировъчни боеве м/у Ф-16 и МиГ 29 ,МиГ 29 даже почетна победа не е могъл да запише. От 15 двубоя 15 победи за Ф-16.
И един български генерал от ВВС ,който е присъствал ,после казва "И мен цял живот са ме лъгали как МиГ 29 е равностоен ,и даже по добър от Ф-16"
После го пращат МиГ 29 над Аляска да се бие с Ф-18. И резултата е сходен ,МиГ 29 не записва победа.
И Германия ги продава тия самолети на Полша по 1€ за брой. Той толкова и струва .
Коментиран от #97
15:46 24.12.2019
96 гостгост
До коментар #85 от "fermera":
Фермер ,цъкни си ламповия ВЕФ и ходи да нахраниш добитъка ,не коментирай техника защото хал хабер нямаш .Нали за това руснаците искаха Индия да му прави авиониката ,не че индийците са много добри ама пак са светлинни години пред пияниците . Су 57 е строшен самовар ,това е тъжната истина. А МиГ 35 е даже още по зле .
16:04 24.12.2019
97 Рашка с чашка
До коментар #95 от "Щирлиц":
На хартия Миг-29 е по-добър от Ф-16. Но полските пилоти споделят че приборите за управление на Ф-16 са много по - прецизни, влизането в маневри е лесно и бързо. За разлика от Ф-16 при Миг-29 всичко е много по - неточно, самолета е,, своенравен " и,, непослушен" и управлението му изисква много повече усилия от страна на пилота. Това обяснява защо в реалния бой (учебните са винаги условни) Ф-16 дава много по - добри резултати - 77-победи и 2 загуби, а за Миг-29 - 6 победи и 18 загуби във въздушен бой.Коментиран от #103, #104, #107
16:10 24.12.2019
98 Селянин
16:13 24.12.2019
99 Я русский полюционер
До коментар #93 от "SAAB":
Когато си купиш поръчков модел на прост автомобил, чакаш няколко месеца, а понякога и година докато получиш колата и когато въобще някога имаш тази възможност да го направиш, ще разбереш за какво става дума, но се съмнявам с копейките за тролска дейност, които ви отпускат от посолството на русия да имаш тази възможност. Припомни си как едно време си купувахте руски щайги и чакахте по 10-15 години да ги получите, а после всяка събота и неделя лежахте под тях да ги ремонтирате, иначе чисто нови били. Като станат готови самолетите и пристигнат в България, ще видим какви опорки ще ви спуснат от кремълториума и какви ще ги редите руските тролове. Побеснявате от яд и безсилие, че до сега няма случай, при който руско хвърчило да се е опънало на F-16 независимо от модификацията и никога в историята на безаналоговото руско самолетостроене няма да има самолет, произведен в 4600 бройки както е при F-16. Направо се пръскате по шевовете.Коментиран от #129
16:28 24.12.2019
100 Вова
16:33 24.12.2019
101 Този коментар е премахнат от модератор.
