Представители на Алжир са подписали договор за закупуването на 14 руски изтребители Су-57, съобщи РИА Новости.
Това е и първата страна, която сключва договор за закупуването на новите самолети. Договрени са и други споразумения.
Страната ще получи нови изтребители Су-35 и нови бомбардировачи Су-34. Договорени са две ескадрили Су-30МКА, една ескадрила Су-57 и опция за обновяване на два самолета, които вече са на разположение.
Решението е било взето след посещение на алжирски военни на руското изложение MAKS. Техните пилоти ще бъдат подготвени от руски представители.
Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 57 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СссереМ
Коментиран от #2, #7, #174, #261
09:00 02.01.2020
2 El pepi
До коментар #1 от "СссереМ":
Трябва да поръчаме 8 броя!Коментиран от #91, #125
09:01 02.01.2020
3 нервен ( разбивача на тролове )
Коментиран от #12, #36, #66, #99, #169, #173, #192
09:03 02.01.2020
4 СССРкаскет
Коментиран от #5
09:03 02.01.2020
5 Въйййй
До коментар #4 от "СССРкаскет":
Въйййй! Рано си се надрусал !09:05 02.01.2020
6 гост
09:05 02.01.2020
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 българин
Коментиран от #42, #156
09:06 02.01.2020
9 987
Коментиран от #21
09:09 02.01.2020
10 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #7 от "Азсъм":
И какво ? Той и Москвич-а може с едно рало да копа в градината ама всеки иска мерцедес (образно) нали така !!Коментиран от #28
09:09 02.01.2020
11 зевзек
Коментиран от #33
09:11 02.01.2020
12 хахаха
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
кой те брои тебе за гражданин , даже в селския архив те няма....Коментиран от #13
09:15 02.01.2020
13 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #12 от "хахаха":
Нещо по-оригинално не можа ли плоския ти мозък да роди или това му е капацитета ? П.п.:този въпрос вече не е риторичен !Коментиран от #30
09:19 02.01.2020
14 българин
Коментиран от #23, #40
09:20 02.01.2020
15 Димов
09:29 02.01.2020
16 BigBulgarianBoss
Коментиран от #34
09:34 02.01.2020
17 Бесен Язовец
09:37 02.01.2020
18 Голем смях
Коментиран от #26
09:38 02.01.2020
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 ужас
09:39 02.01.2020
21 Бесен
До коментар #9 от "987":
Що краварчетата наште по-бързо ли ги правят ? За разлика от алжирците ние купихме нещо дето и завод няма още...Коментиран от #134
09:41 02.01.2020
22 ГРАД КОЗЛОДУЙ
09:47 02.01.2020
23 Готин ама не съвсем
До коментар #14 от "българин":
Да та е@а в простия! А ония над 800 самолета, дето ги имахме след 1952 година, кви бяха?? И летяха самолетите на три смени, непрекъснато! И обучавахме летци от Куба, Виетнам, Етиопия и т.н.н. А сега даже нямаме висше училище за пилоти, щото много умните, като вас, го закриха!То бива простотия, ама вашето вече не се търпи! Това ли е резултата от демокрацията и съвременното ви обучение? Простотия и тъпня от всякъде. А пуснете си Кондьо и не коментирайте, че се излагате само!Коментиран от #25, #127
09:49 02.01.2020
24 Дядо Вангел
09:50 02.01.2020
25 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #23 от "Готин ама не съвсем":
Абе те летяха ама и падаха доста често ...Коментиран от #31
09:52 02.01.2020
26 Готин ама не съвсем
До коментар #18 от "Голем смях":
Ми то по-големи балами от нас няма! Да купим самолетидето ги няма на хартия, няма завод за тях, няма и прототип и опитни образци. За тези барем има и летят! И със сигурност Алжир ще си получат по-рано самолетите от нас!Коментиран от #137
09:53 02.01.2020
27 Шляхтиц
Коментиран от #76, #206
09:55 02.01.2020
28 Меринджедай
До коментар #10 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Така е,ама воини не се печелят с Mercedes а с Т- 34.Коментиран от #77
09:56 02.01.2020
29 Ххх
Ххх...Дoкaтo умнитe ce нaумувaт, хoрaтa нaпрaвихa пaри. Или мaлкo пeрифрaзирaнo - дoкaтo лудитe пишaт бoлнитe cи брътвeжи и ce удивлявaт нa coбcтвeнaтa cи прocтoтия, кoятo cчитaт зa мнoгo oригинaлнa и дълбoкoмиcлeнa, вчeрa прoчeтoх, чe Aлжир e cключил дoгoвoр зa дocтaвкa нa CУ 57. Нe cи cпoмням брoйкaтa, нo дoгoвoрa бeшe зa oкoлo 6 милиaрдa дoлaрa. A Щaтитe щe cи изядaт м...тe oт яд, чe тe нe ca гушнaли пoръчкaтa.
Бай Яни ....Чeл, чeл aмa нeщo нeдoчeл. CУ57 щe видят caмo нa мaкeт😁. Дo 27г. щe пoлучaт 14 брoйки cу34 и cу37м. 😁2 як трeнирoвъчни. Чeти oфицялният caйт нa Мocквa aнe прeпрoчитaй фaкти.
Коментиран от #39
09:59 02.01.2020
30 Ами като
До коментар #13 от "нервен ( разбивача на тролове )":
гледам + и - на колегата, който те е изтипосал и твоите, полското в твоето междуушие е видно.Коментиран от #43
10:00 02.01.2020
31 Меринджедай
До коментар #25 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Така е,но бяха над 800 а сега .....ще получим.....8. Нали забелязваш това "ЩЕ"10:01 02.01.2020
32 Borislav Popov
Коментиран от #104, #107
10:03 02.01.2020
33 Меринджедай
До коментар #11 от "зевзек":
Така е,от нашите 8 ако ги получим колко ще останат ....наши???10:07 02.01.2020
34 А ти знаеш ли
До коментар #16 от "BigBulgarianBoss":
истината? Защото Индия искаше да има достъп до секретните технологии, но с парите които участваше в проекта това нямаше как да се случи, те за това и останаха вън от него. Чети преди да пишеш, а и да си знаеш българските биг босове не се славят с мозъчен капацитет, пространството за него е прекалено ограничено.Коментиран от #38
10:07 02.01.2020
35 Всичко руско е скрап
Коментиран от #257
10:08 02.01.2020
36 Генерал скобелев
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
И мене не трябваше да ме интересуват едни чапкъни граждани на османската империя през 1878г ама на изпълнявах императорска заповедКоментиран от #120
10:10 02.01.2020
37 Анкета
10:10 02.01.2020
38 Всичко руско е скрап
До коментар #34 от "А ти знаеш ли":
Хайде по леко с измислиците . Съвсем ясно каза Индия ,че самолета е технологично изостанал и не отговаря на техните нужди-Коментиран от #49
10:11 02.01.2020
39 Borislav Popov
До коментар #29 от "Ххх":
Каскет, прочети коментар № 32 и не се прави тук на интересен, когато Алжир купи самолети от Русия, обади се да те почерпя една бира. По мнению экспертов, все это маловероятно. Хотя бы потому, что генерал-майор и фактический правитель Алжира Гэд Салах умер 23 декабря этого года. Он был самым влиятельным сторонником покупок российского вооружения, но теперь все сделки с Россией под вопросом.Кроме того, алжирское законодательство требует, чтобы любой импортируемый самолет, проходил испытания в Алжире. Россия ни за что не отпустит Су-57 в Алжир на испытания и будет испытывать их сама.Коментиран от #44, #47
10:12 02.01.2020
40 Тогава
До коментар #14 от "българин":
Парите ти не бяха конвертируеми.10:15 02.01.2020
41 БАРС
10:15 02.01.2020
42 гост
До коментар #8 от "българин":
Няма и да ги видиш защото са стелт технология , сиреч невидими . Виждани са били само милиардите за цените им.Коментиран от #254
10:17 02.01.2020
43 Този коментар е премахнат от модератор.
44 Ххх
До коментар #39 от "Borislav Popov":
Коментар от Национал Интерест ? И аз го четох, но итова каскет са предположения, а не твърдо мнение.Коментиран от #51, #60
10:22 02.01.2020
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Опсааа
До коментар #39 от "Borislav Popov":
А пари за бира - откъде ?Да не са ти превели обещаните 7 долара за цялата минала година ?Коментиран от #50
10:25 02.01.2020
48 asdkjfnsdkjfn
10:27 02.01.2020
49 Готин ама не съвсем
До коментар #38 от "Всичко руско е скрап":
Я пак?? Или Индия искаше за едни 200 милиона, с които се включи в първоначалния проект за концепция и разработка на СУ-57, да вземе цялата документация. Но руснаците им казаха, че за скромната сума от едни 6 милиарда доларес ще им я дадат! И на Индийците им омекна пи@@ата!. Та гроздето изведнъж им стана кисело! И сега, след появата на СУ-57 на терен, те пак си правят устата, за барем няколко бройки, че да се мъчат да откраднат някакви технологии, ама няма да ги огрее!Коментиран от #54, #57
10:27 02.01.2020
50 Ххх
До коментар #47 от "Опсааа":
Е, айде сега ! Аз таман мислех да го критикувам, че иска толкова тънко да мине с черпенето.10:30 02.01.2020
51 Borislav Popov
До коментар #44 от "Ххх":
Отвори си зъркелите, Заяви представител на руското министерство на отбраната, за списанието The National Interest ! Има ли сключен договор, между Алжир и Русия, за поставки на Су-57 ? Нямааааа ! Казах ти вече, като сключат договора, ела се обади да те почерпя, а без договор, това са само пазарни приказки.Коментиран от #95
10:32 02.01.2020
52 Бай Яни
10:35 02.01.2020
53 реалиста
Първата партида самолети ще бъде доставена без двигатели за изтребители 5-то поколение, а с усъвършенстваните двигатели на настоящия изтребител 4-то поколение Су-35. Новите двигатели от 5-то поколение се разработват от НПО Сатурн и се очаква да влязат в употреба след около 5 до 10 години.
След множество инциденти основно с руски самолети МИГ-29 и неуредици с техническото им обслужване и ремонт в Русия, ВВС на Индия решават да се изтеглят от програмата за създаване и придобиване на самолети от ново поколение СУ-57 от Русия. На 20 октомври 2017 в „Defense News“[6] е съобщено, че Индия възнамерява да спре участието си в програмата, за което като основна причина се изтъква несъвършенството на СУ-57 и неспособността му да посрещне изискванията на ВВС на Индия, сравнен с американския F-35 по отношение на модулността на двигателите и възможностите им за обслужване, както и относно стелт възможностите на самолета.
