Известният военен фотограф Вадим Савицки публикува снимки на изтребителя пето поколение Су-57 с неизвестен висящ контейнер, пише "Поглед инфо".
На снимката под всмукателния апарат на левия двигател на самолета е поставен оптично-електронен блок, който не е споменат по-рано в пресата. Очевидно става дума за висящ контейнер за обозначаване на целта. Устройството на снимката обаче се различава от стандартната оптично-електронна станция 101КС-Н. Предната леща е покрита с метална козирка, а едно от изображенията показва оптиката на страничния изглед. Експертите предполагат, че мистериозният контейнер може да е нова модификация на оптичната система за локация, създадена като част от разработката на „Атол“.
Външният оптико-електронен модул 101КС принадлежи към квантовите системи за локация. Това са многоканални устройства, предназначени за откриване на цели по повърхността и насочване на авиационни оръжия върху тях. Те са нечувствителни към електронните смущения и стелт технологии, работят едновременно в три диапазона, включително инфрачервен. В сравнение с подобни устройства за Су-30Sm и Су-35, контейнерът Су-57 има по-малки размери и тегло, оптиката е снабдена с електрическо задвижване и може да променя позицията си.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мали мали
18:36 03.10.2019
2 СТОЯНСЪН
Коментиран от #25
18:38 03.10.2019
3 Роско Чехъла
Коментиран от #4
18:39 03.10.2019
4 onq s konq
До коментар #3 от "Роско Чехъла":
Ти не разбираш - При държавите е като при хората и както Бизнесмен който фалира се САМОУБИВА с пистолета си "послезен модел",така и Фалиралата ВЕЧЕ Русия се очаква всеки момент да се САМОГРЪМНЕ...с най-модерното си Оръжие естествено:)Коментиран от #10, #16, #46, #58, #117
18:47 03.10.2019
5 1944
Коментиран от #67, #111
18:47 03.10.2019
6 Браво
Коментиран от #11, #121
18:49 03.10.2019
7 изумен
Обаче докато имат стъклена кабина и пилот, са демоде.
Истината е в подводни дронове и безпилотни апарати.
Бъдещето е в надцакване на технологиите, защото компютъра няма да получи диария или да загуби съзнание. Мисля, че това са последните изтребители управляване от кожени торби пълни с кокали и течности. Не напразно руснаците не спират с ПВО ракетите. Само това ще може да спре безпилотен апарат с маневри с претоварване 10 G. Такова е моето аматьорско мнение.
Коментиран от #19, #27, #85
18:50 03.10.2019
8 да си го кажем
Коментиран от #26, #55, #74, #87, #95, #109
18:51 03.10.2019
9 Браво
Коментиран от #103
18:51 03.10.2019
10 бат Рамбо е гей
До коментар #4 от "onq s konq":
То ако беше така краварите не да се гръмнат - направо трябваше да се взривят с тоя дълг от 25 трилиона !!! Ако беше нормална държава - отдавна трябваше да е във фалит !Коментиран от #20
18:51 03.10.2019
11 да си го кажем
До коментар #6 от "Браво":
Знаем,че за предателски отрепки като тебе,успеха означава България да капитулира,а русия да пребъде,ама поне не бъди толкова гнусен антибългарин !Коментиран от #78
18:52 03.10.2019
12 Borislav Popov
18:52 03.10.2019
13 да си го кажем
Коментиран от #88
18:53 03.10.2019
14 Батиста
Коментиран от #63
18:54 03.10.2019
15 Коста
Коментиран от #89
18:56 03.10.2019
16 Бенве пауар
До коментар #4 от "onq s konq":
Кон колко вдига тоа самолет на километражКоментиран от #18
18:57 03.10.2019
17 Хрониките на Евразия
Коментиран от #90
18:57 03.10.2019
18 onq s konq
До коментар #16 от "Бенве пауар":
Ха!Точно като при БМВ-то по Километраж - със 6-7 км/ч ПО-МАЛКО от действителните километри и това е фабрично заложено.19:06 03.10.2019
19 Роко
До коментар #7 от "изумен":
Мнението наистина ти е аматьорско стандартното ПВО не може да порази модерен военен дрон (освен по случайност), а руското което е практически сляпо на ниска височина и не може да поразява малки обекти (не е правено за това просто по времето когато е създавано дроновете още не са били измислени) още по малко. Е имат един боклук наречен Панцир но той себе си не може да опази от планиращи бомби пък камо ли да да свалят каквото и да било.Коментиран от #28, #86, #92
19:14 03.10.2019
20 Роко
До коментар #10 от "бат Рамбо е гей":
Приятелю САЩ нямат дълг имат продадени държавни облигации. Това е едно нещо което богатите държави продават на бедните срещу скромна, но сигурна лихва (заради тези лихви Китай купува тези облигации като резерв ако нещо се случи с рисковите им инвестиции в Африка). Но путинопитеците е трудно да схванете разликата между продажбата на ниско лихвена облигация и високо лихвен заем срещу залог половин Сибир.Коментиран от #21, #23, #93
19:23 03.10.2019
21 Доко до Роко
До коментар #20 от "Роко":
И значи кайш, Федералния резерв, продава облигации на американското правителство или обратното? Наясно ли си колко е вътрешният дълг на щатите? Или си плямпаш ей така?Коментиран от #31
19:35 03.10.2019
22 соросоид дебил
Коментиран от #112
19:37 03.10.2019
23 бат Рамбо е гей
До коментар #20 от "Роко":
Икономистите друго пишат ! А и краварите сами си го казват !Коментиран от #32
19:37 03.10.2019
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Митьо
До коментар #2 от "СТОЯНСЪН":
И ще го нафърфори на ранчосите!19:47 03.10.2019
26 Еееееее
До коментар #8 от "да си го кажем":
Еееее не така де професоре,Целию свет призна за робота който пилотира и прикачи ракетата към международната космическа станция без човешка намеса т.с така наречения робот е бил с изкуствен интелект.Ако не понятно ти е що е това питай ще ти обясним.