102 Кой
16:41 24.12.2019
103 Я русский полюционер
До коментар #97 от "Рашка с чашка":
Е, те ушанките от 5 или 7 години имат на плакат и хартия една спортна лада, по която русофилите бяха луднали и обявиха, че щяла да фалира Lamborghini, Ferrari и всички западни производители на суперавтомобили, обаче в същото време гледахме в YouTube как путин води неравна битка с оная лада кранта - гордостта на руското автомобилостроене. Чак като се стъмни успяха някак да я запалят 😆 https://youtu.be/FprS5DJnfF016:43 24.12.2019
104 Всичко руско е скрап
До коментар #97 от "Рашка с чашка":
Аааа на хартия . На хартия едно ,а на практика съвсем друго. Това е защото руснаците завишават параметрите на своята техника ,а американците ги занижават. И идва един хубав слънчев ден и истината излиза на яве ,Серьожа пита "Що стана ,та не вечерахме"Пресен пример в спречкването м/у Пакистан руските ракети въздух /въздух не покриха и 1/4 от обявения от производителя обсег и паднаха . И самолетите Су 30 трябваше да си плюят на петите защото се оказаха безпомощни пред Ф 16
16:51 24.12.2019
105 АНАЛИЗАТОР
16:52 24.12.2019
106 XXX
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Все едно да ги сравняваш на теория и практиката!16:57 24.12.2019
107 Как става това
До коментар #97 от "Рашка с чашка":
От както е излязъл Миг-29 на американските пилоти им е строго забранено да се приближават до руският самолет ,и да се съревновават с него в близкият бой ,поради прекрасните му маневрени характеристики и тяга-въоръженост. Винаги да се използва АУАКС системи за ранно откриване ,и стрелба от далечно разстояние , срещу самолети от ранни модификации ,притежавани от бананови държави ,които не притежават оръжия и радари обхващащи целият спектър на противовъздушната отбрана.Това го притежават само няколко държави в света.Коментиран от #109, #111, #112, #114, #179
17:09 24.12.2019
108 Льо Ман
До коментар #78 от "Borislav Popov":
Бориславе,и аз така мисля. А тъпанарите правят писти да се състезават с коли ,и даже се трепят. Вместо всеки един състезателен автомобил да с качва на стенда ,свалят му се параметрите ,и се обявява победителя с най -добрите характеристики,. Но ши въртят по сума ти обиколки,а някой въртят като гламави 24 часа.17:20 24.12.2019
109 Всичко руско е скрап
До коментар #107 от "Как става това":
От както е излязъл МиГ 29 го бият като маче о дирек .Има две победи срещу МиГ 21 и срещу делтапланеристи.
И да се идтъпаниш да ми хвалиш тая пазплетена кошница 😂😂😂😂😂
Коментиран от #119
17:24 24.12.2019
110 fermera
17:25 24.12.2019
111 Я русский полюционер
До коментар #107 от "Как става това":
Много ясно, че на американските пилоти им е забранено да се доближават до руска скрап. Тая скрап е опасна за самите руснаци, какво остава за неруснаци.17:30 24.12.2019
112 Груз 200
До коментар #107 от "Как става това":
Хахахх. Какви маневри бре. Това да не ти е Първата и Втората световна война, когато самолетите се обикалят и стрелят с картечници. Всичко е електроника от типа стреляш и забравяш. Далекобойните ракети решават всичко. Затова и когато пакистанските Ф16 изстреляха от 80 км ракети срещу индийските Су30, те търтиха да бягат, защото още не можеха дори да влезат в обхват за стрелба. Индийците после поръчаха ракети Derby 2, от Израел, че руските са боклук. Пак с тези евтини номера хаха. Миг 29 експортния бил зле, само руския бил добре хахахх.. Защо тогава експортния F16 и F15 е толкова добре и сваля безпогрешно руски тенекийй хахах.. Холандски и Испански изстребители свалиха Миг 29 на Сърбия над Босна в директен двубой. Затова и ние си взимаме модерен F16, с великолепен радар и електроника, с изпитани ракети. С голям боен опит и статистика. Миг 29 само е падал като круша и има 0 победи срещу F16. Забранено им било на натовските пилоти да се приближават хахах. Такава глупост. Зло куче се бие с прът отдалеч, а не тръгваш да се хапеш с него. Скоро само и с безпилотни автоматизирани самолети ще бъдат сваляни от 120 км руските бракми, които чакат близък бой. Има да чакат хахахх..Коментиран от #115, #116
17:35 24.12.2019
113 Чук и Гек
17:42 24.12.2019
114 Христо
До коментар #107 от "Как става това":
Ползват АУАКС защото имат и е много полезен. А Русия има около 50 такива самолета (не всичките са в изправност)И имат саво 50 защото те не работят ка5то трябва ,100 да имаха или 200 ползата щеше да е същата.