мухахаха
Коментиран от #87
10:35 02.01.2020
54 Всичко руско е скрап
До коментар #49 от "Готин ама не съвсем":
Казах ти да не си измисляш . Ей сега ще намеря официалната декларация на Индия за оттегляне от проекта FGFAЕто го не отвечает их требованиям по малозаметности, авионике, РЛС и датчикам.
"Jane's Defence Weekly"
А ???
Коментиран от #102
10:38 02.01.2020
55 въздушен ас пилот на Миг29 Су30 Су35
10:44 02.01.2020
56 Ментаки
10:46 02.01.2020
57 я пак
До коментар #49 от "Готин ама не съвсем":
Това е вашата русофилска измислица ! Реалността обаче е,че Индия бяха готови да платят до 4 милиарда за проекта,но изришно се отказаха от СУ-57 и по-нататъшни инвестиции,защото СУ-57 не покрива първоначалните очаквания.С други думи разкриха,че самолета е пълен кенеф,че руснаците нямат никаква представа какво правят и затова се махнаха от програмата ! Едно от притесненията на Индия бяха стелта и двигателите.СУ-57 на практика няма почти никакъв стелт и на радарите свети като коледна елха.Ф-22 с обновения радар AN/APG77v1 може да види СУ-57 на разстояние от 400км,а СУ-57 неможе да види Ф-22 преди да се доближат от 40 до 70км и то с условия.Общо взето според Индия ,руснаците нямат знанията да изпълнят нищо от това което са обещали по проекта.Коментиран от #64
10:46 02.01.2020
58 я пак
Су-57 не е самолет от пето поколение и няма стелт.ЕРП на Су-57 е тайна, крита зад седем врати със седем катинара. Защо ли? Защото при Су-57 няма и помен от „Стелт”-технология. ЕРП на американския F-22 („Раптор”) е величина, изписвана като 0,0001 кв. м, докато при Су-57 същият параметър представлява 0,5 кв.м! Забелязвате ли разликата? По този показател руската летяща табуретка отстъпва дори на китайския J-20.
10:50 02.01.2020
59 я пак
В проекта Су-57 вложиха около 4 млрд. долара. От тях откраднаха половината. Работата над изтребителя започна върху чист бял лист, при фалирали авиационни конструкторски бюра и 50% разрушена научна база.Погледнете стърчащите, непокрити двигатели с огромни кръгли сопла. Каква маскировка и невидимост а ла „Стелт”? С грамадната си топлинна следа самолетът ще бъде открит по инфрачервеното излъчване от далеч по-стари противници. Подобна цел с лекота ще може да засече и да ликвидира даже F-16. Сравнени със новата руска надежда, F-22 и F-35 изглеждат като космически кораби от филма „Звездни войни”.
Коментиран от #63, #221
10:51 02.01.2020
60 Borislav Popov
До коментар #44 от "Ххх":
Реалиста, комент № 53 е напълно прав, най вероятните клиенти за СУ 57, бяха Индия и Турция, но те се отказаха още преди да се разбие изтребитела около Хабаровск, а сега като падна, муру му Янку, ще им но купи някой, скъпото и пропиареното, руско фърчило. Ocвeн тoвa, Aдмирaл Кузя и тoй caм изгoря бeз никoй дa гo пaли, a пропиaрeния тaнк Aрмaтa, caм cи гacнe, бeз никoй дa гo бaря, зaтoвa и oщe нe мoгaт дa гo прoизвeдaт ceрийнo, пoнeжe китaйcкo-руcкaтa му eлeктрoникa нe издържa нa нaпънa. Ceкрeтнaтa пoдвoдницa, Лoшaрик и тя cи изгoря бeз никoй дa я пaли, a ceкрeтнaтa рaкeтa, дeтo ce взриви прeз изминaлoтo лятo и тя caмa ce взриви. Кой ше купи, след такива гафове нещо руско ?10:52 02.01.2020
61 я пак
Представете си как няколко слепи, откриваеми от пределна дистанция и въоръжени с 30-милиметрови оръдия Су-57 се вдигат във въздуха, за да „разгонят фамилията” на американците.
Срещу стотици самолети пето поколение, които ще получат цялата необходима им информация още при излитането на противника, ще ги засекат на 200 километра, оставайки невидими, и ще ги следят (по 60 въздушни цели от един „Раптор”), след което ще ги гръмнат с десетки ултрамодерни ракети.Ала на нашите герои не им пука. Те напират да влязат в близък бой и да разстрелят врага с музейните си пушчици. Покришкин и Кожедуб ряпа да ядат.
Ура. Победа…
Коментиран от #73
10:54 02.01.2020
62 Всичко руско е скрап
Коментиран от #69
10:58 02.01.2020
63 Бай хой
До коментар #59 от "я пак":
По какво бидоньа фъ35 ти прилича на космически кораб? От га в космическите кораби втасва зиели? Та утрепаните кравари вече повече от четвърт век не могат да отстранят недомислици те на светкавицата калибър фи35. Всички големи армии в НАТО се отказаха от тях. Франция и Германия директно. Турция ги финтира. Дори сащисаната армия ограничи доставките.10:59 02.01.2020
64 бастунчо
До коментар #57 от "я пак":
- индийците искаха да се произвежда на тяхна територия , ама не им се отвори парашута . Сега кандисаха и на Миг29 !11:01 02.01.2020
65 Марчето Шепова
11:03 02.01.2020
66 men
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Трол.11:04 02.01.2020
67 да го духат руските краварски сороси
Коментиран от #70
11:07 02.01.2020
68 гого
за нероден петко- музейнету експонати 8 броя модернизирани ф16
е решило да мине на модернизирани лади модел от 70-те години
честито на чистачите на краваршингтонските ке.не фи
11:09 02.01.2020
69 маламурняк
До коментар #62 от "Всичко руско е скрап":
новината я има още на десет места !А другата новина е че и благодарение на уникалните характеристики на руския изтребител пето поколение Су-57, жив интерес към самолета проявиха Алжир, Виетнам, Индия, Китай и Турция, а неотдавна стана ясно, че има още един потенциален купувач – Мианмар.
Коментиран от #72
11:09 02.01.2020
70 да го духаш
До коментар #67 от "да го духат руските краварски сороси":
ти бе соросня! То си ви е в новите ценности !Коментиран от #71
11:11 02.01.2020
71 да го духат руските краварски сороси
До коментар #70 от "да го духаш":
Духай соросоид гнусен русоиден !!11:19 02.01.2020
72 Всичко руско е скрап
До коментар #69 от "маламурняк":
Дай да ги видим тия места ,А ?. Посочи ми алжирски или международен информационен сайт. Няма я там. Или си мислиш ,че представители на news-front са взели информацията от първа ръка . Ха ха хаС толкова елементарни лъжи не вървите въобще
11:20 02.01.2020
73 Готин ама не съвсем
До коментар #61 от "я пак":
Малийй, колко сме компетентни! Само да та светна, че това дето го пишеш за Хамериканците, руснаците го имат от 30 години на МИГ-31! И два мига 31 могат да контролират фронт с дължина 1100 км.! С техните стари технологии откриват вражески самолети на разстояние от над 650 км! Предавт информацията на всякакви други самолети, наземна техника, ракети, кораби, които без да се разкриват атакуват и свалят противника! И новите руски ракети, закачени на реактивни самолети са с обсег от едни 2500 км. А прехваления хамерикански самольот, на приемателната комисия е дал над 990 необходими доработки, за да бъде признат изобщо за изтребител! Да неговорим, че от всички толкова много самолети, от всякакви видове, боеспособни са не повече от 15%, според същите тези американци! Всичко останало трябва да се модернизира, ама трябват денги, а денги нет! Задлъжнялост 25 трилиона, а за модернизация си требе едно още няколко десетки такива! Та ко речи??Коментиран от #146, #158, #236
11:31 02.01.2020
74 KOC
11:34 02.01.2020
75 киро
11:37 02.01.2020
76 Ббитко
До коментар #27 от "Шляхтиц":
Това си е направо удар по френското и европейското самолетостроене. Към американските санкции (автоматично всяка страна поръчала руски самолети ги получава) за Алжир могат да се добавят и европейски. А алжирците не че не са знаели за тази допълнителна цена по сделката но явно пак си струва.11:38 02.01.2020
77 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #28 от "Меринджедай":
Аха и коя война са спечелили ? Без чужда помощ11:39 02.01.2020
78 Бат Кольо
Коментиран от #79, #96, #159
11:41 02.01.2020
79 SS14
До коментар #78 от "Бат Кольо":
Су-57 за руските възможности си е постижение,но реално е един летящ москвич,който няма шанс срещу западен самолет.Вечно догонващата сила го играе русия.Тук закъсняха само с 20 години и пак направиха някаква летяща скрап.Коментиран от #92
11:47 02.01.2020
80 ДЯДО
11:48 02.01.2020
81 5884
ОТ ВЕКОВЕ РУСКИТЕ ВВС СА СЪС ВЕКОВЕ ПРЕД ЩАТИТЕ..
СЕГА СЪВСЕМ.