Коментиран от #30, #40
19:47 03.10.2019
27 изюмен
До коментар #7 от "изумен":
Торба с кокали, много филми гледаш пич евала!19:53 03.10.2019
28 Някой
До коментар #19 от "Роко":
Да ти кажа, на човека мнението, изглежда много по НЕ аматьорско от твоето. Как прецени, КОЕ , КАКВО , може да свали. Оператор си на модерно ПВО, или , летец с практически военен опит. Летял на мисии.Коментиран от #37
19:53 03.10.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 да ама
До коментар #26 от "Еееееее":
доста време му трябваше на Федя да изтрезнее и да уцели МксКоментиран от #35, #91
20:05 03.10.2019
31 Роко
До коментар #21 от "Доко до Роко":
Пет пъти по - голям от външния. И? Това единствено показва че американците имат огромно количество свободни пари, демек са богати и инвестират в развитието на държавата си купувайки облигации пък и печелят по някой друг долар, а й тези пари няма как да ги похарчиш преди падежа (единствено можеш като едно много тъпо ботоксово джудже можеш да ги продадеш под себестойността) така че не можеш да похарчиш парите за колежа на отрочето.Федералният резерв е част от американската държавна администрация, независима част (това е причината американския президент да не може да печати пари без покритие като ботоксовия нано император то и затова долара е една от най - стабилните валути за разлика от тоалетната хартия наречена рубла), но част от нея (на източните хора им е трудно да схванат разделението на властите особенно тези с робска психика като господарите ти)
20:23 03.10.2019
32 Роко
До коментар #23 от "бат Рамбо е гей":
Не икономистите, а руските икономисти (доказани дебили успяли да фалират най - богатата на ресурси държава в света) го казват. Да им вярваш означава че си по - голям дебил и от тях.Коментиран от #59
20:27 03.10.2019
33 Бат Мишо
Коментиран от #38
20:30 03.10.2019
34 Бат Мишо
20:32 03.10.2019
35 Еееееее
До коментар #30 от "да ама":
Прав си пич.От втория опит.просто е тр.да изтрезнее малко роботчето де.Но трябва да знаеш че само е решило да се пробва пак (сам защото от земята са му дали карт бланш опита да е по негова преценка)и за депресия на хакраварите успяллллллл та ако ще и на 10 водки да е бил.
Знай че когато човек скачва кораб със станцията са вкл.доста компютри с голяма мощ...