Теоритично ПВО системата С 400 би могла да е ефективна срещу крилати ракети ,но ако действа в тандем с такъв самолет. Обаче ...това се оказа поредния локум. Теория ,която е твърде далеч от реалността.
За сметка на това НАТО ще получи 21 г. ново поколение АУАКС. А Русия още старото не може да подкара . 50 години назад и 10-20 в страни .
Коментиран от #143
18:02 24.12.2019
115 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35
До коментар #112 от "Груз 200":
То за това един дърт индийски Миг 21 гътна прославения ти ф16 ! Справка - чичко Гугъл!Коментиран от #120, #121, #123
18:11 24.12.2019
116 бухльо
До коментар #112 от "Груз 200":
Стреляш и забравяш ? Това да не ти е плестейшъна ? Ма много си прос бе соросня. То ако е така защо са им тия самолети. Ракетите и от земята действат по същия начин ! Искаш да кажеш че ракетата ще лети 120 километра а самолета ще стои като мишена да я чака ?18:14 24.12.2019
117 Ха ха ха ха ха ха ха
18:15 24.12.2019
118 Този коментар е премахнат от модератор.
119 Рашка с чашка
До коментар #109 от "Всичко руско е скрап":
Не си прав, Миг-29 има две победи над Миг-21, две над хеликоптери и две над частни Чесна, нарушили въздушното пространство на Куба. Това са му официалните победи. Загубите от вражески самолети са 18, а от наземни ПВО - 3.18:42 24.12.2019
120 Лобут за кочината Рассия
До коментар #115 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
О ,да ! Свалил е два залепени Ф 16 .Как така тогава всичките Ф 16 на Пакистан се оказаха в наличност и в изправност.
А защо Индия каза за Су 57 ,че не отговаря на техните изисквания и Русия няма съвременни технологии ?
18:50 24.12.2019
121 Рашка с чашка
До коментар #115 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
Възможно е, но пакистанците имат Ф-16 А, първата версия на Ф-16, демек също са порядъчно дърти. Отделен въпрос е че пакистанците отрекоха това. Да сравняваш Ф-16 А с Ф-16 блок 70 е като да сравняваш Голф -1 с Голф- 8.Коментиран от #162
18:51 24.12.2019
122 Жоро
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Умнико, Какви обороти на реактивен двигател?Че не си умен е ясно. Ама преди да се омажеш питай, чичко Сорос.
Коментиран от #178
20:04 24.12.2019
123 мразя руските говеда
До коментар #115 от "въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35":
Справка чичко гугъл ама друг път ! Няма свален Ф-16 на Пакистан.Тая лъжа издиша отдавна.Нали показха крилото на уж сваления "трофей" и се оказа ,че е от JF-17 ,а не на Ф-16 !Коментиран от #196
20:26 24.12.2019
124 СВД
До коментар #84 от "Д-р Дулитъл":
Много поздрави от Евгений Пепеляев! Нито той, нито Николай Сутягин са асове от ВСВ! Просто са я прекарали на Далнем Востоке! Е, Крамаренко е 13/13 от ВСВ/Корейската!20:35 24.12.2019
125 Мммм, да
21:02 24.12.2019
126 Жоро
21:25 24.12.2019
127 Антисоциалист
Някога...
Отговорност ни от пУТИН, ни от администрацията му няма и не може да има. Те не я желаят.
Никога...
21:26 24.12.2019
128 TopRun
До коментар #118 от "Ачо":
Има, но в България след 1989 това са непопулярни новини.Не бива да обижда ме Големият брат.
21:55 24.12.2019
129 SAAB
До коментар #99 от "Я русский полюционер":
Верно си полюция......събрана от соц чершав .....потомък на НЕ реализиран бригадир !Коментиран от #136
22:09 24.12.2019
130 Сорос:
За кво ви плащаме ?!