ОСОБЕННО КАТО СРАВНИШ ТТ ПОКАЗАТЕЛИ НА НОВИТЕ РУСКИ САМОЛЕТИ - А СТАРИТЕ ОТ 60-70 г ОЩЕ ДЪРЖАТ СВЕТОВНИ РЕКОРДИ ВПИСАНИ И В БЮЛЕТИНИТЕ НА ХАМЕРИГОС И СИЕ ОТ НАТО,... ЕФКИТЕ СА НА ВЪГЛИЩА ОЩЕ, А И Е ВЕЧЕ СИГУРНО ЧЕ ТРЯБВА ДОПЪЛНИТЕЛЕН ОГНЯР.. А И ДА СЕ ПРЕНАКЕНДЗАТЕ КОЕТО Е ВИДИМО УСЛОВИЕ ТУК, ПРОСТО ДОБРИТЕ ЕКСПЕРТИ ОТ НАТО ЗНАЯТ ЧЕ НА ЛОШАТА РУСИЯ Й Е ЛЮТА И АВИАЦИАТА.. ИЛИ АКО ИСКА НЕКОЙ - ДЖА, ....ДА ОПИТА И СРЕЩУ СТАРИТЕ САМОЛЕТИ.. ЗА ТЕЗИ ДЕТО СТАВА ВЪПРОС ТУК Е ПРОСТО ЯВНА СЛАБОСТ И НЕРВНО НАПРЕЖЕНИЕ ДА СЕ ПРАВИШ НА СЛЕПЕН ЕКСПЕРТ... НЕМА ЛИ ТОВА НЕМАЛИ ОНОВА. АБЕ ВИЕ ХАМЕРИКАНСКИТЕ ГЕНЕРАЛЧЕТА ЗА НИЩО ЛИ ГИ НЯМАТЕ, ПО ОСВЕДОМЕНИ ЛИ СТЕ ОТ ТЯХ ПО ВЪПРОСА С ЛОШИТЕ САМОЛЕТИ ... НО ДОКАТО ВНУЦИ И ДЕЦА УАУКАТ, И ИНТЕНЗИВНО УЧАТ АГЛЕТО - НЕЗНАЙНО ЗАЩО... ЗА ДА СЛУГУВАШ ПО ПРИНЦИП И ЕДНО YES ИМ ВЪРШИ РАБОТА, А ПО ВХОДОВЕ И ВИТРИНИ, МАГАЗИНИ ПЪЛНИ САМО СЪС СТОКА НА АНГЛЕЗЕ И НАДПИСИ ПЕДИ КРИСТМАС ТИ Е ПРЕД НОСА, НЯМА КАК ДА СЕ КУПЯТ ОТ ХУБАВИТЕ САМОЛЕТИ - ПАРИТЕ ТИ/НИ ОТИВАТ НАТАМ НЕ ОСТАВАТ ТУК..... А ТЕЗИ ДЕТО ГИ ПЛАЩАМЕ ВЕЧЕ, БАРАБАР СЪС БЕЗПИРНИТЕ ИМ КРИЗИ ( КОЙ ДРУГ ИМ ОПРАВЯ КРИЗИЧКИТЕ ОСВЕН БУНАЦИТЕ КАТО НАС...), ТО НЕ БЕХА ВЕЦОВЕ, КАКСКАДИ, РОКАДИ А И ЗЛАТО В ДОПЪЛНЕНИЕ КЪМ ОТКРОВЕННИЯ ГАРАБЕЖ - И НЕПЛАЩАНИЯ КОИТО НАЙ БЕЗЦЕРЕМОННО ПРАВЯТ - НАТО-МАТО ЖИВЕЕ ОТ НАШИЯ ГРЪБ ЗА НАШИЯ ГЪЗ - ДО ТОГАВА ДОКАТО СМЕ НАИВНИТЕ ТЕ ЩЕ БЪДАТ ВЕЛИКИТЕ...... А ЗА САМОЛЕТИТЕ СЕ РАЗБРА ОЩЕ
Коментиран от #89
11:49 02.01.2020
82 Всичко руско е скрап
Нито има договор , нито има преговори -нищо. Същата партенка като с Алжир.
И нито една от изброените държави
Виетнам, Индия, Китай и Турция не проявява интерес към тоя самолет
11:51 02.01.2020
83 rusnak
Коментиран от #88
11:52 02.01.2020
84 НАБЛЮДАТЕЛ
11:53 02.01.2020
85 az #Победа75
Коментиран от #114
11:56 02.01.2020
86 az #Победа75
11:59 02.01.2020
87 ДДД
До коментар #53 от "реалиста":
И затова си купиха "Рафал" , а не "Форд"-35!Му-ха-ха!
12:03 02.01.2020
88 Borislav Popov
До коментар #83 от "rusnak":
За чушкопеци незнам, но се говори, че Путин е в ярост, особенно след падането на единствния построен опитен образец, понеже въпреки вложените огромни средства за разработката на руското фърчило, конструкторите, още не могат да го докусурят. А Турция и Индия, дето уж щяха да си купуват таквиз фърчила, заявиха вече, че се отказват от тях, защото не могат вечно да чакат, кога руснаците ще ги пуснат на пазара.Коментиран от #103
12:06 02.01.2020
89 SS14
До коментар #81 от "5884":
Изписал си една камара глупости с главни букви и то без нито един аргумент да си защитиш мнението.Типичен русофилистик,какво да ти кажа.И ти сам не си вярваш на простотиите.Руската авиация е пълен фарс.САЩ имат най-модернизирана и силна авиация за всички времена.Пред САЩ ,руснаците са като някакви недоразвити джуджета.Русия никога не е могла да прави качествени изтребители.Правят нещо ама колкото да покажат на света,че не са съмвсем умрели.Вечно догонващи и вечно изоставащи.Не случайно няма руски изтребител който да е с положителна статистика в директните битки.А от друга страна американските изтребители при среща с руските си аналози имат 99% шанс за победа.Няма какво да се коментира дори това.Караш ни да сравняваме Лади с Мерцедеси и да ти доказаваме колко ограничен и невеж си.Коментиран от #106
12:11 02.01.2020
90 Пешо
12:12 02.01.2020
91 100
До коментар #2 от "El pepi":
Ама те вървят в комплект със скъп газ и агенти.Коментиран от #140
12:13 02.01.2020
92 Бат Кольо
До коментар #79 от "SS14":
Така е,но честно да си признаем ,че двойка СУ57 ( условно атакуваща територията на БГ) без проблем ще разхвърля нашите 8 парчета модел 1970 Ф16 ,барабар с още 10 гръцки Фки притичали на помощ,а ти пак си пей песента за скрап,но уточнявай,руският или краварскиятКоментиран от #98
12:15 02.01.2020
93 смех
12:16 02.01.2020
94 НГВС соросня
12:23 02.01.2020
95 АналоГовнет
До коментар #51 от "Borislav Popov":
Няма сключен договор , но новината не е точно партенка . Коментират се цени между 150 млн. $ за самолет и 260 за пакет въоръжение , обучение и логистика , което е доста реална цена , а не е някакви измислени 50-60 млн. Коментиращите доработките по Ф-35 не е зле да си припомнят че първият и единствен сериен Су-57 се разби по коледа преди да бъде предаден на ВВС , официално поради неизправност в системата за управление . Дали няма нужда от доработки според вас ? По съветска традиция на въоръжение се приема сурова машина на фаза предсериен образец , която ще се доработва следващите десетилетия. Коментира се също и че сделката е корупционна , но това е нормално за страна като Алжир , без значение дали става въпрос за американци , французи или руснаци.12:24 02.01.2020
96 Рашка с чашка
До коментар #78 от "Бат Кольо":
Голям трол си! Алжир никога не са имали американски изтребители, никога. И в момента разчитат на съветски/руски. Имат Су-30, Миг-29, Миг-25 и Су-24. И те, както и Либия бяха в съветската сфера на влияние. Американски самолети са срещали във въздушен бой, израелски по-точно,а резултатите далеч не са в полза на Алжир.Коментиран от #119
12:26 02.01.2020
97 Pesho
12:27 02.01.2020
98 нервен ( разбивача на тролове )
До коментар #92 от "Бат Кольо":
Ако не изпопадат по пътя разбира се12:28 02.01.2020
99 Този коментар е премахнат от модератор.
100 До 89
12:31 02.01.2020
101 Иван
EADaily добавляет: эксперты отмечают, если информация подтвердится, то Алжир станет стартовым зарубежным заказчиком для Су-57Э и Су-34.
Коментиран от #256
12:33 02.01.2020
102 ужас
До коментар #54 от "Всичко руско е скрап":
Всичко това е писано от такива като теб руснаци. Индия също е кандидат да закупи Су57. Това е обвързано със С400. Подбирай си сайтовете от които четеш.12:35 02.01.2020
103 Ххх
До коментар #88 от "Borislav Popov":
Какви огромни средства сънуваш бе, каскет. За разработката на СУ 57 руснаците са вложили около 3 милиарда долара, а американците са вложили 55 милиарда в разработката на Ф 35. Вярно е, че в Русия нещата струват значително по - евтино като разходи по много причини, но все пак и вложените средства значително се различават.Коментиран от #115
12:36 02.01.2020
104 ограмотявай се
До коментар #32 от "Borislav Popov":
Стало известно, что Алжир закупает у России большую партию авиационной техники. Сумма контракта превышает 6 млрд. долларов, сообщает алжирский информационный ресурс MenaDefense. До 2025 года в ВВС Алжира поступят 14 истребителей пятого поколения экспортной модификации Су-57Э, 14 истребителей Су-35 и 14 фронтовых бомбардировщиков Су-34. Итого 42 машины. Решение о столь массовой закупке было принято летом этого года в ходе визита алжирской делегации на авиационный салон МАКС-2019.Можно предположить, что после того, как Алжир опробует Су-57, подтянутся и другие покупатели. И в первых рядах окажется Индия, которая полтора года назад хлопнула дверью, выйдя из совместного проекта создания российско-индийского истребителя пятого поколения на базе Су-57. Потому что Индии деваться некуда. Самый опасный ее противник – Пакистан – вот-вот начнет закупать китайские истребители пятого поколения. Неплохие перспективы поставок Су-57Э и в Египет, который начал постепенно вытеснять американское старье российской авиатехникой.12:42 02.01.2020
105 Рашка с чашка
До коментар #99 от "BAMBAM":
Естествено че няма да имат аналог на нещо което не работи! Су-57 няма двигатели с които да достигне свръх звукова скорост без форсаж, все още. Ф-22 достига 1960 км /ч без форсаж. RCS на Су-57 го определят към 0,5 кв/м. приблизително като на Ф-18Е. Ф-22 - 0.0001 кв/м. Има ли смисъл да продължавам?Коментиран от #116, #117
12:42 02.01.2020
106 Бат Кольо
До коментар #89 от "SS14":
я дай инфо за тази статистика,ама глей сега да не е от рода ,как 20 ф16,модел 1970 са свалили 2 миг21 ,модел 1950,пилотирани от камилари,ще дадеш коректна статистика на въздушен бой между самолети от едно и също поколение,приемам за факт и такава при съотношение 2;1 за краварите,аз лично се сещам за ВИЕТНАМ,там се срещат и се захапват два самолета от едно и също поколение Ф4 и МИг 21,резултата,не е плачевен,а направо трагичен......след тези сблъсъци ПЕнтагона събира всички военни авиопроизводители,начело с Локхийд и Магдоналддъглас и ги обвинява в пълна некадърност,тогава и започва работата по новите Ф16,15,,,,,,,,,ТОВА СА ГОЛИТЕ ИСТОРИЧЕСКИ ФАКТИКоментиран от #118
12:43 02.01.2020
107 ограмотявай се
До коментар #32 от "Borislav Popov":
Поскольку им будут комплектовать наш долгожданный истребитель пятого поколения Су-57, то Нью-Дели готовы рассмотреть заодно и покупку партии самих этих перспективных российских боевых машин. Как противовес будущим истребителям JF-17 Block III ВВС Пакистана. Об этом заявил начальник авиационного штаба ВВС Индии Бирендер Сингх Дханоа. По его словам, индийские летчики ждут реального появления строевых Су-57 в ВВС РФ. Если самолет не разочарует специалистов, Нью-Дели вернется к сделке FGFA (совместная разработка и лицензионная сборка на территории Индии). Как известно, этот контракт был заморожен в 2018 году, но все-таки не прекращен окончательно.12:46 02.01.2020
108 Номер 103
12:53 02.01.2020
109 Хрониките на Евразия
И какво казвате -
14 броя Су-57 ли ?