20:34 03.10.2019
36 Бат Мишо
Коментиран от #106, #122
20:37 03.10.2019
37 Роко
До коментар #28 от "Някой":
Не приятелю не съм оператор на модерно ПВО нито съм летял на мисии, операторът на ПВО си няма и идея какви са възможностите на въпросното ПВО той изпълнява рутинни действия и реагира само ако системата сработи (пример операторите на С-400 в Сирия разбраха за удара на томахавките от телевизията просто системата не сработи), пилот летял на мисии знае за ПВО системите по-малко и от оператора им (просто има да управлява достатъчно сложна машина, за да се затормозява с излишна информация, да знае какво да направи ако бъде засечен, но само толкова). За разлика от вас чета и то не дебилни пасквили списвани в медии от рода на ПогледИнфо и Нашанъл Игуаиар. Има достатъчно открити източници от където да се информираш стига да знаеш поне руски (препоръчвам за руска техника да се информираш от руски източници).Коментиран от #39, #75, #76, #80
20:47 03.10.2019
38 Роко
До коментар #33 от "Бат Мишо":
Нямат защото е излишно. Само руснаците ползват самовар (за тях качеството на чая не е от значение така и така запарват каквото има). Квантов радар в Рассия няма и скоро няма да има (за нови технологии трябват много пари ама адски много, също и най - добрите учени, а руските отдавна избягаха от рая който беше по - кадърен на запад, а по - некадърните в Китай,така че в Рассия останаха само тези от които и чеп за зеле не става това е причината Су-57 и до момента да тестов самолет), освен ако нямаш предвид онази глупост с размера на два стадиона и харчещо ток колкото произвеждат две големи АЕЦ срещу което дава ценната информация, че някъде в небето има нещо но не и къде е (трябва да вдигнеш във въздуха всички налични изтребители и да се надяваш на визуален контакт с нещото).Коментиран от #102
21:04 03.10.2019
39 изумен
До коментар #37 от "Роко":
Не виждам връзка между крилати ракети и изтребители. Когато крилатата ракета се върне на кораба и кацне обратно в трюма, тогава я давай за пример. Това за което става въпрос са авиационни комплекси от които планера и двигателите вече са почти най-несъществената част. Грешката е че се набутва в кабината информация от земни и сателитни станции, а присъствието на пилота вече е по-скоро от трудно скъсване със традицията. Още през 1985 година пред мен кацаха Миг 29 снабдени със микровълнов радар и водени от оператор до 3 метра от полосата. Можеха да кацат и с убит пилот. Имаха визьори на стъклото на шлема, и не беше нужно да гледат към таблото. Това беше когато Джон Траволта танцуваше по тротоара във филма. Сега мога да си представя за какво все още не знаем. Това пак е аматьорско мнение, без претенции за меродавност.Коментиран от #41, #68
21:13 03.10.2019
40 Роко
До коментар #26 от "Еееееее":
Приятелю виждал ли си това чудо на техниката наречено робота Федя? Ако не можеш да потърсиш в тубето има достатъчно рекламни клипчета на Федя. Та въпросното чодо се управлява от оператор с кабел (явно още не са открили радио управлението). Бил се скачил самостоятелно с МКС, ми че това се прави на автопилот (изкуствени интелект) от както съществува МКС (о чудо руснаците отново са открили топлата вода както винаги)Коментиран от #94
21:15 03.10.2019
41 Роко
До коментар #39 от "изумен":
Явно Чукча писател, Чукча не читател. Говорим за приложението на ПВО срещу дронове (в частност руско ПВО) ти ми разказваш сказки за МиГ-29 (само в морето пред Сирия има пет самолета-подводници които доказват че си написал невероятна глупост) много руски филми гледаш и то от тези дето ги правят на килограм.Коментиран от #42, #43, #48
21:23 03.10.2019
42 Неговият брат
До коментар #41 от "Роко":
Абе лешпер ти знаеш ли каква подводница Ф35 има край Япония - невидима, още я търсят хи хиНеговият21:27 03.10.2019
43 изумен
До коментар #41 от "Роко":
Изказа ти е на свидетел от първо лице. Значи си млад, защото това е манталитет на интернет поколението.Моето първо лице не е като твоето, защото ме е събарял въздушния вихър на Миг 25 на летището в Толбухин. И съм пипал техника, различна от клавиатурата. И съм се ровил в останките на падналия Миг 25 от който пилота е успяЛ / а не "успя" / да катапултира за щастие. Но не ми се спори с идкуствен интелект и ти пожелавам успех в преживяванията от първо лице. Светът е твой!Коментиран от #62, #79, #99
21:41 03.10.2019
44 Docenta
Коментиран от #47
21:42 03.10.2019
45 Геро
22:03 03.10.2019
46 БОГАТИР
До коментар #4 от "onq s konq":
Коня яко те е сритал!!!22:05 03.10.2019
47 Този коментар е премахнат от модератор.