22:14 24.12.2019
131 ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ
Коментиран от #132
22:42 24.12.2019
132 селянин 1
До коментар #131 от "ЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ":
Оно,за тва близо 10 год..руснаците возят краварите,до МКС,като куфари със,,Союз,,оти индианците не моот да напраат сносен пилотиран кораб..23:15 24.12.2019
133 SS14
До коментар #73 от "да си прост по зле от да си болен от рак":
Какъв ЯК141 какви пет лева.Ф-35 и руския самовар нямат нищо общо.ЯК141 е пълен провал и малоумщина на инженерната руска мисъл.Руснците се молеха САЩ да им финансират проекта,а САЩ като видяха за какъв нелеп самолет става въпрос,им се изсмяха в лицето.23:43 24.12.2019
134 Пич
Пълна разруха,пиян и демотивиран народ,шепа олигарси и един джудж, тупащ се в гърдите и плашещ с анимационни ракетки ....
00:50 25.12.2019
135 Гъссст
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Идиот едно е на стенд друго в реални условия краварската подлого00:54 25.12.2019
136 Я русский полюционер
До коментар #129 от "SAAB":
Никой не го интересува как точно си се появил на бял свят, за това не е нужно да ни разказваш историята си с чаршафа и нереализирания бригадир.01:56 25.12.2019
137 Я русский полюционер
До коментар #73 от "да си прост по зле от да си болен от рак":
Какъв як 141, каква документация бе? Това недоразумение, което никога не е летяло и прилича по-скоро на голямо рало на трактор за оран на някоя нива, отколкото на самолет, няма как да и имало документация. Ако не беше споменал, че било самолет, щях вечно да го мисля за рало и нищо повече. Майко мила, това самолет било! Хахаха 😆Коментиран от #138
02:04 25.12.2019
138 Пияндуров,GPS специалист
До коментар #137 от "Я русский полюционер":
Прицелно-навигационната система на руските бойни самолети е най-модерната в света! Състои се от сметачна линийка,бинокъл и компас.03:28 25.12.2019
139 Инж Илич
04:34 25.12.2019
140 Соларис
05:21 25.12.2019
141 Да еаааа!
До коментар #6 от "Borislav Popov":
А бе цървул, какъв стенд при изпитания в бойни условия? Кога си бил на полигон? Аман от простотия.05:21 25.12.2019
142 Каунь
05:24 25.12.2019
143 Маршал Фърчилков
До коментар #114 от "Христо":
Ристе, как то дойде наум "гениалната" идея, че С400 ще бъде ефективна само в симбиоза със някакъв самолет тип АТЕР? До ре, че не работиш във ведомството на дебелия цепелин.Коментиран от #183
05:36 25.12.2019
144 Инж Илич
Коментиран от #148
06:55 25.12.2019
145 milanov53
07:47 25.12.2019
146 Да еаааа!
До коментар #37 от "Borislav Popov":
А бе Кукулино, иди да пийнеш хапчето08:12 25.12.2019
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Интересно!
До коментар #144 от "Инж Илич":
А всички се страхуват от тях, най - вече US.08:15 25.12.2019
149 Този коментар е премахнат от модератор.
150 mango IRANSKI
До коментар #32 от "мъдурко":
PRİ MANGALİTE v TURTSİYA pri 250 samoleta nema zaginal nito samolet nito pilot zaşto...te ne se glezet kato ANGLO-SOKSO TRAKİYTSİ...te si gledat poleta...na kalpav KUR i vılnata mu preçe08:25 25.12.2019
151 Моряк-дезелист
До коментар #6 от "Borislav Popov":
Борка,стендовите изпитания са елемент от програмата за изпитание на хвърчилото,следват летателните и след това с използване на оръжията.После в Сирия на живо.На даден етап машинката се разглобява и се прави дефектация на всеки детайл.И пак няма 100% гарация,затова шапка им свалям на летците.Прав е и Юрката,J-то е огромен фактор.(по рано беше g).A тъмно сините подигравачи са някакъв човешки отпадък,не заслужават даже и презрение.08:38 25.12.2019
152 Този коментар е премахнат от модератор.
153 Гошо
Те нали ф-35 и ф-22 са най-безгрешните хвърчила.