Че те от 2015 година за руската армия нямат произведени толкова , само 1 , но се разби ..
12:53 02.01.2020
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 гост
12:56 02.01.2020
112 Този коментар е премахнат от модератор.
113 Марсиански хроники
12:59 02.01.2020
114 Всичко руско е скрап
До коментар #85 от "az #Победа75":
Малайзия го отказаха Су 57 ,защото е недъгав.Комплексите яко ги тресат и си пускат измишльотини .
13:00 02.01.2020
115 АналоГовнет
До коментар #103 от "Ххх":
Само Индия е дала над 3 милиарда за да участва в програмата и в последствие се отказа . Колко всъщност е дала Русия е много спорен въпрос поради много мъглявото финансиране на оръжейните проекти в страната , където КБ и заводи са на държавна издръжка и в същото време получават целеви субсидии за даден проект . Със сигурност е много под 50 милиарда , но никой не може да ти отговори колко.13:04 02.01.2020
116 Д'мин
До коментар #105 от "Рашка с чашка":
Пишеш глупости! Ама големи, като на кравите-кафяви и миризливи! Сегашния двигател е АЛ-41Ф1 или известен още, като Изделие 117 и 117С-слага се на Су35, ето данни за него-"а также позволяют самолёту развивать сверхзвуковую скорость без использования форсажа". Другия двигател е преминал вече изпитания и се казва Изделие 127.13:04 02.01.2020
117 кенеФ-35
До коментар #105 от "Рашка с чашка":
подържа ли свръхзвукова скорост без форсаж? И не разбра ли, че невидими самолети не съществуват, след като руснаците имат радарна станция, с която могат да засичат кенеФ-35 на 3000 км. разтояние: за справка - чичко гугъл! Иначе знаем, че кенеФ-35 е и гмурец, и може да се скрие завинаги от радарите в Тихия океан! бълбук, бълбук...Коментиран от #122
13:05 02.01.2020
118 да си знаеш
До коментар #106 от "Бат Кольо":
Кой беше ти ,че някой да ти вади точна статистика за всяка една битка ? Отчет ли ти дължим ? Достъпните статистики са победи/загуби на изтребителите.И между другото говорим за що горе модерните самолети,а не тея с битките от 50-те години за които единствено имате смелост да говорите и в които битки побеждава тоя с по-голямата картечница,но дори и там е плачевно.Ф-15 = 115/0 ,Ф-16 = 76/1 , Ф-14 = 135/4.А гледай при руските таралясници какво става,дори и в периода в който визираш ти.MIG-21 = 240/501 ,но пак ти казвам тоя период е излишен.MIG-29 = 6/18.Останалата руска скрап или не е влизала в битка или няма данни.Коментиран от #124, #128
13:07 02.01.2020
119 Бат Кольо
До коментар #96 от "Рашка с чашка":
че кой е казал че имат краварски изтребители,алжирците не са въшкави с кинти като С.Арабия,че да купуват скрап,от краварите купуваха единственно транспортни H-Hercules S-130N ,но след инцидента от 2014 когато един подобен кошник се разби и загина цялата рота на борда,алжирците и от тях се отказаха13:14 02.01.2020
120 Презвитер Козма
До коментар #36 от "Генерал скобелев":
Скобелев е един от най некадърните генерали през Руско - Турската война и заради негови грешки руснаците са дали много излишни жертви. Поне да се беше кръстил Столетов, той има по-голям принос за спечелването на войната.13:16 02.01.2020
121 Готин ама не съвсем
От двигателя для Су-35С (изделие 117С) его отличает повышенная сила тяги, сложная система автоматизации, полностью цифровая система управления, новая турбина и улучшенные расходные характеристики[1][43].
13:21 02.01.2020
122 Anadolu Manaf
До коментар #117 от "кенеФ-35":
Направих справка в гугъл , написах "радар засича Ф-35 на 30000 км" , гугъл ми отговори че съм идиот . На теб какво ти написа ?Коментиран от #153
13:22 02.01.2020
123 Готин ама не съвсем
В рамках программы «ПАК ФА» разрабатывается двигатель второго этапа под условным обозначением «тип 30» (изделие 30; по мнению генерального конструктора «НПО Сатурн» Виктора Чепкина, в дальнейшем он может получить индекс АЛ[44]). Двигатель второго этапа намереваются разработать в течение 10—12 лет с даты начала тендера Минобороны РФ, в котором участвовали Объединённая двигателестроительная корпорация (ОДК) и НПЦ «Салют»[45]. Двигатель является полностью новым, а не модернизацией. У него новые вентилятор, «горячая» часть, система управления. По словам представителя «ОДК», в двигателе внедрено «много новшеств, которые в некоторых случаях не имеют и близкого аналога в мире»[13]. Первый полёт Су-57 с двигателем «Изделие 30» состоялся 5 декабря 2017 года[49].
13:23 02.01.2020
124 Рашка с чашка
До коментар #118 от "да си знаеш":
Победите на Миг-29 са над две граждански,, Чесна "над Куба, два хеликоптера и два Миг-21! Загубите са от Ф-16 и Ф-15.13:25 02.01.2020
125 Едо
До коментар #2 от "El pepi":
ТРЯБВАТ НИ 1010 РУСКИ БОЙНИ САМОЛЕТА ПО СЛЕДНАТА СХЕМА: УЧЕБНО БОЙНИ 50 СУ 130, 250 СУ 35С, 250 МИГЗ5, 300 СУ34, 30 ТУ160 М, 50 ТУ22М, 50 АН124, 30 СУ57! ЦЕНАТА Е ГОРЕ-ДОЛУ 5000000000 ЛЕВА! ТАКА ЩЕ МОЖЕМ ДА ОТГОВОРИМ НА ПОВИКА НА БЪЛГАРСКИТЕ ЛЕТЦИ ЗА ЗАЩИТА НА РОДНОТО НЕБЕ И ЗЕМЯ! ДАЙ, ГОСПОДИ! АМИН!13:26 02.01.2020
126 Готин ама не съвсем
Максимальная скорость на высоте: 2,45 M
Максимальная бесфорсажная скорость: 2 M
Практическая дальность:
на дозвуковой крейсерской скорости:
с 63 % топлива: 2700 км
со 100 % топлива: 4300 км
с 2 ПТБ: 5500 км
на сверхзвуковой крейсерской (бесфорсажной) скорости:
с 63 % топлива: 1200 км
со 100 % топлива: 2000 км
Продолжительность полёта: до 5,8 ч
Практический потолок: 20 000 м
Длина разбега/пробега: 350 м (100 м)
Максимальная эксплуатационная перегрузка: + 10—11 g
13:26 02.01.2020
127 BigBulgarianBoss
До коментар #23 от "Готин ама не съвсем":
Съветски...13:28 02.01.2020
128 Бат Кольо
До коментар #118 от "да си знаеш":
нещо запелтечи пред фактите и запя малоумната си мантра,добре бе ,льольо,кога Ф15,16,22,35 се е срещал във въздушен двубой със самолет от подобно поколение като СУ27,30,35 и е побеждавал,въпросните Фки влизат в бой когато са няколко и видят някой стар бавноманеврен самолет като МИГ 23 например,те такива са им победите от тези статистики,но случайно ако срещнат,примери от сирия много,някой СУ30,35 ,не мой ги стигнеш да ги поздравиш,бързо бегат,,,,,,,,,след ВИЕТНАМ на краварите им е забранено да влизат в близък контакт с нови руски изтребители,използват и разчитат на тактиката на слабия и страхливия,стреляй и бързо бегай,ама руснаците и на това му фанаха дамараКоментиран от #130, #133, #135, #160
13:29 02.01.2020
129 Мара Шепова
13:29 02.01.2020
130 Да си знаеш
До коментар #128 от "Бат Кольо":
Ти си малоумен.Само тва ще ти кажа.Като няма с какво да отговориш си трай,а не ми овъртай нещата леке.Ама тоя кога се срещял с оня ,ама то тея били двама срещу един,ама тва ама онова.Бегай легай келеш.Коментиран от #136
13:37 02.01.2020
131 Ха ха ха ха ха ха ха
13:39 02.01.2020
132 РуменРадев
13:43 02.01.2020
133 Марчето Шепова Бастунджиева
До коментар #128 от "Бат Кольо":
Бат Коле Фпичатлима да знайш Ти да ни си бил в казармата пилот бе13:46 02.01.2020
134 Хрониките на Borislav Popov
До коментар #21 от "Бесен":
Бас държа, че ще получим нашите 8 преди алжирците да са получили и 1 безаналогов таралясник.13:46 02.01.2020
135 Рашка с чашка
До коментар #128 от "Бат Кольо":
За това се води статистика. Това че съветските самолети до сега категорично губят, означава че е по-вероятно да продължат да губят и в бъдеще. Това че Су-27 и следващите му модернизации не са влизали в бой не означава че са по-добри от тези които са влизали. Означава само че екипажите им нямат боен опит.13:49 02.01.2020
136 Бат Кольо
До коментар #130 от "Да си знаеш":
глей сега,от лаици като теб ме избива на смех и се сещам за още по смешни истории за краварските самолети,един от неотдавна, случай в СИРИЯ.....на рутинен полет в небето над СИРИЯ си летял СУ 24,НО НЕЩЕШ ЛИ ПОПАДНАЛ НА един от най страшните,опитни и смели краварски пилоти,летящ на гордостта на кравария Ф22,краваря започнал да показва мускули и да се гъбарка със Суто,знаейки,че това е тежък и бавен бомбандир,правейки лупинги,вземайки го на мушка и тем подобни простотии,ноооо бЪш тогава се появила друга Сушка,ама не 24ка,а 35а и смелото краварче се наакало,та Язе се чудя,що туй смело краварче с Ф22 не показа тез мускули и пред 35та,,,хахахаха,толкоз за краварските самолети и пилоти,аре у левоКоментиран от #151, #163
13:57 02.01.2020
137 Голем смях
До коментар #26 от "Готин ама не съвсем":
Ватенка, от Ф16 са произведени повече от 4500 самолета.Най-продавания и никога не загубил въздушен бой самолет.Явно тези които са го купили са по-големи простаци от нас .Коментиран от #138, #258
13:59 02.01.2020
138 Готин ама не съвсем
До коментар #137 от "Голем смях":
Цървул, най-произвеждания и най-продавания самолет е МИГ-21! общо са произведени 11 496 самолета в СССР, Чехия и Индия!14:10 02.01.2020
139 Готин ама не съвсем
Коментиран от #141
14:13 02.01.2020
140 Абе калъф
До коментар #91 от "100":
6 бойни Ф16 и 2 учебни таралясника вървят в комплект с най-голямото.зло.за България през последните 30г. боко тиквата.14:17 02.01.2020
141 Готин ама не съвсем
До коментар #139 от "Готин ама не съвсем":
Та ние ще си купуваме барутник от 1974 година! Ха да ни е честито!А Миг-21 е бил на въоръжение в 65страни!