48 БОГАТИР
До коментар #41 от "Роко":
Коко..КОООКО ШААНЕЛ МАНЕЛ ..РОКО БАРОКО...D&G....глеи си модата и кифлите!!! Мъжките работи ги остави.....Коментиран от #60
22:11 03.10.2019
49 нибиру
22:12 03.10.2019
50 Никола
22:24 03.10.2019
51 БОГАТИР
22:27 03.10.2019
52 РАЗБИРАЧ
22:30 03.10.2019
53 Санчо
22:33 03.10.2019
54 Аз само
22:35 03.10.2019
55 Голем смях
До коментар #8 от "да си го кажем":
Направо са копирали формата на Ф22-раптър ,но то кучето с гледане не става касапин.22:36 03.10.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Гарван Гарванов
22:59 03.10.2019
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Данчо МЧ
До коментар #32 от "Роко":
Тя и България фалира при положение в добро икономическо,промишлено,индустриално,здраве и да не говорим и факта че нямахме външен дълг или поне нощоженКоментиран от #61
00:35 04.10.2019
60 Роко
До коментар #48 от "БОГАТИР":
Що ти да не си мъжКоментиран от #70
01:24 04.10.2019
61 Роко
До коментар #59 от "Данчо МЧ":
Приятелю 89 година икономиката в България беше в тотален колапс не случайно Луканов въведе купонна система, но ти явно си малък и не помниш купоните.Коментиран от #107
01:28 04.10.2019
62 Роко
До коментар #43 от "изумен":
Е ми дядо падането на МиГ-29 в Средиземно море го гледах на клип (живеем в ерата на технологиите отдавна е измислено видеото) така че мога да говоря в първо лице (видял съм го) нещо което ти не можеш да кажеш за глупавата случка която описа с МиГ-29 от 85 година (някой те е излъгал и ти дрънкаш небивалици). В последните няколко месеца имаше две катастрофи със Су-35 (в момента това е типовия руски изтребител ако не знаеш или поне за такъв ни го представят руснаците) причината да се сблъскат е !?!?! пилотите са не са знаели къде е партньорът им щото не го виждали. Това е официалната версия на руското МО и за двата случаяКоментиран от #69, #81
01:44 04.10.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Ккк
09:14 04.10.2019
65 Този коментар е премахнат от модератор.
66 СССР
09:51 04.10.2019
67 Фантазьор...мамин
До коментар #5 от "1944":
То като гледам,ти си от малкото големи фантазьори тук.Някой дори са за освидетелстване,щото рядко тъпи коментари разумен човек няма как да остави. Само ей такива като вас го правят.11:41 04.10.2019
68 Без аналог!!!
До коментар #39 от "изумен":
Няма никакъв начин през 85-та пред теб да са кацали каквито и да е МиГ-29 . Иначе системи за автоматично аварийно приземяване на самолети и дори К-50 са съществували11:45 04.10.2019
69 Фантазьор...мамин
До коментар #62 от "Роко":
Глупости на търкалета. Тези фигури които са изпълнявали 2-та Су-35 са залегнали в тренировачната програма на всички пилоти от изтребителната авиация на Русия. Реакцията при такива близки маневри трябва да е светкавична,защото забавиш ли се и 1с,и стават такива инциденти.Това се знае,и въпреки това се правят,за да имат умения пилотите при близък бой,или при измъкване от ракета. Точно такива неща американски или НАТО-вски пилоти никога не биха и помислили да опитат защото знаят колко са рискови. Точно заради това и при срещи с руски изтребители които минават покрай тях на 3м от самолета им с 2000км/ч,ония се посират щото знаят колко са „луди” руските пилоти А точно тези неща правят един пилот умеещ да се измъква от всякакви ситуации когато е в въздуха. Така че не се радвайте че са станали от време на време такива произшествия. Само който не тренира по този начин,той не греши фатално.Коментиран от #113
11:54 04.10.2019
70 Богатир
До коментар #60 от "Роко":
Много повече съм мъж за разлика от книжното експертче което си ти..!11:56 04.10.2019
71 Това господа е най мощния Лазар за вси.
12:55 04.10.2019
72 Лудия макс
13:33 04.10.2019
73 могучие
Коментиран от #77
13:56 04.10.2019
74 Тъпото ми то...