09:04 25.12.2019
154 Д-р Петров
До всички изнервени, бедни, гладни и крайно енергични виетуално, американо-санитарни ударници:
Проекта по стратег. бомбардитовач В-2 "Spirit" бе абсолютния връх в манията на Сащ да се перчи с безумно и нелепо скъпи самолети: По ултра-модерни технологии, тогава, през 90-те, бяха построени общо 21 бройки от най-скъпият, НАЙ-СКЪПИЯТ И ДО ДНЕС (ЗА ВСИЧКИ ВРЕМЕНА) САМОЛЕТ, СТРАТЕГИЧЕСКИ БОМБАРДИРОВАЧ "Б-2"! Единичната му цена възлиза на 774 000 000, но с останалата инфраструктура за всяка бройка достига АБСУРДНИТЕ 2 300 000 000 $! Толкова за всяка една от 21-те бройки!
И вижте какво се случва на 23. февруари 2008 г!!!
ВАЖНО: Не в периода на тествания и проучвания, а 11 г. след приемане на въоръжение и участията на самолета в бойни мисийки арещу майки с бебешки колички.
! ! ! ? ?
На 23 февруари 2008 година малко след излитане бомбардировач 89 – 0127 с формалното название Spirit of Kansas („Духът на Канзас“) се разбива при излитане на пистата на ВВС база Андерсън, Гуам. Това е първата катастрофа на B-2. Самолетът е имал 5100 летателни часа преди катастрофата. Двамата пилоти успяват да катапултират преди разбиването, но машината е напълно унищожена. На борда ѝ не е имало въоръжение, защото престоят на общо трите B-2 в Гуам е бил само временен, и на тяхно място са били докарани 6 бомбардировача B-52.
Една от хипотезите върху причините за злополуката е, че сложната компютърна система за контрол
09:09 25.12.2019
155 Този коментар е премахнат от модератор.
156 Този коментар е премахнат от модератор.
157 Никой
До коментар #31 от "Рашка с чашка":
Това е бил първия безпилотен, какво се чудиш. Техника на работа с него е първоначално да е с пилот09:13 25.12.2019
158 Име
09:27 25.12.2019
159 ЪРП
09:50 25.12.2019
160 Бако
10:06 25.12.2019
161 SARDIT
10:12 25.12.2019
162 Опа
До коментар #121 от "Рашка с чашка":
Точно така, голфа си е голф. Сам го каза10:21 25.12.2019
163 Йонко - понко
10:31 25.12.2019
164 fermera
Коментиран от #166
10:56 25.12.2019
165 Този коментар е премахнат от модератор.
166 Този коментар е премахнат от модератор.
167 Ю Кортес
На нас и без пари не ни трябват
11:33 25.12.2019
168 Не знам
11:33 25.12.2019
169 Дядо коледа
До коментар #9 от "El chochone":
Не само техника, и чужди булки((((11:43 25.12.2019
170 Некомпетентен
11:50 25.12.2019
171 Роко
До коментар #85 от "fermera":
Дори изостаналите руснаци отдавна не ползват лампова електроника (вярно индийска е, но не е лампова). А Су-57 свети на радара като слънце (двигателя му не става за нищо). И трето победители в ядрена война няма да има (това дори тъпия мужик Хрушчов го схвана само съветските проститутки у нас не можете да го схванете)11:53 25.12.2019
172 Този коментар е премахнат от модератор.
173 Този коментар е премахнат от модератор.