Коментиран от #177, #259
14:18 02.01.2020
142 681
14:26 02.01.2020
143 Я русский полюционер
Коментиран от #145
14:30 02.01.2020
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Готин ама не съвсем
До коментар #143 от "Я русский полюционер":
Ма на всички ни е ясно, що за идиот си! Аз горе съм ти дал статистиката за Ф-16! Не можеш ли да четеш?? Че е от 1974 година! И последния за ФАЩ е предаден 2005 година! Що не си ги купуват още фащисаните?? Промеждутък от само 15 години, но за нас са направили нова специална разработка, щото сме незаменим и богат партньор, нали? Щото са цвете, нали? Но ние генните в Авиацията ще си купим не произведени и не изпитани модификации Ф-16 блок 70 вход 8! Ха да ни е честито! Е има и още няколко глупаци, като нас дето са си поръчали огромните 16-Бахрейн и 14 Словакия! Да и 8 България, все развити в "техническо" и корупционно отношение държави!Коментиран от #149
14:41 02.01.2020
146 Лекар
До коментар #73 от "Готин ама не съвсем":
Спешно ела да те прегледам !14:42 02.01.2020
147 чунчу
Първите копия на новите изтребители Су-57 досега не могат да бъдат напълно отнесени към самолети от пето поколение.
Такова мнение изрази в интервю за Националната служба за новини и авиационен експерт, както и бившият дизайнер на конструкторското бюро Sukhoi Вадим Лукашевич.
Ако сравним американските самолети с нашите, тогава нашите все още не са петото поколение “, каза Лукашевич.
Коментиран от #154
15:01 02.01.2020
148 Мария
Коментиран от #150
15:13 02.01.2020
149 Рашка с чашка
До коментар #145 от "Готин ама не съвсем":
Къде си тръгнал да сравняваш F-16 А първият самолет от серията 16 с F-16V последния? От тогава има над десет промени по крилата, опашката, фюзелажа, двигателя и авиониката. Все едно да ти кажа че съм купил Форд Мустанг-6 от 2015 година, а ти да ми обясняваш че първият Форд Мустанг-1 е от 1964 година! Демек купил съм кола от 1964 година! Освен това кандидати за F-16V са Бахрейн, Словакия, България, Мароко, Тунис, Тайван, а интерес са заявили Полша, Австрия, Индонезия, Хърватия и евентуално Индия, където го наричат Ф-21. А за безаналоговия Су-57 евентуален кандидат е единствено АлжирКоментиран от #162
15:16 02.01.2020
150 Румпелщилцен
До коментар #148 от "Мария":
Маро, над Сирия, пише се с главна буква, руснаците и американците се договориха да не си пречат и разделиха небето на зони. Където летят едните ги няма другите. Не става въпрос за страх, а за предотвратяване на инциденти които могат да доведат до трета световна война.15:21 02.01.2020
151 Мара Шепова Бастункова
До коментар #136 от "Бат Кольо":
Бат Коле ща изям да знайш Ти си бил пилотин в казармата призна си15:30 02.01.2020
152 професор Зубов
Към края на войната на едно летище е изоставен с повреда един Ф -4 Фантом И след седмица тоя самолет се озовава в СССР . Там започват да го изучават ,а също му отстраняват и повредата и започват да правят спаринги с Фантома и чисто новия по онова време МиГ-21 . 4 екипажа ,които се разменят . Теоритично МиГ-21 превъзхожда много Ф-4 Фантом. На практика Ф-4 победил във всички двубои . Което направо смазало руските инженери. Експеримента е засекретен и остава секретен до началото на 90те години.
Никога СССР/Русия не са правили самолет, който да е поне близък до американски налог- Това са фактите.
И по спомени на ветерани пилоти от Виетнамската война Ф-4 Фантом е всявал паника сред виетнамците и те са бягали от него. Бил е нападан само ако е бил повреден от зенитен огън или натоварен с бомби.
Фантом не е свален от въоръжение в много държави Турция, Япония ,Ю. Корея ,което е показателно за качествата на самолета
Това е най масовия самолет в света с произведени 5195 бройки. Но е възможно Ф -16 да го изпревари
Коментиран от #164
15:38 02.01.2020
153 кенеФ-35
До коментар #122 от "Anadolu Manaf":
Нищо не си търсил и на 30 000 км. няма да ги засече, но както аз съм написал на3 000 км - да! Четете бе, соросоиди, ограмотявайте се: „Най-новата станция за откриване отвърд хоризонта „Контейнер“ е била на опитно-бойно дежурство от 1 декември 2018 г.. Това е първият такъв радар в Русия. Радарният обхват на откриване се постига поради факта, че той улавя радио сигнал, отразен от йоносферата.Главният конструктор на радара Михаил Петров заяви, че той е способен да открива стелт самолети на обсег от 3 хиляди км. „Самолетите, направени по стелт технологията (намалява радарната видимост на самолета), не са невидими за нас: Така или иначе ги виждаме, придружаваме ги, намираме ги на границите на около 3 хиляди км“, каза Петров.” Ето ви и линк: https://bstv.bg/news/rusiia-pusna-radar-koito-zasicha-amerikanskite-nevidmi-f-35-na-3000-km
Коментиран от #157, #167
15:38 02.01.2020
154 чунчу
До коментар #147 от "чунчу":
Експертът отбеляза, че първите изтребители, които трябва да влязат във войските в близко бъдеще, все още трябва да бъдат финализирани, така че да отговарят напълно на изискванията на петото поколение:„Те все още не отговарят на показателя за скритост, трябва да бъдат пооправени.
Штатных двигателей, которые позволят соответствовать по скорости, тоже еще нет».
15:45 02.01.2020
155 Я русский полюционер
16:14 02.01.2020
156 Емил Рангелов
До коментар #8 от "българин":
Производството е започнало с пълната летателна и наземна окомплектовка ,в Каролина ,в новия завод!Успокой се пийни си водката ,палти си тревица,вържи ушанката и си глей кефа!Фките ще са много по ефикасни от цялата поръчка на алжирските москвета,дефорсаци!Ше има да ги изгрибат из пустинята.....16:22 02.01.2020
157 Я русский полюционер
До коментар #153 от "кенеФ-35":
А вземи прочети кой и какъв е изпълнителния директор на това руско сайтче Любомир Коларов. Член на Висшия партиен съвет на БСП и председател на най-старото в България Сдружение на приятелите на русия "Александър Невски". И викаш, от 3 хиляди км засичал тоя радар американските стелт самолети, а? 🤣 Чудя се как не са написали, че такъв радар има и на Луната и от там също ги засичат 😆16:24 02.01.2020
158 Роко
До коментар #73 от "Готин ама не съвсем":
А ти знаеш ли кво представлява МиГ-31? Щото като гледам кви глупости пишеш явно си нямаш представа кво е туй чудо на руската дебилщина и наглост.Коментиран от #166, #193
16:26 02.01.2020
159 Роко
До коментар #78 от "Бат Кольо":
Прав си няма да го купят Су-57 (или поне няма да го получат). Не можеш да купиш нещо което не съществува.Коментиран от #255
16:28 02.01.2020
160 Роко
До коментар #128 от "Бат Кольо":
А бе пич знаеш ли каква е разликата между Су-27,30,35? Не нали? И приятелю дог файта вече никой не го практикува и само идиот би продължил да произвежда самолети насочени към него (или по - скоро защото за 50 години не са измислили нищо ново)Коментиран от #185
16:44 02.01.2020
161 Този коментар е премахнат от модератор.