До коментар #8 от "да си го кажем":
Чудех се вобще дали да отговарям на глупавия ти коментар,но да кажем че не си запознат,а „разсъждаваш” само по картинки..! За твое сведение,руснаците никога не са се опитвали да направят самолет като Ф-22 още по-малко пък като Ф-35. Технологията стелт,е руска и те отдавна са достигнали до извода че стелт,ограничава много при това други качества и характеристики много важни за един изтребител.Су-57 е съвсем различна концепция това е изтребител способен да открие и унищожи всяка цел,без значение къде се намира на суша,въздух или вода. Това е ловец на Ф-35 и много сериозен противник за Ф-22. А това че руснаците тестват нови неща и си правят изводи от получените данни не означава че с това ще летят постоянно. Моя съвет към всички е повече да четете за да пишете по-грамотни коментари. А тролчетата...за тях е ясно те са дървени глави и на всички са ясни кои са и колко им е пълна кратунката..!14:16 04.10.2019
75 Знам знам🙄
До коментар #37 от "Роко":
Глей сега има още бая да почетеш. Щото ПВО се превежда като ПРОТИВОВЪЗДУШНА ОТБРАНА а не като средство за такава. Средство са ЗРК, ПЗРК и др. Освен това всички активни бойни пилоти непрекъснато посещават лекции по отбранитело въоръжение на предполагаем противник. Особено пилотите на стелт. ПВО се състои както от активни така и от пасивни средства освен това в по развитите страни и от сателитно нблюдение. А руснаците работят по темата фотонен радар още от комунизма. Беше заложен като вътрешно въоръжение на су 57 и беше секретен. Затова и катайци и индийци не искаха су 57. Руснаците отказваха да им дадат самолета въоръжен с този радар. Лошото е че разчитаха на китайците да съберат компонентите в носа на самолета а сами явно не са успели. И що за глупост да сработи пвото. Да сработи радар сонар лазер инфракамера. Кое точно да сработи. Щото в модерните пво системи оператора е съвсем малко повече от радист шофьор и пълнач зареждач на системата. Стига гледа филми. Там изобщо не е реално. А вземи и мисли логично. А за другия пич в България миг 29 каца и прелита от 84г. Наши си получаваме юли 89,но тва не значи че руски не са идвали.14:34 04.10.2019
76 Сульо
До коментар #37 от "Роко":
Разбира се нищо не знаеш, но дрънкаш глупости на едро. Дано поне да са платени, че иначе язък ти за напъните14:34 04.10.2019
77 Този коментар е премахнат от модератор.
78 дедо
До коментар #11 от "да си го кажем":
а ти като ближеш на американците задника не си предател, така ли?!14:44 04.10.2019
79 Сульо
До коментар #43 от "изумен":
Ей наборе, и аз съм свидетел на падането и на търсенето на пилота. Ама наистина тогава гледаш и се чудиш какво са направили руснаците през 60-те години и как никой не можеше да го стигне. И как пламъка излиза с температура около 2000 гр, а на перките на турбината нищо им няма. А самолета падна не щото е лош, а заради бг мърлявщина и криворазбрани икономии.14:47 04.10.2019
80 дедо
До коментар #37 от "Роко":
Роко... назобено с американска преса и филми детенце, хайде спри да говориш глупости и малко се поограмоти. Аман от "калинки".14:49 04.10.2019
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 гост
измислени от пияните рашки
14:56 04.10.2019
83 JJIvanov Geolog
Американските F35 i F16 блок 70 каквито поръчаха от София на баслословни цени имат нарочно инсталирани black death activators and scaners. Американските стелт самолети освен че донесоха нагло вредни нови анти земни оръжия вкл супер радари се следят обемно отгоре от военно терористична мафия анти Марс../подържа и Black death mass murderers and killers. вероятно иноземни може да видите как гледат зад седалката качващ се пилот над f 35 в мелбърн преди самолетно шоу клипа е качен в нета..
15:06 04.10.2019
84 Бай Иван с коня
15:21 04.10.2019
85 По принцип си
До коментар #7 от "изумен":
прав с твоето"аматьорско" мнение,в кавички го слагам,защото аз лично не мисля така,но това е друга тема. Фактора човек е винаги най-важната част във всяка машина,и докато компютрите вземат решения заложени от модели в тях,то човек може да вземе решение и извън тези модели.За това смятам,че още дълго човека ще е главен фактор в тези страшни оръжия. А това с кокалите,торбите и течностите,както и излизането на не дотам приятни неща от някои отверстия си зависи от самият човек и какво защитава. А що се отнася до претоварване от 10 же,то има случаи описани от руски пилоти,които са изпитвали такива и по-големи натоварвания и са оцелявали и летели след това.15:26 04.10.2019
86 Reptile
До коментар #19 от "Роко":
Какво не можело ПВО-то, я пак?! Виж сега, ако става дума за мирканско ПВО - да не може, доказано, защото няколко дивака с 10 дрона разбомбиха рафинериите на СА, които са поктити от ДЕСЕТКИ Патрио-ти!Такааа, освен Панцир има и М2, което е още по-ефикасно. В Сирия вече са свалени почти СТО дрона, което значава, че трябва малко да мислиш, преди да напишеш подобни тъпотии.
Унищожиха един Панцир, срещу който бяха изстреляни повече ракети, от колкото той имаше на разположение, нормално, като свърши ракетите го гръмнаха с "планираща" бомба... Нали се сещаш, че за да му пуснеш такава бомба - трябва да си близичко, а ако има ракети... леко да не му влезеш в зоната!