174 Некомпетентен
12:01 25.12.2019
175 Некомпетентен
12:04 25.12.2019
176 USA 🇺🇲🇺🇲🇺🇲
12:49 25.12.2019
177 Емил Рангелов
13:13 25.12.2019
178 Русуфил
До коментар #122 от "Жоро":
Саркастичният ти коментар показва колко много разбира от турбореактивни двигатели прост галош като тебе.13:21 25.12.2019
179 Роко
До коментар #107 от "Как става това":
Приятелю само идиот влиза в близък бой ако има далекобойно оръжие. Още повече, че въпросното хвъркало МиГ-29 е практически сляпо извън визуалния радиус на пилота както и всеки друг съветски а сега с появата и на първия руски самолет (Су-57) и руски самолет. Точно затова резултатноста му е толкова ниска единствения не руски самолет който е свалял е !?!?! Чесна.13:21 25.12.2019
180 Оня без коня
До коментар #21 от "Румяна Костова":
Ми те не летят апък ако вали след това трябва задължително да се вкарват в бокса..13:29 25.12.2019
181 СВД
Коментиран от #184
13:38 25.12.2019
182 Анонимен
14:01 25.12.2019
183 Роко
До коментар #143 от "Маршал Фърчилков":
Е ми много лесно. Путин заявява небето над Сирия е затворено за въздушни удари (излъга ли тъпака, че С-400 може да види нещо и той нали си е тъпо ченге се вързал) два дни по - късно перкото му заби 58 шамара под формата на древните ракети Тамахоук и С-400 нищо не видя (разчетите им разбраха за ракетите от телевизията) от което ботоксовия гном и компания една седмица бяха в ступор. После започнаха да се оправдават. Версия 1 (на военните) С-400 не видя ракетите щото летят много ниско, а зимата разбираш ли кръгла и заради кривината не ги видяха, а да и не вижда на 400 километра както лъгахме, а само на 40. Версия 2 (на МИД) Путин е идиот и не знае кво ги дрънка. По - късна се появиха и още няколко със супер-бупер оръжия, но нито една не обясни защо аджеба С-400 не стреляха освен може би втората.Коментиран от #205
14:10 25.12.2019
184 Роко
До коментар #181 от "СВД":
Щото най - малко лети, а и никога не е участвал в бойни действия.14:13 25.12.2019
185 Роко
До коментар #34 от "Хрониките на Евразия":
Нещо си в грешка с броя на аварийте на Су-57 без да се замислям се сещам за поне 7 преди тази като при три от тях хвърчилото е тоталка14:19 25.12.2019
186 Този коментар е премахнат от модератор.
187 zezar16
До коментар #6 от "Borislav Popov":
абе чук ти и от самолетни двигатели ли разбираш16:10 25.12.2019
188 Роко
До коментар #186 от "Емо":
Добре бе пич би ли обяснил за чий и е на българската армия Град? Кво ше прай с него? Прав си че купуването на F-16 е глупост макар, че причините които си изброил за това са леко дебилни (няма съвременен самолет който да не иска писти това не ти е ВСВ където са можели да излитат от поляни) Просто това чудо след 5-10 години ще става само за музея както и конкурентите му Су-35(30,27), Грипен, Рафал и т.н. Т-34 е добра машина (има си недостатъци, но са по - малко от предимствата му особенно на фона на техническата изостаналост на конкурентите му) но от това не следва, че всичко руско е добро (той е изключение от правилото). КАЛАШНИКА (няма да се спирам на това дали е точно съветски), но за разлика от теб съм имал възможността да го използвам и не бих го определил като добро оръжие (да просто, лесно за подръжка със сравнително добра огнева мощ на близко разстояние и може лесно да го използва всеки дебил без обучение и дотук свършват хубавите неща които могат да се кажат за него) идеално оръжие за армия от роби тръгнали да завладяват света като съветската за всички армии където ценят живота на войника не става.16:23 25.12.2019
189 Чума
16:59 25.12.2019
190 Нато
всяка година 6 пъти повече от рашаните .Ако се опитат пак да наваксват руснаците в голямото си изоставяне ще умират от глад пак.