162 Готин ама не съвсем
До коментар #149 от "Рашка с чашка":
Момче, кодовата дума е КОНЦЕПЦИЯ! Та концепцията е от 70-те години! Да, за времето си е бил добър самолет, но за времето си! Ако беше цвете, нямаше ФАЩ да спре да го поръчва. Явно и те са го разбрали това, за това са се ориентирали към други самолети! Колко е било разумно и успешно това, е друга тема за разговор! А това, че сменил фара на колата или предната броня, не я прави с друга КОНЦЕПЦИЯ, а само я прави с нов феислифт или просто тунингована!Коментиран от #165
16:52 02.01.2020
163 Роко
До коментар #136 от "Бат Кольо":
Само че този случай го има само в пропитите ви с водка мозъци. Реалния случай е следния изпълняващ рутинна мисия F-22 (съгласувана с руснаците) когато пиян дебил на Су-24 му пресича пътя (единствено защото предварително е знаел че ще е там защото електрониката на Су-24 е от 1970 година) и започва да се прави на мъж взимайки на прицел американеца, на което той като професионалист не отговаря, а продължава по предварително зададения курс.Коментиран от #181
16:54 02.01.2020
164 Готин ама не съвсем
До коментар #152 от "професор Зубов":
Алоууу, професора! Дал съм ти статистика, кой е най-масовия самолет, по-горе, та не пиши глупости! И да те запитам? Да си чувал за ескадрила от самолети Миг-21 във ФАЩ?? И до кога са ги разглобявали и изучавали, както и изпитвали в боен режим? Па ограмоти се малко и тогава пиши тук!16:57 02.01.2020
165 Роко
До коментар #162 от "Готин ама не съвсем":
Прав си пич концепцията на F-16 е остаряла, но същото се отнася до Су-35 (леко модернизиран Су-27) и МиГ-35 (леко модернизиран МиГ-29) от споменаването на които ти колегите ти се подмокряте.17:01 02.01.2020
166 Готин ама не съвсем
До коментар #158 от "Роко":
Ще бъда истински щастлив, когато такъв всепризнат компетент, като Вас ме светне и ме извади от дълбокото ми заблуждение! Предварително благодаря@!Коментиран от #168
17:02 02.01.2020
167 Роко
До коментар #153 от "кенеФ-35":
Да и има размер на стадион и консумира енергията на две АЕЦ срещу което дава супер ценната информация, че някъде в небето и а нещо, но не и къде се намира и какво е, след което трябва да се вдигне във въздуха цялата налична авиация и да се надяват на визуален контакт с нещото което най - вероятно отдавна няма да е там или ще е гръмнало целта си и вече всички ще знаят че е било там и без супер-бупер радара.17:11 02.01.2020
168 Роко
До коментар #166 от "Готин ама не съвсем":
Не съм Господ, само ТОЙ може да го направиКоментиран от #170
17:16 02.01.2020
169 Гошо
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Явно те не само интересува ама и те боли17:18 02.01.2020
170 Готин ама не съвсем
До коментар #168 от "Роко":
Разбрахте пич! И хапчетата, че нещо се вживяваш! Да не пропуснеш някое!Коментиран от #171
17:31 02.01.2020
171 Роко
До коментар #170 от "Готин ама не съвсем":
По - добре се погрижи ти да си ги изпиеш щото явно си пропуснал. МоГ-31 си е все същия МиГ-29 с малко индийска електроника, но наглите руснаци го представят за нов самолет (просто нямат нищо ново което да противопоставят на F-35 и затова измислят разни МиГ-31,35 и Су-30,35 та да не личи колко са изостанали от останалия свят)Коментиран от #172, #175, #234
17:51 02.01.2020
172 Готин ама не съвсем
До коментар #171 от "Роко":
: В настоящее время в Воздушно-космических силах России на вооружении и хранении имеется более 250 самолётов МиГ-31 различных модификаций[46] МиГ-31Б/МиГ-31БС/МиГ-31БМ/МиГ-31БСМ. большой дальности: одна аэробаллистическая ракета «Кинжал» с радиусом действия комплекса более 2000 км[44], испытаны на дальность более 1000 км.[45]В начале 2019 года стало известно, что Минобороны РФ подписало контракт на модернизацию партии истребителей-перехватчиков в тип МиГ-31БМ. По заверениям президента ОАК Юрия Слюсаря, весь парк МиГ-31 модернизируют к 2023 году[59]. В ноябре 2016 года Авиационная группа ВВС России в Сирии была усилена истребителями МиГ-31. По заявлению представителя Минобороны они будут использоваться для прикрытия базы Хмеймим, а также для управления действиями авиации, частично заменяя собой самолёты дальнего радиолокационного обнаружения и управления А-50[89].Коментиран от #180
18:31 02.01.2020
173 htfyh
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
куче проклето да се изнасяш от територията, че ако те пипна дупко воняща...18:32 02.01.2020
174 ВАТМАН
До коментар #1 от "СссереМ":
Още малко да остане Тиквата на власт и ние ще станем пустиня....тогава можем да си купим и ние самолети от руситеКоментиран от #260
18:35 02.01.2020
175 Готин ама не съвсем
До коментар #171 от "Роко":
13 декабря 2011 года сборочный цех корпорации Lockheed Martin в Мариэтта, штат Джорджия, покинул последний серийный истребитель F-22A с бортовым номером 10-4195. Он стал 195-м F-22A, выпущенным, начиная с 1997 года, и 2 мая 2012 года стал последним, 187-м серийным истребителем, переданным ВВС США.[16]В июне 2012 года на Аляске были проведены учения, включавшие индивидуальные воздушные бои истребителей F-22 с «Тайфунами» под управлением немецких пилотов. По словам майора Марка Грюна, участвовавшего в учениях, в ходе учений противники сражались на равных, на больших расстояниях F-22 имел преимущество за счёт новейшего оборудования, однако на близкой дистанции более лёгкий Тайфун оказывался в выгодном положении[39]. Аналогичный случай произошел в июле 2015 года, когда истребитель пятого поколения F-35 проиграл ближний бой F-16, стоящему на вооружении с 1979 года[40]Коментиран от #176, #233
18:38 02.01.2020
176 Готин ама не съвсем
До коментар #175 от "Готин ама не съвсем":
тсутствие инфракрасных поисковых и трековых датчиков[119] делает F-22 "Слепым" в инфракрасном диапазоне и лишает возможности поиска тепловых сигнатур самолётов противника. В полной мере этот недостаток проявил себя во время операций сил Коалиции в Сирии. Командир 95-й экспедиционной истребительной эскадрильи ВВС США, расквартированной на авиабазе Аль-Дафра в ОАЭ, в интервью изданию Aviation Week рассказал[120], что F-22 не снабжен необходимым набором инфракрасных и оптических устройств, которые бы позволяли оперативно определять, чей именно самолёт находится вблизи в ночное время. Помимо этого F-22 лишен возможности самостоятельно передавать информацию через тактическую систему обмена данными Link 16, которую используют другие американские самолёты. В результате пилоты F-22 вынуждены передавать данные по рации[121], что моментально их демаскирует.Также у F-22 отсутствуют радары бокового обзора.
Коментиран от #178, #182, #235
18:46 02.01.2020
177 Голем смях
До коментар #141 от "Готин ама не съвсем":
Ватенка,да сравниш миг 21 с най-добрия самолет в света е като да сравниш запорожец с ролс ройс.А Ф16 все още е действащ и пори като риби руските боклуци където ги хване.18:58 02.01.2020
178 Голем смях
До коментар #176 от "Готин ама не съвсем":
Абе боклук,никой не ти разбира какво пишеш .Освен българските букви нищо друго не ми става ясно.Нещо като цигански македонски ми звучи.19:00 02.01.2020
179 Я русский полюционер
19:59 02.01.2020
180 Роко
До коментар #172 от "Готин ама не съвсем":
Е й това променя ли факта, че МиГ-31 е МиГ-29? Да те светна колкото и нови имена да му слагат си остава МиГ-29.20:06 02.01.2020
181 Бат Кольо
До коментар #163 от "Роко":
Ей това краварските гъзолизци може нова история да напишете.....ето ти кратък текст от тогава.......Business Insider публикува статия как в небето над Сирия F-22 създавал смущения на руски Су-24, изстрелвайки топлинни „ловушки” и маневрирайки. След като към него се приближил Су-35С, американският самолет спешно се отдалечил в иракското въздушно пространство.Коментиран от #183
20:10 02.01.2020
182 Роко
До коментар #176 от "Готин ама не съвсем":
Да къде ще се сравнява с липсата на система която разпознава свой - чужд на руските ПВО системи. Или пък да си спомним двата сблъска на Су-35 от миналата година и двата случая се случват защото пилота загубва визуален контакт с партньора си (явно следенето на радар е нещо непостижимо за супер - бупер самолета Су-35)20:14 02.01.2020
183 Роко
До коментар #181 от "Бат Кольо":
Тази информация от ПогледИнфо ли я взе? Щото всички останали медии не споменават такава глупост.20:16 02.01.2020
184 Я русский полюционер
20:19 02.01.2020
185 Бат Кольо
До коментар #160 от "Роко":
И не разбрах,къв дог Файт та гони,СУ35,57 са създадени за завоюване на господство във въздуха,техни конкуренти със същите задачи са ф15,22,най масовият изтребител в кравария е ф16 ,в РФ е Су27,30,въпросният ф16 не е реален конкурент на въпросните сушки,Фката става единствено за бой със селскостопанска авиация,абе щом най добрият ни военен пилот,метал на много самолети,вкл. Ф16 публично заяви,че Фката д по слаба и от Миг25( самолет от 50 те години) кво си седнал,ти комп.плъх да философстваш,па и чак акъл да даваКоментиран от #187, #189, #190
20:24 02.01.2020
186 адсфг
21:05 02.01.2020
187 Този коментар е премахнат от модератор.
188 опъх
21:07 02.01.2020
189 Голем смях
До коментар #185 от "Бат Кольо":
През последните 30 години нито ЕДИН съветски или руски самальот НЕ Е СВАЛИЛ ..нищо..А десетки руски корита са отишли при създателя ,барабар с непобедимите си льотчици.НИТО ЕДИН Ако знаеш нещо давай да го научим ,че и ние да получим душевна ерекция.Коментиран от #203
21:09 02.01.2020
190 Роко
До коментар #185 от "Бат Кольо":
Жал ми е за теб щом не знаеш кво е дог файт а си тръгнал да коментираш въздушен бой и изобщо самолети. А статистиката на F-16 говори друго за шансовете му срещу руските таралясници. А да поправи ме ако бъркам но самолета за завоюване на господство във въздуха се нарича изтребител. С бомбандировачи нема как да стане.Коментиран от #194, #195, #204
21:15 02.01.2020
191 Доналд Тръмп
22:28 02.01.2020
192 mustafa
До коментар #3 от "нервен ( разбивача на тролове )":
Брато напълно съм съгласен с теб,но няма кои да те разбере.Коментиран от #202
22:33 02.01.2020
193 МиГ31
До коментар #158 от "Роко":
Е самолета, който най-чуьесно си е изпълнил предназначението. Трябвало дспрлтивостои на американския перспективен свръхзвуков бомбардировач Валкириа. Когата руснаците създали МиГ31, янките скъсали чертежите си на Валкирия. Останали само с един прототип.22:46 02.01.2020
194 Ддсс
До коментар #190 от "Роко":
Статистика при 1500 самолета на нато срещу 24 сръбски. През март 2019-та един памистански ф16 беше свален от индийски миг21. Миг 21 е две поколения по-стар!Коментиран от #207
22:51 02.01.2020
195 Я русский полюционер
До коментар #190 от "Роко":
Тоя руски слуга не знае на кой свят е и за какво се бори, ние искаме да знае какво е dogfight (догфайт). Няма да се учудя, ако си представя, че става въпрос за hot dog (хот дог) 🙂23:17 02.01.2020
196 Този коментар е премахнат от модератор.