15:37 04.10.2019
87 Ами няма да е лошо
До коментар #8 от "да си го кажем":
и аз да ти го кажа. Ако си прочел статията,аз лично мисля не,защото нямаше да пишеш простотий от този сорт щеше да отчетеш факта за квантовата технология на радара с която търси противника в пространството,която не се влияе от нищо включително и сталт технологий. Тя е способна от далечни разстояния да открие и насочи авиационния обстрел към противника. Като тази технология я има от предишно поколение на самолетите Су 30СМ и Су 35,но в по големи размери,сега е по-компактна. Това обяснява как Су 35 миналата година откри Фи 35 преследваш двойка Су 25 и незабелязано се промъкна за д Ф-ката. Значи се оказва,че американската стелт технология е разбита на пух и прах от квантовите радари,а и Фи 35 има ограничение по скорост до М- 1,2 т.е около 1450-1500 км/ч,защото му се отлепва боята и заприличва на чушка извадена от чушкопек,а като завали и дъжд е ти и ръждата цъфнала. С две думи ръждви сандъци са прехвалените американски корита натресени за супер самолети. Реално във военното авиопроизводство Русия винаги е била с едни гърди напред пред САЩ,да не говорим за западнало европейските страни. Съвет наблегни на повече информация преди да пишеш нещо,че ставаш за смях от бликащата некадърност и простотия.15:41 04.10.2019
88 Толкова са
До коментар #13 от "да си го кажем":
фалирали,че пращат роботи в космоса,самолети с квантови радари,лазерни оръжия и то реални и икономика в подем. Чакай ги ама в мечтите си.15:45 04.10.2019
89 Да показателен
До коментар #15 от "Коста":
за това е факта,как преди години американците толкова невежи се опитали дза изобретят химикалка пишеща в условията на безтегловност. Похарчили торби с пари,а руснаците през това време решили проблема с обикновен молив за няколко копейки,който и до днес се използва,а американската химикалка не. Това са пари похарчени на вятъра и отишли в небитието,ама то толкова от неграмотници.15:49 04.10.2019
90 В статията е написано
До коментар #17 от "Хрониките на Евразия":
,но май някй не чете и си измисля. Тoвa ca мнoгoкaнaлни уcтрoйcтвa, прeднaзнaчeни зa oткривaнe нa цeли пo пoвърхнocттa и нacoчвaнe нa aвиaциoнни oръжия върху тях. Тe ca нeчувcтвитeлни към eлeктрoннитe cмущeния и cтeлт тeхнoлoгии, рaбoтят eднoврeмeннo в три диaпaзoнa, включитeлнo инфрaчeрвeн. В cрaвнeниe c пoдoбни уcтрoйcтвa зa Cу-30Sm и Cу-35, кoнтeйнeрът Cу-57 имa пo-мaлки рaзмeри и тeглo. Още един път ще напиша,че това доказва факта по какъв начин Су 35 миналата година изненада като прасе в теменужки калпавият Ф 35. Мислете и навързвайте фактите бе хора,ползвайте мозъците си ако имате такива.15:53 04.10.2019
91 А да си чувал
До коментар #30 от "да ама":
кравар да е пилотирал и да се е скачвал с МКС,аз не явно защото не са трезви никога или са толкова тъпи,че няма да видят и ще подминат дори МКС. А тук става за първият изкуствен интелект взимащ решения самостоятелно изобретен забележи от даааа руснаци разбира се,не от кравари.16:03 04.10.2019
92 А то заради това ли
До коментар #19 от "Роко":
ги поразяват непрекъснато самоделките край Хмейми. И за твое сведение ръчно сглобен дрон от тип дърво,канап и др. подръчни материали се сваля доста по-трудно от модерен дрон натъпкан с електроника. Защо е така си отговори сам. И единственият ефективен комплекс за сега срещу нисколетящи обекти от всякакъв тип е "Панцир" и това го казват дори израелците,а на тях може да им се вярва повече от колкото на теб. Ракетите миналата година изстреляни от американците срещу Сирия,бяха свалени дори не с С 400,а с С 300 и другите по-стари съветски ПВО системи,което говори за уязвимостта на американските крилати ракети спрямо старите съветски ПВО системи. Като руснаците включиха единствено "Хибин" та свалиха в пустинята няколко десетки ракети. Инфото,което черпиш е нещо ялово,сменя го навреме, а и гледай различни новини,че показаха приземените в пустинята ракети Това май си го пропуснал.16:12 04.10.2019
93 Да наистина
До коментар #20 от "Роко":
САЩ нямат дълг. Те се смятат за единствени и,че всички са им длъжни,а те не. Но в действителност САЩ са изцяло дългова загробена държава,и понеже се изживяват,като световни сатрапи за това не си връщат дълговете на никого. Те крадът от целия свят и на никого не връщат,но това започна да се променя и скоро еднополюсият модел ще се превърне в многополюсен. В това бъди уверен,каквото и да дрънкаш в тяхна защита те са бита карта вече и не е далеч момента в който ще се срутят от световната сцена. Това е заради кръговрата,и не може винаги да си на върха винаги идва момент в ,който си в тинята.16:17 04.10.2019
94 Нещо много дълъг
До коментар #40 от "Роко":
ми се види кабела бе от земята до МКС или искаш да кажеш,че оператора е седял ей тъй до него. Хайде не ставай за смях моля те.16:25 04.10.2019
95 Опа
До коментар #8 от "да си го кажем":
Да ама откриха ръжда на F22 и то на много места по него?16:26 04.10.2019
96 Бате
16:36 04.10.2019
97 ПЕНКО
16:54 04.10.2019
98 Този коментар е премахнат от модератор.