17:00 25.12.2019
191 Фани Мазакура
17:59 25.12.2019
192 Фани Мазакура
18:00 25.12.2019
193 кратко четиво
До коментар #61 от "Borislav Popov":
..."За закупуването от американците на модернизираните изтребители-бомбардировачи F-15E се съобщи тези дни. За това пише порталът Janes.c0m. Военно-въздушните сили на САЩ трябва да получат осем самолета от този вид през 2020 година. Спешното придобиване редица средства за масова информация свързат с това, че американският F-35 съществено губи пред руския Су-57 и така Вашингтон се опитва да намери алтернатива.F-15Е превъзхожда F-35 по маневреност и по общото си ново е по-близо до най-новите руски изтребители, отбелязва сайтът Avia.pro.
Но новата придобивка на САЩ има недостатъци. При F-15Е не е използвана стелт-технология, което позволява на Су-57 лесно да го открива и унищожава на безопасно разстояние. В близък бой той може да стане опасен противник за руския самолет."...
Коментиран от #199
18:43 25.12.2019
194 да попитам
До коментар #70 от "Хрониките на Евразия":
ти осмисляш ли въобще коментарите?18:47 25.12.2019
195 само да кажа
До коментар #77 от "Хрониките на Евразия":
а ютиите им с въглища,нали?-еееехх,злоба,злоба.....завист невижданащо не си седнеш пред телевизора и да гледаш лека нощ деца?Още не си дорасъл за новоните в 8,а за коментари да не говорим
18:51 25.12.2019
196 аха
До коментар #123 от "мразя руските говеда":
те и сърбите показаха не свален стелт,ами кукурузник,нали19:04 25.12.2019
197 даскала
19:17 25.12.2019
198 Равели
До коментар #22 от "Тъпо тролче":
А единия F35 още го търсят след падането м ууу някъде около или в Японско море!..Скъпи пък падат!!!Коментиран от #200
19:22 25.12.2019
199 Роко
До коментар #193 от "кратко четиво":
Пич тоя дебилен сайт откъде го изкопа. Първо Су-57 и F-15 са два различни класа самолети. Да казват че Пентагона купува F-15 за да се бори с ОСЕМТЕ броя Су-57 (при наличието на едно порядъчно количество от F-15 в американската армия, а и стария F-16 прекрасно се справя с маневрените руски МиГ и Су не е необходимо да купуват нови самолети) е леко малоумно (а за вярващите в тази глупост не знам как да ги нарека). Второ Су-57 не е стелт самолет (двигателя му свети като слънце на радара). F-35 разчита на оръжейни системи и нови технолгии в борбата с противника, а не на маневреност (унищожава противника преди да се стигне до визуален контакт при който евентуално маневреността на на Су-57 би му дала някакво преимущество) това е идеята на пето поколение самолетите, а не просто стелт.20:16 25.12.2019
200 Анонимен
До коментар #198 от "Равели":
Да така е, от 435 Ф-35 има паднали 3 бр. При Су 57 от един произведен , един паднал. Това най вероятно е бил първият сериен Су 57 за космическите сили на РФ.Коментиран от #201
20:24 25.12.2019
201 Роко
До коментар #200 от "Анонимен":
Серийно производство на Су-57 няма, няма и да има в следващите няколко години (денги нет). Това един от осемте прототипа изработени за тестове и не е първият паднал това е четвъртия случай на тежка катастрофа със Су-57, е вярно при предишните самолета не можа да излети но пак си е самолетна катастрофа.20:53 25.12.2019
202 Този коментар е премахнат от модератор.
203 Богатир
До коментар #20 от "Николай":
никиту ми то. F35 НЛО или ПОДВОДНИЦА.....ШАПКА НЕВИДИМКА!!!
Хамершките не падат ГЪРМЯТ. ...БУМ БУМ....
13:02 26.12.2019
204 Богатир
До коментар #21 от "Румяна Костова":
НАЙ СКЪПИТЕ Играчки НА ДИСЛЕНД f35 !????18:08 26.12.2019
205 До професора
До коментар #183 от "Роко":
Ебаси тъпото парче, ниско летящите ракети бяха в Саудитска Арабия, и ги пазеха американски ракетни комплекси, като краварите се оплакаха,а Пути им предложи да им продаде 400.18:38 06.01.2020