197 Този коментар е премахнат от модератор.
198 Този коментар е премахнат от модератор.
199 Този коментар е премахнат от модератор.
200 Този коментар е премахнат от модератор.
201 НАБЛЮДАТЕЛ
23:27 02.01.2020
202 Анонимен русофил
До коментар #192 от "mustafa":
Хаха, ами мустафата, ние пък не сме съгласни с теб. Искаме да сме информирани за всичко свързано с Русия. Защото обичаме Русия брато. Да сме благодарни, че има сайтове като fakti и pogled.info, че иначе щяхме да тънем в пълен информационен мрак.23:28 02.01.2020
203 Бат Кольо
До коментар #189 от "Голем смях":
Стига с тази статистика,като толкова държиш на нея дай конкретно,аз ще започна,пустиня буря,,,,,,Алианса хвърля най новите си самолети за това време,по оф. данни около 1000 срещу 150 морално остарели самолети от 60те години на Садам,с изключение на 20та Миг29,но 12 от пилотите дезертират заедно с машините в Иран и въобще не участват в битки,по оф. данни Ирак губи 50 самолета,Алианса 40,голем успех,хаха,за СЪРБИЯ,колегата по долу ти е дал точно инфо,ЛИванската война от 1982, Израел разполага с 450 самолета от тях 115 са последната дума на техниката за тогава Ф16,15 срещу 180 сириски,предимно СУ7,11,24 и МИГ 19,21 И САМО 10 ПО НОВИ ОТ КРАЯ НА 60ТЕ миг23,СМЕЕЕХ,абе ти не разбра ли че краварите са гола вода,тия капути самостоятелно нямат една спечелена война,тия измикяри могат да спечелят такава само в коалиция поне с още 20 държави и нападнат камилари при съотношение 10;1 в тяхна полза........за това моеш да питаш краля на С.Арабия,завалията за да пази онази рафинерия закупи най добрият радар за едно хилядолетие напред Ибрис,заедно с няколко установки Патриот,за охраната отговаряха и 2 ескадрили ф15,16.........и резултата 5 хуси с по два скъсани джоба и 3 дрона с неколко ракетки тип самоделка разкатаааа мамата на сичко това\а си представи това ако са няколко СУ35,57 за кво иде реч\,та питай тоз челяк за статистиката и му чети хуморески и оди за краварското въоръжениеКоментиран от #205, #212, #213
23:39 02.01.2020
204 Бат Кольо
До коментар #190 от "Роко":
Брависимо,в маалата и ти си чул за близък бой,еваларка,за изтребителите също си чул,ама,я дай жокер за ония дето пуцат и по земята кЪ им викат,мЪ явно в маЪлата нищо не са ти казали за многоцелеви какво означава,ма ти вина немаш,че Асанчо и той не знае и не ти е споделилКоментиран от #208
23:48 02.01.2020
205 Роко
До коментар #203 от "Бат Кольо":
Пич за последните сто години губят само една война Виетнамската, а печелят всички останали. Примерно за същия период Русия (СССР, РФ) има ЕДНА (ВСВ, но там са една от над стоте стани победителки) спечелена война всички останали ги губятКоментиран от #225
23:57 02.01.2020
206 Балконский
До коментар #27 от "Шляхтиц":
От къде се вземате такива разбирачи.алжир е въоръжен само с миг и су откъде ги из.исмислихте тези френските.аман от неграмотни соросоиди23:58 02.01.2020
207 Роко
До коментар #194 от "Ддсс":
Стига писа глупости само ти ли не разбра, че не е F-16 а китайски таралясник23:59 02.01.2020
208 Роко
До коментар #204 от "Бат Кольо":
Е ми чувал съм и за многоцелеви но с тях превъзходство във въздуха трудно ще постигнеш (защо ще те оставя сам да се образоваш)00:02 03.01.2020
209 Този коментар е премахнат от модератор.
210 Този коментар е премахнат от модератор.
211 Този коментар е премахнат от модератор.
212 Роко
До коментар #203 от "Бат Кольо":
А и да питам чувал ли си за седем дневната война? Най -добрата съветска техника срещу стара израелска техника и кво става камиларите барабар с съветските им инструктори ядат такъв бой че руснаците заплашват да използват ядрено оръжие ако еврейте не спрат боя.Коментиран от #217
00:07 03.01.2020
213 Роко
До коментар #203 от "Бат Кольо":
Да ти напомнял ли колко пъти руската база в Сирия беше преоравана от самоделни дронове.Коментиран от #219
00:10 03.01.2020
214 Този коментар е премахнат от модератор.
215 Този коментар е премахнат от модератор.
216 Този коментар е премахнат от модератор.
217 Бат Кольо
До коментар #212 от "Роко":
Тук си прав,но само в едно,от камилар войник не става,е това е големият проблем,на такива и космически кораби да им дадеш пак ще се омажат00:22 03.01.2020
218 Anadolu Manafesi
00:24 03.01.2020
219 Бат Кольо
До коментар #213 от "Роко":
Е това е вица на годината,за 5 години базата им е атакувана над 100 пъти и не само с дронове ,но и самоделни установки за залпов огън,ракети,снаряди иииии забележи,нито един успешенКоментиран от #229
00:26 03.01.2020
220 Я русский полюционер
Коментиран от #227
00:28 03.01.2020
221 Балконский
До коментар #59 от "я пак":
Ти вярваш ли си00:29 03.01.2020
222 Този коментар е премахнат от модератор.
223 Този коментар е премахнат от модератор.
224 Този коментар е премахнат от модератор.
225 Бат Кольо
До коментар #205 от "Роко":
Е това е другият виц,самостоятелно краварите участват единствено във виетнамската война и никъде другадеКоментиран от #231
00:31 03.01.2020
226 Я русский полюционер
Коментиран от #228
00:42 03.01.2020
227 Бат Кольо
До коментар #220 от "Я русский полюционер":
Е това американопитече знае нещо от историята,ама не казва до край,аз ще продължа,така е, сирийците не стават за войници,това и в момента е очевадно,но да продължим,след тоталният погром от 1982 ,Андропов реагира мигновено и изпраща 6000 бойци с няколко установки С200 ,на Ариел Шарон му се свива халката и послушно подвива опашка,заедно с краварският си господар,всъщност и в момента ситуацията е такава,беззъбо джавкат ама не смеят да прескочат Голанските възвишения,щот знаят кво ги чака,ла ядът дървотоКоментиран от #230, #232
00:45 03.01.2020
228 АналоГовнет
До коментар #226 от "Я русский полюционер":
освен израелските модификации и добре конфигурираните поръчки , които евреите правят за американската техника , забрави да споменеш и изключително прагматичната тактика на въздушен бой , която ЦАХАЛ винаги използват и с която американците никога не са можели да се похвалят .00:54 03.01.2020
229 Роко
До коментар #219 от "Бат Кольо":
Да изгорелите тръби на безаналоговото ПВО С-400 говорят за успехи при атаките пък не знам (е това чудо всъщност такъв боклук че не си е заслужавало дрона дето го е гръмналКоментиран от #239
03:09 03.01.2020
230 Роко
До коментар #227 от "Бат Кольо":
Я пак кво правели? Толкова безъбо джавкат че в паниката руснаците си гръмнаха свой самолет03:11 03.01.2020
231 Роко
До коментар #225 от "Бат Кольо":
Е това променя ли факта че са победители във всички останали войни? Основно нещо при една война е да избереш правилните съюзници. За това и Русия постоянно губи освен единствения път когато е съюзник на краварите.03:14 03.01.2020
232 Я русский полюционер
До коментар #227 от "Бат Кольо":
Ако ще и андропов да е пратил 60 хиляди пияни колхозници и 200 безполезни установки за кюнци, това не променя факта, че на същия не само му се е свила халката, ами направо са го оперирали срещу спукани хемороиди. Израел постоянно се гаври с руските летящи щайги и кюнци и знам толкова много случаи от това естество, че цял ден няма да ми стигне да ги описвам. Именно за това от русия първо питат Израел какво им е позволено да правят в Близкия изток и правят само онова, което им се разреши.Коментиран от #238
09:53 03.01.2020
233 Иван
До коментар #175 от "Готин ама не съвсем":
цитираш фейкови медиив тези тренировки нито Ф35 нито Ф22 са в пълните си възможности
и в двата случая са с ограничение за завай при ниски скорости под 9G
eединствение прехват над Ф22 в пълните му възможности при учение е от френски Мираж-2000 преди 2 години. И дори и така да е все пак при всички останали случаи резултата е 22-23 към 1, което дава ясна картина за каква става дума, а то е че първо пилота на 4то поколение даже не знае, е стерта е някъде си наблизо, и разбира като му потвърдят поражението, второ много от стелт пилотите казват, че в много от сучаите просто се приближават и не хабят ракетите, а използват оръдието, защото другия просто не знае по радара, че са там, а като разбере вече става късно да избяга от Ф22 да се залепи зад него.
12:08 03.01.2020
234 Иван
До коментар #171 от "Роко":
малко ги окаши нещата тукнследника на 29 е 35, а 31 е по-сксоро наследник на 25 и е със съвсем друга роля в сравнение с 29
Коментиран от #242
12:20 03.01.2020
235 Иван
До коментар #176 от "Готин ама не съвсем":
В бюджета за 2019 беше заложено Ф-22 да получат всичките тея нехватки къде си ги написал, като ъпгрейд, който ще завърши в 2020, така че не се плюнчи и не си мисли, че там където си мислиш, че са само кравари има само тъпанари като тебе...12:24 03.01.2020
236 висок
До коментар #73 от "Готин ама не съвсем":
" И двa мигa 31 мoгaт дa кoнтрoлирaт фрoнт c дължинa 1100 км.! C тeхнитe cтaри тeхнoлoгии oткривaт врaжecки caмoлeти нa рaзcтoяниe oт нaд 650 км! Прeдaвт инфoрмaциятa нa вcякaкви други caмoлeти, нaзeмнa тeхникa, рaкeти, кoрaби, кoитo бeз дa ce рaзкривaт aтaкувaт и cвaлят прoтивникa! И нoвитe руcки рaкeти, зaкaчeни нa рeaктивни caмoлeти ca c oбceг oт eдни 2500 км."Това кога го сънува? Преди или след две бутилки боярщик?