99 Да не съм се
До коментар #43 от "изумен":
излъгал в "" когато ги сложих за твоя аматьорски коментар,защото смятах,че е по скоро на човек запознат с тази материя и техника,а не на клавиатурен спец.17:20 04.10.2019
100 висок
Как е танка Армата, вече колко дивизиона са въоръжени с него?
17:24 04.10.2019
101 И ОЩЕ НЕЩО МИСТЕРИОЗНО
17:25 04.10.2019
102 Роко младоко за
До коментар #38 от "Роко":
пореден път ти казвам д асмениш извора на информация,защото от този от,който пиеш е мътен и отровен с лъжи или пишеш това,което ти се иска да бъде,но реалността е съвсем друга. Понякога за откриването на нова технология не са нужни пари,а акъл и труд,това в Русия го имат в достатъчно и предостатъчно количество така,че смени извора. Парите са само за удобства,припомни си теорията на относителността на Айнщайн и за ядреният синтез,дали парите са основната движеща сила или труда и знанията на човека. Личи си че си от новото материално зависимо от парите дете,лошо няма ама изводите и заключенията са ти меко казано неграмотни и нямащи нищо общо с действителността. Личи си,,че и си изключително неосведомен по темата възможноститет на Русия,като цяло. Само да ти вметна,че ако не бе фактор в световен мащаб,то янките нямаше да пищят толкова срещу нея и да измислят фейкове какви ли не изсмукани от пръсти и къде ли не още.17:28 04.10.2019
103 експерт
До коментар #9 от "Браво":
Абе кви ги дрънкате,това е тайното оръжие,контейнер с водка!17:31 04.10.2019
104 Доналд Тромпета
Коментиран от #110
18:01 04.10.2019
105 Живеещт в тоталитарен режим
18:07 04.10.2019
106 Това което
До коментар #36 от "Бат Мишо":
прочетох и ще го кажа е,че квантовият радар е малоразмерен с изискващо много по-малка мощност захранване от обикновените радари,не се влияе от никакви смущения,разбива стелт технологията на пух и прах и го обясняват с примера на игра на пинг понг с огледалото,като топката и отражението и играят двата фотона между микровълновите екрани. Та изпращайки единият фотон в пространството достигайки до дадена цел се връща и така се предава точното местоположение в пространството на обекта.18:07 04.10.2019
107 В колапс си бил ти
До коментар #61 от "Роко":
,а неикономиката скъпи. След 10.11.89г. изкуствено се създаде колапсаза да се получи мътна вода и ад се хване колкот се може повече от кьоравото. Разбра ли младежо.Коментиран от #108
18:13 04.10.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 ПАТРИОТ
До коментар #8 от "да си го кажем":
"Стелт" технологията е открита от руснак20:09 04.10.2019
110 Без аналог!!!
До коментар #104 от "Доналд Тромпета":
питахме ги , умряха от смях . Дори ако пуснеш звука на видеото се чува как се смеят докато летящия москвич симулира атака с ръчни гранати , като тази на българският самолет над Одрин20:24 04.10.2019
111 КУРТИ КУРТЕВ КУРТЕВ- фърлям на боб
До коментар #5 от "1944":
Прав си само за едно- за свинята от Банкя...!!! Продажния Тиквоч....11:18 05.10.2019
112 Много си прозд
До коментар #22 от "соросоид дебил":
Като изкарат секретните Астри Х3В и разни подобни оръжшя от База 51 ,ше станата само на сута и тута ,барабар с китайските супер дупер простотии!Мое ли да сте толкова тъпи!GPS е създаден от американци и пуснат на цивилния пазар заради удобство и печалба,както и 90%процента от нещата в бита на които се кехите бе тъпунгери!Моторола са първите клетъчни телефони,барабар с Алкател!Турбото в колите ви е американско,двигателите на Т34 са били американски и на тяхна база плавят своите си разработки ушанките,газотурбинните двигатели масово ги слагат най-напред на танкове Абрамс и Челънджър!Вие си виете все с вашта мантра за руското най-най,еми не е най,най и нема да бъде !За новете неща не е нужно да су хвалиш.и самоизтъкваш ,така изненадата за враговете е смазваща!Много спе прозди товя руските подлоги,барабар с идолите си!Ем не можете нищо ,ем сте най,най!Сволоч какая та!Коментиран от #119
13:53 05.10.2019
113 Емил Рангелов
До коментар #69 от "Фантазьор...мамин":
Тия изпълнения в стил луд Иван ,не са характерни за дисциплинирани военни,характерни са за руски комплексари!Виж в бойна ситуация е друго ,тогава ще ядат ушанките бахура!Ф18 приближил се до самолута на шойгу ,направи абсолютно адекватна професионална маневра ,изтегли се от су консервата ,мина на по голяма височина готов за атака ,абсолютно готов,2 секунди ,2-3 сайдуйндър и всичките руски консерви щяха да са долу!Обаче.дисциплината и контроля преди всичко,а ушанките да си плашат гаргите с тия изпълнения!Коментиран от #114, #118
14:36 05.10.2019
114 Фантазьор...мамин
До коментар #113 от "Емил Рангелов":
Ха...ха... явно фантазийката ти работи на бързи обироти момченце малко..! Тия „дисциплинирани” пилоти за които пишеш и да искат НЕ могат да направят такива маневри във въздуха по 3 основни причини. Първо нямат здрави гащи за тая работа,второ самолетите им нямат такава маневреност както руските т.е. тех.ограничени и трето по инструкций нямат вобще такива фигури за изпълнение при тренировки. Другото което си писал вобще не смятам че трябва да му се обръща внимание. Фантазийки някакви твои ,съвет...спри го тоя Холивуд,че главата става мека..!19:01 05.10.2019
115 Агент
19:10 05.10.2019
116 Отец Арамис
21:56 05.10.2019
117 Този коментар е премахнат от модератор.
118 Пффф
До коментар #113 от "Емил Рангелов":
Емко, с кфо те хранят бе ? Таз американска царевица не ти се отразява добре. Кът си такъв спецялист защо си губиш времето тук.?21:26 14.11.2019
119 Този коментар е премахнат от модератор.
120 ЦарВул
06:39 15.11.2019
121 Anonymous
До коментар #6 от "Браво":
Точно така F-овете ще ги разгембят. Някакви въпроси?12:51 30.12.2019
122 КозЗа Ноздра
До коментар #36 от "Бат Мишо":
Ето ти отговора, Бат Мишо.https://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%82%D0%BE%D0%B2_%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B0%D1%80
10:26 02.01.2020
123 изведнъж ми се прияде американа барбекю
11:42 02.01.2020
124 7226
ОТВАРЯШ КОНТЕЙНЕРЧЕТО..... С УПЪТВАНЕ ЗА УПОТРЕБАТА НА ВАЗЕЛИНА. Е, В НАТО СИ ЗНАЯТ !!!
НЕ СЛУЧАЙНО ВОЕННАТА ДОКТРИНА НА САЩ Е ПРЕВЪРНАТА В АРЕНА НА АГРЕСИВНИ ПИСЪЦИ - ЩЕ СЕ СЪДЕРАТ ДА НИ УБЕЖДАВАТ КАК ТЯХНОТО ОРЪЖИЕ БИЛО СУПЕР - ДАЛИ ?
НО НЕ КАЗВАТ КОЛКО ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ СА ГЛАДНИ, И БЕЗДОМНИ В САЩ ЗАРАДИ ТОВА И РАЗНИ КРИЗИЧКИ - СПРАВКА КОЙТО И ДА Е САЩ СТАТИСТИЧЕСКИ ИНСТИТУТ, ИЛИ ДАЖЕ ИНТЕРНЕТ..
АКО БЕШЕ ТАКА ДОСЕГА МАЛОУМНИТЕ ИДИОТЕН ДА СТЕ СЕ ВТУРНАЛИ ДОСУЩ КАТО ТЕЗИ ДЕТО БЯХА 120 % СИГУРНИ В ПОБЕДАТА ДА НАКАЗВАТЕ ЛОШИТЕ СЛАВЯНИ...В КАМПАНИИ ЗА ПО 4 СЕДМИЦИ И ГОТОВО.......!!!
П.С. ТОВА Е СТАРАТА РАЗРАБОТКА - ЗА ЕКСПОРТ. НОВАТА СЕ НЕ ЗНАЕ КАТО ЩО ЩЕ Е ............ МОЖЕ БИ МАЛКО ПО МАЗНА НЕЩО ТАКОВА.
12:12 02.01.2020
125 славян
12:40 02.01.2020
126 Този коментар е премахнат от модератор.