Коментиран от #237
12:51 03.01.2020
237 Anadolu Manafesi
До коментар #236 от "висок":
4 МиГ-31 контролират фронт от 1000 км. Ама никъде не споменават че тежките прехващачи служат за защита от тежки бомбардировачи натоварени до горе с ядрено оръжие и далекобойните им ракети не могат да се справят с по-маневрена цел , а и самият МиГ не понася маневриране с над 6g . Не се занимавай с тоя трол , че ей сега ще почне да копира разни измислици на руски с каквито е пълен нета и каквито са му казали да разпространява господарите му .13:33 03.01.2020
238 Бат Кольо
До коментар #232 от "Я русский полюционер":
Хаханямам спомен, Путин да е ходил в тел авив,но натаняху през месец е в Кремъл надупени и послушен,хахахаКоментиран от #241, #243
14:27 03.01.2020
239 Бат Кольо
До коментар #229 от "Роко":
Абе ти си по добър в измислиците и от краварските ти господари,когато ми покажеш ,не унищожена,а само прихваната установка С400 ще ти хвана бЕла мечка в центъра на София,хаха,тия кюн и са толкова зле,че след като ги изпробва миналият месец Ердоганя и замечта за ощеКоментиран от #240
14:36 03.01.2020
240 Роко
До коментар #239 от "Бат Кольо":
Ако потърсиш можеш да видиш снимките с изгорялите кюнци въпреки старанието на рамките да ги изтрият. Има и снимки на повредени Су-30. Но по - интересното ще е да покажеш един път когато С-400 е сработило щото в световната история няма такъв случай.Коментиран от #244
15:40 03.01.2020
241 Роко
До коментар #238 от "Бат Кольо":
Противостояние в авиационни двубой Путин - Натаняху 0:1 свален от зенитчиците на Путин. Спомням си посещението на Натаняху за 9 май. Натаняху се разхожда на парада със снимка на дядо си, а през това време Цахал бомбят цели в Сирия единственото което можа да направи Путин беше да се усмихва тъпо.Коментиран от #245
15:47 03.01.2020
242 Роко
До коментар #234 от "Иван":
Това което се опитвам да ви обясня е че не е наследник, а е същия 45 годишен МиГ-29 леко модернизиран. След края на СССР (всъщност след като едно треторазрядно актьорче в уестърни им каза че ще рупат бомби) единствения самолет който е разработван в Русия е Су-57 до какво доведе това всички виждат освен ако не са слепи или им е направена лоботомия (е може и да са си природно тъпи).16:59 03.01.2020
243 Я русский полюционер
До коментар #238 от "Бат Кольо":
Сигурен съм, че ти е по-приятно да ходиш на гости, отколкото на теб да ти се натрисват разни навлеци 🙂 Та и с Нетаняху така, хранят го, поят го, путин му прислугва, после мие посудата, от която израелеца е ял и всичко това съвсем безплатно. Не виждам какво лошо е станало, че Нетаняху бил ходил на гости при путин.19:14 03.01.2020
244 Бат Кольо
До коментар #240 от "Роко":
Глей ся,има само един вариант да чуеш,че С400 е сработило и то е когато се роди първият камикадзе решил да наруши руското въздушно пространство,предполагам,се досещаш,че такъв идиот в близките 100 години нЕма да се пръкне на тоя свят,жахаКоментиран от #247, #248
00:54 04.01.2020
245 Бат Кольо
До коментар #241 от "Роко":
Когато Путин кимне с глава, Натаняху е щастлив и знае,че има зелен светофар,обаче,не кимне ли Путин,израелците си знаят,пуцат от Ливан и бегат бързо,малко смешна ситуация,като се има предвид,че Израел е питбула на краварите и е въоръжен само с най съвременно оръжие,а срещу тях едни камилари въоръжени със старо руско оръжие от 60 те години на миналият век и не смеят бре,страх ги е,от кво ли? Или Натаняху знае,че само един грешен ход и онази шепа пустиняк,наречена Израел ще изчезне от лицето на земятаКоментиран от #246
01:07 04.01.2020
246 Роко
До коментар #245 от "Бат Кольо":
Това може да се случи само в розовите ти сънища. Израел атакува цели в цяла Сирия, когато целта е близо до ливанската граница е безмислено да хабят гориво да влизат в Сирия. За пет години въздушни удари на Израел героичните сириско-руско-ирански войски са повредили (забележи повредили не свалили) ЕДИН еврейски самолет (F-16). Е руснаците имат един "успех" гръмнаха самолета дето го пратиха да насочва огъня на безполезните кюнци (вярно после обвиниха сирийците за това, но никой не им повярва)09:12 04.01.2020
247 Роко
До коментар #244 от "Бат Кольо":
Не приятелю няма да чуя да се задейства С-400 защото не може и това Путин (и целия свят също) го разбра когато перкото му заби 58 звучни шамара право в муцуната под формата на древните ракети Тамахоук които С-400 не видя. А само няколко дни преди това в емоционална реч Путин заяви че небето над Сирия е затворено за въздушни удари. След случая цяла Русия барабар с Путин един месец бяха в ступор. След това се появиха оправданията като най - сладките (дебилните) бяха: Първото (на военните) С-400 не ги видя щото земята е кръгла (какво епохално откритие в човешката история), а и въобще вижда само на 40 км, а не както лъгахме на 400. Второто (на МИД) Путин е идиот и не знае кво ги дрънка. Имаше и още няколко за безаналогови оръжия ма те са още по смешни. ФАКТИТЕ америте атакуваха ТРИ предварително обявени цели който вече ги няма, а разчета на С-400 разбра за това от телевизията.Коментиран от #252, #253
09:28 04.01.2020
248 Роко
До коментар #244 от "Бат Кольо":
А да С-400 са на въоръжение в още няколко страни освен Русия, но като ти дават ПВО за жълти стотинки (или въобще без пари както в случайте на Турция и Китай или на кредит който можеш да не връщаш както продават в Африка) що да не си купиш после можеш да го предадеш за скрап пак да си на печалба.09:37 04.01.2020
249 3372
Коментиран от #250, #251
14:09 04.01.2020
250 Този коментар е премахнат от модератор.
251 Роко
До коментар #249 от "3372":
А и още нещо това чудо друга разработка няма. То дори не е прието на въоръжение във ВКС не покрива дори жалките руски стандарти. Има произведени общо 8 броя (оп 7 един падна наскоро) кво ше продават на Алжир не е ясно явно няма да е Су-57 щото такова животно в серийно производство няма и няма да има в близките сто години (освен ако не приложат китайската схема продаваме ДЕСЕТ на евентуалния противник а нашите ВВС получават ЕДИН)15:43 04.01.2020
252 Бат Кольо
До коментар #247 от "Роко":
Хаха,С400 са в Сирия единствено да защитават руската база и си вършат работата перфектно,благодарение на техните радари всичко що лети в тази посока е аут( доказано от над 100 нападения), виж патриота е друга бира,там всичко що лети влиза право в десетката,хаха17:48 04.01.2020
253 Бат Кольо
До коментар #247 от "Роко":
В хода на атаката през нощта срещу 10 май Израел е изстрелял по Сирия повече от 70 авиационни и тактически ракети, а сирийската противовъздушна отбрана е свалила над от половината от тях.Ударите са нанесени през нощта от 01:45 до 03:45 часа. В нападението са задействани 28 израелски самолети F-15 и F-16, от които са изстреляни по различни райони на Сирия около 60 ракети от клас „въздух-земя“. Освен това от страна на Израел са изстреляни и повече от 10 тактически ракети от клас „земя-земя“, съобщиха от ведомството, предаде Франс прес........аз ще продължа,с
ефектът от тази атака е няколко ранени иранци от Ал Кудс и един унищожен склад,сирийските панцири добре си вършат работата,а сега малко аритметика...70 ракети въздух земя AGM88Е струват около 6 млн.,като добавим и летателните часове на тия 28 изтребителя и излиза,че тази операция е струвала на Израел 10 млн. за да гътнат един слад за хартия,а е тия с ешници да бяха дали на нас двамата 1 млн. и ние щехме да идем да го гътнем този пусти склад,хахаха,толкова за ефектността на краварските оръжие
18:05 04.01.2020
254 Страничен наблюдател
До коментар #42 от "гост":
Лееелеее.......колко си настояшчий.11:27 26.06.2020
255 Страничен наблюдател
До коментар #159 от "Роко":
Аааааа....съществува си СУката,......даже цели осем броя.Семь прошу прошчения.😎11:38 26.06.2020
256 Страничен наблюдател
До коментар #101 от "Иван":
Ще ги закажат канешно.....къъъммм....2035година, около 1април събота,преди обед.11:42 26.06.2020
257 Страничен наблюдател
До коментар #35 от "Всичко руско е скрап":
Да,и ще ги плащат със бъдещата реколта захарна тръстика.😈11:47 26.06.2020
258 Страничен наблюдател
До коментар #137 от "Голем смях":
Тоя смешник,не е ватенка,а валенка.....Няма капацитет да разбере съвременния начин на мислене.Мисли си ,че купуването на самолет,е като да си купиш пироги от закуточката на ,"ул.Пятницка".12:00 26.06.2020
259 Наблюдател
До коментар #141 от "Готин ама не съвсем":
Барутник,е на деда ти ловното чифте.Нямаш потенциал да разбереш и по прости неща,примерно ЗиЛ151,камо ли пък да ги коментираш.Коментирай,пехотинския Калашников или Туловката на дядо ти.Оная с барута,дето ти е любима.
12:06 26.06.2020
260 Този коментар е премахнат от модератор.
261 Военен експерт
До коментар #1 от "СссереМ":
Руската авиация е на светлинни години пред тази на САЩ,чийто " изтребители" са таралясници в сравнение с руските!! Схващате ли бе тиквеници -лакеи на " американците"???23:36 20.07.2021
262 Военен БГ летец
23:46 20.07.2021
263 Военен БГ летец
23:47 20.07.2021